Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 feb 6 '09
Hoi Beschermengel!

Ja gelukkig ben ik weer rustiger geworden en kan ik het loslaten en weer genieten van de rust.
Laat het maar op me afkomen wink
Precious1
Precious1 feb 7 '09
Ehm, vind het bijna stom om te vragen, maar wanneer is de volgende behandeling?

Werd vandaag weer met hoofdpijn wakker en beetje dikke ogen ook..

Heeft te maken met dat ik laat ging slapen en lang ben bezig geweest achter mijn pc, uitzoeken van een vakantie.
Dan merk ik toch dat ik nog niet veel kan hebben.

Maar ja, moet natuurlijk ook niet verwachten dat ik een één of ander supermens wordt, haha!
Ik lag om half 12 op bed en heb nog een film op tv5 gekeken tot half 1 denk ik. Te laat nog voor mij.
admin
admin feb 7 '09
Wat mij betreft: vanavond om 22:30 weer.
Precious1
Precious1 feb 7 '09
Hoi hoi, Ik kom net thuis. Kan het ook morgenavond?
admin
admin feb 7 '09
Yes, we can.
Precious1
Precious1 feb 7 '09
Oke fijn. smile
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09
Goedemorgen... smile

Ja ik doe ook mee vanavond om half 11 smile
Precious1
Precious1 feb 8 '09
Goedemorgen! smile

Fijn dat je ook mee doet! smile
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09

Ik doe het met liefde! smile
Precious1
Precious1 feb 8 '09
Dank je wel smile

Zouden jullie eens kunnen kijken of mijn ogen wel bestand zijn tegen lenzen?
Heb gisteren weer eens lenzen in gehad en had vanmorgen toch wel last van mijn ogen. Niet dat ze zeer deden, maar weer beetje gezwollen enzo.
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09

Zou best kunnen!

ik heb vanaf mij 23ste jaar t/m 54 jaar lenzen gedragen, en toen ik over ging op andere vloeistof om je lenzen mee in te zetten ..kreeg ik problemen, ik kon ze haast niet meer inhouden..droog en prikkelig werden mijn ogen ( was een soort allergie die ik kreeg) dus van alles geprobeerd maar niets hielp ( ja een bril grin) mijn ogen werden ook dik en gezollen en de vloeistof die ik altijd gebruikte was nergens meer te krijgen cryen vanaf die tijd draag ik maar mijn bril. Ik probeer het nog wel eens ..maar dan gelijk weer dikke en pijnlijke oogies smileDus ik zie er voortaan maar vanaf...jammer genoeg frown

Maar ik zal me strakjes is instellen op je vraag, misschien dat ik er antwoord op krjg!
Precious1
Precious1 feb 8 '09
Ow jeetje, da's inderdaad vervelend zeg!

Ik heb zelfs gewoon daglenzen, omdat ik die andere al niet kan hebben. Ook binnen no time droog.
Als ik ze net heb in gedaan gaat het nog, maar dan na een tijdje beginnen ze droog te worden.

Heb toen straks eens zitten kijken op internet en vond deze http://www.xtralens.nl/index.htm

Misschien het overwegen waard?

Mijn bril is leuk hoor, maar draag toch liever geen bril.

Nou ben benieuwd of je een antwoord krijgt. wink
Beschermengel
Beschermengel feb 8 '09


Oke bedankt! ja ik ben ook benieuwd! ikzelf heb (of had) harde lenzen, zachte kon toen niet ..het ging naar sterkte.
admin
admin feb 8 '09
Hoi Kim,

De bijzonderheden vandaag:
Je linkeroog (gevoelskant) - wat wil je niet zien?
Je keelchakra (emoties) - er zit nog wat vast
Weer je buik ('raster' over de hele breedte) - tintelingen gevoeld? - onverkropte emoties

Dat was het weer! smile

Groetjes,
Hans
Precious1
Precious1 feb 9 '09
Goedemorgen,

Dank jullie wel weer! smile

Nou het is duidelijk dat ik toch echt niet tegen lenzen kan. Had ze gisteren ook in gedaan (wilde het nog even testen) en einde van de middag weer uit (want ze werden weer droog) wat een heel karwei was...
Vanmorgen dus zere gezwollen geirriteerde ogen. Ondanks jullie behandeling.

Hans, mijn linkeroog... ik zou niet weten wat ik niet wil zien...
Mijn keelchakra, ja duidelijk, ik heb het hele weekend last gehad van mijn keel. Niet heel erg, maar beetje zo in de verte een naar gevoel alsof het tegen keelpijn aanzit..
Ik heb niet kunnen voelen wat de energie deed, want ik ben om 22.15 als een blok in slaap gevallen, kon mijn ogen niet meer open houden.

Onverkropte emoties? Is dat onverwerkte emoties?
admin
admin feb 9 '09
Ja, Kim, ik bedoel onverwerkte emoties. smile
Beschermengel
Beschermengel feb 9 '09

Hallo en goedemorgen. smile..ik had me ingesteld op jou vraag, maar heb geen antwoord er op gekregen, maar misschien komt het later nog. ik zal de vraagblijven stellen. smile

Ik heb gisteren al je chakra's behandeld..maar bleef weer steken bij je buik ..die wilde niet echt meewerken haha ..maar geef niks ..verders heb ik ook niet veel gevoeld of gezien..een beetje saai antwoord maar het is niet anders.
Misschien de volgende keer weer meer informatie smile

Ik moet er wel bij vertellen dat ik me moeilijk kon concentreren er kwamen steeds andere gedachten binnen..en dat is lastig.

( ik zou toch proberen je lenzen even niet in te doen zodat je ogen rust krijgen )
Precious1
Precious1 feb 9 '09
Hoi Beschermengel!

Oh nou ja, we zien het de volgende keer dan wel.

Ik heb inderdaad vandaag die lenzen niet meer in gedaan en ga ze waarschijnlijk ook terugbrengen want dit is niks.

Die vervelende buik de hele tijd! haha!
Nou ja, het zal zijn tijd nodig hebben en als dat echt zo is denk dat je dat ook niet kunt dwingen met energie.

Toch?
Beschermengel
Beschermengel feb 9 '09

Nee je kunt het niet dwingen, Reiki energie is een ondersteunende energie .. soms gebeurt het dat je spontaan een genezing krijgt, ik heb het wel eens meegemaakt!
Ik zal eens kijken volgens mij is er een topic over Reiki ..en anders beginnen we er gewoon een! smile
Precious1
Precious1 feb 9 '09
Oke.. Mooi zeg.

Wat denken jullie? Van de week weer een behandeling?
Mijn ogen voelen nu wel een stukje beter. Zojuist gingen ze heel erg branden en pikken, maar dat lijkt nu weg te ebben..
De energie die nog doorwerkt?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki