Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

admin
admin feb 9 '09
Hoi Kim,

De energie stroomt daarheen waar het het meeste nodig is. Ik kan in feite de reiki energie niet sturen. De energie komt op de juiste plek en doet daar haar werking. Kan fysiek of mentaal zijn, of beide.
De energie heeft een zekere na-werking. Kan dagen duren soms. En je kan niet teveel krijgen. Deze energie is altijd positief en afgemeten.

Ja, we maken weer een afspraak voor een volgende behandeling. Geen probleem wat mij betreft.

Groetjes,
Hans
Precious1
Precious1 feb 9 '09
Oke, ja ik weet ook eigenlijk wel dat het zo werkt. smile

Zeg maar wanneer het jullie uitkomt.
admin
admin feb 9 '09
Wat mij betreft vanavond alweer. Zelfde tijd.
Je hoeft niet wakker te zijn, mag wel! smile
Precious1
Precious1 feb 9 '09
Prima, fijn! smile
admin
admin feb 9 '09
Ok, afgesproken. tot vanavond!
(wel, min of meer, toch?)
Precious1
Precious1 feb 9 '09
Oke! Tot straks! smile
Precious1
Precious1 feb 10 '09
Goedemorgen,

Heb gisteravond niet zo heel veel gevoeld. Ik ben ook halverwege in slaap gevallen. Heb wel erg goed geslapen.

Verder weinig bijzonders momenteel.

En nog iets bijzonders gemerkt?
Beschermengel
Beschermengel feb 10 '09

ooohh ik heb gisteren niet mee gedaan ..heb visite gehad van de kinders dan is het altijd een drukke boel. smilenou ja volgende keer dan maar weer smile
admin
admin feb 10 '09
Je had ook bijzonder weinig nodig Kim. Behalve je ogen. Die heb ik even een behoorlijke stoot energie gegeven.
Verder heb ik ge weer helemaal opgeladen met zachte energie, en afgesloten tegen negativiteit.
Misschien was je daarom in slaap gevallen?

Naarmate de behandelingen vorderen gaat de energie steeds verder op subtiliteit, De zware blokkades zijn dan gebroken en weggewerkt, het fijnere werk kan dan beginnen. Daar voel je minder van, maar is toch erg werkzaam. Elke behandeling is een stapje vooruit.

Groetjes,
Hans
Precious1
Precious1 feb 10 '09
Geeft niet beschermengel wink

Oke Hans, nou mooi!
Mijn ogen voelden vanmorgen nog wel branderig, maar komt goed!

Dank je wel weer!

Gelijk maar weer een volgende keer afspreken?
admin
admin feb 10 '09
Prima. De irritatie aan je ogen zal nog wat tijd nodig hebben. Maar we maken meteen een nieuwe afspraak. Wat mij betreft is vanavond ok. Is dat voor jou ook mogelijk?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '09
Ik vroeg me af, moet je soms ook niet even een rust-pauze houden na al dat behandel? Ik lees enorm veel behandelingen al een tijdje, en ik vroeg me af of dat wel goed voor je is.
admin
admin feb 10 '09
Goede vraag, Julien. Nee, dat hoeft niet. In de reiki-literatuur lees je dat het zelfs mogelijk is om iemand urenlang achter elkaar een reiki behandeling te geven en dat dagen achter elkaar. Je kunt niet teveel krijgen. Als je veel geeft dan gaat de energie eerst naar de plekken die het hardsts nodig zijn, dan naar de volgende plekken die nodig zijn en zo steeds verder. Als het lichaam voldoende is verzadigd aan energie, dan zal de reiki-energie terugkeren aan de gever. smile
Door de dagelijkse besognes verlies je steeds wat energie en een een zekere balans hierin. Elke handeling en interactie heeft impact. Daarom heeft iedereen baat bij een energiebehandeling. Het hoeft niet dagelijks, maar eens in de zoveel tijd is dat zinvol en zal dat je weer op niveau brengen.
Als je een slechte periode achter je rug hebt, met zware zorgen of verlies, dan is een dagelijkse reiki behandeling normaal. Na een serie van vier tot zeven behandelingen moet er een aanzienlijke vervbetering zijn.
Ik denk dat Kim en Phoenix beiden al de nodige verbetering hebben vastgesteld. Ze zijn er nog niet helemaal, maar ze zitten al veel dichter bij zichzelf dan enkele weken geleden.
Helma
Helma feb 10 '09
Ja! laugh

Ik ben in ieder geval een gelukkiger mens. Ik wil niet alle credits aan Hans toeschrijven, want ik heb zelf ook geknokt, maar geholpen heeft het zeker! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '09
Ok interessant om te weten smile. Bedankt voor het antwoord! Heb zelf geen ervaring met reiki namelijk.

Als ik iemand help d.m.v. een zielenkoppeling, dan weet ik dat ik niet teveel energie moet sturen, en ook niet moet blijven sturen, omdat ik dan iemand volledig "ont-aard" om het maar even kort te zeggen. Ik ben dus heel voorzichtig met de behandelingen die ik geef.
Beschermengel
Beschermengel feb 10 '09
Ja eerlijk gezegd heb ik geleerd bij de Reiki inwijdingen dat je het maar 2 of 3 keer per week mag geven frownmaar iedereen zegt het toch weer anders! Ik ga gewoon op mijn gevoel af...of ik vergeet het zoals gisteren (kreeg visite) of kan me niet concentreren frown
De keren dat het wel goed gaat is voor mij een teken dat het kan!

Ik heb aleen Reiki 2 ..dus geen master of zo hoor ...dus ik weet er ook niet alles van! lees er wel veel over maar ik denk dat Hans er meer over weet smile
admin
admin feb 10 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Ik wil niet alle credits aan Hans toeschrijven, want ik heb zelf ook geknokt, maar geholpen heeft het zeker! smile


Helemaal juist. Ik doe in feite niets. Ik ben slechts een kanaal. Vergelijk het met een TV programma. De programmamakers zorgen voor een bericht met informatie. De TV mast zendt het signaal uit. Een antenne ontvangt het signaal. De TV-kijker thuis krijgt informatie. Of hij het begrijpt en ook iets ermee doet, dat is de zaak van de TV kijker zelf. Als het bericht niet begrepen wordt, dan gebeurt er niets....

Zo ook met reiki. De kosmos stelt de energie beschikbaar. Ik ben slechts een tussenpersoon, de TV-mast. Helma ontvangt de energie en bepaalt zelf of, en zo ja, wat ze hiermee doet. In dat opzicht kan je zeggen dat Helma zichzelf geneest. En hierbij via reiki een steuntje in de rug krijgt.

Kortom, het is niet mijn verdienste als er successen worden behaald.
Precious1
Precious1 feb 10 '09
Nou, weer een hoop duidelijkheid smile

Vanavond is oke smile
Beschermengel
Beschermengel feb 11 '09
Goedemorgen... smile

Ik heb gisterenavond weer meegedaan en het ging goed ik kon me goed concentreren, ik ben niet bij je hoofd geweest ..al de tijd je lichaam gedaan ..uit je maag kwam een dieprode bol (energy) daarna zag ik een rat frownmet lichtgevende oogjes die wegliep. symbolisch natuurlijk smilewaar staat een rat voor? het is ongedierte en knaagt ( ik vindt het toch lieve diertjes hoor smileik denk iets wat aan je knaagt wat nu weg is gehaald of weggaat!

Ik heb nog geen antwoord gekregen op je vraag over lenzen, maar ik vermoed zelf dat je op een bril over moet gaan, voor een tijdje.

Ik zelf heb het toen ook eens gevraagt omdat ik ook zo'n last had van branderige ogen en kon ze niet lang inhouden, als antwoord kreeg ik een zwarte bril te zien ..echt heel duidelijk smilehaha.......nou ze hebben gelijk gekregen want ik draag nu al een tijd een bril en een zwarte smileik heb er 3...een bruine ..lichtbruin en een zwarte..de zwarte draagt (ziet het beste smileleuk he
admin
admin feb 11 '09
Goedemorgen,

Ik heb meegedan. En wer didrect naar de ogen gestuurd. Hier heb ik vrij lang energie gestuurd, minutenlang. Dan je buik weer. Die was nu anders, geen raster van gaas, maar een bolling. Opvallend zoals Beschermengel dat beschrijft. Ik heb geen rat gezien. Ik heb dat even ogezocht, over een rat:

Een rat staat voor schranderheid, succes, rusteloosheid. Ze hebben een "shape changing quality". Staat ook voor vruchtbaarheid, snelheid, intelligentie en genieten van materiele zaken. Staat ook voor sluwheid en agressie met behorend bij de situatie waarin je je bevindt.

Ik vroeg me wel af of die lichtgevende oogjes van de rat nog te maken hebben met je oogprobleem. En of het weglopen betekent dat je inderdaad voorlopig beter geen lenzen kunt dragen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki