Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

admin
admin mrt 24 '09
O, sorry, mijn foutje. blush

RH is Reconnective Healing. Een helingsmethode met handen net zoals reiki, maar volgens de methode van Eric Pearl. Je bouwt een spanningsveld op met beide handen en zet de patient ertussen en gaat lansg het hele lichaam. Met de handen maak je bewegingen, een soort onzichtbaar kneden, stretchen enzo.
Dit kan ook op afstand.

Alfa is een methode die ik zelf geleerd heb. Pas sinds twee jaar weet ik dat het hetzelfde is als wat Jose Silva leert in de training Silva Mind Control. Door het verlagen van de hersenfrequentie kom je en een alfa staat, waarlangs je diagnoses kunt stellen en energie sturen. Ook op afstand.

Ik gebruik een methode die een mix is van reiki, RH en alfa. En is heel krachtig.
Lena
Lena mrt 24 '09
dat is wel heel bijzonder hans
ik heb er geen verstand van vandaar dat ik het wel wou weten hoe je dit dan doet.
kun jij onbeperkt geven dan?
admin
admin mrt 24 '09
Ja, ik kan dit onbeperkt geven, want ik geef geen enkele nergie van mezelf weg. Dat is essentieel. Ik ben slechts intermediair en ontvang de energie uit de kosmos.

Op YouTube zijn filmpjes te vinden van RH, gegeven door Eric Pearl himself. Er is een serie van 4 filmpjes van een demo in ee Turkse studio/TV uitzending. De beelden spreken voor zich.

Door het lezen van het boek; "De Reconnectie" wordt de lezer vanzelf ingewijd in de RH-techniek. Dus voor minder dan 20 euri. Zo heb ik het ook geleerd. Maar ik was wel reeds reiki master, en dat kan iets uitmaken.....Eric Pearl stelt dat het voor iedereen haalbaar is. Er zijn nog wel officiele trainingen en workshops, maar die zijn tamelijk duur.


Emuca
Emuca mrt 24 '09
Dus, het zou misschien helpen als je al enige ervaring hebt met het sturen van energie? Maakt niet uit in welke vorm?
Lena
Lena mrt 24 '09
ok hans,energie blijft een boeiende materie
Precious1
Precious1 mrt 26 '09
Hallo!

Sorry dat ik niet eerder iets liet weten, maar heb thuis nog steeds geen internet en was de afgelopen 2 dagen niet op kantoor.
Heb het via mijn mobiel wel kunnen lezen, dus geweldig bedankt voor jullie behandelingen en Maryssa, bedankt voor je omschrijvingen over de leeuwen en spinnen!

Het gaat steeds beter! smile
Het is bijna zo goed als weg!
Heb nu alleen wel vrij veel last van lichte maagzuur (maar na een slokje melk is dat weer weg) en sinds gisteren een soort steken en zeurderige pijn in mijn hoofd.
Ik maak me er niet zo druk om want heb dat wel vaker gehad en gaat dan meestal vanzelf weer over. Denk eerder dat het een soort kou is wat ik heb opgelopen, althans wat betreft de steekjes in mijn hoofd.
admin
admin mrt 26 '09
Hoi Kim,

De behandelingen zijn nu heel snel klaar. Je bent sterk verbeterd, als ik je 'zie' tijdens de behandeling.
De dunne witte lijntjes bij je ogen zijn bijna weg.

De andere probleempes die je nu aangeeft zal ook wel komen door het weer. Het blijft te lang koud. Tijd voor wat echt lenteweer!
Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '09
Fijn Kim dat het steeds beter met je gaat.. smileik miste je al!
Precious1
Precious1 mrt 26 '09
Nou ben er weer even Beschermengel! smile
Hoop dat mijn internetverbinding weer snel werkt want je bent toch wel erg onthand zonder! frown
Maar zoals het bij alle providers gaat wordt je steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik geef ze nu nog 1 kans en als het niet binnen een week is opgelost ga ik naar een andere provider.

Anyway, ja Hans, denk ook wel dat het met het weer heeft te maken. Ben dat grijze koude kille beu! bah!
Maar goed.. maar gewoon afwachten.
admin
admin mrt 26 '09
Ja, binnenkort start de zomertijd.
Ik hoop dat het weer hierdoor geinspireerd raakt...
Precious1
Precious1 mrt 27 '09
Hoi hoi!

En hoe ging het gisteren?
De steken in mijn hoofd zijn nu weg.

Vanaf vanmiddag heb ik weer internet, dus kan ik weer wat regelmatig aanwezig zijn! smile
admin
admin mrt 27 '09
Hoi Kim,

Moor, want die steken lijken me geen pretje. frown

Wel, nog steeds heb je een soort miniatuur brilletje in je hoofd zitten, van witte draadjes.
Het is nu wel erg minimaal, ik moet er echt naar zoeken.
Bij je keel is alles nu weg, niets meer te zien.

Straks heb je weer internet! Dat is toch wel erg handig!
Precious1
Precious1 mrt 29 '09
Hoi Hans!

Zo daar ben ik weer! Internet is weer hersteld!

Hoe is het gegaan met de behandelingen?
Het gaat nog steeds goed! Gisterenochtend was het weer even een heeeel klein beetje aanwezig, maar dat was na een uur weer weggetrokken.
admin
admin mrt 29 '09
Hoi Kim,

Fijn dat je weer online bent buiten werktijden. En dat het praktisch over is!

Ja, bij de laatste behandelingen zie ik niets meer in je hoofd of bij de ogen. Maar ik ga nog even dagelijks door, zoals afgesproken. Gewoon als extra zekerheid.
Je zit ook verder aardig in je vel, althans, zoals ik je 'zie' bij de behandeling. Goed uitgebalanceerd qua energie. Geen andere blokkades.
Precious1
Precious1 mrt 29 '09
Ja vind het ook weer heerlijk om internet te hebben thuis. Wat een gedoe is dat zeg als je dat niet hebt! Dan merk je pas hoeveel je eigenlijk met internet doet!
Alleen is het soms wel goed om er even afstand van te doen, je zit maar zo een uur of langer achter dat ding.

Fijn dat je nog even doorgaat, een soort van extra overlap. Ben echt nog steeds erg dankbaar voor al de behandelingen! Ik vrees dat ik er anders nog heel lang last van zou hebben gehad.
Precious1
Precious1 mrt 31 '09
Hoi hoi,

En gaat het nog allemaal goed met de behandelingen?
admin
admin mrt 31 '09
Hoi Kim,

Jazeker. Ik heb je gisteravond kort na half 11 weer behandeld.
Je ogen zijn eigenlijk perfect, er is niets meer te zien. Ik hoop dat je dat ook zo ervaart. Verder zie ik geen bijzonderheden in jouw lichaam. Maar zoals beloofd ga ik nog 2 weken door met dagelijkse behandeling. Dan beschouw ik het als af.
Precious1
Precious1 mrt 31 '09
Oke, mooi! Ja ik ervaar het zelf ook zo! Het is soms s'ochtends nog wel een klein beetje aanwezig de laatste dagen, maar dat is echt te verwaarlozen. Zal meer vermoeidheid zijn van overschakelen naar andere tijd enzo. En ik ben natuurlijk nu ook super-alert, dus als er maar iets is wat een milimeter anders is dan anders dat zie ik het al. smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 31 '09

Ik doe vanavond weer mee.. smile
Precious1
Precious1 mrt 31 '09
Oh fijn, beschermengel!
smile
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki