Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 mrt 2 '09
Dat is goed.
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09


Ja ik doe ook mee! om 22.30
admin
admin mrt 2 '09
Mooi.
Ben weer benieuwd!
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Goedemorgen!

En, wat hebben jullie gezien/ervaren?
Ik sliep al dus ik heb niets gevoeld. Mijn ogen zijn iets minder heftig gezwollen als de dagen ervoor.
Heb verder weer goed geslapen en veel gedroomd. Over mijn ex..
Maar goed, dat doet er verder niet toe. smile
admin
admin mrt 3 '09
Goedemorgen Kim,

Ditmaal heb ik wat langer stilgestaan bij je ogen. Ik zag links en rechts witte banen van licht en eromheen rode serpetines en confetti draaien. En op de achtergrond was het karmijnrood van kleur. Je nam het licht wat ik stuurde wel makkelijk op. Maar ik heb niet alles kunnen weghalen. Ik ben benieuwd wat beschermengel zag.
Is er toch iets van je ex wat hier speelt?

Groetjes,
Hans
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Fijn dat ik het goed opnam.

Of het met mijn ex te maken heeft, weet ik niet. Ja misschien resten emoties?
Beschermengel
Beschermengel mrt 3 '09

Hallo Kim en Hans en Goedemorgen, smile

Ik heb niet veel gezien..wel weer de kleur rood bij je hoofd ( weer beetje viezig rood ) en zachtblauw bij je hart en zonnevlecht.
Jammer ik had graag meer verteld.
admin
admin mrt 3 '09
Karmijnrood is een donkere kleur rood. In het engels heet het Crimson red.
Voor kunstenaars is het een bijzondere kleur, want het valt onder de zogenaamde "bloedende kleuren". Dat zijn kleuren die je niet wegkrijgt dor er een andere kleur eroverheen te zetten. Je blijft de karmijnrood eronder zien.
Dat ik deze kleur zag geeft aan dat er iets hardnekkigs achter de klacht zit.
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Quote:
Dat ik deze kleur zag geeft aan dat er iets hardnekkigs achter de klacht zit.


Hm.. dit vind ik wel zorgwekkend..
Beschermengel
Beschermengel mrt 3 '09


Ik heb het even opgezocht ..de kleur karmijnrood ..en inderdaad ..die kleur was het! (beetje vuilig rood)
admin
admin mrt 3 '09
Dat is inderdaad de kleur karmijnrood. Het is heel anders dan helderrood, vermiljoenrood, enzo.
Kim, het geeft alleen aan dat er een nog diepere oorzaak zit en die is nog niet weggenomen.
Als je inzicht hebt in de oorzaak dan kan de kern worden aangepakt en lost het als vanzelf op.
We gaan door met behandelen en kijken wat er te bespeuren valt via beelden en associaties. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken.
Helma
Helma mrt 3 '09
Beste Precious, op 24-02 schreef je het volgende:

Lief je berichtje Maar dit heb ik allemaal al gedaan.
Ben destijds eerst naar de dokter gegaan, kreeg oogdruppels, dat hielp niet afdoende, toen naar de oogarts, weer druppels, dat hielp even maar zodra ik ermee stopte kwam het terug. Toen naar bioresonatietherapeut gegaan en allergie opgespoord, dat verholpen, het ging even wat beter en toen kwam het weer terug. Toen bachdruppels en homeopathisch geneesmiddel tegen malaria want dat zou ik op energetisch niveau last van hebben. Hielp ook maar even.
Ze zijn, in tegenstelling tot toen, niet meer ontstoken en rood maar mijn oogleden en oogwallen zijn gezwollen als ik wakker wordt. Gedurende de dag trekt het weg. Gisteren zijn mijn ogen wel de hele dag erg tranerig geweest.
En ik heb gisterenavond 1 rood wijntje op, misschien dat dat het verergert.
Ook qua make-up en make-up removers heb ik alles al aangepast. Dus dat is het ook niet..

Alle mogelijke manieren heb ik dus al geprobeerd.


Je schrijft hierin dat er een allergie opgespoord is, en deze is verholpen: mag ik vragen hoe deze verholpen is? Zou het kunnen dat het een blijvende klacht is, die een behandeling van meer continuïteit vergt?

Sorry dat ik daar toch op terug kom: ik probeer enkel mee te denken, vandaar...
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Lief dat je meedenkt hoor Phoenix. Het is verholpen dmv bioresonantie. Het was een allergie tegen de huisstofmijt.
Ben daar een aantal keren voor behandeld. Bij iedere behandeling wordt er getest of de allergie nog aanwezig is. Uiteindelijk was die weg.
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Hans ik heb er ook vertrouwen in hoor, alleen ben soms af en toe wel beetje bang. Bang dat het iets is waar je niet zo maar 1,2,3 vanaf komt. Omdat ik al zoveel heb gedaan en niets echt afdoende is voor lange tijd. En de echte oorzaak niet wordt gevonden.
Het is wel zo dat het steeds ietsje minder wordt, al gaat het heeel erg langzaam en zo 1 keer in de week weer een terugval die dan weer moet herstellen.

Het is al lang niet meer zo gezwollen als dat het geweest is toen jullie begonnen met het behandelen. En het beurse gevoel in mijn ogen wordt ook steeds minder.

Ik hoop dat de celzouten en de omega-detox nog een extra zetje geven.

In deze celzout herken ik me het meest:
Natrium sulfuricum (10)

Eigenschappen
in tegenstelling tot natrium chloratum, dat de juiste hoeveelheid water naar de lichaamscellen voert en gif uitscheidbaar maakt, bevordert, natrium sulfuricum de uitscheiding van alle vloeistoffen waarin schadelijke stoffen zijn opgelost. De schadelijke stoffen blijven opgelost, zodat ze geen belasting vormen voor het lichaam. Deze schadelijke stoffen moeten door de lever afgebroken worden, zodat ze via de dikke darm uitgescheiden kunnen worden. Natrium sulfuricum is de werkingsstof die het organisme de kracht geeft, de vloeistofbindende slakken zo te wijzigen, dat ze uitgescheiden kunnen worden. Tijdens dit proces komt water vrij uit zijn chemische verbinding en kan het uitgescheiden worden, resp. voor andere toepassingen gebruikt worden. Zodoende is natrium sulfuricum het middel bij uitstek voor de ontslakking van het lichaam en voor het uitscheiden van giftige substanties. Het is daardoor ook een belangrijk ondersteunend bestanddeel voor de lever en de gal en het regelt bovendien de suikerhuishouding in het lichaam. In geval van een tekort aan dit mineraal treedt verslakking op in het volledige bindweefsel van het lichaam en ontstaan bijv. gezwollen voeten, onderbenen en handen.

Karakter
wanneer je de neiging hebt om je gevoelens weg te drukken en je sterke emoties zoals kwaadheid, ergernis en agressie niet laat zien, geeft dit mineraal een gezonde sterkte om de uitdagingen van het leven aan te kunnen. Laten stromen of het leven controleren? Wanneer er een passieve houding ten opzichte van het leven is ontstaan, “laat mij met rust” en je terug willen trekken uit de hardheid van de maatschappij.

Toepassing
het mineraal om te ontslakken en te ontgiften. Werkzaam op de lever en gal. Bij diarree, stinkende winden, gebroken gevoel in de ledematen (beginnende griep), gezwollen ogen (vooral 's morgens vroeg) en traanzakken, hoofdpijn door vergiftiging (kater), trekkende en pijnlijke gewrichten. Een belangrijk middel bij hoge suikerwaarden (niet zonder medische begeleiding). Gezwollen benen, reguleert de vloeibaarheid van het bloed (onttrekt overbodig water), druk in de oren, open benen, jeukende huid, bijtende eczemen, wratten, koortsblaren en herpes (lippenbalsem!). Lymfe reinigend en straling afvoerend.

Opmerking
klachten die ontstaan uit het niet voldoende af kunnen voeren van afvalstoffen. Goed om te gebruiken wanneer je een beginnend gevoel van griep krijgt. Elektromagnetische belasting en alcohol versterken het tekort, evenals tabak en koffie. Hart meridiaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Origineel bericht van: Hans
Karmijnrood is een donkere kleur rood. In het engels heet het Crimson red.
Voor kunstenaars is het een bijzondere kleur, want het valt onder de zogenaamde "bloedende kleuren". Dat zijn kleuren die je niet wegkrijgt dor er een andere kleur eroverheen te zetten. Je blijft de karmijnrood eronder zien.
Dat ik deze kleur zag geeft aan dat er iets hardnekkigs achter de klacht zit.

Rood is voor mij een aarde kleur en als die bij je hoofd zit, dan is er duidelijk een onbalans in je energielichaam. Ik had dit nog niet gelezen, maar alleen je foto, maar ook hier zie ik weer een bevestiging. Wanneer de energie niet vrij kan stromen, kunnen de aarde energieen dus ook niet naar je voeten toe (je contact met de aarde). Aangezien ze bij je hoofd zitten, zit dus duidelijk in je keel-chakra een blokkade. Ik heb bij je fotolezing al aangeven wat je eraan kunt doen, dus probeer dat ook te doen. Je zult zien dat je je een stuk beter gaat voelen!
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Wat goed Nims! Dank je! Laat Turkoois en lichtblauw nou net mijn lievelingskleur zijn en ligt ook in de richting van mijn stijl met sieraden!! (zilver met turkoois stenen) smile

Ik ga gelijk eens neuzen op internet voor een mooie ketting met turkoois!
admin
admin mrt 3 '09
Koop geen gebruikte maar een nieuwe.
En je kunt het beste kiezen uit een ruim assortiment.
Tip Spiritual Garden, Karrenstraat 23, Den Bosch.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Koop ook niet via internet maar zorg ervoor dat je de verschillende stenen van te voren kan voelen en kan vasthouden. Want dan weet je zeker dat je de juiste hebt. Het ligt nogal gevoelig, en zou jammer zijn als je de negatieve energie van anderen in huis haalt.

Even iets anders, heb je ooit je slaapkamer getest op aarde stralen? Misschien moet je eens proberen om je bed te verplaatsen en zien hoe je dan wakker wordt.
Precious1
Precious1 mrt 3 '09
Ik zal zaterdag eens op mijn gemakje gaan kijken voor een mooie hanger/ketting.

Ik kan mijn bed helaas niet verzetten. Maar heb daar al getest, daar zitten geen rare energieen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '09
Heel goed. Ik ben benieuwd naar het resultaat laugh.
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki