Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Helma
Helma mrt 11 '09
Precious, heb je nog iets gemerkt? Ik begon iets later, om 2200 uur blush, want mijn moeder belde, haar laptop was gecrashd.

Ben benieuwd, naar de hele avond trouwens!
admin
admin mrt 11 '09
Goedemorgen,

Ik zag weer een soort witte blokkade rond de ogen. Deze lijkt nu wat losser te zitten, en ik heb er aan gemasseerd en wit licht geplaatst in het entrum om het weg te stralen.

Ook je keel was ditmaal geblokkeerd. Er zat een witte ring op die plek. Ook dit heb ik behandeld.

Verder waren er geen noemenswaardige problemen.

Ik ben benieuwd naar de andere behandelaars. Wat hebbenjullie gezien, Helma en Beschermengel?
Precious1
Precious1 mrt 11 '09
Goedemorgen,
geeft niet phoenix, ik was om 21.30 ook nog bezig.
heb niet zo heel veel gevoeld. Wat lichte hartkloppingen, maar verder niet. Ik viel ook vrij snel in slaap.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. smile
Precious1
Precious1 mrt 11 '09
Onze berichten zijn weer gekruisd Hans! smile

Toch blijf je steeds dingen rond de ogen zien hé? De ene keer is het dit, en de andere keer is het dat. Erg hardnekkig hé?
admin
admin mrt 11 '09
Ja, dat kruisen van berichten blijft een traditie! smile

Inderdaad, die ogen. Toch voel ik er nu wat beweging in, het is niet meer zo muurvast. Als we de sleutel hebben, dan is het wel in een mum van tijd verdwenen. Nu de sleutel even zoeken....
Precious1
Precious1 mrt 11 '09
Oke,we gaan gewoon weer verder. smile
admin
admin mrt 11 '09
Zo is dat. We geven de moed niet op. Ik in ieder geval niet.
Beschermengel
Beschermengel mrt 11 '09

Hallo en Goedemorgen allemaal smile

Gisteren je behandeld ...en zag al gelijk zachtgroene vlakken (energie) bij je hoofd ( dus geen bollen wat ik zag maar was vlak) een paar keer gezien, daarna een zuiver en perfect netwerk ..dus vierkantjes die een raamwerk vormen..ik heb al gezocht om te laten zien wat ik bedoel, maar kan het 1..2...3 niet zo gauw vinden.

Volgens mij gaat er nu toch verbetering in komen! ik ben benieuwd! de kleur groen staat voor genezing.
admin
admin mrt 11 '09
Origineel bericht van: Beschermengel


Volgens mij gaat er nu toch verbetering in komen! ik ben benieuwd! de kleur groen staat voor genezing.


Mede door de bijdrage van Phoenix? wink
Precious1
Precious1 mrt 11 '09
Nou wat mooi weer! smile

Het voelt ook wel een beetje zo hoor. Beetje ook alsof er meer vertrouwen is en ik het daardoor een beetje kan loslaten/accepteren. En dat heeft natuurlijk veel positieve invloed ook op het genezingsproces.

Wanneer weer? laugh
admin
admin mrt 11 '09
Wat mij betreft vanavond weer.
Precious1
Precious1 mrt 11 '09
Is goed!
admin
admin mrt 11 '09
Prima, dan gaat we verder. Je ziet dat er nu van meerdere kanten voortgang wordt gesignaleerd. Het komt echt helemaal goed!
Precious1
Precious1 mrt 11 '09
Nou heel fijn! Ik begin er nu ook wel weer vertrouwen in te krijgen! smile
Helma
Helma mrt 11 '09
Hoi Precious,

eindelijk dan mijn waarneming. Ik trok zichtbare draden uit je ogen. Het was niet zo lang nodig, maar het healen duurde iets langer. Ik had steeds de neiging om je keel te behandelen, en deed dat ook, maar ben dan altijd bang dat de ander daar op een negatieve manier last van ondervindt. Ik heb dat dus niet te lang gedaan. Hoe is het trouwens met je schildklier?
Je lijf voelde wat zwaar op de hand, ik kreeg een wat vermoeide indruk.
Weet niet of je er iets mee kunt. Vanavond doe ik weer mee, als mijn gezin dat toelaat... wink
Beschermengel
Beschermengel mrt 11 '09

Ik krijg vanavond visite, ik zal het proberen maar meestal kan ik me dan niet zo concentreren ( door drukte frown)

Ik kijk wel ....misschien dat het wel gaat smile
Precious1
Precious1 mrt 11 '09
Dank je voor je uitleg Phoenix! smile
Hoe het met mijn schildklier is? Ehm goed denk ik! winkGeen last van voor zover ik weet.

Dat je een wat vermoeide indruk kreeg kan wel kloppen. Ben nog snel te moe en dingen zijn me nog snel teveel. Heb nog veel rust nodig. Zwaar op de hand... hm.. ja door die klachten kan ik soms wat down zijn, of door teveel "moet"-dingen. Daar kan ik slecht tegen. Zeker nu.
Maar ik ben verder niet zwaar op de hand, geestelijk gezien.
Althans ik ervaar dat niet zo.

Leuk en fijn dat je vanavond weer mee doet!

Geeft niet Beschermengel, kijk maar.
Precious1
Precious1 mrt 12 '09
En hoe is het gisterenavond gegaan?

Ik heb als een blok geslapen!

Ik heb trouwens thuis momenteel geen internet (is gisteren uitgevallen om 1 of andere vage reden, dus ze zijn ermee bezig om het op te lossen maar kan dus even duren), dus in het weekend kan ik niet forummen.
Alleen vandaag en morgen dus op mijn werk tot 5 uur.
admin
admin mrt 12 '09
Ik heb flink aan je gewerkt, Kim. En volgens mij lukte het nu om alle rommel weg te halen. Ook die in je keel.

Heb je nu nog klachten?
Precious1
Precious1 mrt 12 '09
Oh oke, mooi! Dank je wel!! smile

Nou ja mijn ogen zijn nog steeds pafferig s'ochtends. Verder geen klachten. Wel dus als een blok geslapen en kon vanmorgen niet wakker worden.
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki