Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Goedemorgen,

Voel me vandaag niet echt fit en mijn ogen zijn ook weer wat erger gezwollen dan gisteren.
Ik denk dat ik gewoon teveel heb gedaan afgelopen weekend. Voel me echt beetje grieperig.

Beschermengel, ja ik rook.

Ik heb verder niet veel gemerkt weer want sliep al om 22.00 uur.
admin
admin mrt 2 '09
Roken is natuurlijk vanuit twee opzichten niet goed voor je ogen.
Via je bloed worden giftige stoffen ogenomen in je lichaam.
En tijdens het roken komen je ogen in direct contact met de rook en gaan je ogen irriteren.
Is dat ook de reden dat je keel reiki nodig heeft?
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09

Spierkrampen, spier- gewrichtspijnen, veel transpiratie, diaree, griepachtige verschijnselen en koorts hebben ook te maken met de uitzuivering van emoties ...

En het roken, maar toch geen sigaren? smileik hoorde zoiets als....rookt de hele sigarenwinkel leeg...toen dacht ik nog sigaren?? dat is toch alleen voor mannen,maar kan ook bedoeld zijn dat je mischien veel rookt, ja het is soms gissen wat je precies hoort, het ging met een snelheid door mijn hoofd...soms hoor je het heel duidelijk maar soms gaat het heel snel wat ze zeggen maar sigaren dat had ik onthouden.

Ben benieuwd of je sigaren rookt of dat je veel sigaretten rookt smilewant hier leer ik ook weer van.
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Toch geloof ik niet dat het roken de boosdoener is.

Ze zijn ook niet geirriteerd verder, de zwelling komt duidelijk van binnenuit.
Ook rook ik lang niet zoveel als dat ik gedaan heb. Op het werk kan ik niet roken en dan rook ik dus stukken minder.
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Beschermengel, ik rook sigaretten. Inderdaad geen sigaren smile

En zoveel rook ik niet, althans voor een niet roker is alles veel natuurlijk, maar ik vind zelf dat het nogal meevalt. Heb vroeger veel meer gerookt.

En de verschijnselen die je noemt herken ik wel. Vooral gewrichtspijnen. Een soort stijfheid s'ochtends bij het opstaan, vooral in mijn nek en rug. Alsof ik verkeerd heb gelegen.
Verder vaak hoofpijn of een zwaar hoofd.
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09
Quote:
En zoveel rook ik niet, althans voor een niet roker is alles veel natuurlijk, maar ik vind zelf dat het nogal meevalt. Heb vroeger veel meer gerookt.


Goed smile....dan hing het nog om je heen denk ik ( het vele roken )en kreeg ik het daarom te horen.

En ja....ik denk toch aan een uitzuivering wat je verder beschrijft, is niet leuk...maar je zal zien dat je steeds een beetje sterker word ..ook je lichaam. Je geduld word wel op de proef gesteld he laugh
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Nou inderdaad.. Denk zelf ook dat het met een grote zuivering te maken heeft. Ook omdat ik heel veel zaken heb veranderd in mijn leven, dus heel veel dingen loslaat.

Nu heb ik zaterdag wel wat rode wijntjes gedronken, zou dat het erger maken? Ik heb wel dat idee.

En ja, wat is veel roken? Ik rookte vroeger anderhalf tot 2 pakjes per dag. Dat vind ik erg veel.
Dat is tegenwoordig veel minder. Nu rook ik, zeker op een doordeweekse dag, een half pakje. Ik vind dat niet zoveel.
Overdag op mijn werk rook ik er maximaal 5. En s'avonds komen daar ongeveer 5 bij, soms meer. In het weekend is dat wel wat meer natuurlijk.
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09
Quote:
Nu heb ik zaterdag wel wat rode wijntjes gedronken, zou dat het erger maken? Ik heb wel dat idee.
De ogen bedoel je? ja ikzelf denk van wel, daar heb ik n.l ook altijd last van. Vroeger kon ik best wel een stevig wijntje drinken en had nergens last van, maar tegewoordig ben ik er de dag erna niet om aan te zien...mijn gezicht spreekt dan boekdelen haha, je word gevoeliger en kan (het vegif want dat is het... ook roken) niet meer zo goed aan. ( ik rook zelf ook hoor blush)

Maar ook een stuk minder net zoals jij, het is vreselijk moeilijk om daar mee te stoppen (weet er alles van frown) maar ja het is en blijft vergif..we zijn ons lichaam langzaam aan het vergiftigen en daar krijg je reactie op, en nu je gevoeliger word ga je dat merken. ( ik merk dat ook) maar luister ook niet altijd naar mijn lichaam. De nicotine is sterker pfft.

Met wijntjes ben ik gestopt en dat gaat me makkelijker af als roken, omdat ik er niet uit zag de dag erna en omdat ik geen puf meer had om iets te doen. Ik neem tegenwoordig gewoon een spa en ben ook vrolijk dan tongue...en niet ziek als ik opsta ..de rest moet vaak bijkomen ikke niet smile
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Precies! Ik ben ooit een keer een jaar gestopt met roken, voordat ik stopte rookte ik dus zo'n 2 pakjes op een dag. Dat jaar ben ik dood en doodziek geweest. Ik denk dat het een ontgiftingsproces was, maar echt zo ontzettend erg! Ik kon bijna niets meer eten want kreeg direct koliekaanvallen en mijn lichaam raakte helemaal opgezwollen. Ik noemde dat vochtaanvallen want zo voelde het. Van het ene op het andere moment ging mijn lichaam dan opzwellen. Dit scheelde ook ca 5 kilo in lichaamsgewicht. Als het dan weer zakte was die 5 kilo ook weg. Ik ben naar allerlei artsen geweest, regulier en alternatief, maar het werd niet minder. Ook had ik uitslag en was ik s'avonds om half 7 al doodop. Dan trok ik lijkbleek weg en had ik bijna zwarte kringen onder mijn ogen.
Ik heb toen bijna een jaar lang op 3 liter gezuiverd water per dag, brandnetelthee, biologische appelsap, crackers met geitenkaas en groenten geleefd. Heel veel fruit kon ik niet verdragen, vlees en vis ook niet, brood ook niet. Heel veel kruiden niet. Alcohol al helemaal niet. Etc etc.
En toch bleef mijn lichaam groeien in gewicht, en ging het bijna niet over al die rare verschijnselen. Alsof mijn lichaam een ander leven leidde dan ik. Ik was compleet machteloos en moedeloos. Uiteindelijk ben ik op aanraden van een paragnost weer gaan roken. En alle klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik niet ga stoppen.. wink

Wijn drink ik dus ook al heel lang bijna niet meer. De keren dat ik iets meer heb gedronken dan 1 wijntje was met oud en nieuw en afgelopen zaterdag en nog een keer met een vriendin. De dag erna dus gewoon lamlendig en niet fit.
Nu is het bij mij zo dat meestal de 2e dag erna zich dat uit in mijn gezicht. Dat is altijd al zo geweest.
Toch vind ik het wel lastig om niets te drinken bij sommige gelegenheden. Voel me dan beetje het 3e wiel aan de wagen ofzo.
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09
Quote:
Toch vind ik het wel lastig om niets te drinken bij sommige gelegenheden. Voel me dan beetje het 3e wiel aan de wagen ofzo.


Als je nuchter blijft zie je de mensen veranderen die wel drinken soms vervelend soms vrolijk....maar is vaak maar voor korte duur, en dan daarna frownik heb het er niet meer voor over..ik voel me veel beter zonder en als ik dan die gezichtjes zie smorgens denk ik ...zo smiledaar heb ik geen last van..... haha gemeen he smile


Quote:
Ik heb toen bijna een jaar lang op 3 liter gezuiverd water per dag, brandnetelthee, biologische appelsap, crackers met geitenkaas en groenten geleefd. Heel veel fruit kon ik niet verdragen, vlees en vis ook niet, brood ook niet. Heel veel kruiden niet. Alcohol al helemaal niet. Etc etc.
En toch bleef mijn lichaam groeien in gewicht, en ging het bijna niet over al die rare verschijnselen. Alsof mijn lichaam een ander leven leidde dan ik. Ik was compleet machteloos en moedeloos. Uiteindelijk ben ik op aanraden van een paragnost weer gaan roken. En alle klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik niet ga stoppen..


Ja kan ik me wel voorstellen! eerlijk gezegd heb ik daar geen antwoord op, maar snap wel dat je dan niet kunt stoppen, heftig hoor!

Dus wat ik hoorde was wel goed! smileik vondt het maar raar, maar nu snap ik het wel.
Fijn dat je het me uitlegd
admin
admin mrt 2 '09
Dank je voor je openheid Kim,
Wat je schrijft geeft aan dat je bijzonder gevoelig bent. En dat je heftige lichamelijk reacties krijgt als er iets 'loos' is.
Als ik dit zo lees, dan is het ergste wel achter de rug en ik hoop voor je dat je niet meer zulte extreme reacties krijgt in de toekomst.
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Quote:
Als je nuchter blijft zie je de mensen veranderen die wel drinken soms vervelend soms vrolijk....maar is vaak maar voor korte duur, en dan daarna ik heb het er niet meer voor over..ik voel me veel beter zonder en als ik dan die gezichtjes zie smorgens denk ik ...zo daar heb ik geen last van..... haha gemeen he


Nee hoor helemaal niet gemeen winkAlleen maar heel krachtig dat je dan de verleiding kan weerstaan.
En ja, je had het goed gehoord! smile

Geen dank Hans. Ja mijn lichaam is zeer gevoelig inderdaad. Is wel heel lastig hoor. Maar goed, het gaat wel weer over. Heb gewoon een gevoelig gestel. Denk wel dat dit ook met hooggevoeligheid te maken heeft.
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09

Dank je wel! smile


Lees de dagtekst maar...ik vondt het wel confronterend!
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
de dagtekst?
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09

Ja ...gaat over reiningings oefeningen.
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Oh oke, waar kan ik dat lezen dan?

Heb een afspraak gemaakt voor omega detox. Ben benieuwd!
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09


Quote:
Oh oke, waar kan ik dat lezen dan?


Heb ik net neergezet bij informatie en kennis ..staat ook rechts van je bij laatste reactie's smile


Quote:
Heb een afspraak gemaakt voor omega detox. Ben benieuwd!


Ja ik ook, dat is toch wat je eerder zei, dat je dat ging proberen?
Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Heb het gelezen, confronterend inderdaad..

Ja, klopt. En dan ook nog die celzouten ernaast. Samen met jullie behandelingen moet het dan goedkomen toch?
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09

Ja zeker! ....ik ben erg benieuwd hoe de uitwerking is met de zoutcellen, hou ons op de hoogte! en we gaan gewoon door met de Reiki!
admin
admin mrt 2 '09
Zo is dat.
vanavond weer?
Pagina's: « Vorige ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki