Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

gast
gast feb 24 '09
Misschien is er iets dat je niet wilt zien. Lichamelijke klachten komen vaak voort uit de psyche. Vooral die klachten die met uiterlijke middeltjes niet te verhelpen zijn en steeds weer terug komen. Het zijn vaak alleen symptomen die we proberen te genezen maar de werkelijke oorzaak wordt niet aangepakt.
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Hans en Beschermengel, ik ben gisteren om 10 uur in slaap gevallen dus heb niet veel gemerkt van de behandeling.

Heb wel goed geslapen, maar oogjes zijn nog hetzelfde..
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '09

Goede morgen smile

Ik heb weer je hele lichaam behandeld en zag nu energien die ik nog niet bij je gezien had, je ogen toch nog steeds rode donker rode energie ..uit je keel kwam goude energie met daarna een bolletje eruit (het leek op een pareltje mooi glanzend) en daarna zwarte stipjes, ik denk de emotie want die zit bij je keelchakra ...dat het de goeie kant op gaat smile
goud is een heel mooie en goeie kleur!

Daarna kwam er bij je zonnevlecht ook goude energie! dus volgens mij ook een verbetering.

Verders heb ik niets gehoord of beelden gezien, de kleuren waren het sterkst.

Nou ik ben benieuwd wat je hebt gevoeld smile
Het kan zijn dat je nu niets ervaart maar dat je op langere termijn toch weer verbetering krijgt.
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Nou dat klinkt goed! smile
Heb alleen niets gevoeld dus wink
Ja de emotie wordt ook steeds minder, ben minder snel geemotioneerd en minder heftig geemotioneerd.

Maar wat betekend nou die donkerrode energie?

Heb net al op internet zitten zoeken naar oedeem rond de ogen. Het zou met een traag werkende schildklier te maken kunnen hebben.
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '09

Nee niets gevoeld smilegeef niks hoor..het werkt toch wel door smile

De donkerrode energie betekent voor mij dat het nog vuil is ..dus nog niet goed, hoe helderder rood hoe beter het word ..en veranderd dan weer in bv goud ( of andere kleur ) dan is of komt er verbetering in.
Nou we gaan gewoon door ...en misschien extra reiki sturen naar je ogen, schildklier ...zou best kunnen..weet het niet zeker maar ik ga zoeken strakjes. Ik moet nu om 10 uur bij de tandarts zijn frowndus vlug nu aankleden enzo haha
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Oh oke, nou dan straal maar even door voorlopig! haha! smile

Kwam net ook artikel tegen over nierinsufficientie, bijna alle symptomen heb ik last van...
Toch maar even de dokter bellen...
admin
admin feb 25 '09
oeps...door omstandigheden is er gisteravond van mijn kant uit niets gekomen van deze reiki behandeling. Ik ben de beschermengel dankbaar dat ze ditmaal de honneurs heeft waargenomen!

De donkerrode energie staat voor boosheid. Ben je boos op iemand uit het verleden? Ok ben je boos op jezelf? Verwijt je jezelf iets?
Tip: probeer jezelf en anderen te vergeven.
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Oh geeft niet hoor Hans.

Ik herken de boosheid niet zo. Ben op niemand boos momenteel. Ja mijn ex, maar daar ben ik meer onverschillig over dan boos. Die boosheid richting hem is allang over.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '09
En ben je nog steeds boos op jezelf, of is die ook allang over?
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Dat is ook allang over, ben nauwelijks boos geweest op mezelf. Een beetje maar, maar heb mezelf dat nu allemaal al helemaal vergeven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '09
Goed te horen. Heb jij enig idee waarvoor jij je ogen nog moet openen?
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Nee, absoluut niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '09
Heb je misschien een hele recente foto zodat ik eens voor je kan lezen wat ik eruit haal? Ik heb namelijk het gevoel dat er op een bepaald vlak nog een blokkade zit, maar ik weet niet precies waar.
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Ik zal vanavond eens kijken Nims. smile

Heb nu een afspraak gemaakt bij een therapeut die celzouten therapie toepast. Heb het gevoel dat dat wel eens zou kunnen helpen. Aangezien er 1 celzout is die dezelfde klachten omschrijft die ik heb bij een tekort daarvan. Waaronder dus gezwollen ogen bij het opstaan. Schijnt dat dat celzout de afscheiding van vocht en afvalstoffen stimuleert.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '09
Ik heb nog nooit gehoord van celzouten therapie :), zou je eens kunnen uitleggen wat dit is?
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Je kunt hier lezen hoe het werkt. http://www.celzouten.nl/

Ik ga zo even een foto plaatsen in het fototopic. wink
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '09

Ik had er nog niet van gehoord, maar lijkt me heel goed om te doen! Ik had daarnet al gekeken op internet.
Precious1
Precious1 feb 25 '09
Ja, leek mij ook. En baat het niet, schaadt het niet toch?
Had er wel eens vaker van gehoord en stond wel altijd op mijn lijstje van: Ooit een keer uitproberen.
Als je tekorten hebt, kun je natuurlijk energie blijven sturen, maar naar mijn idee heeft het lichaam dan niet de kracht om dat vast te houden.
Niet dat jullie nou moeten stoppen hoor! :):)

Nims, heb een foto geplaatst. Wil je het in het fototopic doen of vertel je je inzichten gewoon hier?
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '09
Quote:
Niet dat jullie nou moeten stoppen hoor! :):)

Nee doen we ook niet tonguewe gaan gewoon door, voor ondersteuning smile

En als het goed is zie ik de verbetering aan je energie, wanneer ga je beginnen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '09
Origineel bericht van: Precious1


Nims, heb een foto geplaatst. Wil je het in het fototopic doen of vertel je je inzichten gewoon hier?

Ik heb hem in het fotolees forum geplaatst, en zal hem daar gaan lezen voor je. Bedankt!
Pagina's: « Vorige ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki