Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Precious1
Precious1 feb 18 '09
22.30 is prima, zelfde tijd, zelfde zender! smile

Wat je zegt over die gifstoffen, zou een ontslakkingsbehandeling misschien goed zijn? Vriendin van me is ermee bezig en het lijkt me ook wel wat.
admin
admin feb 18 '09
Ok! smile

Je kunt een vasten-periode volgen. Na carnaval is dat een oude traditie van zes weken matigen. Wordt dit in Oeteldonk nog gedaan?
Maar een ontslakkingsbehandeling kan ook. Wel goed laten begeleiden, zodat je voldoende stoffen binnenkrijgt. En natuurlijk de vochtbalans goed houden. Want zo iets is in de wintermaanden, waar je weerstand moet behouden, een zeker risico.
Precious1
Precious1 feb 18 '09
Nou, zo'n detox kuur ga ik niet doen. smileMij teveel gedoe! haha!

Mijn vriendin volgt een detox kuur dmv omega detox voetenbad en werkt erg goed!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 18 '09
Is het lichaam zelf niet de beste detox-er die er is? Wel voldoende vocht drinken natuurlijk.
gast
gast feb 18 '09
Haha, ja, dat denk ik ook HW, alleen moet je dan wel je gedachten kunnen loslaten smile
Precious1
Precious1 feb 19 '09
Hans, heb gisteren niet veel kunnen merken want ik viel rond half 11 in slaap.

Heb wel erg goed geslapen.

Ben benieuwd wat je hebt gemerkt.
admin
admin feb 19 '09
Hoi Kim,

Meteen na de start waren je ogen weer aan de beurt. Business as usual..... Nu geen vonken. Het liep daar verder goed, even goed kunnen behandelen.
Dan was het toch weer je buik, al is dat flink minder geworden. Ook daar de nodige enegrie gestuurd. Verder ben je aardig ok. Heb je in het witte licht gezet en de behandeling afgesloten.

Het is zeer gebruikelijk dat iemand tijdens een behandeling in slaap valt. Ik heb dat al vaak meegemaakt, zowel op afstand als ter plekke. De energie is zeer rustgevend. Als je er helemaal aan over geeft dan is de slaap erg nabij.

Groetjes en een fijne dag!

Hans
Precious1
Precious1 feb 19 '09
Oke, nou fijn weer.

Zondagavond weer?
admin
admin feb 19 '09
Prima, Kim.
Zondagavond rond 22:30.
Precious1
Precious1 feb 23 '09
Hoi Hans,

Is het gisteren nog gelukt? Heb namelijk niet zoveel gevoeld. Althans wel moe en slaperig,verder niet eigenlijk.
Stond wel met knallende hoofdpijn op dus heb net een asprientje moeten nemen. En weer gezwollen ogen.. maar kan ook met die hoofdpijn te maken hebben.

Nu ben ik gisteren ook niet buiten geweest, dus misschien duf van het binnen zijn ofzo?
admin
admin feb 23 '09
Hoi Kim,

Jazeker. Kort na half elf ben ik met jou aan de slag gegaan. Ik kwam meteen weer uit bij je ogen. Dat blijft een gevoelig punt bij jou. Ik heb dit vrij uitgebreid behandeld. Vervolgens kwam ik bij je keel uit, een kleine blokkade en dan weer je buik. Het is alsof je daar een korset draagt (energetisch gezien) smile
Dan heb ik je weer gevuld met energie. Mogelijk zijn er gifstoffen vrijgekomen die je nu hoofdpijn bezorgen. Mijn tip is om vandaag af en toe een extra glas water te drinken, dan worden deze stoffen afgevoerd.

Groetjes,
Hans
Beschermengel
Beschermengel feb 23 '09
Ik wist dit niet sorry blush,(zondagavond 22.30) waneer de volgende keer? dan schrijf ik het op zodat ik het niet vergeet... ik heb al een paar keer niet meegedaan zie ik.
Precious1
Precious1 feb 23 '09
Hoi Hans,

Ja die giftstoffen zou ook kunnen inderdaad. Mijn lichaam reageert daar meestal vrij heftig op als die vrij komen. Heb sowieso een lichaam wat heftiger reageert op zaken dan normaal.
Mijn ogen zijn ook altijd een gevoelig punt geweest.
Heb al een glas water gepakt! smile

Beschermengel, geeft niet. Zullen we het dinsdagavond weer doen?
Beschermengel
Beschermengel feb 23 '09

Oke smileis goed! Dinsdagavond 22.30
Precious1
Precious1 feb 23 '09
Oke, fijn! smile
Precious1
Precious1 feb 24 '09
Nou het lijkt wel weer terug bij af te zijn...
Ze zijn weer helemaal gezwollen.. frown

Ik snap er werkelijkwaar helemaal niets van...
Helma
Helma feb 24 '09
Hoi Precious,

ik wil me niet op glad ijs begeven, maar zou het een virus, een bacterie of allergie kunnen zijn? Je ogen zijn wel iets om voorzichtig mee te zijn. Misschien kan de huisarts, naast de reiki, je ondersteunen met een steriel water om de ogen te spoelen: make-up potloden en mascara kunnen je trouwens herbesmetten als er sprake is van een virus of bacterie.

Dit plukte ik van het net:

© de Thuisdokter - Den Haag
GEZONDHEIDSCENTRA
Ontstoken ogen
De klachten
• het oogwit is rood
• het oog traant en jeukt
Wat u er zelf aan kan doen
• een paar keer per dag met gaasjes met gekookt en afgekoeld water het oog goed schoonmaken in de richting van de neus
Wat u niet moet doen
• geen contactlenzen inzetten
• geen oogmake-up gebruiken
• niet in ontstoken ogen wrijven
Ga naar de dokter
• als de oogontsteking na 2 of 3 dagen niet minder is geworden
• wanneer u plotseling slecht ziet en knipperen niet goed helpt
• wanneer u veel last heeft van licht

Het duurt nu al best lang Precious, en ik suggereer absoluut niet dat de reiki niet zou helpen, maar het is nooit verkeerd om het nog eens te laten zien bij de dokter.

liefs, Helma.
Precious1
Precious1 feb 24 '09
Lief je berichtje smileMaar dit heb ik allemaal al gedaan.
Ben destijds eerst naar de dokter gegaan, kreeg oogdruppels, dat hielp niet afdoende, toen naar de oogarts, weer druppels, dat hielp even maar zodra ik ermee stopte kwam het terug. Toen naar bioresonatietherapeut gegaan en allergie opgespoord, dat verholpen, het ging even wat beter en toen kwam het weer terug. Toen bachdruppels en homeopathisch geneesmiddel tegen malaria want dat zou ik op energetisch niveau last van hebben. Hielp ook maar even.
Ze zijn, in tegenstelling tot toen, niet meer ontstoken en rood maar mijn oogleden en oogwallen zijn gezwollen als ik wakker wordt. Gedurende de dag trekt het weg. Gisteren zijn mijn ogen wel de hele dag erg tranerig geweest.
En ik heb gisterenavond 1 rood wijntje op, misschien dat dat het verergert.
Ook qua make-up en make-up removers heb ik alles al aangepast. Dus dat is het ook niet..

Alle mogelijke manieren heb ik dus al geprobeerd.
Helma
Helma feb 24 '09
Tjonge! Dat had ik niet door. Excuus.

Ik hoop dat de reiki je dan uiteindelijk de verlossing zal brengen.

Liefs, Helma.
Precious1
Precious1 feb 24 '09
geeft niet joh wink

Ja, reiki en rh is eigenlijk het enige wat ik nog kan doen..

Al wil ik binnenkort ook wel iets gaan doen om mijn lichaam te ontgiften. Door stress komen er heel veel toxines in je lichaam vrij en ik denk dat dit gewoon een gevolg is van de stress die ik heb gehad. Ook de lever is erg gevoelig (kan alcohol niet goed verdragen en de lever staat ook in verband met de ogen) en dat heeft ook met emoties te maken.
Dus een ontgiftingskuur zal erg goed zijn denk ik, in mijn geval.
Pagina's: « Vorige ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki