Goedemorgen!
Heb inderdaad weer het e.e.a. gevoeld. Bij mijn buik en bij mijn ogen. Ik voelde gewoon dat er aan gewerkt werd. Daarna goed geslapen.
Wat frapant allemaal weer.
Beschermengel, ja ik ga nu weer over op mijn bril. Nu is het zo dat ik wel oke zie hoor, maar met computeren, autorijden, tv kijken en lezen heb ik hem nodig. Met autorijden soms alleen als ik echt moe ben. Ik doe hem nu dus alleen op met die activiteiten. Soms als ik moe ben en ik zit met iemand te praten, dan kan ik die persoon ook niet goed zien, dus dan zet ik hem ook op.
Om mijn ogen niet lui te maken probeer ik hem nu alleen met die activiteiten op te zetten en daarbuiten niet. Lenzen was voor de makkelijk eigenlijk. En straks in de zomer als je lekker buiten in het zonnetje zit te lezen moet ik wel een zonnebril op, daarvoor waren lenzen dan eigenlijk perfect.
Maar goed, dan maar geen lenzen.
Die rat.. wat je zegt Hans, de sluwheid en agressie om me heen is nu wel weg ja. Heb sinds ik gescheiden ben alleen maar harmonieuze mensen om me heen. Geen lage energieen meer. De rusteloosheid is, sinds dat ik geaccepteerd heb dat die 4D niet doorging, ook weg.
Mijn ogen voelen een stuk beter weer. Ze voelden nog wel even branderig vanmorgen, maar dat is nu weg.