Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Lieve groene heks,

Als je wilt dan voor mij graag ook een kaartje
Groene_heks
Groene_heks mei 19 '11
Susanne, zoals je kunt lezen wil ik met liefde leggen voor mensen die zelf ook een bijdrage leveren hier, ik heb als aantal aangegeven dat je eerst 25 berichten moet hebben gepost.
Daar zit je wel aan maar dat zijn niet de berichten die ik bedoel, dus blijf even hangen en post wat dingen voor de mensen hier, je hebt al aardig wat lezingen en leggingen gehad dus je kunt even vooruit wink
Groene_heks
Groene_heks mei 19 '11
Hoi Moon-Adamanta,

Vanavond ben ik niet thuis maar ik zal morgen voor je gaan pendelen (na 20.00 uur) smile
goudsbloem
goudsbloem mei 19 '11
lieve groene heks,
ik snap t maar ook weer niet... klopt ik heb 3 x een leggin/lezing aangevraagd daar kan ik al veel uithalen dus daar gaat het ook niet om vond t gewoon leuk wat er verteld word..
maar weet niet wat je bedoelt met bijdrage leveren ik kan zelf namelijk niet kaartlezen of wat dan ook heb al veel intresses getoond en uitgelegd dat ik mijn best doe om meer over mezelf te vertellen hier maar dat is voor mij niet makelijk ik kan moelijk mijn gevoel onder woorden brengen..wat bedoel je met meer bijdrage langer lid ofzo? maar wou dit wel ff kweid want heb ook gezien dat er mensen zijn die t wel krijgen en ook maar net lid zijn...sorry als ik rot overkom heb het op t moment erg moelijk en kan daar niet zo goed over praten en dan komt het er zo uit
hoop dat je dit ook begrijpt?

liefs.
AngelClear
AngelClear mei 19 '11
Origineel bericht van: susanne
lieve groene heks,
ik snap t maar ook weer niet... klopt ik heb 3 x een leggin/lezing aangevraagd daar kan ik al veel uithalen dus daar gaat het ook niet om vond t gewoon leuk wat er verteld word..
maar weet niet wat je bedoelt met bijdrage leveren ik kan zelf namelijk niet kaartlezen of wat dan ook heb al veel intresses getoond en uitgelegd dat ik mijn best doe om meer over mezelf te vertellen hier maar dat is voor mij niet makelijk ik kan moelijk mijn gevoel onder woorden brengen..wat bedoel je met meer bijdrage langer lid ofzo? maar wou dit wel ff kweid want heb ook gezien dat er mensen zijn die t wel krijgen en ook maar net lid zijn...sorry als ik rot overkom heb het op t moment erg moelijk en kan daar niet zo goed over praten en dan komt het er zo uit
hoop dat je dit ook begrijpt?

liefs.



Lieve Susanne ,



Dit is nu precies wat ik bedoel en waar ik het al een tijdje moeilijk mee heb op deze website. Dit is nu éénmaal de gastvriendelijkheid hier op de site.
Stel jezelf als een open boek open of leg jezelf met je broek af helemaal bloot, dan wordt je erop afgestraft en gebruiken ze het allemaal tegen jou.
Als je hier bent Susanne, is het enige wat je nog kan doen je volledig afsluiten en mondje dicht !
Doe je dat niet, dan gaan ze je hard aanpakken en zullen ze je doen zwijgen !
Groene_heks
Groene_heks mei 19 '11
Origineel bericht van: susanne
lieve groene heks,
ik snap t maar ook weer niet... klopt ik heb 3 x een leggin/lezing aangevraagd daar kan ik al veel uithalen dus daar gaat het ook niet om vond t gewoon leuk wat er verteld word..
maar weet niet wat je bedoelt met bijdrage leveren ik kan zelf namelijk niet kaartlezen of wat dan ook heb al veel intresses getoond en uitgelegd dat ik mijn best doe om meer over mezelf te vertellen hier maar dat is voor mij niet makelijk ik kan moelijk mijn gevoel onder woorden brengen..wat bedoel je met meer bijdrage langer lid ofzo? maar wou dit wel ff kweid want heb ook gezien dat er mensen zijn die t wel krijgen en ook maar net lid zijn...sorry als ik rot overkom heb het op t moment erg moelijk en kan daar niet zo goed over praten en dan komt het er zo uit
hoop dat je dit ook begrijpt?

liefs.


Dat bedoel ik niet meisje, ik bedoel niet dat je wat van jezelf moet vertellen dat is helemaal aan jou.
Wat ik bedoel is: je komt hier om kaarten aan te vragen en dat mag, graag zelfs smilereageer ook eens op een ander topic als je eigen topic, schrijf gezellig mee, door dingen die jij vraagt, denkt of jezelf afvraagt krijg je leuke discussies en kunnen je anderen ook helpen met inzichten.
Ik weet dat je het niet rottig bedoelt, voel je niet schuldig, je vraagt een hele normale vraag.
Er heeft de laatste maanden niemand van mij een legging ontvangen die niet zelf een bijdrage heeft geleverd en dan bedoel ik niet alleen *halen* (als ik het zo rottig mag zeggen) maar ook een bijdrage leveren en dat kan op heeeel veel manieren.
Ik heb iedereen gechecked voor ik een legging deed er zijn echt geen nieuwe mensen bij.

Het is zo jammer, het is een keileuk forum, je steekt er veel van op er zitten hier veel wijze mensen, een enkeling daargelaten die zijn alleen maar negatief (nadat ze gekregen hebben wat ze wilden).
Ik wil graag geven en dat die mooie energie ook terugkomt in iets anders, snap je?

Ik zeg dus niet dat ik nooit wil leggen, alleen nu niet en ik hoop echt dat je blijft smile
Groene_heks
Groene_heks mei 19 '11
Quote:
Dit is nu precies wat ik bedoel en waar ik het al een tijdje moeilijk mee heb op deze website. Dit is nu éénmaal de gastvriendelijkheid hier op de site.
Stel jezelf als een open boek open of leg jezelf met je broek af helemaal bloot, dan wordt je erop afgestraft en gebruiken ze het allemaal tegen jou.
Als je hier bent Susanne, is het enige wat je nog kan doen je volledig afsluiten en mondje dicht !
Doe je dat niet, dan gaan ze je hard aanpakken en zullen ze je doen zwijgen !


Als ik kon dan mepte ik je met een knuppel van het forum!!
Het enige wat jij bijdraagt is haat en verdeeldheid zaaien.
Sodemieter van mijn topic Angelclear!
Groene_heks
Groene_heks mei 19 '11
Zo dat ben ik ook weer kwijt, adem in en adem uit Kaat smile
Groene_heks
Groene_heks mei 19 '11
Schrijf wat je wil Angelclear, ik heb een verzoek gestuurd naar nims om je alsjeblieft eens flink op je vingers te tikken, je gaat echt te ver.
Verwacht geen reactie van mij want ik ga je niet meer voeren, zonde van mijn energie.
je hebt hier een poos lopen zieken, mensen voor van alles uitgemaakt en nu denk je weer te kunnen beginnen? Nee hoor smile
Serenity
Serenity mei 19 '11
Karin ik ben de laatste tijd zo moe en mijn geloof dat er een God is is een beetje weg maar in gidsen weer niet althans de kosmos energieën die als een mega spinnen web verbonden is aan elkaar, daar geloof ik wel weer in en ik heb zulke vage dromen die ik heel intens beleef het is als of ik meekijk in een ander hun leven zeg maar.

Wat voorspellen de kaarten de aankomende tijd voor mij?

akschuna
akschuna mei 19 '11

Excuus Karin

@ AngelCleal

Het zou beter zijn als jij eerst even leest wat er precies gaande is en bepaalde zaken van jezelf niet op anderen projecteerd.
Dit is niet netjes en degene die hierin verwikkeld zijn kunnen hier best wel samen uitkomen en elkaar verstaanbaar maken tegenover elkaar.
Karin en NIms hebben nu eenmaal de policy dat men na 25 berichten een kaartlezing aan kan vragen omdat zij zich anders gebruikt voelen. En dat recht hebben zij!

Dit topic is van Karin,
wil je er verder over discusieren .....maak dan een nieuw topic aan om erover te discussieren!

Groet....
AngelClear
AngelClear mei 19 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Quote:
Dit is nu precies wat ik bedoel en waar ik het al een tijdje moeilijk mee heb op deze website. Dit is nu éénmaal de gastvriendelijkheid hier op de site.
Stel jezelf als een open boek open of leg jezelf met je broek af helemaal bloot, dan wordt je erop afgestraft en gebruiken ze het allemaal tegen jou.
Als je hier bent Susanne, is het enige wat je nog kan doen je volledig afsluiten en mondje dicht !
Doe je dat niet, dan gaan ze je hard aanpakken en zullen ze je doen zwijgen !


Als ik kon dan mepte ik je met een knuppel van het forum!!
Het enige wat jij bijdraagt is haat en verdeeldheid zaaien.
Sodemieter van mijn topic Angelclear!





Nou Heks, wat een haat en frustratie zeg ...
Echt heel liefdevolle reactie van je !
Je mag er trots op zijn ...
But please remember this witch, you can curse me all you want, you will only make it worse on yourself !
Ik heb zelf gelezen wat Susanne schreef en kon dat wel goed aanvoelen hoor. Die bedoelt dat niet zo en wat weet dat meisje over hoe de "strikte regels" hier op Merudi er aan toe gaan.
Ik las zo de frustratie en wanhoop en moedeloosheid uit haar regels.
Als NiMS dat meisje niet oordeelt en het allemaal wel goed vindt, waarom zou Groene Heks dat dan wel moeten doen en een kaart aan Susanne weigeren ?
Kan wel zijn dat Susanne al wat leggingen gehad heeft, maar misschien heeft dat meisje daar gewoon wat meer nood aan op dit ogenblik in haar leven. Wie zijn wij om haar te oordelen ?
Gewoon leggen en niet zeveren ! Klant is koning !
akschuna
akschuna mei 19 '11

@ AngelClear

JIJ gebruikt anderen op dit moment !!! Wil je dat stoppen alstjeblieft !!!
En zeker om en voor Susanne !
Je ruzied over haar rug !! Ben je besodemieterd !!!
Serenity
Serenity mei 19 '11
Klant betaald niet en breng tot zover geen inbreng op het forum daarmee is de kans dat klant er na de lagging er vandoor gaat zonder inbreng op het forum.
En dat heet stank voor dank dus om zichzelf te beschermen heeft Karin haar eigen regel: minstens 25 berichten inbrengen op het forum eerdat Kaatje een legging gaat doen.
De leggingen worden vanuit vrijwilligheid gelegd en kan daarmee ook niet gedwongen worden bij dwang doordat er een vervelend gevoel bijkomt (b.v. angst gebruik te worden) kan het zo zijn dat de legging niet precies of oprecht gelegd kan worden.

E n iedereen die net nieuw is op een forum moet eerst de boel aftasten op (onbeschreven) regeltjes en gebruiken van de forummers en dat weet Kaatje heel goed en er is ook daarom ook niets negatiefs tegen Susanne gezegd, alleen even de regels en de uitleg waarom.

Iedereen legt dingen uit op hun eigen manier en de ander interpreteert het weer op hun eigen manier en door te blijven communiceren komt het hele verhaal boven tafel hahaha… snap je het nu AngelClaer?
AngelClear
AngelClear mei 19 '11
Origineel bericht van: akschuna

@ AngelClear

JIJ gebruikt anderen op dit moment !!! Wil je dat stoppen alstjeblieft !!!
En zeker om en voor Susanne !
Je ruzied over haar rug !! Ben je besodemieterd !!!








Akschuna ,



Wat een harde en onbeschofte taal. Ik gebruik Susanne helemaal niet hierin en neem het alleen maar op voor de zwakkere hier op het forum. En jij ? Wie ben jij eigenlijk "Akschuna" ? Wat doe jij hier eigenlijk ? Ik ben niet diegene die zich verschuilt achter een schuilnaam en incognito hier komt onder de aliassen : Cirr of Akschuna ! Dat vind ik laf en "besodemietert" om maar jou woorden te gebruiken Bart ! Kloten met de logins kan dus blijkbaar wel volgens jouw morele "High-standing" !
Wel ... , nu ben je ontmaskert hé !! Eigen schuld ! Het woord "Kloten" heb ik namelijk van NiMS. Is niet mijn taalgebruik. Ik stel voor dat je vanonder je steen kruipt en hier komt onder je echte naam Bart ! Wie denk je wel dat je bent om mij hier zo te oordelen en de les te komen spellen !!!
Cirr
Cirr mei 19 '11
Hahaha Angelclear. Zie je het wel helemaal helder? Ben opnieuw hier aangemeld onder de naam Cirr, en hiervoor als Bart. Als je goed had gelezen in een topic, heb ik deze twee namen ook gewoon aan elkaar gekoppeld.

Akschuna is iemand anders, dat is geen Cirr of Bart, maar oorspronkelijk "nougnag". Dit mag ik van haar ook zo aangeven.

Oordelen en lessen geven. Kijk eens even in je eigen spiegeltje, die is geloof ik niet meer zo "clear". Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is diegene die nog enkele frustraties moet opruimen ergens in het land?

Haal geen namen van iemand anders erbij, en geef lekker je eigen mening. Ik zou zeggen: als je niet kan omgaan met hoe het gaat op een forum of waar dan ook, ga dan gewoon je eigen weg, in plaats van constant "moeilijk" gaan lopen doen en iedereen te betrekken hierin.

Cirr
Cirr mei 19 '11
En ja, je kan goed invoelen. Je voelt de "nood" van een ander aan, en ook de "onschuld" met hetgeen er gevraagd en aangegeven wordt als antwoord.

Als je goed kijkt, is een antwoord niet altijd een persoonlijke aanval. Ik begrijp je best als dingen "hard" kunnen aankomen als je zelf niet zo in elkaar zit. Emtioneel gezien kan het harder binnenkomen dan dat het bedoeld wordt.

Als je teveel geprikkeld bent, omdat je niet goed kan loslaten, probeer dan eens afstand te nemen. De volgende dag zien zaken er weer heel anders uit. Denk dat het voor jou een punt is om wat meer zakelijkheid te ontwikkelen en ook proberen wat meer te relativeren, want in het leven draait het er niet om dat mensen zich aan jou aanpassen als jij wat aangeeft. Dat is nl. een wisselwerking.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '11
Lieve allemaal,

Hierbij het verzoek om niet meer te reageren op de discussie. Dit topic is enkel bedoeld voor Karin voor het leggen van kaarten. En zij is degene die de regels bepaald voor wie zij legt en onder welke voorwaarden. Ik doe dat zelf ook en hanteer ook het minimum van 25 berichten om de reden die hier eerder ook is aangegeven. Ik spreek AngelClear ook meteen persoonlijk aan een hij krijgt van mij een waarschuwing. Als hij weer zoiets doet, zal ik hem voor een periode van Merudi verbannen.

Iedere verdere reactie over deze discussie wordt verwijderd. Mocht je toch willen reageren, dan graag via een PB aan mij persoonlijk.

De manier waarop het nu gaat, draagt namelijk niets bij en zorgt alleen maar weer voor ergernissen.

Alvast bedankt.

p.s. uiteraard mag je wel engelenkaarten aanvragen smile. Mits je natuurlijk 25 berichten hebt geplaatst.
Serenity
Serenity mei 19 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Karin ik ben de laatste tijd zo moe en mijn geloof dat er een God is is een beetje weg maar in gidsen weer niet althans de kosmos energieën die als een mega spinnen web verbonden is aan elkaar, daar geloof ik wel weer in en ik heb zulke vage dromen die ik heel intens beleef het is als of ik meekijk in een ander hun leven zeg maar.

Wat voorspellen de kaarten de aankomende tijd voor mij?


Dan kunnen we vanaf dit bericht gewoon weer doorgaan met de zaken zoals ze waren. smile
Groene_heks
Groene_heks mei 20 '11
Dank je Nims.

Lily, ja hoor ik zal voor jou ook leggen smile
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki