Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

admin
admin mrt 17 '09
Kim, graag gedaan.
Heb je de raket nog gelanceerd? smile
Precious1
Precious1 mrt 19 '09
Nee, die was ik helemaal vergeten...

Het gaat nog steeds goed!
Hoe is het met de behandelingen?
admin
admin mrt 19 '09
De behandelingen lopen steeds vlotter. Ik moet nu echt goed zoeken voor ik iets bij jouw ogen vind. Maar er was wel iets, een kleinigheidje. Blaas je bij wijze van spreken gewoon weg.

Als je de visualisatie met de raket nog eens doet, waar je alle sores en verdriet stopt van de laatste jaren, en wegschiet, dan lucht je dat enorm op.
Precious1
Precious1 mrt 19 '09
Nou dat klinkt allemaal goed zeg! smilesmile

Ik ga die racket vanavond echt doen!
admin
admin mrt 19 '09
Gewoon aftellen en wegschieten.
De lancering kan gewoon doorgaan. De weersomstandigheden zijn gunstig. smile
admin
admin mrt 20 '09
Hoi Kim,

En? Lancering geslaagd? smile

De behandeling liep erg soepel.
Kinderspel, bij wijze van spreken.

We gaan nu ook de dagen aftellen. Ik stel voor om de dagelijkse behandeling door te zetten tot 15 april.
Precious1
Precious1 mrt 20 '09
Ik ben tijdens de lancering in slaap gevallen.. Kon me niet meer goed concentreren denk ik.

Had "het 6e zintuig" gekeken op bed en wilde het daarna doen. Kennelijk was ik zo moe dat ik tijdens in slaap ben gevallen.

Ik heb wel ontzettend vast geslapen en had me ook vanmorgen verslapen. Wel met dikke ogen opgestaan... niet zo erg als voorheen, maar zag het wel weer beetje. Kan misschien ook te maken hebben met het diepe vaste slapen.
Heb ook erg gedroomd.
Droomde dat ik een stuk of 8 leeuwen/tijgers in huis had en dat ik nog samen met mijn ex was. Ik wilde van die beesten af want ik werd er bang van en ik wilde mijn katten beschermen want die werden steeds lastig gevallen door die leeuwen/tijgers. Soort van aanrandingen waarbij Ginger (de kleinste van de 2) het moest ontzien.
Droomde dat we zochten naar een dierentuin om ze daar te plaatsen. Dat ging allemaal nogal moeizaam. En in die tussentijd durfde ik nauwelijks thuis te zijn, maar maakte me wel zorgen om mijn 2 katten. Op een gegeven moment was ik wel weer in het huis en zag ik dat een leeuwin zwart was geworden, of het was een zwarte panter en die lag gebroederlijk samen met Ginger (zwart poesje) op de grond.

Beetje rare droom en erg trubbelig.. Weet ook niet wat het nou te zeggen heeft..

Tot 15 april is goed!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '09
Hele mooie droom. Het temmen van je angsten en ze "aaibaar" en lief maken. Eerst waren ze eng en wilde je er vanaf, maar later werden ze veel meer handelbaarder voor je.
Precious1
Precious1 mrt 23 '09
Hoi hoi!

En hoe ging het met het behandelen afgelopen weekend?
Vanmorgen had ik er wel weer een beetje last van, maar ik denk dat dat gewoon een gevolg is van zaterdagavond. (komt bij mij meestal 2 dagen daarna) Het was toen laat en toch een paar wijntjes gedronken.
Verder gaat het allemaal nog steeds goed!
Zaterdag op zondag ook weer zo'n nare droom gehad. Droomde over grote enge spinnen die niet kapot te maken waren. Brrrr...
Giftige gevaarlijk zwarte spinnen...
admin
admin mrt 23 '09
Hoi Kim,

Wel, dezelfde beelden omen langs:
Kleine verstoring bij je ogen en heel makkelijk op te ruimen.
Verder lijk je goed in je vel te steken.

De droomuitleg: ja, jez egt het al zelf: hardnekkige spinnen.
Ik zou ze ook wegschieten per raket. smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 23 '09
Ik heb niet meegedaan blush........

Ik ga vanavond er weer mee beginnen oke!

je hebt op tv een reclame waar een vrouw ook een spin wilt dood trappen maar niet lukt....nu blijkt dat ze er te licht voor is zodat het niet lukt en de spin haar een stukje mee laat rijden op zijn rug.

Ik moest er gelijk aan denken toen jij dat schreef....kan zijn dat je nu lichter bent geworden ( ik bedoel dus met emoties)

Maar ik zou ze ook wegschieten hoor haha ..ben niet zo'n fan van spinnnen, maar ja het zijn wel wezentjes dus schiet ze dan maar naar het licht smile
En eigenlijk doen ze niks...ze hebben alleen niet zo'n mooi uiterlijk ( de giftige wel natuurlijk (gevaarlijk) frown
Precious1
Precious1 mrt 23 '09
Geeft niet Beschermengel smile

Nou, ik had vorige week over grote gevaarlijk leeuwen gedroomd en nu over grote gevaarlijk spinnen.
Ik heb niet het idee dat het betekend dat mijn emoties lichter zijn geworden. Ze zijn dat wel, maar ik denk dat het ergens anders mee in verband staat. Waarmee weet ik niet maar niet met de emoties.

Anyway, ik zal gewoon iedere avond nu ff een racket lanceren. wink
Beschermengel
Beschermengel mrt 23 '09
Quote:
Anyway, ik zal gewoon iedere avond nu ff een racket lanceren.


Wel naar het licht he.. smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09
Hallo en goedemorgen, smile

Ik heb je weer behandeld, en zie nog steeds de rode energie bij je hoofd ... wel vaag ....en een rood streepje horizontaal bij je ogen, je keel zacht geel...verders niets gezien.
admin
admin mrt 24 '09
Ik heb ook een behandeling gedaan. De blokkade is nu echt flink geslonken ten opzichte van de beginfase. Ik zag ook dat streepje in je hoofd bij de ogen, maar geen kleur erbij. (ik ben niet kleurenblind, hoor!).

Ok die keelblokkade is bijna weg.

We gaan goed vooruit!
Maryssa
Maryssa mrt 24 '09
Hey Precious,

Ik heb even voor je opgezicht waar spinnen en leeuwen voor staan in dromen

Spinnen:
Dromen over een spin voorspelt dat u energie en voorzichtigheid bij uw werkzaamheden hanteert en dat u zich gelukkig zult voelen. Een spin zien die een web maakt voorspelt dat u zich gelukkig en veilig zult voelen binnen de muren van uw eigen huis. Het doodslaan van een spin symboliseert onenigheid met uw partner. Als u door een spin gebeten wordt zult u het slachtoffer worden van ontrouw, en veel tegenstand ervaren. Een droom over vele spinnen die hun web rond u hebben gemaakt is een gunstig voorteken; dit voorspelt geluk, een goede gezondheid en vele vrienden. Dromen over een grote spin die een confrontatie met u aangaat voorspelt dat u snel het geluk zult vinden. Dit gaat niet op als de spin u aanvalt. Wanneer u in een droom een grote en een kleine spin ziet die op u afkomen wijst dit op voorspoed en dat u gedurende een tijd bijzonder succesvol zult zijn. Als de grote spin u bijt zullen tegenstanders uw geluk wegnemen. Als de kleine spin u bijt betekent het dat u zich zult ergeren en last zult hebben van jaloezie. Dromen dat u wegvlucht van een grote spin wijst erop dat u het geluk zult kwijtraken door ongunstige omstandigheden. Als u de spin doodt zult u na verloop van tijd weer het geluk ervaren. Als de spin weer tot leven komt en u bedreigt zult u te kampen krijgen met ziekte en tegenslagen.
Als een jonge vrouw droomt over goudkleurige spinnen voorspelt dit geluk en het vooruitzicht op nieuwe vriendschappen.
Dromen dat u aan het spinnen bent voorspelt dat u een hartenwens in vervulling zult zien gaan.

Leeuwen:
De leeuw is de koning van het dierenrijk. Het staat symbool voor het oergeweld van de zon, dit mede omdat de manen van de mannetjes leeuw lijken op de stralen van de zon. De leeuw staat voor ongetemde energie, hartstocht, kracht en oerinstincten. Wie droomt over een leeuw, of wie droomt een leeuw te zijn, wordt in het waakbestaan overmand door passie en hartstocht. Waarschijnlijk zal dit als onprettig worden ervaren. Wie over de leeuw als koning van de dierenwereld droomt zou zich in het waakbestaan niets wijs laten maken. Ze begeven zich zorgeloos door het leven. Ondanks dat ze vaak in veel dingen slagen hebben ze maar weinig gevoel voor hun medemens. Ze zijn hart, meedogenloos en verachten iedereen behalve zichzelf. Toch hebben zij veel krachten onder controle. Wie in de droom door een leeuw wordt aangevallen krijgt in het waakbestaan te maken met de dreiging van een zelfverzekerd persoon. De leeuw kan creatieve gedachten losmaken bij de dromer maar ook gevaarlijk destructieve.
Lena
Lena mrt 24 '09
bechermengel en hans,doen jullie precious helpen via haar foto?
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '09


Ja......dan kun je je beter concentreren op de persoon.
admin
admin mrt 24 '09
Niet via haar foto.
Ik doe dat met de reiki symbolen in combinatie met RH en alfa.

Als je alleen reiki 1 hebt kan de foto wel gebruikt worden voor een afstandsbehandeling. Ik ben reiki master, en heb dan de foto niet nodig, al is het vaak fijn om toch even te weten hoe iemand eruit ziet. smile
Lena
Lena mrt 24 '09
wat is RH en alfa?
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki