Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Beschermengel
Beschermengel jan 24 '09

oke! ...half 11 is goed.... ja je hebt gelijk smile
Beschermengel
Beschermengel jan 24 '09

Ja soms krijg ik beelden door ..of stemmen die me raad geven...of ik zie energieen dus kleuren bij bepaalde lichaamsdelen ..bv als het rood is bij je rug of nek been....kun je daar pijn hebben of onsteking en dan geef ik ingedachten die plek extra energie of die plek heeft meer aandacht nodig.

Maar het is niet altijd zo hoor...het is iedere keer anders smile

Soms krijg ik ook gewoon niks door frownhet ligt ook aan mijzelf of ik wel goed ontspannen ben.

Maar ik ga mijn best doen smile
Precious1
Precious1 jan 24 '09
Oke, nou we zien wel wink.

Vind het toch wel heel speciaal dat je dit zomaar wilt doen voor iemand die je helemaal niet kent eigenlijk. Echt bewonderingswaardig hoor! smile
Beschermengel
Beschermengel jan 24 '09


Ik vindt je gewoon aardig smileen ik vindt het ook leuk om te doen!

Ik heb eens van een hele groep 2 keer per week Reiki gekregen en dat 4 weken lang ..ik had toen mijn pols op 2 plekken gebroken ...toen het gips na 6 weken eraf ging zag ik allemaal kleine zacht groene bolletjes uit mijn pols komen!! voor mij een bevestiging dat het echt werkt! niet dat ik twijfelde hoor smilemaar vondt het wel mooi om te zien...alleen ik zag het niet de arts ...maar ja dat maakt niet uit ik weet gewoon dat het werkt smileal zal het niet in 1 behandeling over zijn..maar ik ben ook benieuwd wat ik doorkrijg.
admin
admin jan 24 '09
Ik zal meedoen, ok? Om 11 uur. Reiki, Silva en RH. Is meestal voldoende . smile
Precious1
Precious1 jan 24 '09
Echt heel lief! Ben er beetje stil van..

Vinden jullie het goed als ik morgenochtend laat weten hoe en wat? Wil namelijk daarna gelijk gaan slapen.
Helma
Helma jan 24 '09
Hans, ik las dat ze het uiteindelijk om 10.30 uur doen! Dit om vergissingen te voorkomen???
admin
admin jan 24 '09
Kim - prima. Laat het rustig op je inwerken.

Phoenix: reiki overbrugt tijd. Dwz dat ik reiki energie kan sturen in het nnu, naar het verleden, en naar de toekomst. Kim zit met problemen met een oorzaak in het verleden. Ik kan nu, met terugwerkende kracht, ook daar energie naar sturen. Daarmee kan de de dingen waar ze nu mee geconfronterd wordt, inzichtelijk maken. Althans, daarin helpen. Energie zorgt voor kracht.

Kim, ik las in je droom, of nachtmerrie, dat je achtervolgt werd. je bent ervoor gevlucht. Toch zal je eens de confrontatie moeten aangaan. Probeer je in te stellen dat je je in je droom niet meer vlucht, maar je omdraait en datgene wat je achtervolgt vraagt wat dit van je wilt. Even is dat heel spannend, maar het kan onnoemelijk veel oplossen. De energie die je straks krijgt kan je daarin veel steunen. Vertrouw op dit: diep in jezelf ben je onkwetsbaar. Het goddelijk stukje waar jij deel van uitmaakt kan nooit gedoofd worden. Wat je verder ervaart is een toneelspel, een illusie. Ook al lijkt het "echt". Als je weet dat je onsterfelijk bent en vertrouwt op je kracht en inzicht, dan kan je alles aan. We zijn hier om elkaar te helpen. Onvoorwaardelijk. Want we zijn allen 1.
OK, ik zal zo beginnen .... smile
proost
proost jan 25 '09
Zo'n regressietherapie is een energetische vlucht naar het verleden en als je zo een oud probleem opgelost krijgt zit daar soms nog een ouder probleem achter en kun je uiteindelijk in de prehistorie, waarvan niets bekend is, terecht komen.

Bij het 'inneren' van nare herinneringen kun je op het vuiltje terecht komen, waar zich het parelmoer omheen gelegd heeft, zoals bij een pareloester. Als je dat vuiltje uit je leven wilt verwijderen ga je als parel stuk en dat is niet de bedoeling van je leven.
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Goedemorgen!

Nou, het voelt allemaal al een stukje beter nu. Het is nog niet weg, maar het is zeg maar een stukje "lichter". Mijn ogen waren in ieder geval niet dichtgeplakt vanmorgen en ik werd niet doodmoe en met hoofdpijn wakker.
Ze zijn nog wel gezwollen en tranerig en af en toe branderig.
Ik ben gisteravond in bed gaan liggen en heb met mijn I-pod een meditatiemuziekje opgezet. Zodat ik lekker ontspannen werd. Ik voelde wel vanalles gebeuren. Ik kreeg een soort hartkloppingen, althans, niet vervelend, maar hij ging sneller kloppen. Ook voelde ik links en rechts wat steekjes en een soort lichte "druk" bij mijn ogen. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen.
Ik ben benieuwd of jullie iets waargenomen hebben.

Hans, dat wat je zegt over die droom, klopt, ik weet dat ik niet moet "vluchten". Ik zal eens kijken of ik, als ik weer zo'n droom heb, de confrontatie kan aangaan ermee.

Ben in ieder geval heel dankbaar dat jullie dit hebben willen doen. smile
Ik zou bijna willen vragen of jullie dit nog een paar keer willen doen, ik wil er eventueel wel voor betalen. Ik merk dat het werkt, maar dat het nog wel een paar keer nodig heeft.

Ik heb wel een afspraak staan bij mijn acupuncturist, gisterenmiddag gemaakt. Maar dat maakt niet uit toch?
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '09

Fijn Hans dat je ook meedoet!

Nou fijn dat het ietsjes beter gaat! al zal het zijn tijd nodig hebben...maar alle kleine beetjes helpen smile

Ik zal opschrijven wat ik hoorde en zag, het was een beetje rommelig en hoorde alles door elkaar heen dus weet niet echt de betekenis ervan maar schrijf het toch op.

Er werd gezegd HUISARTSEN (misschien ben je bij verschillende artsen geweest?) toen hoorde ik een man vloeken blushmet een rollende R ...POTVERRRRRRRRRRRRDOMME en daarna een vrouw (misschien jij? smile)
Daarna, kreeg ik een golfbeweging in mijn keel (strottehoofd) die zo naar boven ging (mijn hoofd) alsof iets wegging.

Op het einde van de behandeling zag ik plots een man ...en man met wit kort stekelig haar en een witte snor (kleine snor) hij was de leeftijd van 60 ongeveer of 65.

De behandeling was fijn om te doen hoor! en natuurlijk wil ik of wij het meerdere keren doen en wel ZONDER geld smile

De afspraak maakt volgens mij niets uit.
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Huisartsen. Ja ik ben bij verschillende artsen geweest.
Het is in september begonnen (2 maanden nadat ik eindelijk echt rust kreeg), ik was toen al onder behandeling bij een acupunturist vanwege grote vermoeidheid (was totaal uit balans kwam er bij haar uit), voor die oogkwaal ben ik uiteindelijk naar mijn huisarts geweest, ik kreeg toen druppels, de allerzwaarste in de oogdruppels, en dat hielp, maar toen ik ermee stopte kwam het net zo hard weer terug.
Naar de oogarts doorverwezen en die constateerde een flinke oogontsteking, dezelfde druppels kreeg ik voorgeschreven en die mocht ik maar een korte periode gebruiken. Het hielp weer maar toen ik er weer mee stopte kwam het weer terug.
Toen ben ik naar een bioresonatie therapeut gegaan en die constateerde een allergie voor de huisstofmijt en ik kon ook niet tegen een bepaald cosmetisch middel.
Oke, dat verholpen en ook ander dingen verholpen in mijn lichaam (de gevolgen van de stress).
Ook heb ik me laten testen (op afstand) door een vriendin van mijn ouders die Touch for Health doet. Die constateerde dat ik iets van Malaria zou hebben. Niet letterlijk (dus in het bloed was het niet waarneembaar) maar op energetisch niveau. Dus via haar een homeopatisch middel tegen malaria gekregen. Dat verergerde de kwaal.. Maar dat was goed, zo werkt het in de homeopathie. Die kuur is nu voorbij en heb nu van haar bachdruppels gekregen voor het opruimen van de resten van stress en emoties. Die druppels moet ik 3 weken innemen. Ik ga nu de 3e week in, maar ook hiermee is het niet over.
Je kunt je voorstellen dat ik er een beetje moedeloos van wordt..

Een man en vrouw die vloeken...ehm, hihi, dat kan ik niet helemaal plaatsen. Misschien zijn dat mijn ouders geweest in de periode van de scheiding. Mijn moeder kreeg toen namelijk veel paniekaanvallen door de angst dat het allemaal niet goed zou aflopen. En mijn vader was de sussende. Verder kan ik het niet plaatsen. Nu is dat in ieder geval allemaal rustig en achter de rug.

Golfbeweging in je strottenhoofd naar boven... dat weet ik ook niet...

Man met witte stekels en snor kan ik ook niet plaatsen. Mijn vader is van die leeftijd, maar heeft geen witte stekels en snor.

Maar, ik zou het echt heeeel erg fijn vinden als je of jullie het nog een paar keer willen doen.
En jeetje! Echt zonder kosten? Ik sta er nog steeds versteld van!

De afspraak maakt niets uit? Dus je kunt behandelen zonder dat ik het weet/ervoor ga zitten/liggen?
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '09

Ja ik kan het me voorstellen dat je er moedeloos van word.. en het is inderdaad zo dat het met homeopathie eerst erger word, maar dan langzaam minder.

Ik heb het allemaal opgeschreven want ik weet nooit of het er wel of niet mee te maken heeft...nou ja misschien dat je er later wat mee kunt. De man op het laatst, misschien dat hij later in je leven komt.

En de golfbeweging zou kunnen dat er iets is losgemaakt..daar zit je emotie (je keel) dus ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat.


Ik (we) kunnen het ook doen zonder dat je het weet, maar het is leuker als je er vanaf weet, dus vraag maar hoor wanneer je wilt!
Ik doe het met alle plezier! smile
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Ja, inderdaad, dat bedacht ik me net ook, die golfbeweging in de keel kan met de keelchakra te maken hebben. Uiten van emoties e.d. dus.

Die man zou mijn vader kunnen zijn, heeft ook een snor en die is hartstikke grijs. En hij heeft kort haar, geen stekels, maar dat is ook grijs. Nou ja, hoe dan ook. We hoeven niet naar verklaringen te gaan zoeken, het wijst uiteindelijk zichzelf. wink

Ja vind het ook leuker als ik ervanaf weet. Dinsdagavond zou kunnen zo rond de klok van 10 uur. Of woensdagochtend, ben woensdag de hele dag bijna thuis.

Ik voel me nu wel een heel stuk blijer! smileEn tegelijk fitter! smile

Blijf het echt bijzonder vinden hoor! smile

Ik ga nu weg want heb met vriendinnen afgesproken, ben vanavond weer terug. wink
admin
admin jan 25 '09
Hoi Kim,

Fijn dat het al beter gaat! smileDaar gaat het om.

Wat ik gevoeld heb? Dat je veel energie nodig had bij je hoofd (ogen) en ter hoogte van je onderbuik.
Dan ben ik naar je verleden gegaan en enertgie gestuurd naar die slechte periode. Ik voelde je verdriet en onmacht.
Dan ben ik overgeschakeld op Reconnective Healing en de energievelden rond je hoofd 'gemasseerd'. En ook langs je zij, daar was ook veel strechting nodig. Misschien voelde je die tintelingen.
Ten slotte heb ik je via alfa in hetlicht gezet en bescherming aangebracht. Dat moet je nachtrust hebben bevorderd.

Het is goed dat meerdere mensen je energie sturen. Ik zeg dan ook niet dat de verbetering alleen van mijn kant komt. Eigenlijk ben ik slechts een kanaal, de energie is universeel beschikbaar.

Ik heb verder geen beelden gezien, alleen de donkere tijd van de periode van je huwelijk. Het was bijna aarde-donker, bah.

Het is heel lief van je dat je bereid bent hiervoor te betalen. Dit soort afstandsbehandelingen doe ik echter gratis. smileHet is wat de beschermengel zegt: het is leuk en fijn om te doen. Alleen als ik bij onbekenden langs moet gaan vor een behandeling vraag ik een vergoeding. Vrienden en kennissen zijn altijd gratis.

Het is wel goed om het meerdere keren te doen, een serie van 4 of 5 behandelingen. Dan zal je je al een stuk beter voelen. We spreken hier per keer wel af wanneer dat is.

Je schrijft over de bach-behandeling dat je er nog niet veel van merkt. Dat is vaker zo. Pas aan het eind van de drie weken beging je er baat bij te krijgen. En de verbetering zet zich ook door na de 3 weken. Dus, gewoon wat geduld hebben. En je niet druk maken als je er nog niks van merkt. Komt nog.


Beschermengel
Beschermengel jan 25 '09
Mooi Hans wat je gedaan hebt!

Ik was nog iets vergeten te zeggen wat ik hoorde bij de golfbeweging van keel...ik hoorde zeggen: NU HOEF JE NIET MEER UIT TE HUILEN, stom dat ik het vergeten was, maar zag het staan toen ik het nakeek.

En de man leek op Jhon Woodhouse alleen zijn haar was korter en wit als op de foto ( ik hoop dat de foto blijft hangen smile

Goed ik zet het in mijn agenda ..dinsdag avond 22.00 uur! .......... Hans doe je ook mee! smile
admin
admin jan 25 '09
Jazeker, ik doe ook mee.
Fijn om zo samen Kim te helpen.
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '09



Mooi! smile
linkie
linkie jan 25 '09
nog even over je droom.....
Door middel van dromen kun je dingen verwerken of nagaan waar je je in je verwerkingsproces bevindt. Tenminste....bij mij klopt het altijd heel aardig. Ook kun je zien wat je aan het verwerken bent.

dit stukje vond ik:
Wie in de droom door een moordenaar wordt achtervolgd is in het waakbestaan bang dat zijn gevoelens worden vermoord, dat hem wordt af genomen wat hem lief is. Kunnen we in de droom aan hem ontsnappen dan is er in het waakbestaan uitzicht in een uitzichtloze situatie.

De moordenaar verschijnt in onze dromen en dood wat wij liefhebben, soms zelfs onszelf. De moordenaar vermoordt daarbij ons gevoel en belemmert onze vooruitgang in het leven. De moord in de droom is het symbool voor het abrupte einde van iets en de aankondiging van een probleemsituatie waarin wij of onze geliefden terecht zullen komen.

Ik denk dat je op dit moment bent begonnen met het verwerken van hetgeen je dwars zit. Het zou mooi zijn als je inderdaad je vlucht zou kunnen omzetten naar een moment waarop je je vlucht staakt, zoals hans al schreef.
Ik hoop dat je er iets mee kunt en dat je bovenstaand stukje een plekje kunt geven.
Precious1
Precious1 jan 25 '09
Jee, wat een hoop reacties! smile
En wat bijzonder allemaal! hihi.. misschien val ik in herhaling, maar ik blijf het nou eenmaal bijzonder vinden dat jullie dit voor me doen, werd er vanmorgen zelfs een beetje emotioneel van..

Afijn, Hans, veel energie bij mijn hoofd nodig klopt als een bus, gezien mijn ogen en ook wat ik vanmiddag weer te horen kreeg. Was bij een vriedin/lotgenoot die de tarot voor me legde en daarin kwam naar voren dat ik vermoeid ben door het vele denken ook en dat ik teveel in mijn hoofd zit veel dingen probeer te rationaliseren/beredeneren. Dat de vermoeidheid ook niet alleen kwam door de heftige relatie maar dat de stress al langer speelde en het zijn top bereikte in de relatie.
Ik kan me de laatste tijd ook moeilijk concentreren op hele lappen tekst. Wil graag lezen maar heb er de energie niet voor.
Daar zal ook die kwaal van mijn ogen wel vandaan komen denk ik zo..
Ook kwam er naar voren dat ik te snel wil, haha, daar hebben we de ongeduld weer! smile
Bij mijn buik en maagstreek heb ik gisteren ook wel het e.e.a. gevoeld. Soort borrels en een warm gloeiend gevoel. In mijn zij voelde ik lichte steekjes. Niet vervelend hoor, maar voelde duidelijk dat er iets bezig was.

En ja de periode van het huwelijk is een ook zwart gat.. Toch wel de donkerste periode uit mijn leven, op een periode na in mijn jeugd.

Oh, ik wist helemaal niet dat een bachremedie pas gaat werken ná de kuur. Nou, heb ik weer wat geleerd! smileDat verklaard waarom ik er nog niets van merk.

En ja, heb erg goed geslapen daarna. Heel diep en rustig. Dus zonder nare dromen. Werd dus ook uitgerust wakker. En veel vroeger dan normaal ook!

Beschermengel, "Nu hoef je niet meer uit te huilen?" ehm... hoe moet ik dat zien? Of weet je dat ook niet? Je hoort het en dat is het? Het is namelijk zo dat ik nog vaak wel erg emotioneel ben. Kan om het minste in tranen zijn. Iets op tv, een liedje op de radio. In ieder geval, iets wat me raakt. Waar ik voorheen makkelijk mee om kon gaan, daar krijg ik nu tranen van in mijn ogen. Dan denk ik dat ik dus nog niet ben uitgehuild. wink
Die foto, hm, het zou mijn vader kunnen zijn die je gezien hebt. Niet dat mijn vader ontzettend veel op die man lijkt, maar dat is momenteel de enige man in mijn leven met een witte/licht grijze snor. Hij is wel een grote steun en toeverlaat voor me en heeft me erg goed geholpen met de scheiding. Soms wel een beetje teveel mij dingen uit handen nemen, maar komt allemaal uit enorme goedheid en liefde.
Maar goed, weet niet of hij het is.

Linkie, mooie omschrijving! Ik weet dat je in je dromen dingen verwerkt. Dus als je veel en heftig droomt na een nare periode is dat vrij normaal en hoort erbij.
Ik zal de volgende keer niet vluchten en het aangaan, kijken wat er gebeurt. smile
Bedankt voor je mooie omschrijving! wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki