Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Serenity
Serenity mrt 11 '11
gatverdamme ik heb te veel hooi op mijn vork genomen en lijd nu aan pijn aan mijn bekkenbodem, ken amper zonder pijn lopen.

Mijn fiets was bij de fietsen aker en moest ik dus met de kinderwagen overal heen voor een week lang.

Ook op visite geweest en we hadden ook nog 2keer een verjaardag aan het einde van de middag.
Dus 3late avonden en enorm veel gelopen( ik kon het OV niet betalen want moest even zuinig aan doen).
Te veel gelopen en te veel leuke dingen willen doen en nu boet ik ervoor!
Ook geestelijk want woensdag zat ik er even doorheen ondanks dat ik een middag tukkie had gedaan.
pfffffffffff ik wil wel doorgaan maar mijn lichaam werkt niet mee!
karda
karda mrt 11 '11
Wat vervelend voor je Lily,
zal je toch even wat rust moeten pakken.
Ik wil je wel reiki geven op afstand, dan is het het beste als je even rustig gaat zitten of liggen, misschien willen er nog meer mee doen, dan kunnen we een tijd afspreken.

Ik hoor wel of je het iets vindt.

liefs Karda
Serenity
Serenity mrt 11 '11
haha jaaaaa leuk zeg, nog nooit gedaan moet ik zeggen.
Erg leuk om dit te mogen ontvangen wat een leuk aanbod zeg!
Is half 2 een goede tijd?
En moet ik nuchter zijn?
Ik ga dan op bed liggen om tot rust te komen met slaap is dat een goed idee?

Oh spannend zeg dank je wel erg lief dat je dat voor me wilt doen, dank je wel Karda!
karda
karda mrt 11 '11
hahaha lily wilde je even lekker een neutje gaan nemen, lol
je mag gewoon eten en drinken hoor,als je alcohol bedoelt liever niet.maar dat zal je wel niet bedoelen hahaha
Ja Lily is goed ga lekker om half 2 ontspannen liggen, ik denk dat het zo´n 15 a 20 minuten duurt.

liefs Karda
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Mijn kind is op school en word door paps opgehaald dus mijn weekend begint nu ook smilemaar nee geen neut….^^
jannie
jannie mrt 11 '11
Ha lieve Lily Beau...ik heb je verhaal zitten lezen...een verhaal waar zoveel in beschreven staat...je "JIJ "...je mens zijn...je zwakheden..je ervaringen..je vetrouwen..je kracht..je intentie..je liefde..warmte....
Je hebt me met dit verhaal geraakt..al moet ik het nog een aantal malen gaan lezen om de diepte erin ..eruit te kunnen halen..
Mijn complimenten hoe je je levenspad ..opgepakt hebt...vastgehouden heb aan je zelf...al heeft er zoveel je intens verdriet en pijn gedaan.
Dat mag er zijn he...je mag als mens je pijnen en verdriet erkennen..juist door het er te laten zijn..wordt je sterker..
Ik heb je web-site bezocht...bijzonder meisje !
Weet je..het leven is soms veel tegenslagen..onze weg..jou weg..we voldoen niet aan alle verwachtingspatronen die we denken
te moeten hebben...Deze weg moest jij bewandelen om jezelf tegen te komen...Een mooi mens ..met enorm veel kracht..die in staat zal zijn..deze ervaringen vanuit een ander daglicht te gaan bekijken. En dan.......... dan mag zij verder..als licht ..als liefde voor al die mensen om haar heen die jou dan zullen zien als die mens die meer heeft dan...............
Ook je ukkie...zal deze sterke liefde voelen..en op een dag zal zij er jou zo dankbaar voor zijn..geloof me maar !!!
Wens je nu heel veel liefde toe..kracht...en neem momenten om je pijnen echt te voelen..ga er maar met je gedachten naar toe..voel en zeg..jeetje zeg ben jij er nu...ja het mag er zijn...voel en laat los...je komt er wel schat..je bent een kanjer...Liefs en een hele hel dikke knuffel....Jannie
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Hoi hoi Jannie voordat ik net even een middagtukkie hebt gedaan las ik dit stukje en je hebt denk ik echt de gave om je in iemand te plaatsen en te herbeleven wat iemand ondervond.
En nu heb jij iets speciaals vind ik jij kan de vinger op de zere plek leggen.
Jij ziet waar iets aan ligt of wat van waarden is voor een ander dit is een erg bijzonder eigenschap en dat maakt van jouw naar mijn mening een erg bijzonder mens, ja Jannie je mag er best wezen meid!
Dank je wel voor deze tekst ik voel mezelf helmaal begrepen en de knelpunten worden door je verzacht en je moedig mij als mens aan in mijn doen en laten aan.
Dank je wel ervoor ik vind dit erg bijzonder namelijk dank je wel.

Hello hello Karda volgens mij heeft het geholpen, ik voel me heerlijk en uitgerust.
In het begin had ik wel angst van oh oh wat gaat er gebeuren met mij.
Toen voelden ik in mijn voeten en kuiten tintelingen en nadat ik van 100 naar 0 en van 0 naar 100 had geteld en mezelf ontspande viel ik behoorlijk snel in slaap. ^^
Ik voel wel dat ik veel heb gerust maar dat ik nu ook geen gekke dingen moet gaan doen dus ik blijf nog even in mijn bedje genieten van het zonnetje en de stemmen van de spelende kinderen. ^^
Dank je wel voor je liefde naar mijn kant op te sturen!!
karda
karda mrt 11 '11
Hoi Lily,

Fijn dat je je beter voelt,

ik heb je nog pbtje gestuurd.

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 11 '11
niet aan gekomen ben ik bang ik drukte op knopjes maar kreeg niet te lezen….helaas
jannie
jannie mrt 11 '11
ohhhhhh lieve Lily Beau...ik ben geraakt door je woorden...dank je wel.. Toen jij me afgelopen een berichtje stuurde over mijn schrijfstijl voelde ik ook e.e.a. bij je..Ik proefde een diep verdriet..een gevoel van teleurstelling..dat diep heeeel diep van binnen zit..Maar ik durfde dit je niet te schrijven...durfde niet zo bang te zijn er hehelaam naast te zitten.
Stel dat ik je zou kwetsen..pijn zou doen..en dat is het laatste wt ik zou willen. Ineens zag ik jou schrijven vanochtend en ik moest slikken...ohhhhh jeetje...die lieverd heeft een hele zware tijd gehad ...is aan het vechten..heeft alles gegeven..
Haar kind is haar troost...daar gaat ze voor is haar alles.
Ja.....ik weet het ik voel heel veel bij mensen maar hier nooit zo bij stilgestaan dat hoorde bij mij..ik wist niet beter..
Nu besef ik pas dat dit mijn gave is...en dat ik er eindelijk iets mee mag gaan doen...!
Het is alleen nog heel moeilijk erop te durven vertrouwen..en jij hebt met jou woorden mij weer een stukje zelfvertrouwen gegeven...weet hoe bijzonder..!!
Ik hou je vast...
Zit nu met tranen in mijn ogen te kijken naar de tv..er is zoveel wat er gebeurd...
Lieve lieve schat..zorg nu heel goed voor jezelf....
En wacht op het moment dat jij gezien wordt...bergijp je....!!
Dikke knuffel
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Dank je wel, ik word gezien, geliefd en bemint door mijn nieuwe vriend en ja dat is erg bijzonder .
In een voorspelling zou rijkdom mij tegemoet komen en *grinnik* ik voelden al aan dat het geen geld zou zijn maar rijkdom in liefde.
De afgelopen tijd ben ik geprezen door meerder mensen op meerder vlakken en ik voel mezelf zo rijk om zulke mensen in mijn naasten omgeving te hebben het zijn ook echt schatten die mij goud hebben aangereikt!
Ik voel me nu op dit moment ontroert en geaccepteerd om wie ik ben, ik mag er zijn!
Zo zeg dit is echt een best intensieve week geweest voor mij, ik heb duidelijk rust nodig!
jannie
jannie mrt 11 '11
SUPER............neem die rust...en raak niet teveel energie van jezelf kwijt..die heb je nodig om te mogen groeien...
Dag mooi mens...leuk je zo ontmoet te hebben...Liefs
karda
karda mrt 12 '11
Hoi Lily,

ik zie dat je mijn pbtje niet hebt gelezen, daarin stond ook dat je wat meer water moet drinken, voor de afvalstoffen.
misschien heb je het al gedaan zoniet, wil je vandaag dan nog wat meer water drinken.

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 12 '11
Hoi Jannie en Karda ik lees nu pas de berichtjes dank jullie wel.
Ik zal inderdaad proberen meer te drinken dank je wel voor dat advies want volgens mij is een migraine een soort ontsteking ik voel dat achter mijn ogen en kan nu ook slecht tegen licht dus afvalstoffen afvloeien lijkt me een heel goed plan ja!
Sundance
Sundance mrt 12 '11
detoxthee kan hier goed bij helpen (aanvullend), niet voor afvallen hoor haha...
Serenity
Serenity mrt 12 '11
Die kruiden thee van de action met kruiden!!
En komkommer en yogurt en uhmmm veel groenten en fruit!
En minderen met koffie denk ik…ik drink 2halve liters waarvan één derde met gekookte half volle melk is …hummmm
Serenity
Serenity mrt 13 '11
Weer vet last van mijn bekkenbodem, ik kan maar weinig doen.
Een klein klusje en daarna weer tv kijken daarna weer een klein klusje en dan…tv kijken!
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Laat die klusjes effe Lily, ligt er morgen echt nog.
Kom tot rust als je lijf dat aangeeft wink
karda
karda mrt 13 '11
Lieve Lily,

Echt even naar je lichaam luisteren, even rust nemen voor jezelf, je lichaam geeft het toch echt weer aan als je weer te veel hooi op je vork neemt.

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 13 '11
jaaaaa het doet ook echt heel veel pijn, maar was draaien in het weekend is bij mij goedkoper..
hummmmm dan maar doordeweeks 's nachts 'a pain in the ass' zijn voor de buren.
Volgens mij is het ook een ged idee er verscheen weer een glitter namelijk trouwens sinds de bollen buiten uitkomen en de lente zich daarmee melden verschenen mijn glitters (sluier) weer volop.

Tuurlijk kan het zijn zoals mijn vriend zegt dat je ogen in en uitfocus gaan en je de ionen kan zien maar toch…het blijven voor mij entiteit-energie-ionen! ^^
En ze glinsteren mij gedag en geven me een steuntje in de rug waneer ik op mezelf moet vertrouwen waneer iets ook daadwerkelijk goed is.

Ik denk dat God ook bestaat uit ionen en atomen in het aller kleinste kleinste deeltje daar kan je God nog steeds in vinden , en die energie kunnen deeltjes zoals in moleculen en cellen actieveren
Daarom zit denk ik God overal in omdat niet maar dan ook niets zonder ionen of atomen… even een plaatje: nou nog kleiner dan dat , daar zit dus denk ik God in en we kunnen in ons zelf in contact komen door trillingen een bepaalde frequentie geeft bepaalde reacties zoals communicatie op wat voor manier dan ook door naar de hersenen waar iets daarop geactiveerd word zoals een baken kan reageren op zonlicht.
En daardoor kunnen wij het ontvangen..althans dit lijkt mij een mooie theorie namelijk !

En ik had genoeg tijd om dit uit te dokteren aangezien ik verplicht rust moet nemen L.O.L.
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki