Loading...
nl

Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis

Beschermengel
Beschermengel apr 1 '09


Weer niet echt veel gezien, bij je hoofd kleine spikkels rood nog en werd later zacht groen ...niets gezien bij je keel hart buik enz... nou het gaat volgens mij de goeie kant op!
Precious1
Precious1 apr 1 '09
Mooi Beschermengel, ja het gaat allemaal goed vooruit! Fijn ook dat het zo vooruit gaat nu het zonnetje begint te schijnen!

Dank je wel weer! smile
admin
admin apr 1 '09
Ja, Kim, zelf zie ik niets bijzonders meer wat op blokakades kan duiden. Je bent al erg opgeschoond.
Precious1
Precious1 apr 1 '09
Dankzij jullie! smile
admin
admin apr 1 '09
Dank je.
Maar het is ook jouw eigen prestatie. Want jij moet de energie opnemen en omzetten in je eigen heling. Als je er niets mee had gedaan, dan was je niet zover gekomen.
Precious1
Precious1 apr 6 '09
Zo ik kan er weer op! smile

Had je bericht gelezen Hans.
Zal ik nu maar gewoon om de zoveel dagen even checken hoe het er voor staat? Het gaat nu goed en het is stabiel, zowel bij mij als tijdens de behandeling.
Oké?
admin
admin apr 6 '09
Hoi Kim,

Ja, prima, want de berichten zijn nu elke keer hetzelfde. smile
Mocht het afwijken, en ik bijzonders zien, dan laat ik dat even weten. Geen bericht is goed bericht.
Beschermengel
Beschermengel apr 6 '09


Ik zal het ook nog een paar keer sturen ..en mocht ik iets zien laat ik het je ook weten. Fijn dat het zo goed met je gaat Kim! smile
Precious1
Precious1 apr 6 '09
Oke, is goed! Dank je beschermengel, fijn dat je nog een paar keer mee doet! smile
admin
admin apr 15 '09
Beste Kim,

Gisteravond heb ik je weer reiki gegeven. Al enkele dagen is er geen spoortje meer te vinden van problemen. En ik hoop dat jij dat ook zo ervaart.
Ik stel voor om de behandelingen nu te stoppen. Het is nu half april, en dat was ook min of meer de afspraak.
Tenzij je aanleiding ziet om nog even door te gaan.
Graag je reactie.

Groetjes,
Hans
Precious1
Precious1 apr 15 '09
Hoi Hans,

Is goed hoor als je nu stopt. Ik denk dat mijn lichaam het nu wel op eigen houtje kan. Althans dat hoop ik.. smile

Wil heel erg bedanken voor alle tijd en energie die je erin gestoken hebt! Echt heel fijn!!
admin
admin apr 15 '09
Graag gedaan Kim. Het was voor mij ook fijn om te doen.
Mocht er weer iets zijn, dan ben ik weer beschikbaar. smile
Precious1
Precious1 apr 15 '09
Oke, ik zal het onthouden! wink
Haha! Maar hoop en ga er vanuit dat het voorlopig niet meer nodig zal zijn.
gast
gast apr 24 '09
En....hoe gaat het nu?
Precious1
Precious1 apr 26 '09
Het gaat heel erg goed! Ben er helemaal vanaf! smile
admin
admin apr 26 '09
Mooi! Fijn om te horen! smile
gast
gast apr 26 '09
Origineel bericht van: Precious1
Het gaat heel erg goed! Ben er helemaal vanaf! smile


Dat is mooi! Hopelijk blijft dit ook zo.
Precious1
Precious1 apr 26 '09
Ja ben er ook heel blij mee. Eindelijk verlost! smile
Denk wel dat het zo blijft nu.
Precious1
Precious1 nov 15 '09
Nou, helaas is het weer helemaal terug..
Eigenlijk is het nooit echt weggeweest. Ja in april leek het goed te gaan en dacht ik echt dat ik ervan af was.. helaas...

Het is daarna weer begonnen en het gaat met ups en downs. Ik wordt nu al een paar maanden op afstand behandeld door een kennis en mijn moeder. Maar ik merk direct wanneer er 1 keer niet is behandeld. Dan heb ik er gelijk weer last van.
Het wordt dus door die behandelingen onderdrukt.
Ik ben nu ook onder behandeling bij een orthomoleculair arts om toch eens verder te zoeken.
TOen ik hem alles vertelde kwam hij al met het feit dat de nieren enorm te lijden hebben onder langdurige stress en dat waarschijnlijk mijn bijnierschors is uitgeput daardoor, want dat geeft deze klachten.
Afgelopen week dus bloed laten prikken en ik moet nu wachten op de uitslag. Ik hoop maar dat er iets uitkomt..
Ook heeft hij me wat supplementen gegeven die ik moet gaan innemen, alleen die moesten besteld worden bij de apotheek dus ik weet nog niet of dat gaat werken.

Maar ik baal er wel behoorlijk van!
En ik wordt er ook angstig van..
Serenity
Serenity mrt 2 '11
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Phoenix
Je zult jaren nodig hebben om terug bij jezelf te komen: raak niet ontmoedigd, want elke dag bij je huwelijk vandaan, is een dag dichter bij jezelf.


Leg eens uit?


Mooie vraag is dit zeg ik wil deze graag even beantwoorden aangezien ik in de zelfde positie zit als gescheiden vrouw.

Ik verloor mezelf ook en eigenlijk had ik al een traumatische start uit mijn jeugd en kwam hij als een geschenk uit de hemel.
Dat geschenk wilden ik behouden en ik dacht als ik mezelf verander en heel erg mijn best doe dan vind hij me wel lief en houd hij van me.

Dit werkte goed dacht ik al een aantal jaar maar de communicatie was niet goed en als dat niet goed is dan is dat funest voor je relatie.
Hij vertelden niet of vaag wat hij wilden en was dus niet duidelijk naar mij toe wat erg frusterend was voor mij want ik dacht dat het aan mij lag.
Praten, vragen stellen, uitleg vragen, poging om issues te bespreken alles leek te falen.

Hoe meer ik in verzet kwam om toch een antwoord te krijgen hoe meer ruzie we hadden en hoe vaker het escaleerde.
Met mijn beperkingen bleef ik mijn uiterste best doen voor mijn huwelijk want een huwelijk staat bij mij hoog in de vaandel .
Je bent getrouwd en staat voor dik en dun klaar voor elkaar punt uit!

Helaas werd ik emotioneel gechanteerd doordat er op mijn schuldgevoelens in werd gespeeld, dat was niet aardig van hem, en erg teleurstellend .

Maar nog steeds werd mij aangeleerd dat alle ellende aan mij lag, aan mijn beperkingen ookal had ik alles uit de kast gepakt om te verbeteren.
En vond werkelijk dat het al 2jaar top ging in ons huwelijk tot ik een terugval kreeg en na 3weken besloot hij dat hij niet meer tegen mijn ziekte problematiek kon en hij wilden scheiden.

Wat een teleurstelling was dit zeg en ook een belediging omdat hij het vertelden over de telefoon .
Hoeveel ik wel niet voor hem had gedaan, getrouwd in voor en tegenspoed!
En dan mij dumpen omdat ik ziek ben terwijl ik wel goed genoeg was om samen een kind te maken.
Dit voelden aan als een typisch geval van zwakheid en ik wilden geen huwelijk met iemand die niet meer met mijn problematiek kon omgaan dacht ik op dat moment.

Dus besloten we dat het beter was om dan vriendschappelijk uit elkaar te gaan.
En ik heb mijn uiterste best gedaan om al het vingergewijs en grote monden voor lief te nemen, te slikken en met een opgeheven hoofd 'vrolijk' door te gaan. (sayyy cheeeesss)

Nou na deze periode van onheil zijn we nu nog steeds goede vrienden en leven we harmonieus met elkaar ook voor die kleine.
Want ukkie mocht er niet onder lijden vonden we beiden, da's zielig ukkie koos hier niet voor arme Uk was pas 3jaar oud toen.

Vanaf het moment dat hij melden om te willen scheiden begon bij mij een bepaald proces .
Een proces van ontdekken hoe ons huwelijk in elkaar zat en wat zijn en mijn aandeel was erin.
Ook was het een rouw proces omdat mijn hart gebroken en vooral teleurgesteld was.
En heel belangrijk ook was het een proces in de herontdekking van mezelf want ik had mezelf erg weg gecijferd en gekleineerd.

Dat proces van zelfontwikkeling doet me goed en ik ben gegroeid naar een zelfstandige jonge vrouw en hopelijk een liefdevolle moeder met een vol leven.
Ik doe wat ik leuk vind en wat ik doe probeer ik goed te doen maar wel uit vrije wil met zoveel mogelijk een verstandig hart en zo min mogelijk uit schuldgevoel want tja ik moet toegeven dat dat een beetje vastgeroest was en ik er moeilijk uit kwam .

Maar ik herken het nu en waneer men deze manipulatie tracht te doen bij mij heb ik het door en ben ik op dit moment nog iets wat te direct dus op dit moment ben ik nog steeds bezig een balans te maken daarin en andere patronen.

Doormiddel het los te laten lukt het mij aardig maar op dat punt van los laten te kommen , nou poeh hé da's een heel proces op zichzelf! ^^

Uhm ik denk dat het loslaten ook een patroon heeft, ik probeer het op te schrijven....

Ik begon patronen te analyseeren doormiddel naar de toon van de overdracht te luisteren en te zien je je gezicht spreekt boekdelen echt waar!
Toen ik naar gezichtsuitdrukkingen keek keek ik gelijk ook naar de lichaamstaal ik leerden gevoelens te herkennen door mezelf een spiegeltje voor te houden.
En omdat ik mijn eigen gevoelens herkende incl. wat het met mijn lichaam deed kon ik voor mezelf grip op mijn gevoelens krijgen ik was dus bewust met opmerkzaamheid bezig.

Met een logische redenering kwam ik enorm ver deze kennis was een ware rijkdom voor mij en ben ook dankbaar dat ik zover bent gekomen.
Doormiddel affirmaties krikten ik mijn zelfvertrouwen omhoog en ging ik nadeken hoe ik mezelf kon zijn.
Moeilijk moeilijk maar wel haalbaar met een portie doorzettingsvermogen, en ik wilden heeeeeel graag groeien zodat ik volledig kon bloeien!!

Op Solaas heb ik al mijn kruimelsporen naar verlichting neer gezet en is erg informatief en een goede inspiratiebron om vervolgens je eigen pad te ontdekken en te onderzoeken je zult merken doormiddel meer informatie dus eigenlijk 'inzicht te creëren' je pad minder hobbelig word en dat je makkelijker door de bochten kan gaan alles gaat vloeiender omdat je meer begrip voor issues kan opbrengen wat weer rustiger voor je eigen gemoedstoestand kan zijn. ^^

Als je jezelf wilt zijn heb ik wel zelf ontdekt dat je dingen uit moet proberen en dingen die werken pas helemaal goed waneer je geoefend hebt.
'oefening baart kunst!' ^^

Omdat ik zoveel mijn best deed kreeg ik rugpijn van te veel doen en met alle problemen erbij ook last van mijn schouders.
Moe, ja moe was ik wel ook in het 'mijn best doen' moest ik een balans zoeken doormiddel zelfliefde.
En mezelf in te lezen over : gezond-egoisme-versus-wegcijferen L.O.L.
Ik merkte dat mijn chakra's beter in balans kwamen en mijn lichaam begon te tintelen vooral op de schouders, ik denk dat het o.a. mijn kundalini kanaal beter stroomden.
Er zijn heel veel manieren van verlichting heb ik ontdekt en ik pik eruit wat voor mij werkt en de rest laat ik op de achtergrond voor eventueel later het te gebruiken.
Ik trainden mijn intuïtie en luisterden meer en meer naar mijn lichaam mij vertelden en mijn lichamelijke klachten namen af.

Daarna was et zo kalm en vredig in mij dat ik open stond om meer naar mijn innerlijke stem (God gedeelte) te luisteren, wat een warmte en liefde kan ik daarvan krijgen zeg.
Op dit moment ben ik het luisteren naar mijn innerlijke stem aan het oefenen en een balans met hulp van de yin en yang principes zien te vinden in de ontdekkingen die ik heb op gedaan.

Ik kan alleen maar vertellen dat het leren van inzicht te creëren je compassie naar een ander en jezelf toe vergroot en zo met de wetten van karma en/of LOA meer en meer doen gelden en daarmee verhoog je je levenskwaliteit doormiddel inzicht in negatieve gedachtes te hebben en meer positief te denken zodat je kan leren vergeven en meer tevreden te zijn over jezelf.
Je zult merken dat die gevoelens die je zelf hebt ontwikkeld echt een voldoening geven.

Oja ik adviseer ook nog alfa training te onderzoeken en je visie te verbreden.

Hahaha ik kan zo wel even door gaan hoor, kijk maar op Solaas en je zult onderwerp na onderwerp vinden !!! ^^

Maar onthoud ontspan jezelf op zijn tijd door bijvoorbeeld: te mediteren!

Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki