Jee, wat een hoop reacties!
En wat bijzonder allemaal! hihi.. misschien val ik in herhaling, maar ik blijf het nou eenmaal bijzonder vinden dat jullie dit voor me doen, werd er vanmorgen zelfs een beetje emotioneel van..
Afijn, Hans, veel energie bij mijn hoofd nodig klopt als een bus, gezien mijn ogen en ook wat ik vanmiddag weer te horen kreeg. Was bij een vriedin/lotgenoot die de tarot voor me legde en daarin kwam naar voren dat ik vermoeid ben door het vele denken ook en dat ik teveel in mijn hoofd zit veel dingen probeer te rationaliseren/beredeneren. Dat de vermoeidheid ook niet alleen kwam door de heftige relatie maar dat de stress al langer speelde en het zijn top bereikte in de relatie.
Ik kan me de laatste tijd ook moeilijk concentreren op hele lappen tekst. Wil graag lezen maar heb er de energie niet voor.
Daar zal ook die kwaal van mijn ogen wel vandaan komen denk ik zo..
Ook kwam er naar voren dat ik te snel wil, haha, daar hebben we de ongeduld weer!
Bij mijn buik en maagstreek heb ik gisteren ook wel het e.e.a. gevoeld. Soort borrels en een warm gloeiend gevoel. In mijn zij voelde ik lichte steekjes. Niet vervelend hoor, maar voelde duidelijk dat er iets bezig was.
En ja de periode van het huwelijk is een ook zwart gat.. Toch wel de donkerste periode uit mijn leven, op een periode na in mijn jeugd.
Oh, ik wist helemaal niet dat een bachremedie pas gaat werken ná de kuur. Nou, heb ik weer wat geleerd!
Dat verklaard waarom ik er nog niets van merk.
En ja, heb erg goed geslapen daarna. Heel diep en rustig. Dus zonder nare dromen. Werd dus ook uitgerust wakker. En veel vroeger dan normaal ook!
Beschermengel, "Nu hoef je niet meer uit te huilen?" ehm... hoe moet ik dat zien? Of weet je dat ook niet? Je hoort het en dat is het? Het is namelijk zo dat ik nog vaak wel erg emotioneel ben. Kan om het minste in tranen zijn. Iets op tv, een liedje op de radio. In ieder geval, iets wat me raakt. Waar ik voorheen makkelijk mee om kon gaan, daar krijg ik nu tranen van in mijn ogen. Dan denk ik dat ik dus nog niet ben uitgehuild.
Die foto, hm, het zou mijn vader kunnen zijn die je gezien hebt. Niet dat mijn vader ontzettend veel op die man lijkt, maar dat is momenteel de enige man in mijn leven met een witte/licht grijze snor. Hij is wel een grote steun en toeverlaat voor me en heeft me erg goed geholpen met de scheiding. Soms wel een beetje teveel mij dingen uit handen nemen, maar komt allemaal uit enorme goedheid en liefde.
Maar goed, weet niet of hij het is.
Linkie, mooie omschrijving! Ik weet dat je in je dromen dingen verwerkt. Dus als je veel en heftig droomt na een nare periode is dat vrij normaal en hoort erbij.
Ik zal de volgende keer niet vluchten en het aangaan, kijken wat er gebeurt.
Bedankt voor je mooie omschrijving!