Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Beschermengel
Beschermengel feb 3 '09
Hoi Hans,

Silva/Mind controle heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord blushdat visualiseer je dan als ik het goed begrijp...maar ik visualiseerd het niet smileik krijg de beelden in mijn hoofd ik zie het dan als een filmpje...of is dit hetzelfde? ik ga toch is google naar wat Silva/Mind controle dit is nieuw voor mij smile

admin
admin feb 3 '09
Hoi Beschermengel,

Bij mij was het omgekeerd, ik had mezelf gedurende de jaren iets aangeleerd en twee jaar geleden ben ik erachtergekomen dat het eigenlijk bekend is onder de ter": Silva Mind Control, en ook wel alfa.
Het is gebaseerd op een aanpassing van de hersenfrequentie naar alfa-niveau. Dan kan je vandaaruit andere mensen onder de loupe nemen. Diagnoses stellen. En ook behandelen door het "wegnemen" van vlekjes, "schoonwassen", in het licht zetten, enzovoorts. Het is bijzonder krachtig en een geweldige aanvulling op reiki.
Er zijn ook boeken van Jose Silva - Alfatraining. En er zijn officiele trainingen waar je in een weekend wordt ingewijd in de techniek. Ik heb zelf dit niet gevolgd, maar een goede kennis van mij wel. En die kon mij vertellen dat ik het al prima deed zonder de training(!). Heb ook diagnoses gedaan van kennissen en familie in andere continenten. En dan hoor je achteraf dat deze mensen de diagnoses en behandeling hebben gevoeld.
Tot op zekere hoogte is reiki en alfa hetzelfde. Maar er zijn nuance-verschillen. Er zijn nogal wat reiki-beoefenaars die nu ook alfa/Silva doen.
Precious1
Precious1 feb 3 '09
Dat klopt dat je in principe altijd wel een energiebehandeling kan gebruiken.

Aangezien jullie beide hetzelfde doorkrijgen, buik en hoofd, is het inderdaad nog nodig.

Nou, heel fijn dat jullie me energie willen blijven sturen! smilesmile
En Beschermengel, ik hoor het wel wanneer de rode kleur weg is.

Heb zelf ook het idee dat als het nu stopt, dat e.e.a. misschien weer terug gaat komen. Maar dat kan ook angst zijn.

Nou ja, anwyway, wanneer komt het jullie weer uit?
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '09

Goh dit wist ik echt niet! fijn dat je het me verteld hebt! en ja het gaat vanzelf ik hoef er niets voor te doen...maar wel leuk om te weten dat het zo werkt! ik heb een site gevonden over Silva Mind controle
http://www.silva.nl/index.php?pid=10 ...heel erg bedankt voor de uitleg ...ik ben er weer erg blij mee! en weer wat geleerd
smile

Hoi Precious, ik zou morgenavond weer kunnen! ...... we gaan gewoon door!
Precious1
Precious1 feb 3 '09
Morgenavond is goed. smile
admin
admin feb 3 '09
Morgenavond is prima.
Misschien trek ik vanavond de stoute schoenen aan en doe ik vanavond ook een behandeling. Mag je morgen raden of ik iets/niets heb gedaan. smile
Precious1
Precious1 feb 3 '09
Oke, leuk! smile
Precious1
Precious1 feb 4 '09
Nou Hans, ik weet wel zeker dat je gisterenavond ook energie heb gestuurd!
Ik voelde zo ontzettend veel rond de klok van half 11/11 uur!
Druk/steken in mijn buik, hartkloppingen, druk in mijn hoofd, tintelingen.

Ik heb als een blok geslapen ook!
admin
admin feb 4 '09
Klopt ! smile
Sterker nog, twee maal, een keer tussen half tien en kwart voor tien en dan vanaf half elf, de gebruikelijke tijd.
En weer kon je hoofd en vooral je buik weer energie gebruiken. Ik heb je ditmaal goed kunnen aarden. Dat ging nu heel soepel.
Vanavond weer een ronde. Fijn dat je het zo positief ervaart en er goed van slaapt. Dan voel je je weer een heel ander mens, he! smile
Precious1
Precious1 feb 4 '09
Oh echt? 2 keer maar liefst! smile
De 1e keer heb ik niet gevoeld, of althans nauwelijks dan.

Ik had wel even moeite met wakker worden, maar eenmaal onder de douche en op weg naar de cursus (tarot) voelde ik me heerlijk! En nog steeds! smile
admin
admin feb 4 '09
Mooi, Kim. Dan ben je al een heel ander mens dan enkele weken geleden. Fijn.
Ik sta zelf ook soms verbaasd van de kracht van de energieen. Zelf doe ik niks hoor. Ben slechts een kanaal. Dus eigenlijk moet je mij niet danken, maar de kosmos die je hier heeft gebracht. Ik doe niks. Eigenlijk doe je het zelf, je neemt de energie goed op en verwerkt daarmee de pijntjes.
Hoe is de tarot-cursus? Ben je al bezig met kaartleggingen en uitleg ervan? Als je zover bent, dan mag je voor mij ook eens een kaartlegging doen.
Precious1
Precious1 feb 4 '09
Ja dat klopt dat ik de kosmos moet bedanken. DOe ik ook hoor, soort van algehele dankbaarheid heb ik over me.
Maar natuurlijk ben ik jullie ook dankbaar, jullie maken het toch voor mij mogelijk dat ik de energie krijg.

Dit was de 1e les van de tarot, dus ik doe nog geen leggingen. Maar heb natuurlijk wel huiswerk smile
Moet de persoonskaart uit gaan rekenen voor mensen.
Dus als je wil, wil ik dat wel doen. De persoonskaart is een beetje hetzelde als wat in de astrologie je sterrenbeeld is.
Als je me een pb stuurt met je geboortedatum reken ik het voor je uit.
Kan alleen niet beloven dat je direct antwoord hebt, want moet vanmiddag nog even het e.e.a. doen.
Lena
Lena feb 4 '09
alleen de geboorte datum is voldoende?
Precious1
Precious1 feb 4 '09
Yep wink
Lena
Lena feb 4 '09
daar komt die dan wink
Precious1
Precious1 feb 5 '09
Goedemorgen Beschermengel en Hans,

Ik ben gisteren tijdens jullie behandeling in slaap gevallen. Misschien een gevolg van de behandeling? Ik heb niet echt veel gevoeld dus. smile

Was het weer hoofd en buik?
admin
admin feb 5 '09
Hoi Kim,

Ja, maar er was ook goed nieuws: ditmaal had je aanzienlijk minder energie nodig. De extra behandeling van dinsdag, plus je Yoga eraan vooraf, en de voriege behandelingen gaan nu beklijven. Je hoofd (ogen) heb ik nu verder schooongespoeld. je nek was nu vrijwel in orde en je buik had maar weinig energie nodig. Ik heb nu wat verder de energieen uitgebalanceerd en je geaard. Dat balanceren voel je nauwelijks, maar is wel redelijk essentieel. Misschien viel je daarom in slaap?
Ach, het gaat er om dat je je nu elke dag beter voelt. smile

Groetjes en een fijne dag!
Hans
Beschermengel
Beschermengel feb 5 '09

Goedemorgen Kim en Hans,

Gisteren om half 11 je Reiki weer gestuurd, ik zag nog wel wat rode energie bij je hoofd en buik, maar bij je buik kreeg ik op het laatst een schokje (is niet erg hoor) het is voor mij een teken dat er aan gewerkt word! of er is iets weggehaald of geheeld. Ik voel dat dan door heel mijn lichaam de schok. Voor mijn gevoel is alles veel rustiger geworden! Daarna de behandeling afgemaakt en je omgeven met gouden energie.

Wat leuk he zo samenwerken smileen als je in slaap valt is helemaal niet erg hoor smilehet gebeurt ook als je mensen thuis behandeld dan moet je ze even wakker maken smile
Precious1
Precious1 feb 5 '09
Sorry dat ik zo laat reageer, maar was erg druk vandaag en zit beetje in een dip, zal er zo even een ander topic over openen wink

Wat goed dat jullie voelen dat het steeds beter wordt!!:)
Voel me ook steeds beter nu! (op mijn dipje na dan, maar dat heeft hier niets mee te maken)
Beschermengel
Beschermengel feb 6 '09

Gaat het al weer wat beter? smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki