Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

angel973
angel973 mei 2 '11
hallo,

zou je voor mij ook kaarten willen leggen ik zit met een dilemma intuitie volgen of werelds kijken

groet claudia
Groene_heks
Groene_heks mei 2 '11
Hallo Claudia, zodra je 25 berichten hebt gepost mag je bij mij een kaart aanvragen.
Dat staat hier in dit topic duidelijk vermeld, maar heb je wellicht over het hoofd gezien smile
Ik leg niet graag voor mensen die alleen maar komen halen, zo probeer ik dat te voorkomen vandaar smile
AngelClear
AngelClear mei 2 '11
Hallo Groen Heksje ,

Wil je het voor mij ook eens doen a.u.b. ? Maar alleen als jij het goed vindt. Op deze manier zou je mij ook wat beter leren kennen en zet ik mijzelf wat open naar jou toe, zodat jij eens naar binnen kunt kijken en zien dat ik niet "de slechte" ben. Alleen ben ik een beetje bang dat het niet goed zal zijn, omdat ik momenteel ook wel met wat problemen zit eigenlijk ... sick
En je mag gerust je tijd nemen hoor. Ik kan wachten.
En je hoeft je helemaal niet verplicht te voelen hoor !

Groetjes van AngelClear ,
angel973
angel973 mei 2 '11
hallo groene heks

ik begrijp het

gr claudia

ps tot volgende keer dan maar
Groene_heks
Groene_heks mei 3 '11
AngelClear, ik kan niks van jou zien hoor, tenminste niks wat jij niet wilt laten zien.
Ik vind niemand een *slechte* of *goede* en dan bedoel ik dat iedereen in de kern van zijn ziel een goed en mooi mens is, de manier waarop het ego zich ontwikkeld en hoe jij daar als mens mee omgaat maakt dat je slecht of goed overkomt maar het gaat om de kern, als je me begrijpt smile( en als ik het goed uitleg smile)

God houd van iedereen smile

Wie zit er nu niet zonder holy shit in deze tijden smile

Ik leg je kaartje vanavond.
Groene_heks
Groene_heks mei 3 '11
Blijf dan gezellig hangen Claudia smile
AngelClear
AngelClear mei 3 '11
Hallo heksje , tongue

Je maakt er mij ontzettend blij mee hoor met wat jij hier nu neerschrijft. Is een pak van mijn hart. smile
En ik zou het ook niet vragen moest ik het niet 100% vertrouwen en weten dat jij hier erg goed bezig bent. Ik voel die dingen aan. Begrijp je ? Ik weet dat wat jij hier aan het doen bent puur is en het gaat de goede richting uit. Daarom dat ook ik mij kandidaat wilde stellen. En inderdaad, wie zit nu niet met problemen in deze tijd ... Dat is ook zo. Ook waar ! wink

Bedankt hoor Groen heksje !
Ik apprecieer het enorm ! tongue
Groene_heks
Groene_heks mei 3 '11
Graag gedaan, het kan zijn dat ik het vanavond niet haal, dan word het morgen.
Ik heb geloof ik een bankstel gekocht en moet dat gaan halen...:)
Zojuist het oude naar buiten gesmeten in een container (hiep hiep hoera voor mijn reuzenzoon!)
Ik had het liever gehaald na de verbouwing maar deze mensen willen het deze week kwijt, dusss....aanpoten vandaag smile
AngelClear
AngelClear mei 3 '11
Geen probleem hoor heksje , tongue

Alles op zijn tijd en je mag het alleen maar doen op het juiste moment en als je rustig bent. Ik heb alle tijd. Er zijn nu éénmaal prioriteiten in het leven. Ben blij dat jij een nieuw bankstel krijgt. Zo zie je maar dat God jou beloont voor jouw goede werken met de kaarten ! whistle

Groetjes van AngelClear , wink
Groene_heks
Groene_heks mei 4 '11
Om half tien was ik thuis, toen moest de bank nog naar binnen..grrrr..maar na het afschroeven van de pootjes en de deur uit de sponningen te hebben gehaald en veel draai en steekwerk stond ie dan eindelijk binnen, de nieuwe bank smile
Hij zit lekker maar ligt nog beter, het is zo'n ouderwetse Amerikaanse loungebank, Kaat is happy.

Vandaag word ik ook nog getrakteerd op een dagje dolfinarium, mijn zus en de kids gaan mee, dus dat word gegarandeerd gezellig, vanavond ben ik er weer!
gast
gast mei 4 '11
Hé Kaat toch nog vakantie? Of is dit je vaste vrije dag? Veel plezier iig.
Nou heb je ook wel gelijk je slaapplaats voor de komende tijd gevonden natuurlijk winkHeerlijk op de bank...
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Ja toch nog vakantie gelukkig!
En inderdaad ik heb mijn slaap plekkie smile

Je merkt wel dat je ouder wordt hoor...ik was gisteravond helemaal stuk, lol.
De kids helemaal zoet en plakkerig en met rode koontjes op de bank, het was een zaaalige dag.
Wat ik wel confronterend vond, ik vond de dieren leuk hoor, maar het maakte me ook heel verdrietig dat ze niet vrij zijn.
Je denkt dat de dieren lol hebben maar het gaat allemaal om de visjes in de bakjes die de trainers bij zich hebben.
Misschien vinden ze het wel leuk die kunstjes maar het is niet zoals het hoort.
Het deed me echt verdriet om die prachtige dieren met (in mijn ogen) zo weinig ruimte en in gevangenschap te zien.

Dolfinarium is leuk maar ik zie de beestjes toch echt liever vrij, misschien als niemand meer gaat dat ze dan de vrijheid krijgen, maar ja dan is er ook de kwestie of ze zo nog wel kunnen overleven in de natuur.
Nu krijgen ze dode visjes, ben nieuwsgierig of ze zelf nog door hebben hoe ze moeten jagen.

Sorry dat je zo lang moet wachten AngelClear, het loopt een beetje in de soep smile
aquarel
aquarel mei 5 '11
daarom dat ik nooit een zoo of ander dierenpark bezoek, een dier moet in de vrije natuur leven.
Vari
Vari mei 5 '11
Hey Groene Heks,

Zou je voor mij ook zo'n legging willen doen? Hartelijk dank.

Vari
gast
gast mei 5 '11
Ik denk er het zelfde over Karin. Ik kom ze liever 5 minuten tegen in het wild dan de hele dag in gevangenschap. Gelukkig woon ik op een plek waar je die kans nog hebt ze in het wild te zien. Maar in de 3 1/2 jaar dat we hier nu wonen is dat maar 4 keer gebeurd.....en dan meestal alleen even dat ze voorbij zwemmen (misschien een halve minuut)Maar dan is het wel genieten!
AngelClear
AngelClear mei 5 '11
Hallo heksje , tongue

Jij hebt echt alle tijd van de wereld hoor en ik heb gezegd dat ik kon wachten.
Ook denk ik dat jij dat zo nu en dan best wel eens kan gebruiken om ééns een paar dagen tot rust en ontspanning te komen.
Dat is alleen maar goed voor jou. Wat dat in de soep lopen betreft ... Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen hoor ... laughHeb daar vroeger ook al eens ervaring mee gehad ... sick
Hmmm ... En wat de dieren in het algemeen betreft. Ik vind het gewoon verschrikkelijk wat mensen dieren aandoen. Een dier is niet gemaakt om in gevangenschap te leven. Ik heb daar dan ook erg veel compassie mee als ik zo'n dier in gevangenschap of achter een kooi zie. Ik zou ze het liefst allemaal willen vrijlaten, maar ja ... , dan vlieg ik misschien de gevangenis in ... sick
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Lieve Vari, je zult even geduld moeten hebben.
Vanavond leg ik nog voor AngelClear, dat heb ik beloofd en doe ik ook graag.
Het is zo dat ik aan het begin sta van een megaverbouwing, vandaag heb ik van 8 tot 18.30 alleen maar gesjouwd en van alles in dozen gestopt, spullen weggegooid, voor en achtertuin bereikbaar gemaakt voor de bouwvakkers en ben nu best wel behoorlijk op eigenlijk.

Ik wil even aankijken hoe het de komende dagen gaat lopen, ik moet immers volgende week ook weer werken en ik werk 4 hele dagen per week.
Daarbij heb ik 3 ass' ers in huis, schatten echt, maar het kost me extra aandacht en sturing.
Ik wil mezelf niet voorbij lopen dus ik hoop dat je hier begrip voor hebt!
Zodra ik denk dat ik er weer meer tijd en ruimte voor heb ben jij de eerste smile

Mijn oudste zei me vandaag dat ik echt een doorzetter ben en dat hij daar veel bewondering voor heeft, het deed me enorm goed om dat te horen en gaf me een enorme energie boost.
Ik kreeg al op mijn kop dat ik in eerste instantie niet mee wilde naar het dolfinarium, jij neemt nooit eens rust/tijd voor leuke dingen zeiden de oudste en mijn ex, en ze hebben wel gelijk.

Ik mag dat gevoel dat eerst alles af moet voordat ik iets ga doen loslaten en wat meer gaan genieten.
Mooi kado voor mezelf smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 5 '11
Hey lieve Karin...

Long time no see. Zou je willen zien wat de kaarten zeggen?

Liefs. Paulette.
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Hi Paulette, wat leuk dat je er weer even bent smile
Tuurlijk meis, maar effe geduld oke?
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Ik snap je AngelClear, maar met kooien open zetten los je het probleem niet op.
Daarbij kunnen de meesten niet overleven omdat ze niet hebben geleerd zelf voedsel te zoeken, of je krijgt een diersoort in je land wat je er niet wilt hebben.
Kijk maar naar die vissen in Amerika en de boa's die *per* ongeluk zijn geintroduceerd, ze hebben daar een groot probleem..


Je kaartje smile

Ik mag er twee aan je geven.

De eerste:

Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht.

De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.
Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel.
Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid.
Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken.
De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden.
Het spirituele voedsel komt eraan.
De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf.
Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.

Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.

Ook bij jou zie ik iemand om je heen. Het is een dame op leeftijd, ze heeft donker haar, golvend geen krullen en haar haar is net tot haar kaaklijn. Deze dame heeft een zwaar leven gehad toen ze jong was, ze heeft een straffe opvoeding gehad, niet zeuren maar doorwerken! Hoor ik.. Ze is niet erg groot, maar als ze binnen komt komt er iemand binnen, stevige persoonlijkheid.
Ze heeft zo'n ouderwetse schort om, eeltige handen, echt een noeste werker, haar naam klinkt Frans maar heb geen idee hoe ik die moet opschrijven.
Ik kan je niet vertellen of deze dame nog leeft of al is overgegaan, maar ze speelt een grote rol in je leven.
Hopelijk herken je haar.


Tweede kaart :

Achaiah: de Engel van geduld en geheimen van de natuur.
De kaart van kalmte, kosmische eenheid en inzicht.

De ouden geloofden dat de zeven hoofdplaneten van het zonnestelsel een ladder van zeven sferen vormden.
Bij de geboorte daalt onze ziel neer van de ladder, zich verdichtend bij het betreden van elke sfeer, tot we uiteindelijk bij onze aardse bestaansvorm komen.
Om tijdens ons leven de ladder opnieuw te beklimmen, adviseert Achaiah ons om de vibratie van onze energie opnieuw te verhogen.

Deze connectie ontstaat vanuit de geest en het hard, door al het leven met liefde te omarmen, en mogelijk komt er een studie van kristallen, kruiden, extracten en andere wonderen der natuur bij kijken.
We moeten niet vergeten dat wij niet gescheiden zijn van de wereld om ons heen.
Die scheiding is slechts een illusie die leidt tot eenzaamheid.
Het goddelijke zit in ons en in ieder levens wezen.
We zijn door middel van ons Hogere Zelf verbonden met het collectief bewustzijn.

Achaiah vraagt u naar een plaats in de natuur te gaan, waar uw hart opnieuw één kan worden met Moeder Aarde en Vader Hemel en uzelf met regenboogdraden van licht verbindt met het Kosmische Web.
Wees vreugdevol en geniet van schoonheid en rust.
Zend liefde naar de dieren in het wild en de bloemen die in bloei staan.
Vraag om de wijsheid op uw pad. Bedank het universum.
Laat het wonder van de geheimen van de natuur door het web terugstromen naar uw ziel.


Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki