Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

admin
admin jan 25 '09
We doen dit graag, Kim. Ik lees nu dat in je jeugd ook een negatieve periode is geweest. Is dat wel verwerkt? Of moet dat nog gebeuren?
Goede nachtrust is belangrijk. Fijn dat je dat hebt ervaren.
Reconnective healing is enorm krachtig. Ik verbaas mezelf ook erover.
We doen de healing nog een paar keer. Het zal je steunen. Uiteindelijk is het jouw eigen weg. Jij alleen kan die weg gaan. Maar niet eenzaam. smile
PS. Theo Maassen was ook wel erg goed.
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Ik heb net eens even iets gelezen over Reconnective healing, wat een prachtige methode! Had het natuurlijk ook aan jou kunnen vragen, maar goed.
Wist helemaal niet van het bestaan af!
Iets om te onthouden ook voor mezelf, misschien om ooit in de toekomst te gaan doen.
Heb jij het van die Eric geleerd?

Ja dat uit mijn jeugd is verwerkt hoor! Ook dmv energie op afstand overigens wink
Heb een aantal jaar anorexia gehad maar ben daar nu geheel vanaf al meer dan 10 jr, en is echt helemaal verwerkt.

Ja Theo was goed! Heerlijk die humor! smile
admin
admin jan 25 '09
Reconnective healing heb ik geleerd door een uittreksel van het boek te lezen (!). Normaal gesproken is het boek zelf nodig, en nog beter, om een sessie van Eric pearl te volgen. Maar ik ben blijkbaar erg ontvankelijk. Mijn RH techniek is bevestigd door iemand die wel de officiele weg is gegaan. Ik heb later het boek gelezen. Ik voel in mijn handen dat het werkt.

Ok, gelukkig is dat uit je jeugd over. Nu de recente geschiedenis nog. Komt ook wel goed.

Theo was niet alleen leuk, maar er zit toch wel een goede boodschap in. Het was geen puur oppervlakkig vermaak. Ook een goede acteur, vooral in de film TBS. Op zijn lijf geschreven.
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Dan is RH duidelijk voor jou weggelegd en is het de bedoeling geweest dat je dat zou gaan doen! Althans, dat denk ik dan als het je zo makkelijk afgaat en het op die manier naar je toe kwam.

Klopt, in zijn show zat zeker een boodschap, verpakt in een vermakelijk jasje.
Ja TBS heb ik ook gezien. Zeer realistisch en erg goed gespeeld! Hij heeft er ook een erg goed hoofd voor. smile
admin
admin jan 25 '09
De route is terugkijkend heel vreemd gegaan, als vanzelf. Opeens kwam ik met reiki in aanraking. En door een ander toeval kwam RH op mijn weg. Zoals je zegt, het hoort blijkbaar zo, het is voor me weggelegd.
Voor ik reiki en RH deed had ik al zelf een en ander ontdekt. Dat bleek later exact overeen te komen met alfa/silva nmind control. Hiermee kan ik diagnoses stellen, energie sturen, maar ook in de toekomst kijken, wat soms handig is smile

Ja, Theo was geen acteur in TBS, hij was TBS zelf smile
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Oh ja, wat is dat eigenlijk? Alfa/silva en mind control.
admin
admin jan 26 '09
Silva is ontdekt door Jose Silva, een Amerikaan die enkele jaren gelden is overleden. Hij heeft zijn theorie ook (deels) wetenschappelijk onderbouwd, want de hersenfrequentie is meetbaar.
Het menselijk brein kent op de verschillende niveaus tussen diepe slaap en levendige waakzaamheid verschillende frequenties van de hersengolven. Een van deze niveaus is het alfa-niveau dat bereikt wordt wanneer lichaam en geest in een staat van weldadige ontspanning verkeren. Op dit bewustzijnsniveau heeft men toegang tot hersenfuncties die op het dagelijks gebruikte bèta-niveau niet beschikbaar zijn.
Er szijn trainingen beschikbaar. Zelf heb ik een dergelijke training nooit gevolgd. Ik heb wel mensen in mijn kennissenkring die dat wel gedan hebben. Toen ik het cursusboek doorbladerde constateerde ik dat vrijwel alles al bekend was.
Ik heb namelijk jaren geleden al gemerkt dat er een overgangsfase is tussen waken en slapen, en dat je die tussenfase kunt vasthouden. Je blijft dan wakker en aandachtig terwijl het toch heel anders is dan normaal wakker zijn. Op dat moment kan je vragen stellen en via subtiele signalen krijg je antwoorden op die vragen. Het was voor mij heel verrassend toen ik drie jaar geleden er achter kwam dat dit identiek was aan alfa. Maar het is wel zo dat ik meer dingen doe met alfa dan wat in de Silva training aan bod komt.
Voor alle duidelijkheid: ik heb geen belang bij Silva noch enige betrokkenheid van welke aard ook. Heb nooit een training gevolgd of wat dan ook. Ik zit hier ook geen reclame te maken. smile
Precious1
Precious1 jan 26 '09
Oke, mooi ook zeg! Wel knap ook dat je in die staat kan blijven en vragen kan stellen enzo.

Heb nog eens even het e.e.a. gelezen over RH, prachtig zeg! Echt een 2012-ding ook.
Precious1
Precious1 jan 27 '09
Vanavond 10 uur hé?
Is het oke als ik dan morgenochtend laat weten hoe en wat, net als afgelopen weekend?
admin
admin jan 27 '09
Ok, vanavond om 22:00 uur. Ik zit dan wel naar prison break te kijken.... smile
En we zullen daarna de ervaringen uitwisselen. Misschien dat ik vanavond al aangeeft wat ik merkte.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Jeetje, wat mooi wat jullie doen....

Heb dit topic al een tijdje niet gevolgd, lees er nu wat over. Doen jullie het nu met zn 3-en? Zou je kort kunnen uitleggen hoe het Kim helpt? Dit is nieuw voor me. Volgens mij ook wel iets voor gevorderden onder ons.
Precious1
Precious1 jan 27 '09
Ja mooi he Paulet! smile
Het helpt mij enorm! Alsof ik een hele stap verder ben ofzo. Ook voel ik me veel vrediger en rustiger van binnen.

Hans, Het mag ook na prison break hoor! Ik ben morgen toch vrij dus iets later mag ook als dat jou beter uitkomt.
Helma
Helma jan 27 '09
Hah, nog een prison break fan! LOLLLL!

Ik heb eens iemand afstand-reiki gegeven, door te visualiseren op een teddybeer. Dit werkt heel goed voor mij. Ik vond het heel gek dat ik bij de pols van de beer en van mezelf pijn voelde, of in ieder geval een bepaalde heftigheid die ik niet goed kon plaatsen. Het enige dat ik van de persoon wist, was dat hij al jaren last had van de ziekte van Lyme.
Achteraf, na het bespreken van wat er gebeurde, vertelde hij me dat de teek destijds twee dagen onder zijn horlogebandje had gezeten, en dat hij hem daarom niet opgemerkt had!
ik vond dit erg merkwaardig.
En dat terwijl ik alleen reiki 1 heb...

Veel succes met het helpen van Kim!
Beschermengel
Beschermengel jan 27 '09

Ja vanavond om 10 uur doe ik ook weer mee..
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Hah, nog een prison break fan! LOLLLL!



24 dan al een geprobeerd?!
admin
admin jan 27 '09
Tien uur is prima. Gaat wel lukken. Er zijn zulke lange reclameblokken tussendoor smilesmile

@Phoenix - ja, spannend he, prison break. ben weer benieuwd!
Je kunt met reiki 1 meedoen. Op de site staan enkele foto's van Kim, en als je vanavond om 10 uur je hand erop legt, dan werkt dat ook. Of je gebruikt de knuffelbeer.

@Paulette: Het is een mix van energie sturen, diagnoses stellen en masseren van het energieveld. Gevoelsmatig merk je dan van alles. Het is leuk om te doen en elke keer anders.
admin
admin jan 28 '09
Goedemorgen Kim,

En? Wat heb je ervaren? Heeft het je nachtrust bevorderd?
Wat is voelde was heel veel energie, meer dan de eerste behandeling. Dat ging wel 50 minuten door. En weer was het vooral je hoofd die de energie kon gebruiken, samen met je buik. Ik heb nog even een 'diagnose' gedaan. Wat heb jij soepele gewrichten! Heel opvallend. Je bent erg lenig. Betekent ook dat je in je opvattingen flexibel bent, en niet dogmatisch denkt. Je staat open voor allerlei zaken. Grappig.

Ik ben benieuwd wat jij gevoeld hebt. En ook wat de anderen voelden, zoals Beschermengel en Phoenix.
Mocht je dingen willen zeggen die je liever niet openbaar doet op dit forum, stuur dan misschien een pb-tje.
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09
Quote:
Beschermengel, "Nu hoef je niet meer uit te huilen?" ehm... hoe moet ik dat zien? Of weet je dat ook niet? Je hoort het en dat is het? Het is namelijk zo dat ik nog vaak wel erg emotioneel ben. Kan om het minste in tranen zijn. Iets op tv, een liedje op de radio. In ieder geval, iets wat me raakt. Waar ik voorheen makkelijk mee om kon gaan, daar krijg ik nu tranen van in mijn ogen. Dan denk ik dat ik dus nog niet ben uitgehuild.

Ik vermoed dat je het ergste hebt gehad, natuurlijk huilen doe je altijd wel ..maar het uithuilen hoef niet meer. Je bent emotioneler geworden..gevoeliger (heb ik ook hoor) ik denk dat het huilen langzaam minder word..en je sterker word. Ik zou niet weten wat ze er anders mee bedoelen.

Gisteren Reiki naar je gestuurd, ik heb niets gezien of gehoord frownwel gevoeld en dat waren hartkloppingen het hielt niet op (hoef je niet bang voor te zijn hoor) ik denk dat je hartchacra open ging..ik heb er mijn hand dan ook een tijdje op gelegen en later was het weg. Daarna niets meer gevoeld.

Ik ben benieuwd (net als Hans) wat jij hebt ervaren.
Precious1
Precious1 jan 28 '09
Goedemorgen! smile

Wat ik gisteren heb gevoeld was beetje hetzelfde als de vorige keer. Hartkloppingen, borrels in mijn buik, lichte steekjes in mijn zij. Het enige verschil met vorige keer was dat ik nu een soort zeurend gevoel kreeg in mijn hoofd. Het leek een beetje op hoofdpijn.
Daarna goed geslapen weer.
Oh ja! Ik had alleen wel rusteloze benen, heel vroeg in de ochtend. Dat is op een gegeven moment gelukkig weer over gegaan en ben ik weer in slaap gevallen.

Beschermengel, Ja die hartkloppingen, dat klopt, dat voelde ik ook. Maar niet vervelend ofzo, het zakte op een gegeven moment weer weg. En dat emotionele ja, soms wel vervelend hoor winkmaar maak me er ook niet zo heel druk om. Gaat vanzelf wel weer over en zal bij de periode horen.

Hans, Al die energie, dat zal dat gevoel bij mijn hoofd verklaren denk ik. Ik ben inderdaad niet dogmatisch en erg flexibel. Lenig..ehm...ja dat kan, ben ik me eigenlijk niet zo bewust. Met yoga merk ik soms wel dat sommige oefeningen me makkelijk afgaan. Maar zo lenig dat ik mijn benen in mijn nek kan leggen, nou nee, dat is het ook weer niet. smileIk doe niets sport ofzo, maar ben niet stijf daardoor.

Heel erg bedankt weer jullie!! Ben er hartstikke blij mee!
Afgelopen dagen merkte ik ook dat ik me steeds beter ging voelen, alsof de energie doorwerkte. Zowel geestelijk als lichamelijk.

Ik zit nu alleen beetje te twijfelen of ik vanmiddag wel naar acupunctuur moet gaan.. Had zaterdag in mijn wanhoop een afspraak gemaakt, maar voel me nu zoveel beter en heb ook zoveel vertrouwen in jullie dat ik twijfel of ik wel moet gaan.
Alhoewel een check-up natuurlijk nooit verkeerd is natuurlijk. En vind het ook beetje lullig om op de dag zelf af te bellen.
admin
admin jan 28 '09
Fijn dat het weer heeft geholpen. smile
Ja, de energie heeft een lange na-werking. Gaat uren door, soms zelfs dagen.
De acupuncturist kan kijken hoe je energiebalans nu is geworden en op de noodzakelijke plekken je vanmiddag behandelen.

En we moeten weer een volgende afspraak maken voor derde keer. Want je hebt er nog veel baat bij.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki