Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Beschermengel
Beschermengel feb 11 '09
Quote:
Ik vroeg me wel af of die lichtgevende oogjes van de rat nog te maken hebben met je oogprobleem. En of het weglopen betekent dat je inderdaad voorlopig beter geen lenzen kunt dragen.
Ja inderdaad! je zegt het goed..zo had ik het nog niet gezien, dat komt omdat ik niet met Kim's ogen bezig was maar met lichaam, goed zeg!
( ik had wel de vraag gesteld in het begin) soms is het een hele puzzel om er uit te komen wat ze bedoelen het is zo vaak symbolisch wat je ziet smile
Precious1
Precious1 feb 11 '09
Goedemorgen!

Heb inderdaad weer het e.e.a. gevoeld. Bij mijn buik en bij mijn ogen. Ik voelde gewoon dat er aan gewerkt werd. Daarna goed geslapen.

Wat frapant allemaal weer. smile
Beschermengel, ja ik ga nu weer over op mijn bril. Nu is het zo dat ik wel oke zie hoor, maar met computeren, autorijden, tv kijken en lezen heb ik hem nodig. Met autorijden soms alleen als ik echt moe ben. Ik doe hem nu dus alleen op met die activiteiten. Soms als ik moe ben en ik zit met iemand te praten, dan kan ik die persoon ook niet goed zien, dus dan zet ik hem ook op.
Om mijn ogen niet lui te maken probeer ik hem nu alleen met die activiteiten op te zetten en daarbuiten niet. Lenzen was voor de makkelijk eigenlijk. En straks in de zomer als je lekker buiten in het zonnetje zit te lezen moet ik wel een zonnebril op, daarvoor waren lenzen dan eigenlijk perfect.
Maar goed, dan maar geen lenzen.

Die rat.. wat je zegt Hans, de sluwheid en agressie om me heen is nu wel weg ja. Heb sinds ik gescheiden ben alleen maar harmonieuze mensen om me heen. Geen lage energieen meer. De rusteloosheid is, sinds dat ik geaccepteerd heb dat die 4D niet doorging, ook weg.

Mijn ogen voelen een stuk beter weer. Ze voelden nog wel even branderig vanmorgen, maar dat is nu weg.
Precious1
Precious1 feb 12 '09
Hans en Beschermengel,

Wat me de laatste dagen ook opvalt is dat ik veel beter zie!
Met autorijden heb ik mijn bril helemaal niet meer nodig! smile

Overigens excuses dat ik niet zoveel meer aanwezig ben, was beetje druk met andere dingen die mijn aandacht vroegen..

Wanneer is het weer tijd voor een volgende behandeling?
admin
admin feb 12 '09
Kim,

Dat is goed nieuws, over je ogen. Weer een stapje vooruit. Mooi!

Je hoeft je niet te excuseren, de komende drie dagen zal ik ook veel off-line zijn ivm de expositie.

Wat mij betreft mag je vanavond weer een behandeling krijgen. Als Beschermengel dit nog op tijd leest, mag ze meedoen. Anders doe ik dit alleen.
Precious1
Precious1 feb 12 '09
Oke, is goed.

Ja, vond het beetje lullig juist omdat ik zoveel hulp krijg hier en dan een aantal dagen niet aanwezig ben.

Maar goed, vanavond is prima. smile
admin
admin feb 12 '09
ok, afgesproken
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Goedemorgen Hans,

En, heb je nog iets speciaals gemerkt?

Ik heb er niet zo heel veel van gemerkt gisterenavond, alleen dat ik op een gegeven moment van het 1 op het andere moment ineens als een blok in slaap viel. Ene moment nog redelijk wakker en lag tv te kijken en ineens werden mijn ogen zo zwaar dat ik ze niet meer kon open houden. Allemaal binnen 1 minuut.

Werd vanmorgen wel weer met lichtelijk gezwollen ogen wakker en beetje rood ook. Het is al een heel stuk minder als dat het is geweest, maar was wel weer ietsje erger dan vorige week zeg maar.
admin
admin feb 13 '09
Hoi Kim,

Ditmaal heb ik vooral je hoofd en ogen behandeld. Dat heeft je misschien zioveel rust gegeven dat je meteen sliep. Later heb ik je nog verder afgeschermd.
Je ogen zijn er nog niet, de laatste restjes moeten er nog uit.

Verder geen speciale dingen gemerkt,
Hans
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Oke, ja dat mijn ogen er nog niet zijn merk ik.
Raar toch eigenlijk hé?

Nou ja goed, bedankt weer! smile

Zeg maar wanneer de volgende weer is.
admin
admin feb 13 '09
Vanavond om half 11?
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Vanavond komt niet zo goed uit. Morgen of zondag beter.
admin
admin feb 13 '09
Dan liever zaterdagavond, ok?
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Is goed! smile
Beschermengel
Beschermengel feb 15 '09

Ik ben er weer smileen doe de volgende keer weer mee hoor!
admin
admin feb 15 '09
Weer je ogen, Kim. Ik zag het beeld van een cirkel met erin een maan en eromheen vonken die wegschoten.
Ook je buik weer, maar wel minder.

Wat voelde jij?
Precious1
Precious1 feb 15 '09
Ik heb niet zo heel veel gevoeld, wel was het zo dat mijn ogen erg branderig aanvoelden nadat ik de make-up er af had gehaald met een remover van nivea. Destijds zijn daar de problemen ook mee begonnen maar bij de bioresonantie is getest dat ik daar wél tegen zou kunnen. Gisteren dus daarom weer gewoon gebruikt (de andere remover was op dus ik had even niets anders), maar wederom begonnen ze weer te branden en heb ik vandaag weer dikke ogen.
Het branderige gevoel werd na 10.30 wel ietsje minder. smile

Wat zou die cirkel met maan en vonken eromheen nou voorstellen?

Wel is het zo dat ik al geruime tijd lichtflitsjes of lichtbollen zie, heel vaag. Ik zit dan bijvoorbeel te lezen of met iemand te praten of tv te kijken en dan in mijn ooghoek zie ik iets. ALs ik er dan naar kijk is het weg.
Zou het kunnen zijn dat mijn ogen worden voorbereid om "meer" te kunnen zien dan het tastbare? En dat ze daarom erg gevoelig zijn?

GIsteren hoorde ik van mijn moeder een verhaal van iemand die zij kende die precies hetzelfde heeft.
Ook een grote periode van stress achter de rug, nu gaat alles goed en heeft ze enorme last van haar ogen. Dezelfde symptomen als ik, en ook bij de huisarts en oogarts komt ze niet verder.

Zou het dus iets van deze tijd zijn? Iets wat in de lucht hangt en wat artsen niet kunnen verklaren?
Beschermengel
Beschermengel feb 15 '09
Inderdaad hoor ik veel mensen klagen over hun ogen...het zou te maken kunnen hebben met het veranderde DNA ...de gevoeligheid die je aan het ontwikkelen bent...dus je word ook gevoeliger voor bepaalde cosmetica ..) heb ikzelf ook ik kan ook niet alles meer gebruiken want ik heb zo een allergie waar ik vroeger dus nooit last van had) ... confused

Het is en blijft natuurlijk allemaal gissen, maar hoe dan ook ..we worden allemaal een stukje gevoeliger dat heeft weer te maken met de nieuwe energie die er is.
Helma
Helma feb 15 '09
Precious, als je zo'n last hebt van je ogen, is het misschien een idee om geen of minder oog-makeup te gebruiken? En bovendien: is je oogmakeup ooit door iemand anders gebruikt? Als ik de makeup van een dochter gebruik, heb ik gelijk zere ogen, ook al hebben zij dat zelf niet.

liefs, Helma.
Precious1
Precious1 feb 18 '09
Goedemorgen!

Zou ik vanavond (of andere avond) weer een behandeling kunnen krijgen?

Phoenix, ik woon alleen dus er is niemand die mijn make-up verder nog gebruikt.
Denk dat het inderdaad te maken heeft met dat we gevoeliger worden. Een soort natuurlijke schifting in stoffen die niet goed voor je zijn ofzo.
admin
admin feb 18 '09
Natuurlijk Kim. Hoe laat? 22:30?

Over de make up: een reiki-behandeling maakt de gifstoffen in je lichaam vrij. Deze mmoeten worden afgevoerd, onder meer via de huid. Dat maakt dat je huid meer te verduren krijgt, van binnenuit. Misschien dat je daarom nu de make up slecht verdraagt.
Pagina's: « Vorige ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki