Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

admin
admin feb 28 '09
Nee, je hoeft niet thuis te zijn.
Precious1
Precious1 feb 28 '09
Oke, dan doe maar vanavond! smile
admin
admin feb 28 '09
Prima!
Ik ben weer benieuwd.
gast
gast feb 28 '09
Gefeliciteerd met je vader Precious laugh
Precious1
Precious1 feb 28 '09
Dank je Gast.
Precious1
Precious1 mrt 1 '09
Hans hoe ging het?

Heb er niet zoveel van gemerkt gisteren, was natuurlijk op visite en druk aan het kletsen enzo. Heb wel even de tijd in de gaten gehouden en om half 11 wel even gevoeld of ik iets zou merken, maar merkte niet zo heel veel.
Het was ook vrij laat voordat ik thuis kwam dus langer geslapen dan normaal.
admin
admin mrt 1 '09
Kim,

Ditmaal ging het weer vrij soepel. Geen spinnewebben ofzo 'gezien'. Wel was je merkbaar niet 'aanwezig', wat verder geen nadelige invloed is op het effect. Hoe zijn je ogen nu?
Precious1
Precious1 mrt 1 '09
Mijn ogen zijn stabiel, niet erger en ook niet beter. Maar dat heeft misschien ook te maken met dat het vrij laat was en ik toch wel een aantal wijntjes heb gedronken. smile
admin
admin mrt 1 '09
Heb je misschien een zekere allergie voor wijn? Of eerder gehad?
Precious1
Precious1 mrt 1 '09
Nou het is wel zo dat mijn lichaam momenteel niet zo goed wijn kan verdragen. Al had ik daar gisteren niet zoveel last van. Ik drink ook bijna niet meer. Doordeweeks sowiezo nooit meer en als ik in het weekend geen afspraken heb s'avonds ook niet.
Dus ALS ik dan een keer drink zit ik zo aan mijn tax.
admin
admin mrt 1 '09
Misschien zit er in wijn een stofje waardoor je ogen een reactie geven. Het hoeft niet de alcohol te zijn.
Je merkt dat niet als je het drinkt, wel de volgende dag...

Gaat het doordeweek wel beter imiddels?
Precious1
Precious1 mrt 1 '09
Dat zou inderdaad kunnen. Dat is dan vooral bij de goedkopere wijnen.

Doordeweeks is het sowieso al stukken minder dan het geweest is. Zag ik er een maand geleden nog uit als een chinees met die ogen, nu is dat niet meer zo, maar het is nog niet weg. Zie er daardoor nog steeds gesloopt uit. Terwijl ik toch heel rustig leef.
admin
admin mrt 1 '09
Je moet eens kijken of je iets anders kunt drinken in de komende weken. Het is toch vasten smile
En ik ga gewoon door met behandelen.
Goedkopere wijnen hebben soms chemische troep. De meeste drinkers merken dat niet, jij wel. Je lichaam is misschien nu zo gezuiverd dat elke toevoeging aan eten of drinken door jou wordt opgemerkt.
Precious1
Precious1 mrt 1 '09
Ja dat is inderdaad zo.
Ik drink al bijna geen wijn, dus hoef niet echt veel te veranderen daaraan. Misschien alleen op die momenten gewoon geen wijn drinken.

Oke, wanneer wil je weer behandelen?
admin
admin mrt 1 '09
Vanavond, als dat jou uitkomt.
Om 22:30?
Precious1
Precious1 mrt 1 '09
Dat is goed!
Beschermengel
Beschermengel mrt 1 '09


Ik doe mee hoor vanavond!
Precious1
Precious1 mrt 1 '09
Oke, fijn! smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '09

Goede morgen smile

Ik heb je gisterenavond een behandeling gegeven en het eerste wat ik weer zag was de toch weer een beetje vuil rode energie bij je hoofd.
Daarna hoorde ik een man iets zeggen over sigaren confusedwaarvoor dit werd gezegd weet ik niet...rook je misschien?

Later je lichaam behandeld ..en kreeg nu zachtblauwe energie te zien bij je keel hart en zonnevlecht.

Verders niets meer ....
ik ben benieuwd wat Hans heeft gezien of gevoeld.
admin
admin mrt 2 '09
Ook goedemorgen,

Ja, het ging ditmaal weer soepel, Geen blokkades. Gewoon een flink licht geplaatst en van binnenuit de ogen gereinigd.
Bij je keel een lichte blikkade en ook boven je navel, de zonnevlecht dus. Dus hetzelfde als beschermengel.
Ik heb geen kleuren opgemerkt.
Dat was het.
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki