Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

admin
admin mrt 12 '09
Graag gedaan! smile
Er wordt nu echt wel vooruitgang geboekt. Dus nog even wat extra behandelingen om de verbetering te stabiliseren.
Omdat je nu alleen overdag op het forum zit moeten we even afspreken hoe we de komende dagen dat doen. In principe kan ik je elke avond behandelen. Dus zeg maar welke avonden voor jou geschikt zijn.
Precious1
Precious1 mrt 12 '09
Ehm vanavond lijkt me goed, dan kan ik morgen nog even laten weten hoe en wat. En dan zaterdag en zondag?
Maandag kan ik dan laten weten hoe het gegaan is.
admin
admin mrt 12 '09
Prima, dan doen we dat zo.
Misschien kunnen beschermengel en Phoenix meedoen, als ze dat willen.
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '09
Ja vanavond doe ik weer mee.. smile

Zaterdag kan ik niet frown... maar zondagavond weer wel!

dus vanavond en zondag om half 11 oke!
Helma
Helma mrt 12 '09
Vrijdagavond en zaterdagavond doe ik mee! Ik heb de kids dan niet, dus dan is het makkelijker om de aandacht erbij te houden.
Half elf?
Precious1
Precious1 mrt 12 '09
Is goed! Half 11! smile
Precious1
Precious1 mrt 13 '09
En hoe is het gegaan gisteren?

Stond vanmorgen goed op! Lekker geslapen en ogen weer iets minder last van.
admin
admin mrt 13 '09
Goedemorgen Kim,

Ja, het ging best goed. Toen ik begon zat er een soort halter in je hoofd, maar ditmaal met een goede verbinding tussen links en rechts. Ik heb de halter makkelijk verwijderd en later ok een kleine blokkade bij je keel.
De hardnekkingheid van het probleem is nu stukken minder. Na de behandeling ben je in hoge mate 'schoon', dus zonder blokkades. Wel keert het na een dag weer wat terug. Geeft niet, ik kom wel elke dag even 'afstoffen'. wink

Groetjes en een fijne werkdag!
Hans
Precious1
Precious1 mrt 13 '09
Dank je wel Hans voor het afstoffen! laugh

Ik heb gisteren even gependeld en met de tarot geprobeerd wat antwoorden te krijgen over deze kwaal.
Bij de Tarot was het nogal vaag wat ik allemaal kreeg. Tegenstrijdige antwoorden en uitkomsten waar ik niets mee kon.
Wel kwam er uit dat dit een gevolg is van de stress die ik heb gehad.
Om toch wat duidelijkere antwoorden te krijgen heb ik op een gegeven moment de pendel gepakt.
Het antwoord op de vraag of dit een gevolg was van de stress was JA.
Het antwoord op de vraag of de heling langer dan een maand zou duren nog was NEE.
Het antwoord op de vraag of het 3 weken zou duren was JA.
Het antwoord op de vraag of ik zelf nog iets moest ondernemen was een twijfel. (hij ging ronddraaien)
Het antwoord op de vraag of de heling tot stand komt door jullie energie was JA.
Toen ik nogmaals vroeg of ik zelf verder iets moest ondernemen was het NEE.

Over 3 weken kijken we hoe het ervoor staat ! smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 13 '09
Goedemorgen smile

mijn verhaal is een beetje eenzijdig ...het was hetzelfde als de vorige keer, zachtgroen bij je hoofd en verders eigenlijk niets bijzonders gezien. ( is denk ik alleen maar goed smile)
Goed...we gaan gewoon door smile
admin
admin mrt 13 '09
Dan gaan we nog drie weken door! smile
En voor de zekernheid maak ik er 4 weken van...
Precious1
Precious1 mrt 13 '09
Okido! laughIs goed!
Geen probleem hoor beschermengel!
Precious1
Precious1 mrt 16 '09
Hallo!

En, hoe ging het met behandelen dit weekend?

Met mij gaat het goed. Het wordt steeds minder. Alleen als ik langer slaap dan normaal heb ik er meer last van. Misschien een soort vermoeidheid die er nog zit?
admin
admin mrt 16 '09
Hoi Kim,

Zoals afgesproken heb ik je dagelijks behandeld.
Steeds hetzelfde beeld: dat er iets bij je ogen zit, maar wat tijdens de behandeling makkelijk weg te halen is. Ook bij je keel krijg ik meer vat op de blokkade. Dus het loopt elke dag beter.
Ik weet niet wat de anderen hebben waargenomen. Wat mij betreft zit je nu op een voortvarend pad. Het eind komt nu echt in zicht!
Precious1
Precious1 mrt 16 '09
Ja dat gevoel heb ik zelf ook. Dat het nu echt een aflopende zaak is, positief gezien dan! wink
Ik hoop alleen dat het wel zo blijft en niet dat als er met de behandeling wordt gestopt dat het dan weer terug komt.
Want dat was heel lang wel zo. Alsof de behandelingen het onderdrukten.
admin
admin mrt 16 '09
Probeer niet teveel te denken aan een kans dat het terugkeert. Dan krijg je een self-fullfilling prophecy, en trek je het weer aan.

Probeer in gedachten het probleem wat je had in een doosje te doen en met een raket ver de ruimte in te schieten. Definitief weg.
Precious1
Precious1 mrt 16 '09
Ja dat weet ik, probeer daar ook rekening mee te houden dat ik dat niet doe.

Zal het vanavond als ik op bed lig eens proberen met die raket!
Beschermengel
Beschermengel mrt 17 '09
Hallo en goedemorgen,

Ik heb je zondagavond behandeld, maar niet echt iets gezien...ik denk dat we de goeie kant op gaan! (weet het eigenlijk wel zeker smile)
nou ik hoor wel wanneer je weer wilt.
admin
admin mrt 17 '09
Gisteravond heb ik weer een even behandeling gedaan.
Datgene wat er zat was heel makkelijk te verwijderen. Zowel bij de ogen als in de keel.
Ik ga nog even enkele weken door met deze dagelijkse behandeling. Dan moet het toch redelijk definitief zijn!
Precious1
Precious1 mrt 17 '09
Hoi hoi!

Dank jullie wel! smileFijn dat je iedere dag behandeld Hans.
Zoals jullie zelf ook merken, het gaat een stuk beter.

Ik houd jullie op de hoogte!
Helaas heb ik het vandaag erg druk dus kan niet te lang uitwijden, zit op mijn werk. wink
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki