Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 feb 1 '09
Mooi dat je constateerde dat ik verder in orde ben!
Maar wat constateer je dan precies bij hoofd en buik? Of voel je alleen dat daar energie nodig is en verder niet waarom ofzo?

Haha, Wendy van Dijk! Gewoon een leuke vrouw. Zag haar laatst bij "Peter van de Vorst ziet sterren". Ze heeft een stijl van inrichting in haar huis die me erg aanspreekt! Helemaal mijn stijl, heb alleen het geld niet! Hahaha! Verder sprak ze me aan als persoon. Waarom weet ik ook niet, soort herkenning ofzo.
admin
admin feb 1 '09
Bij hofd en buik is meer energie nodig. Je kent de mentale betekenissen, he.
Hoofd/ogen: iets niet kunnen/willen zien. In jouw geval ziou ik zeggen, dan nu langzaamaan je ogen open gaan mtrent je huwelijk en je stapje vor stapje ziet wat er allemaal is gebeurd.
Buik: heeft te maken met de emoties zie daan zitten. Vooral het verteren van de negatieve zaken.
Precious1
Precious1 feb 1 '09
Oh, ik dacht dat mijn ogen allang open waren gegaan.. Ik zie de dingen die gebeurd zijn en de "fouten" die ik gemaakt heb nu kraakhelder. Ook zie ik nu veel meer dingen ook om me heen kraakhelder en ben ik eindelijk authentiek geworden.
Heeft het misschien te maken met de snelheid van alles ineens kraakhelder zien?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '09
Origineel bericht van: Precious1
Oh, ik dacht dat mijn ogen allang open waren gegaan.. Ik zie de dingen die gebeurd zijn en de "fouten" die ik gemaakt heb nu kraakhelder. Ook zie ik nu veel meer dingen ook om me heen kraakhelder en ben ik eindelijk authentiek geworden.
Heeft het misschien te maken met de snelheid van alles ineens kraakhelder zien?

Ik denk eigenlijk dat het heeft te maken met, zien, maar er niet naar handelen. Ik kan me herinneren dat je eerder nog een topic hebt gestart waarin het toch nog niet allemaal achter de rug is. Je bent nog steeds aan het kijken naar wat geweest is.

Misschien een directe vraag, maar nu je je ogen open hebt: Accepteer je ook, wat je op dit moment ziet?
Precious1
Precious1 feb 2 '09
Ja, ik accepteer wat ik zie op dit moment. En als ik iets niet fijn vind verander ik het.
En kijken naar wat is geweest wordt steeds minder. Het is ook een proces van loslaten. Loslaten kun je niet zomaar, dat is een proces. Pas als je dingen hebt verwerkt kun je het loslaten. Ik merk dat ik nu pas langzamerhand de zaken écht kan loslaten. Met af en toe een momentje dat ik er weer, op wat voor manier dan ook, mee bezig ben.
Het is nu zelfs zo dat ik op zoek ben naar een beheerder voor het lotgenotenforum omdat ik het stokje wil overdragen. Dat vind ik een hele positieve stap. Ik blijf nog wel lid daar om de vrouwen zo links en rechts van advies te voorzien als ik daar zin in heb, maar wil van die connectie af. Mijn connectie met het lotgenotenforum voor slachtoffers van narcisten/pscyhopaten houdt mij in het verleden en dat wil ik dus niet meer. Merk ook dat ik steeds minder behoefte voel om de dramaverhalen van nieuwkomers te lezen, kan het niet eens meer opbrengen en daarom doe ik dat dus ook niet. Ik forum eigenlijk alleen nog met de oudleden die net zover zijn als ik.

Zo, weer een heel verhaal geworden, haha!
Precious1
Precious1 feb 2 '09
Hans, ik zal het even in dit topic houden, da's makkelijker.
In ieder geval bedankt weer voor de behandeling gisteren! Ik heb nu alleen niet zo heel veel gevoeld. Voelde lichte harkloppingen, ik denk zo'n 15 minuten en dat was het eigenlijk wel. Heb verder goed geslapen maar werd wel midden in de nacht wakker met een rusteloos been. Dat trok na een uurtje ongeveer weg en heb toen weer goed geslapen.

Wat ik eigenlijk al die tijd vergeten ben te vertellen is dat ik vaak een zeurende pijn heb in mijn onderrug. Dat heb ik dan meestal s'ochtends.
admin
admin feb 2 '09
Hoi Kim,

Graag gedaan. Fijn dat je weer de nodige dingen hebt opgemerkt
Ik voelde toch weer veel energie voor je hoofd (ogen), buikholte (incl rug) en ditmaal ook je kuiten, met name links. Dus je gevoelskant. Je bent natuurlijk nu veel aan het verwerken, en je maakt wel flinke vorderingen, maar je bent er nog niet helemaal. Geeft niet. Wel goed dat je goede nachtrust hebt gehad.
Het fijne van het geven van energie is dat ik zelf ook een flinke "boost" krijg. smileIk heb zelf ook prima geslapen, terwijl de nacht van zondag op maandag meestal een slechte nacht is. Nu dus niet.
Ik zal de volgende keer je onderrug 'bekijken' en daar een energiemassage geven. Heb je in het verleden vaker last gehad van je onderrug? Zo ja, dan is reiki typisch iets wat oude kwaaltjes even naar boven kan halen, en vervolgens definitief kan laten verdwijnen.
Precious1
Precious1 feb 2 '09
Wat grappig.. mijn linkerbeen begon vannacht ook te zwieberen! smile
Alleen voelde ik dat in mijn bovenbeen en niet in de kuiten. Nou ja, maakt verder ook niet uit. smile

Nou, als jij ook zo'n boost krijgt is het misschien goed om het zowiezo op zondagavond te doen misschien?

Nou, mijn onderrug is wel een zwakke plek. Als ik bijvoorbeeld lang gestaan heb of een hele dag gewinkeld dan doet mijn onderrug erg zeer. Of zeer, meer zeurderig.
Als ik een hele tijd voor over heb gestaan, dan kan ik maar met moeite overeind komen omdat mijn onderrug dan erg zeer doet.
Dan ben ik net zo'n oud wijf van 80! haha!
Mijn moeder heeft dat ook, dus ik denk dat het gewoon een erfelijk iets is.
Wel is vroeger geconstateerd dat mijn ene been ietsje langer is dan het andere (zo niet te zien, maar wel geconstateerd door een artsen-meting) en daardoor zou ik weleens last van mijn rug kunnen krijgen.
Beschermengel
Beschermengel feb 2 '09

Als de volgende Reiki behandeling er aan komt doe ik weer mee hoor! geef maar een gilletje smile
Precious1
Precious1 feb 2 '09
Geef maar aan wanneer het jullie uitkomt. Dan geef ik me weer over wink
admin
admin feb 2 '09
Vanavond om 22:30 is de volgende behandeling. Misschien wil Beschermengel meedoen?
Precious1
Precious1 feb 2 '09
Oh jeetje, zo snel al? Helemaal goed!
Precious1
Precious1 feb 3 '09
Goedemorgen,

Ik heb gister avond weer iets in mijn buik en in de buurt van mijn zonnevlecht gevoeld. Een lichte druk, zo kan ik het 't beste omschrijven. Mijn hart ging heel even wat sneller kloppen maar lijkt of dat bij iedere behandeling minder wordt.

Ik heb alleen niet zo heel erg goed geslapen.
Ik had kramp in mijn linkervoet en ik ging eigenlijk een beetje te laat slapen. Ik heb na de behandeling nog een uurtje naar Animal planet gekeken en werd enorm verdrietig van alle dierenmishandelingen die ik zag. Eigenlijk niet goed om dat te kijken voor het slapen gaan. Ik moest er al erg vroeg weer uit, maar dat lukte niet echt vanmorgen.

Wat wel heel positief is, is dat het met mijn ogen steeds beter gaat nu. Ze branden s'avonds niet meer en s'ochtends heb ik er steeds minder last van. De verschillen zijn iedere dag minimaal, maar in vergelijking met anderhalve week geleden is het ongelovelijk eigenlijk!

Hebben jullie nog wat waargenomen?
admin
admin feb 3 '09
Hoi Kim,

Om half elf heb ik eerst Helma behandeld, daarna was jij aan de beurt.
Ik heb weer veel aan je hoofd gewerkt. Ik merkte ook iets van een verstoring aan je bovenste nekwervel. Niet zo ernstig, een beetje weerstand.
Dan vrij veel energie voor je buik. Bij je benen heb ik geen speciale dingen opgemerkt. Wel ging het afsluiten iets minder. Dan vul ik je met gouden energie, aangevuld met wit licht, en contact met hemel en aarde, en afscherming tegen negativiteit. Dat contact met de aarde ging moeizaam. Misschien door je voet?
Hoe dan ook, het zal altijd op bepaalde positieve wijze bijdragen. De energie zal vooral daar werken waar het het meeste nodig is. Dat is blijkbaar je ogen en buik.
Dat was het voor deze keer. Wordt vervolgd. smile
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '09
Ik heb gisteren meegedaan ik zag het op het laatst dat Hans het vroeg!

Wat fijn om te horen over je ogen! Ik deed de behandeling die je gewoon doet...ik ga dan heel je lichaam af, en bleef steeds terug keren naar je ogen en dat wel zeker 15 minuten lang..ik vroeg aan mijn gids wat ik nu moest doen, ik hoorde toen heel duidelijk zeggen, BLAZEN! echt waar. Ik heb toen een tijdje geblazen en gevisualiseerd dat er wit licht uit mijn mond kwam..en zo je ogen schoon bliezen, er kwamen net korreltjes zan uit ( zo zag ik het) daarna heb ik je omgeven met goude energie..en de gidsen bedankt.

Nee daar kijk ik nooit naar (Animal planet) want ik weet dat er enge dingen zijn te zien en daar kan ik helemaal niet tegen, dat hou ik dagen bij me.

Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat met je ogen, ik vond het zelf wel apart..ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. wel stemmen horen maar ik bedoel dat ik zo in je ogen moest blazen.
Precious1
Precious1 feb 3 '09
Jeetje wat apart dat van die korreltjes en het blazen!
Mijn ogen voelen nu erg goed.

Ja ik kijk vaak naar A.P., ze hebben ook hele leuke programma's. Dat van die dierenmishandeling gaat over de dierenpolitie die die dieren redt. Prachtig initiatief en daarom kijk ik het ook. Maar gisteren kwam er wel hele erge dingen in voor. Moest echt traantjes laten toen ik het zag. Verdriet en woede krijg ik dan.
Maar als ik weg zap heb ik zo'n gevoel alsof ik mijn ogen er voor sluit.

Hans, dat contact met de aarde is grappig. Had gisteren ook een beetje een zweef-gevoel. Alsof ik niet geaard was. Was ook een beetje hyper. Moest echt mezelf manen om rustig op de bank te gaan zitten en weer even te landen. Was niet de hele dag hoor, alleen gisterenavond.
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '09
Quote:
Jeetje wat apart dat van die korreltjes en het blazen!
Mijn ogen voelen nu erg goed.


Ja dat vondt ik zelf ook smileik ben benieuwd hoe het verder verloopt! fijn in ieder geval dat je ogen nu goed voelen!!

En we gaan gewoon verder zolang jij het wilt smile
Precious1
Precious1 feb 3 '09
Ja ik denk dat het goed is om nog even door te gaan. Ik denk dat jullie vanzelf wel aanvoelen wanneer het niet meer nodig is toch?

Het feit dat je nog naar dingen toe wordt getrokken bij een behandeling, houdt dat dan ook in dat het lichaam daar nog steeds extra energie nodig heeft?
admin
admin feb 3 '09
In principe kan je altijd wel een reiki behandeling of soortgelijks gebruiken. Van iedereen raakt de energiebalans verstoord, door allerlei dagelijkse gebeurtenissen. Zelfs door TV programma's, zoals je zelf gemerkt hebt.

Natuurlijk gaan we even door met de behandelingen, want zowel jij Kim als Helma hebben dat nu even extra nodig.
De methode van beschermengel (wegblazen van zandkorreltjes) is iets wat meer thuis hoort bij Silva/Mind control. Doe ik ook wel. Je kan alles visueel maken in je gedachten.
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '09

Ja bij mij werkt het zo wel, vooral als ik steeds op 1 plek blijf hangen ..die plek heeft dan extra aandacht nodig, ik zag ook rode energie bij je hoofd en bij je buik ..bij de rest van je lichaam niets eigenlijk.
En rode energie betekent ook voor mij dat het aandacht nodig heeft! Maar het werkt bij iedereen weer anders hoor..dus ik praat over mijn eigen ervaringen of belevingen.

En ja ik denk als ik geen rode energieen meer bij je zie dat je al een heel eind op de goeie weg bent! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki