Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 feb 25 '09
Oke Nims, ik ben benieuwd smile

Beschermengel, wanneer mag ik het weer ondergaan? wink
admin
admin feb 25 '09
Nu?
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Lees het bericht nu pas Hans, kan het zijn dat je of jullie toch behandeld hebben? Ik heb nu namelijk nergens last van! smile
Alles is weg!
admin
admin feb 26 '09
Ja, ondanks het uitblijven van jouw reactie dacht ik, kom ik doe het toch, want je zult er geen bewaar tegen hebben. smile

Ik heb nu geen reiki/RH toegepast, maar alfa, om van binnenuit te werken. Ik hoop voor je dat deze verbetering zo blijft!
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Nou dank je wel Hans! Er is echt niets meer te zien gewoon! Het voelt nog wel een beetje beursig maar de zwelling is voor 98% weg!

Heb je nog iets kunnen zien?
admin
admin feb 26 '09
Ja, maar dat is wat lastig te zeggen.
De vorige behandelingen deed ik, zeg maar, van buitenaf, vanaf de zijkant van je hoofd. Dan ging ik de enegrievelden masseren.

Ditmaal heb ik via alfa gewerkt vanuit de binnenkant van je hoofd, via je oogzenuw naar je ogen. En nu via zuiver wit licht.

Veel meer kan ik er niet zo over vertellen. Gisteravond ben ik op bezoek geweest bij iemand die mij verder heeft geleerd om om te gaan met alfa. na thuiskomst was ik hierdoor geinspireerd en toen ik jouw bericht zag staan dacht ik, kom, meteen de daad bij het woord. Geen toeval, denk ik zo.
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Nou wat mooi zeg! Ongelovelijk!
Nogmaals dank je wel!! smilesmile
admin
admin feb 26 '09
Fijn te horen (lezen) dat je zoveel baat erbij hebt. Daar gaat hem uiteindelijk om. Graag gedaan, hoor!
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Raar eigenlijk dat dit soort methodes zo weinig bekend zijn! Werkt als een tierelier! Maar is de werking misschien ook per persoon verschillend?
admin
admin feb 26 '09
Alfa kan je leren via een training. Maar ik heb het mezelf aageleerd en weet pas kort dat dit alfa heet.
De kwaliteit hangt af van de zender, maar ook van de ontvanger. Jij staat gelukkig open voor deze vorm van healing, waardoor je de energie de kans geeft om haar werking te doen. Dus eigenlijk verdien jij net zoveel complimenten.
Niet iedereen staat er open voor. Een collega heefft een chronische ziekte. En ondanks pogingen mijnerzijds komt de energie niet aan. Ligt dan toch wel aan de ontvanger, of het kosmische plan die hier geen kans wil geven.
Precious1
Precious1 feb 26 '09
Ja precies, dit dacht ik ook eigenlijk. Hoorde namelijk via via dat iemand anders exact hetzelfde probleem heeft als ik. Ook na een zware periode van stress ontstaan.
Ik dacht net: Dit moet ik doorgeven aan haar! Maar had gelijk zo'n gevoel van: Voor haar hoeft het wel helemaal niet zo te werken.
admin
admin feb 26 '09
Nee, garanties zijn er inderdaad niet. Het gaat er ook meestal om om ook de echte oorzaak te kennen. Dan wordt het probleem definitief opgelost. En het moet passen in het grotere geheel, want soms krijg ik ook geen toegang tot iemand die er slecht aan toe is. Ik moet dat dan accepteren.
Precious1
Precious1 feb 27 '09
Goedemorgen!

Zouden jullie me vanavond weer kunnen behandelen?
Heb het idee dat 1 alpha behandeling niet afdoende is. Niet dat alles nu in alle hevigheid terug is, maar het begint wel weer een beetje. Kon me ook niet voorstellen dat het nu weg bleef eigenlijk wink
admin
admin feb 27 '09
Hoi Kim,

Natuurlijk. Ik heb gisteravond even contact gezocht via reiki, maar je was niet beschikbaar. smile
Vanavond doe ik het weer. Rond half 11?

Groeten en een fijne dag!
Hans
Precious1
Precious1 feb 27 '09
Ik was niet beschikbaar?? Wat raar!

Nou ja, half 11 is goed.
admin
admin feb 27 '09
Gebeurt vaker, hoor. De ontvanger moet als het ware toestemming geven, ofzo. Of het is even geblokkeerd, buiten jou en mij om.

Maar vanavond gaan we verder. smile
Beschermengel
Beschermengel feb 28 '09

@ Hans...Ik heb meegedaan, (de kleinkinderen zijn vaak bij oma smiledus kon even niet veel hier zijn ...maar zag wel dat je gisteren weer Reiki ging sturen.

@ Presious ...Weer de kleur rood bij je hoofd gezien, maar was nu helder..dus niet meer dat vuile rood.
Daarna je lichaam behandeld ...geen kleuren gezien..wel zwarte stipjes (blokade's) die je lichaam verlieten. Alsof er een bonkje zit en dat laat los..snap je me? zo zag ik het.

Verders niets gehoord of gezien..

En fijn dat het weer beter met je gaat!!
Precious1
Precious1 feb 28 '09
Goedemorgen!

Ik snap je Beschermengel, smileEen soort van reiniging ofzo.
Fijn dat je hebt meegedaan!

Ik heb niet zo heel erg veel gevoeld van de behandeling, nou ja eigenlijk niets. Maar dat is niet erg.

Ik heb wel heel goed geslapen en werd uitgeruster wakker dan normaal. Alleen mijn ogen is weer hetzelfde.
Weet niet of je weer die methode hebt gebruikt Hans?
admin
admin feb 28 '09
Ja, het was dezelfde methode, maar het liep anders dan de vorige keer.
Alsof er een rood spinneweb in je hoofd het licht tegenhield,
Ik heb toch uitenlijk je ogen nog kunnen bereiken.

Dat rode spinneweb heeft vier richtingen, twee draden naar beide oren. Een draad naar je kruin en de ander naar beneden.
Ik moet daar de volgend keer nog eens goed naar kijken.

Wel weer de kleur rood....

Vanavond weer?
Precious1
Precious1 feb 28 '09
Rood spinneweb? Hm, oke. Apart! smile

Vanavond is goed. Ik weet alleen niet of ik dan thuis ben want mijn vader is jarig, dus kan zijn dat ik daar nog ben. Dat is niet erg toch?
Pagina's: « Vorige ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki