Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 jan 28 '09
Ja, dat dacht ik al, dat het nog doorwerkte daarna! smile

En ja, ik ga toch maar daar de aupuncturist vanmiddag. Nooit verkeerd om te doen. En alle beetjes helpen niet waar!?

Zeg maar wanneer het voor jullie uitkomt om de volgende afspraak te plannen. Ik heb deze week niet veel dingen meer staan dus alle ruimte. s'Avonds vind ik het wel het fijnst omdat ik dan direct erna kan gaan slapen en het zo lekker de hele nacht kan doorwerken.

Oh, las trouwens net dat Phoenix misschien ook mee deed! Wat leuk en fijn! smileEn lief ook! smileBen benieuwd wat jij hebt gevoeld Phoenix.
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09
Quote:
En ja, ik ga toch maar daar de aupuncturist vanmiddag. Nooit verkeerd om te doen. En alle beetjes helpen niet waar!?


Dit wilde ik net zeggen smileen je moet de afspraak ook betalen als je niet zou gaan..meestal 1 dag van te voren af zeggen. Zeker! alle beetjes helpen!
Precious1
Precious1 jan 28 '09
Dat is ook zo inderdaad. smile

Wanneer komt het jullie uit?
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09

s'avonds zo rond half 11 komt mij het beste uit en het maakt niet uit welke dag hoor. smile
admin
admin jan 28 '09
Voor mij ook, maar niet vanavond.
Dan zit ik met een groep van 22 kunstenaars de expo voor te bereiden.
Bovendien moet de acupunctuurbehandeling van vanmiddag nog uitwerken.
Morgenavond dan maar? 22:30 uur?
Precious1
Precious1 jan 28 '09
Morgenavond 22.30 is goed.
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09

okidokie.. smile
Helma
Helma jan 28 '09
Beste mede-reiki-anen,

Volgens mij moet ik mijn excuses aanbieden. Waarschijnlijk heb ik de indruk gewekt dat ik mee zou doen gisteravond, maar dat heb ik dus niet blush.
Het spijt mee heel erg dat jullie dit zo opgevat hebben. Maar ik wil best meedoen, ware het niet dat 22.30 uur veel te laat is voor mij: ik ga dan zelf altijd (al) slapen. Misschien een andere keer blush

Nogmaals sorry.
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09

Geef niks hoor smile
admin
admin jan 28 '09
Geen probleem, Phoenix. Het was maar een voorstel en je hebt ook niet gezegd dat je mee zou doen. Al het voor jou te laat is, dan mag het ook op een ander tijdstip. Maar als je het vergeet ofzo, geen probleem! smile
Precious1
Precious1 jan 28 '09
Geeft niets hoor meid! No worries! wink
Helma
Helma jan 28 '09
Oke, gelukkig maar! Ik vond het best vervelend, daarom...

Hoe lang geven jullie altijd reiki, een half uur of een uur?

Trouwens, Hans schreef ergens dat het tijdstip niet uitmaakt, omdat het toch wel aankomt op het moment dat het kan grin
admin
admin jan 28 '09
Is heel verschillend: soms duurt reiki maar 1 minuut, bijvoorbeeld om pijn weg te nemen, soms meer dan een uur, voor een volledige behandeling. Je voelt zelf wel wanneer het voldoende is.
Ja, je kunt reiki ook naar de toekomst of verleden sturen. Of op afstand. Als je reiki 2 hebt met de symbolen. Maar met reiki 1 kan je ook wel op afstand werken, met een foto, ofzo. Het komt minder precies, als je maar zuiver (met de juiste instelling) werkt.
Precious1
Precious1 jan 29 '09
Hoi hoi, vanavond gaan jullie meer behandelen, maar nu voel ik me een beetje grieperig. Is het dan wel goed om te doen?
Helma
Helma jan 29 '09
Helaas doe ik wederom niet mee vanavond: ik heb vandaag al mijn energie opgesoupeerd, en ben gevloerd. Ander keertje! smile
admin
admin jan 29 '09
Hoi Kim,
Jazeker heeft het wel zin. Het kan wel even iets meer grieperig gevoel geven, maar je ook sneller weer ervanaf helpen. Dus, je mag rustig al onder de wol kruipen. Ik stuur straks je een reiki behandeling.

Groetjes,
Hans
Precious1
Precious1 jan 29 '09
Oke, ja ik dacht ik vraag het maar ff. Want je hoort daar soms verschillende dingen over.
admin
admin jan 29 '09
Het is goed dat je even checkt. Hoe was je acupunctuurbehandeling gisteren?
Precious1
Precious1 jan 29 '09
Ja goed hoor, althans, ze testte en zwakte bij de mild-energie. Dat was de vorige keer ook al. Dus waarschijnlijk een zwakker plek.
admin
admin jan 29 '09
Mild of milt ? smile
Ik neem aan milt. Heeft wel een achtergrond in alles wat je al eerder schreef. Komt vanzelf wel weer goed, heeft meer tijd nodig. Ik kan daar straks wat extra RH energie geven.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki