Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 jan 29 '09
Haha, ja Milt. smileje kan wel zien dat ik niet lekker ben. In 2 zinnen al tig fouten..

Oke is goed, dank je wel.:)

Ga mijn bed maar vast opzoeken. Geef morgen wel weer tekst en uitleg.
admin
admin jan 29 '09
Prima, ik zal ook mijn ervaring weer beschrijven. Beterschap en tot morgen.
Beschermengel
Beschermengel jan 30 '09

Ik heb je gisteren geen Reiki kunnen sturen smileik kreeg visite en het werd nog al laat frownsorry ..doe ik de volgende keer weer mee oke! smile(kwam onverwachts)
admin
admin jan 30 '09
Wel, ik heb dat wel gedaan. Ik merkte heel duidelijk dat er een lichte koorts is. Ditmaal was er minder energie nodig voor je hoofd, wel weer naar je buik. Verder was er niet veel extra op te merken. Ik heb nog wat "energiemassage" gedaan via RH op je milt. En dat was het wel zo een beetje.
Hoe was het voor jou, Precious?
Precious1
Precious1 jan 30 '09
Is niet erg beschermengel, dacht al zoiets. Het was namelijk minder "heftig" dan de andere keren.

En inderdaad Hans, ik voelde minder bij mijn hoofd en meer bij mijn buik. Wel werd ik vanmorgen doodmoe wakker met hoofdpijn en ook beetje last van mijn ogen. Gisteren toen ik op bed ging liggen voelden ze ook branderig, maar tijdens de behandeling ging dat weg.
Dat vermoeide en die hoofdpijn zal wel te maken hebben met de griep denk ik. Ik heb me vandaag dan ook ziek gemeld en blijf even een dagje thuis.
admin
admin jan 30 '09
Over je ogen: draag je contactlenzen? Ik vroeg het me af. Ook de hoofdpijn kan komen door je ogen, niet zozeer door de griep.

Anyhow, we kunnen nog een volgende afspraak maken voor een afstandbehandeling. Misschien zaterdagavond, ook weer rond 22:30? Ik hoor het wel.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 30 '09
Heb jij de laatste pb´s nog ontvangen?
Precious1
Precious1 jan 30 '09
Ik draag heel af en toe contactlenzen, daglenzen. Maar juist nu niet ivm dus met mijn ogen.

Morgenavond is goed.

Hemelwandelaar, wie bedoel je? Ik heb geen pb's ontvangen..
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 30 '09
Hi, hi, sorry Precious, was voor Hans. Excuses voor vervuiling wink
admin
admin jan 30 '09
Hoi Kim,

OK, dan spreken we dat weer af. Morgenavond.
Als er meer mensen willen meedoen, dan is dat prima. Want het lijkt toch wel zo te zijn dat jij meer energie voelt als er met meendere personen aan je wordt 'gewerkt'.
Gisteravond was ik zelf ook wat moe, na de lange discussies op woensdagavond en een merkwaardige werkdag waarop ik opeens weer een andere baas heb gekregen. Vandaar dat het minder sterk ging gisteravond. Maar .... alle beetjes helpen, toch?

Groetjes, Hans
Beschermengel
Beschermengel jan 30 '09

Ja ik doe mee! zaterdagavond half 11 smile
admin
admin jan 30 '09
Fijn! Dat is dan afgesproken!
Precious1
Precious1 jan 30 '09
Oh jeetje, wat vervelend Hans! Logisch dat je dan moe bent. Als je het dan niet kan opbrengen mag je dat ook aangeven hoor.

Fijn Beschermengel! smile
admin
admin jan 30 '09
Morgen ben ik beslist beter uitgerust. Enegrie sturen heeft meer met concentratie te maken en niet zo met inspanning.
Precious1
Precious1 jan 31 '09
Zo heb vandaag besloten even een stapje terug te doen in mijn activiteiten.
Merk dat veel dingen me vaak nog "teveel" zijn en ik er de fut niet voor heb. Dit heeft natuurlijk alles te maken met het vele hooi wat ik op mijn vork neem.
De gewone dagelijkse dingen worden me teveel door al die activiteiten en dat kan niet de bedoeling zijn. Heb dus 1 activiteit geschrapt. De meditatiecursus op maandagavond.
Heel leuk, maar dat is net even teveel van het goede.
Geeft me wel een heel stuk rust nu! smile
admin
admin jan 31 '09
Heel goed, Kim. Ik herken het. Ooit was ik ook dagelijks met een full time job, met maandagavond Zen meditatie, dinsdagavond bestuur van jongerenwerk, woensdagavond cursus logistiek van het werk en donderdagavond schilderclub. De cursus logistiek gaf dan nog huiswerk (10 uur per week) zodat het weekend ook al vol liep. Kreeg van het jongerenwerk te horen dat ik te weinig deed als bestuurslid.... tja, dan ga je keuzes maken.
Het is dan wel een beetje curieus om uitgerekend meditatie te laten vallen om rust te krijgen.... smile
Maar... dat deed ik ook, ik stopte met zen meditatie en bestuurswerk. smilesmilesmile
Precious1
Precious1 jan 31 '09
Haha, nou ja, dan maar curieus! smile
Je bent toch een hele avond weg, moet op tijd eten, dus op tijd naar huis van je werk, nog ff snel een booschap doen als je daar in het weekend door sociale activiteiten niet aan toegekomen bent etc. De meditatie is van 8 tot half 10, dus half 8 weg en 10 uur thuis. Weg avond.
En dat is niet erg als je de rest van de week niet veel hebt. Maar net als destijds bij jou is dat dus wel.
Dinsdagavond pianoles (wat ik al heb gehalveerd naar 1 x in de 2 weken), woensdagochtend tarot-cursus, woensdagavond yoga.
Donderdag en vrijdag niets en in het weekend ook niets.
Ik vind het genoeg. Dagelijkse dingen komen in het gedrang. En dan met name de extra's. Dus auto naar de garage, kat naar de dierenarts, dat soort dingen. Het lukt wel, maar ik raak er wel gestrest van en dus vermoeid. En dat is juist nu niet erg goed voor me.
Vorig weekend kwam in de kaartlegging die een vriendin deed ook al naar voren dat ik veel te snel en veel te veel wil. Ze trok een kaart waar een voortrazend paard op stond. Zeer herkenbaar! haha!
En afgelopen week was ik weer zo aan het haasten en achter de feiten aan het aanhollen dat ik dus grieperig werd.
Dus vanmorgen dacht ik: en nu is het afgelopen! Wat gaan we schrappen? Meditatie dus. smile
Beschermengel
Beschermengel feb 1 '09

Gisterenavond heb ik je om half 11 Reiki gegeven, ik bleef steeds bij je hoofd terug keren, dus daar had je het het meest nodig ..je gaat eigenlijk heel je lichaam af ..maar ik eindigde steeds bij je hoofd smilejammer genoeg heb ik niets gehoord wel op het eind de vriendelijke man weer gezien. Ik heb het ongeveer 20 minuten naar je gestuurd en ben benieuwd of je iets gevoeld hebt. smile

En ja smile..het is een heel goed idee om het gewoon ietsjes rustiger aan te doen, want stres bevorderd niet echt je genezing smileeigenlijk gewoon luisteren naar je lichaam die geeft het vanzelf aan!
Precious1
Precious1 feb 1 '09
Hoi!

Dank je weer voor de behandeling! smile
Wat ik voelde was weer dat mijn hart sneller ging kloppen en lichte borrels in mijn buik. Beetje hetzelfde als de vorige keren, maar dan minder heftig zeg maar.
Rond 11 uur werd ik hartstikke moe en kon ik mijn ogen niet meer open houden, terwijl ik eigenlijk klaar wakker was en helemaal nog geen slaap had toen ik op bed ging liggen om 10 uur.
Heb verder goed en vast geslapen, wel veel gedroomd. Over Wendy van Dijk! hahaha! Wat ik daar nou weer mee moet???

Het is allemaal een stuk minder, maar die dikke ogen blijven toch wel een beetje. Wel stukken minder als dat het was, maar niet weg.
admin
admin feb 1 '09
Hoi Kim,

Graag gedaan. Ik heb weer de hebandeling gedaan, vooral hoofd en buik was nodig. Dan ene scan gedaan en geconstateerd dat je verder in orde bent. En dan je volgegoten met energie en vervolgens eeb gouden bescherming gegeven.
Wel grappig, dromen over Wendy van Dijk. smileWat betekent zij voor jou? Waar moet je aan denken? Haar rol als alter-ego? Of de activiteiten voor het goede doel? Of iets anders? Ongehuwd moederschap? Ik verzin hier maar wat, hoor. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki