Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 mrt 4 '09
Ja met mijn voeten. In je voeten zitten alle meridiaanpunten ofzoiets dus via die punten komt alle puinhoop eruit! haha! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '09
Ja dat klopt. Ik heb ook wel eens voetreflexologie en daarin kun je alle problemen van je lichaam voelen.
Precious1
Precious1 mrt 7 '09
Nou, het is weer bezig hoor... frown
Gisterenochtend stond ik er weer mee op, maar dacht: laat ik het nog even aankijken, misschien valt het mee. Maar gisteravond kreeg ik lichte druk boven mijn ogen en in mijn ogen een soort beurs gevoel. Precies in de holte, die arcadeboog zoals ze dat weleens noemen. En vanmorgen toen ik wakker werd was dat gevoel gelukkig weg, maar ze zijn wel weer helemaal gezwollen. Tuurlijk minder heftig als het ooit is geweest, maar wel weer gezwollen. Alsof ik doodziek ben!
Ik word er moedeloos van!

Kunnen jullie me vanavond weer een behandeling geven?
Beschermengel
Beschermengel mrt 7 '09

Ja natuurlijk smilevanavond is goed!
en we gaan gewoon door, geduld is een schone zaak smile, maar ik snap best dat je er moedeloos van word.

Vanavond om half 11 ...oke!
Precious1
Precious1 mrt 7 '09
Ja is goed, fijn!

Ja van de week ging het zo goed, hoopte echt dat het stand zou houden...
Ja moet natuurlijk ook geduld hebben, kan niet verwachten dat na 1 detoxbehandeling en 3 dagen celzouten het over is. Die celzouten hebben een inwerktijd van 2 maanden zei die vrouw. Maar ja, ik loop er al zo lang mee..
En wat ook nog zo is is dat ik hierdoor eigenlijk ook weinig tot niets onderneem. Gewoon bang dat het erger wordt ofzo.
Mijn humeur wordt er ook niet beter van.
Beschermengel
Beschermengel mrt 7 '09
Quote:
Ja moet natuurlijk ook geduld hebben, kan niet verwachten dat na 1 detoxbehandeling en 3 dagen celzouten het over is. Die celzouten hebben een inwerktijd van 2 maanden zei die vrouw. Maar ja, ik loop er al zo lang mee..


Ja dat is met alle homeopathie ..het duurt altijd erg lang eer je er baat bij hebt, maar is beter als de gifpilletjes bij de dokter smile

Quote:
En wat ook nog zo is is dat ik hierdoor eigenlijk ook weinig tot niets onderneem. Gewoon bang dat het erger wordt ofzo.
Mijn humeur wordt er ook niet beter van.

Probeer je humeur te veranderen in positief ( is moeilijk weet ik wel) maar je zult zien als je positief bent alles veel beter werkt smileZowel innerlijk als uiterlijk! probeer het met mediteren, zeg dat je vrolijk bent en gezond! Ikzelf mediteer meestal met, IK Ben een Gezond Lichaam, dat heb ik n.l. gehoord toen ik vroeg waarop ik moest mediteren toen ik me niet echt lekker in mijn vel voelde...ik vondt het een heel goeie mantra. ( dit hoorde ik van een stem in mijn hoofd dus waarschijnlijk mijn gids)
En niet bang worden dat het erger word, want dat trek je dan weer aan, je lichaam reageerd op je gedachten.

Is moeilijk weet ik, maar probeer het maar is.
admin
admin mrt 7 '09
Beste Kim, natuurlijk!

Jammer dat je weer een terugslag hebt. Ik noemde al de hardnekkigheid, het probleem zit diep, en mogelijk deels in het onbewuste. Geeft niet.

We pikken de draad weer op. Vanavond half 11, dus.
Probeer er vertrouwen te hebben en te houden. Mijn verwachting is dat we nu dichter bij de oorzaak komen en daarmee de oplossing.

Groeten,
Hans
Precious1
Precious1 mrt 7 '09
Ja ik weet dat het allemaal zo werkt enzo, maar op dit moment heb ik echt zoiets van: ach, niets helpt!

Heb net ook een uur zitten huilen, niet alleen daarom, waarschijnlijk wel de aanleiding, maar alsof alles er weer even uitkomt ofzo. Alles van het afgelopen jaar. Boosheid, verdriet, verwarring, de waaromvraag etc etc.

Ik droom de laatste week ook weer regelmatig over mijn ex en mijn andere exman. Niet dat ik dat vervelend vind, maar duidt wel op het feit dat het allemaal nog niet verwerkt is of dat oude en onverwerkte pijn loskomt.

Ik heb ook soms moeite met alle verplichtingen. Gewoon de dagelijkse dingen. Is me soms gewoon te veel. Doordeweeks werken en dan in het weekend kan je nog niet relaxen want dan zijn er weer andere verplichtingen die roepen. BAH! En ik ben nou eenmaal niet iemand die op de automatische piloot dingen doet.
Nou ja goed, ik zal wel moeten. De kabouters doen het niet.
admin
admin mrt 7 '09
Beste Kim,

Het is fijn dat je dit even laat weten. Je dromen laten al zien wat de vermoedelijke oorzaak is van je oog problemen. Er zijn nog dingen die je niet helemaal verwerkt hebt.
Je droomt dus over de dingen uit het verleden. Je zou die dromen eens op moeten schrijven, in alle details en (laten) analyseren. Ik denk dat er belangrijke boodschappen in verborgen zijn, maar dan moeten de details van de droom bekeken worden.

En ja, verplichtingen. Ik wil er ook zo min mogelijk. Wat zegt Advaita? Dat er helemaal geen vrijheid is, dat elke handeling is voorbestemd. Alsof je een marionetpop bent, gestuurd door touwtjes.....

Sterkte meid.
Vanavond gaan we er weer tegenaan!
Precious1
Precious1 mrt 7 '09
Klopt ook, dingen zijn duidelijk nog niet verwerkt..
Moet ook zeggen dat mijn moeder bijvoorbeeld al een paar keer zei van: Het is echt ongelovelijk hoe je uit dat diepe dal bent gekrabbeld en als je kijkt wat je nu allemaal doet en kunt!

Misschien te snel?
De ene keer droom ik liefdevol over mijn huidige ex (terwijl het de duivel himself is) en de andere keer droomde ik over hem met zijn nieuwe vriendin en dat ik haar wilde waarschuwen voor hem en niet tot haar door kon dringen. En vond het in mijn droom ook een heel raar mens. Beetje wierdo en rare naieve opvattingen. En hij was weer de o zo toffe peer aan het uithangen naar de buitenwereld, en speelde overtuigend toneel.
En vannacht droomde ik over mijn andere exman waar ik 10 jr geleden mee getrouwd was. Ik droomde dat hij erg op zijn vader begon te lijken. Ik wist in mijn droom dat ook hij geen makkelijke man was en narcistische trekken heeft maar voelde me wel op één of andere manier veilig bij hem ofzo.
Terwijl dat in het echte leven niet zo was. Ook zeer dominant en kleinerend.
admin
admin mrt 7 '09
Als je uit een diep dal komt, dan is het vaak: drie stappen vooruit, dan twee achteruit. Je gaat wel vooruit maar je wordt dan ook helaas even terugeworpen. Groei gaat vorgens een eigen tempo en misschien wil je de nare fase van je leven sneller vergeten dan wat de bedoeling is.
Je hebt nogal wat te verduren gehad en sommige leerervaringen moet je koesteren, al was het maar vanwege de speciale betekenis en ontwikkelingskansen die erin verborgen zitten.
Wil je misschien liefst alles vergeten en een compleet nieuwe start maken? je hebt nu in ieder geval geleerd om verder te kijken dan allen het uiterlijke gedrag van de ex-xen. Het toneelspel van hun met daarachter een onprettig karakter.
Ze waren zo te lezen dominant en in beide relaties was je waarschijnlijk in een hoekje gezet.
Je mag nu jezelf zijn en zo 'groot' zijn zoals je werkelijk bent. En jezelf de ruimte geven. Tegelijkerijd kan dan lijken dat je minder veilig bent. Maar dat is niet zo. Advaita zegt ook dat je in wezen, jouw diepste zelf, onkwetsbaar is.
Precious1
Precious1 mrt 7 '09
Quote:
wil je de nare fase van je leven sneller vergeten dan wat de bedoeling is.


Ik denk het. Wil inderdaad weer gewoon vooruit, verder met mijn leven. Leuke dingen ondernemen, genieten van mijn leven.

Quote:
Wil je misschien liefst alles vergeten en een compleet nieuwe start maken?

Ja, ik heb inderdaad heel veel geleerd en veel inzichten gekregen. Met al het geleerde wil ik nu verder met mijn leven, het opnieuw invullen. Compleet anders dan ik altijd geleefd heb. Dat invullen opnieuw is wel lastig, want wat wil ik? wie ben ik? wat vind ik echt leuk? Daar loop ik weleens tegenaan.
Terugkijken wil ik ook niet teveel. Niet zo dat ik onverwerkt door wil racen, nee een verwerking heeft inderdaad zijn tijd nodig. Maar toch..

Quote:
je hebt nu in ieder geval geleerd om verder te kijken dan allen het uiterlijke gedrag van de ex-xen. Het toneelspel van hun met daarachter een onprettig karakter.

Klopt, en ik heb ook naar mijn eigen aandeel gekeken en er ontzettend veel van geleerd. Beide dus.
Dat is een ongelofelijke grote levensles geweest. Doordat ik nu door het uiterlijke heenprik en als het ware dwars door iemand kan heen kijken, sta ik heel anders in het leven.
Anyway, die les was zo groot en ik ben er ontzettend dankbaar voor, maar het moet nog allemaal een beetje vorm krijgen.
Misschien dat dat me te langzaam gaat.
Toch denk ik, ondanks die vragen van wie ben ik etc etc, dat ik wel weet wat ik wil, maar manifesteer het nog maar eens! Dat gaat niet zo makkelijk. Kennelijk is het daar de tijd nog niet voor ofzo.

Quote:
Ze waren zo te lezen dominant en in beide relaties was je waarschijnlijk in een hoekje gezet.
Meer dan ja en ik liet me veel dingen aanpraten, aanleunen etc.

Quote:
Je mag nu jezelf zijn en zo 'groot' zijn zoals je werkelijk bent.

Dat klopt en dat is heel fijn en bevrijdend. Toch komt dan die "vraag" of dat gevoel naar boven van wie of wat ben ik eigenlijk?
Puur omdat ik me al jaren heb laten modelleren. Ik paste me volledig aan aan mijn omgeving, ook al paste die omgeving me niet.
Dat doorzie ik nu en ik kom nu eindelijk na al die jaren terug bij mezelf en weet nu dat IK alleen bepaal hoe mijn leven eruit ziet en hoe ik dat wil leiden. Maar dat is soms heel lastig als je al die jaren een soort volgeling bent geweest.
admin
admin mrt 7 '09
Je hebt je leven dus laten bepalen en invullen door een ander. Nu moet je het zelf doen. Dan val je in een 'gat'.

Wie ben je, wat wil je, wat is je levensdoel, hoe geef je dat invulling in je dagelijkse activiteiten, etc.?

Vaak wil je dat een ander je dat helder maakt, En zoek je dus elders je heil. Toch liggen de antwoorden in jezelf. En kan alleen jij antwoord geven.

Het lichaam is een wonderlijk iets. Signalen zijn onmiskenbaar en spreken de waarheid. Over wat er speelt. Het is niet zozeer dan je zorgen maken over, in dit geval, je oogprobleem, het is meer de confromtatie aangaan met het achterliggende probleem, de werkelijke oorzaak. Geduld is belangrijk, anders loop je ervoor weg. Doorzettingsvermogen is wel belangrijk. En dat zijn aspecten waar wij kunnen helpen, om je aan te moedigen en hier doorheen te komen.

Je hebt een schat aan levenservaring. Daar kan je al heel veel mee. Er is geen tijd verloren gegaan, het is gegaan zoals het moest. Het enige wat telt is Nu, niet gisteren of morgen. In het Nu zit alles wat belangrijk is.

We gaan gewoon door met de reiki. In het volste vertrouwen dat het echt gaat lukken.
Precious1
Precious1 mrt 7 '09
Quote:
Het lichaam is een wonderlijk iets. Signalen zijn onmiskenbaar en spreken de waarheid. Over wat er speelt. Het is niet zozeer dan je zorgen maken over, in dit geval, je oogprobleem, het is meer de confromtatie aangaan met het achterliggende probleem, de werkelijke oorzaak.


Ja maar wat IS het dan? Wat is de oorzaak dan? Dat is zo frustrerend dat dat niet wordt verteld en niet duidelijk wordt!
Ik vind dat dan ook zo oneerlijk.. Waarom tart het me zo? Heeft het nu niet lang genoeg geduurd? Ik heb al zoveel shit moeten doorstaan, mag ik dan nu alsjeblieft gewoon happy en soepel leven en plezier hebben in het leven? Waarom wordt dat zo getart? Gewoon plezier in het leven hebben weer nadat je een fikse levensles hebt gehad is toch het hoogste goed? Het lijkt wel alsog me dat niet gegund is. Waar zijn mijn gidsen en engelen die me dingen duidelijk kunnen maken? Zodat ik weet wat de oorzaak is. Ik moet maar gissen en gissen en ben het halve alternatieve circuit al gepasseerd.
Geduld is inderdaad goed, en ik heb ook geduld.
Het is geduld en vertrouwen, maar die worden wel heel erg op de proef gesteld. Als ik zou weten dat het over een half jaar over is, dan heb ik echt wel dat geduld en leg ik me erbij neer. Maar iedere keer als ik een klein beetje vertrouwen erin krijg wordt dat accuut met de grond gelijk gemaakt.
Gisteren ook, ondanks dat het gisterochtend weer een beetje begon ben ik er niet mee bezig geweest, ben me juist gaan richten op het plannen van leuke bezigheden. Maar dat liep erg stroef omdat ik niemand (die gelijk gestemd is) hier in de omgeving heb waarmee ik dat kan delen. Al mijn vriendinnen wonen ver weg.
En vanmorgen was het dus weer zover.
En dan zakt de wil en zin om leuke dingen te ondernemen me weer in de schoenen. En dan heb ik zoiets van: Het lijkt wel alsof ik van boven af wordt tegengehouden om mijn leven leuk in te richten.

Maar goed.
Het gaat nu inmiddels wel weer wat beter dan vanmorgen.
Ben even eruit geweest, boodschappen gedaan, naar intratuin geweest en 2 leuke natuur-dvd's gekocht. Het was lekker weer dus nu gaat het wel weer even en kan ik de kracht weer vinden om weer wat vrolijker te zijn.
admin
admin mrt 7 '09
Ik begrijp je helemaal. En als ik een antwoord wist, dan had ik dat met liefde en plezier al direct aan je verteld.

Je kunt antwoorden krijgen via een droom. Stel jezelf de essentiele vraag vlak voor je gaat slapen. En neem je voor dat je je dromen herinnert bij het opstaan. In je droom krijg je met grote zekerheid een antwoord.
Precious1
Precious1 mrt 7 '09
Ja dat bedenk ik me ook steeds, en als het dan het moment is vlak voor het slapen gaan ben ik het vergeten... smile

Ik heb net nog eens even de omschrijving doorgelezen van de celzouten die ik heb gekregen en beide celzouten zijn o.a. voor chronische bind- en slijmvlies ontstekingen, o.a. de ogen.
Het is destijds inderdaad begonnen met een ontsteking inderdaad. De onsteking in mijn ogen dus het geirriteerde zandgevoel en het rode van het oog zelf is wel weg. Maar de rest niet..
admin
admin mrt 7 '09
Nou, vanavond dus reiki en probeer je voor te nemen om een antwoord te krijgen via een droom. Kan een symbolisch antwoord zijn.
Je kan ook je gidsen vragen om een antwoord te geven via een signaal. Of doe een kaarttrekking of een ander orakel.
Elke hint kan je in de juiste richting brengen.
Beschermengel
Beschermengel mrt 8 '09
Goeiemorgen.. smile

Heb je weer Reiki gestuurd, en heb je voledig in het licht gezet en dat ben je nu nog, want als ik aan je denk zie ik je nog in het licht.
De kleuren bij je hoofd waren weer rood maar iets feller rood weer..bij je keel zachtgeel soms zachtblauw het veranderde steeds...de kleuren bij je lichaam waren ook zachtblauw..verders niet gehoord. (jammer)

Heb je nog gedroomd?

Ik ben benieuwd wat Hans gezien heeft.
Precious1
Precious1 mrt 8 '09
Hoi,

Dank je wel weer. Ik heb wel gedroomd maar het was zo warrig dat ik er niets uit op kan maken. Ik weet alleen dat een vriendin van mij erin voor kwam.

Ik heb verder niet veel gevoeld op wat hartkloppingen na en drukkend gevoel op mijn hoofd.
Met mijn ogen is niets veranderd, het is nog hetzelfde.
admin
admin mrt 8 '09
Hoi Kim en Beschermengel.

Ik heb me vooral gericht op de behandeling van de ogen. Er waren geen bijzondere beelden, alleen dat er een soort mist hangt rond je hoofd, Kim. Ik heb getracht dat wat transparanter te krijgen. Na een tijdje dat afgerond en de rest van je lichaam kort afgelopen. Je buik lijkt al veel beter, wel iets bij je keel.
Dat was het ditmaal.
Wanneer de volgende? Vanavond?
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki