Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 mrt 8 '09
Oke Hans.
Kan niet zo heel veel met wat je verteld smilemaar we gaan gewoon verder.
Vanavond is goed!
admin
admin mrt 8 '09
Ja, ik besef dat ik een erg algemeen beeld van je had.
je droom was wel interessant, er wordt gerefereerd naar een vriendin. Kan die jou helpen in het zoeken naar de oplossing?
Precious1
Precious1 mrt 8 '09
Nee ik denk het niet. Die is erg no nonsens en down to earth. Durft ook niet vaak dieper te kijken.
Ik heb vanmiddag een afspraak met haar dus ik denk dat ik daarom erover droomde ofzo.

Wel kan ik vaak wel wat met haar down to earth instelling. Ik kan nogal een graver zijn en zij is veel realistischer.
Maar op dit gebied denk ik dat ze weinig inzichten kan geven.
admin
admin mrt 8 '09
Let vandaag dan goed op haar. Misschien zegt ze iets, of doet ze iets waardoor je je inzicht sterk vergroot in je eigen probleem.
Precious1
Precious1 mrt 8 '09
Oke, zal ik doen.
admin
admin mrt 9 '09
Goedemorgen Kim,

Heb je nog wat opgestoken bij je vriendin?

Enfin, gisteravond reiki gegeven rond half elf. Ik kreeg nu het volgende beeld in jouw hoofd: dat er een lichtvlek zit links en rechts, die in het midden in een punt elkaar raken. Mijn indruk is dat die twee juist 1 geheel moeten vormen. Het was voor mij als volgt te interpreteren: dat je linkerdeel (gevoel) en rechterdeel (ratio) strikt van elkaar gescheiden zijn. Je ratio (denken) heeft geen goed contact met datgene wat je voelt. En andersom.
Verder was je keel wat geblokkeerd.
Je buik was bij het begin van de reiki behandlingen ook een punt van zorg; dat lijkt nu vrijwel over.
Na afloop heb ik je volgegoten met gouden energie, in het licht gezet en bescherming aangebracht.
Ik weet niet of beschermengel mee heeft gedaan en wat haar ervaringen waren.

Groetjes,
Hans
Precious1
Precious1 mrt 9 '09
Goedemorgen,

Ben weer benieuwd!
Het gaat nu weer een stuk beter, ook geestelijk. De dip is nu wel weer voorbij. Heb de kracht weer gevonden. smile

Gisteren nadat ik bij mijn vriendin ben geweest nog even gedacht aan jou opmerking Hans. Nou ja, wat ik al zei, ze is erg down to earth en daar heb ik op zo'n moment erg veel aan. Alsof je dan uit het dal wordt getrokken waar ik mezelf heb ingegraven met al mijn zorgen en gepieker. En ik had haar verder niet eens verteld over mijn dip of over mijn ogen. Had ik even geen zin in.
Wat ik dus inzag was dat ik niet teveel moet piekeren erover, daarmee maak ik het alleen maar erger, met als gevolg nog meer stress en dat verergert ook de kwaal.
Laat ik het voor nu gewoon accepteren dat dit er nu eenmaal is en dat het vanzelf weer over gaat, maar dat dat wel tijd en behandeling nodig heeft natuurlijk.
Het mooie weer deed me gisteren ook ERG goed! Heerlijk dat zonnetje en dat zachte weer.

Verder hebben jullie er een collega bij wink
Er is nog iemand die me nu een maand lang dagelijks behandeld op afstand.
Precious1
Precious1 mrt 9 '09
Oh, onze berichten hebben elkaar net gekruist!

Ratio en gevoel is vaak ook wel in gevecht met elkaar ja.
maar is dat niet een 2012-ding? Dat dus ratio en gevoel samen gaan komen?
admin
admin mrt 9 '09
Origineel bericht van: Precious1
Verder hebben jullie er een collega bij wink
Er is nog iemand die me nu een maand lang dagelijks behandeld op afstand.


Mooi! Al het goede komt in drieen! smile

Wat ik nog wilde zeggen:
Ik heb virtueel via lafa heel veel verbindingen gemaakt bij jou tussen dat linker-deel en rechter-deel. Om zo alvast een begin te maken zodat de energie van links-naar-rechts kan stromen. En terug.
admin
admin mrt 9 '09
Origineel bericht van: Precious1
Oh, onze berichten hebben elkaar net gekruist!

Ratio en gevoel is vaak ook wel in gevecht met elkaar ja.
maar is dat niet een 2012-ding? Dat dus ratio en gevoel samen gaan komen?


Ja, om vervolgens een trede hoger te komen. Maar je hoeft niet te wachten tot de kalender zegt dat het 2012 is. Eerder mag ook! wink
Precious1
Precious1 mrt 9 '09
Quote:
Ik heb virtueel via lafa heel veel verbindingen gemaakt bij jou tussen dat linker-deel en rechter-deel. Om zo alvast een begin te maken zodat de energie van links-naar-rechts kan stromen. En terug.


Oh mooi! Dank je wel! Dat zal het piekeren een stuk minder maken, hoop ik. wink
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '09

Oh ..ik had het niet gezien dat we gisteren verder gingen blushheb even niet opgelet.

Quote:
Wat ik dus inzag was dat ik niet teveel moet piekeren erover, daarmee maak ik het alleen maar erger, met als gevolg nog meer stress en dat verergert ook de kwaal.
Laat ik het voor nu gewoon accepteren dat dit er nu eenmaal is en dat het vanzelf weer over gaat, maar dat dat wel tijd en behandeling nodig heeft natuurlijk


Ja hartstikke goed van je! smile

En fijn dat er nog iemand Reiki naar jou stuurt! hoe meer zielen hoe beter! smile

Wanneer gaan we weer verder?
Precious1
Precious1 mrt 9 '09
Ehm, morgenavond?
smile
admin
admin mrt 9 '09
Morgenavond is prima wat mij betreft. Weer half 11?

Uit nieuwsgierigheid: Doet de derde persoon de reiki op hetzelfde tijdstip?
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '09


Oke ik doe mee! half 11 morgenavond.
Precious1
Precious1 mrt 9 '09
Hans, dat weet ik niet.

Oke, mmorgen half 11. smile
Helma
Helma mrt 10 '09
Hoi Kim,

eigenlijk zou ik ook eens een keertje mee willen doen, gewoon om te proberen: maar het tijdstip is ietsje te laat voor mij, ook omdat ik woensdag de hele dag moet werken. Hoe is het voor jou, als ik alvast om 21.30 uur begin? Als je het niet ziet zitten, moet je het zeggen hoor! Kan ook teveel van het goede zijn... blush
Precious1
Precious1 mrt 10 '09
Hoi!

Van mij mag je mee doen hoor! Hoe meer hoe beter! smile
21.30 vind ik niet erg, maar kan zijn dat ik dan nog niet in bed lig. Maar zal dan in ieder geval gewoon rustig op de bank gaan zitten. wink
Helma
Helma mrt 10 '09
Leuk, prima! Tot dan! Zal mij benieuwen...
Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '09

Fijn Phoenix! smile
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki