Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Tatora
Tatora sep 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Geen reactie terwijl je toch ook vandaag hebt gepost.
Ik ga je kaart eraf gooien Tatora.

lieverd...het spijt me ..
ik heb hier een zeer moeilijke tijd..
ben terug in huis waar hij en k Nu nog samen wonen ;om de dingen op te ruimen,en schoon te maken,en in te pakken..
gister,en vanavond ruzie gehad..
en ik ben,eerlijk gezegd behoorlijk in de war ervan..
zit veel boven op mijn kamer in mn uppie..omdat het dan rustig blijft..
ben gewoon in de war,en heb nu kalmerings pilletje om dag door te komen;.
het spijt me ;.
heb mn dochter een jaar niet gezien live,en we missen elkaar,maar vriend ziet het nooit zitten dat ze komt,en nu,terwijl er veel opgeruimt en ingepakt moet worden ,en dochter wilt komen,Ook voor s samen te zijn ,is het weer een drama met hem erover..
terwijl ze gewoon s bij mij wilt zin,en ik haar wil zien!..maar ik kan eenvoudig weg niet meer met de spanning om;.
vandaar dat ik wellicht je kaart niet gezien heb..want normaal gezien reageer ik altijd meteen;.
sorry..
heb t echt moeilijk nu;.
liefs X..
Groene_heks
Groene_heks sep 14 '11
Het is je vergeven Tatora.
Feit blijft wel dat ik achter mijn beslissing blijf staan, hoe lullig dat misschien op jou ook overkomt.

Licht en liefde xx
Tatora
Tatora sep 14 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Het is je vergeven Tatora.
Feit blijft wel dat ik achter mijn beslissing blijf staan, hoe lullig dat misschien op jou ook overkomt.

Licht en liefde xx

ok,begrijp ik,respect
liefs X
akschuna
akschuna sep 14 '11
Aijaijai Karin,

Al 3 weken denk ik; "Zal ik ook weer eens een kaartje aanvragen van tante Karin" het is tenslotte alweer zo'n 1,5 jaar geleden...........om dan te lezen dat je ermee stopt.......stom he van mij,niet naar mezelf geluisterd...........
Dankjewel voor het mooie kaartje ooit voor mij gelegd en zo waar ook.......
Gelijk heb je meis,het ga je goed in de "werkelijke"wereld dame !
Toitoitoi,
veel geluk !
(jaja ik weet dat je niet merudi de rug toekeert maar het stokje doorgeeft)

Liefs Akschuna
akschuna
akschuna sep 14 '11

Ow en in de gauwigheid het gedicht van Nelson Mandela gepikt van je,
PRACHTIG !!!

(sorry)
Groene_heks
Groene_heks sep 15 '11
Never say sorry xx
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 20 '11
Zou u voor mij een kaart kunnen trekken?
Groene_heks
Groene_heks sep 20 '11
Nee, als je de moeite had genomen om even door te lezen wat ik heb geplaatst dan had je gelezen dat ik er mee ben gestopt smile

Waarom vraag je zoveel kaarten aan by the way??
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 20 '11
Ik heb niet altijd zin om alles door te nemen. Daar is deze site toch voor gemaakt? Om kaarten te leggen
Cialara
Cialara sep 20 '11
Sorry, ik vind dit nogal grof wel Diamantje. Dit is een spiritueel forum, geen plaats om alleen maar kaarten aan te vragen. En Groene Heks heeft gelijk, had je het wel gelezen, dan had je kunnen zien dat ze er mee gestopt is.

Dit is geen automaat waar je mee te maken hebt, maar een forum waar mensen vrijwillig af en toe een andere willen helpen door middel van een kaart. Het zou fijn zijn als je daar rekening mee houdt.
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 20 '11
Origineel bericht van: Cialara
Sorry, ik vind dit nogal grof wel Diamantje. Dit is een spiritueel forum, geen plaats om alleen maar kaarten aan te vragen. En Groene Heks heeft gelijk, had je het wel gelezen, dan had je kunnen zien dat ze er mee gestopt is.

Dit is geen automaat waar je mee te maken hebt, maar een forum waar mensen vrijwillig af en toe een andere willen helpen door middel van een kaart. Het zou fijn zijn als je daar rekening mee houdt.


Helemaal mee eens smilewij zijn geen robots maar gewoon mensen met gevoel
Groene_heks
Groene_heks sep 21 '11
Duidelijk antwoord Diamant.
Zonde van de tijd om te leggen dus.

Dit topic gaat nu in overleg met de modjes op slot.

Nims hellup, ik weet niet hoe...:)
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki