Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin feb 27 '10
Wordt dinsdag of woensdag Monique, ik wil elke minuut besteden aan mijn auditie voor aanstaande maandag.
mono
mono feb 27 '10
oke lieve karin
ik wacht het af.
liefs monique
mono
mono mrt 5 '10
karin denk je nog aan mij met de kaarten?
groetjes mono
admin
admin mrt 7 '10
Woops...niet vergeten (niet echt) maar zo druk geweest dat het even uit mijn geheugen was gewist, ik leg hem strakjes, eerst koffie.. tongue
mono
mono mrt 7 '10
oke is goed haha kan gebeuren
admin
admin mrt 7 '10
@ Monique,

Metatron/Shekinah: de vereniging van het menselijke met het goddelijke, Zuiver wit en Zuiver goud licht vormen samen Wit Goud{bron}.
De kaart van de goddelijke connectie en universele harmonie.

Metatron {god in de man} en Shekinah{god in de vrouw} zijn architecten van de heilige meetkunde en bewakers van de levensboom, die tien wortels telt, waarbij elke wortel uit een schitterende lichtbol bestaat.
Dit is het symbool voor universeel evenwicht en harmonie door contact met het goddelijke.
Ze zeggen dat het geheim van de verwerkelijking van deze harmonie in het leven bestaat uit het maken van een reis van liefde van de laagste sfeer{het aardse rijk van de mens} naar de hoogste sfeer die de kruin vertegenwoordigt, ofwel de Schepper- de Ene.
Het pad is niet gemakkelijk. Deze kaart duidt erop dat uw leven niet in evenwicht is, hetzij omdat u het contact met de Ene kwijt bent of omdat u zich eenzaam voelt op uw levensboomreis, zoekend naar liefde.
Ze bieden aan u te bevrijden.
Metaton{op de kruin} brengt u in contact met de Ene en biedt u de Witgouden helende kracht van de Bron.
Shekinah kunt u aanroepen om de keuze van uw partner te zegenen, zodat u geluk kunt vinden door ware liefde in uw hart, waardoor er een brug naar het Hogere zelf wordt geslagen.
Ze herinneren u eraan dat de realiteit- inclusief de sterren, planeten en alle levende wezens- is vervat in het wonder van de Heilige meetkunde van de Ene; het ware pad naar harmonie loopt van Eén terug naar Eén.



Bron: www.Avanturijn

Aartsengel Metatron:

roep mij aan om je chakra's schoon te maken en te openen door middel van heilige geometrische vormen om de energie centra in je lichaam schoon te maken en te balanceren.
Vraag op mentaal niveau aan Metatron om je chakra's te openen en hij zal je geleidelijk aan zijn "kubus van Metatron" sturen via je kruinchakra bovenop je hoofd.
De kubus draait naar beneden en maakt je lichaam en chakra's schoon zijn, zul je voelen dat je meer energie hebt en dat je intuitieve vermogen groter is geworden.
in liefde voor jou,

Metatron

Bron onbekend.



Bron: www.reiki-birgitmol.com
mono
mono mrt 7 '10
dankje wel lieve karin
admin
admin mrt 8 '10
Hallo Karin zou je voor mij ook zo'n mooi kaartje trekken,ben erg benieuwd. Rustig aan hoor,ik heb geen haast. Alvast bedank voor de moeite.
Groetjes Anuschka/nougnag (zo spreken kleine kinderen mijn naam uit haha)
admin
admin mrt 10 '10
Dat wordt dan het weekend Nougnag, ik ben deze week elke avond weg, behalve donderdag en die is dan dus voor de kids smile
admin
admin mrt 10 '10
Geweldig Karin,ik ben benieuwd,alvast bedankt.
vlinder68
vlinder68 mrt 10 '10
Ik ben benieuwd wat de engelen kaarten zeggen, misschien dat ik zwanger ben deze maand. Alvast bedankt
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Ha ha ha, nou dat zeggen de kaarten meestal niet hoor winkDat weet je zelf het beste laugh
admin
admin mrt 10 '10
Juist, das een kwestie van een test kopen, verwacht van mij geen antwoorden op die vragen, ik pendel het ook niet uit.
admin
admin mrt 11 '10
Inderdaad Jorine en Karin ik sluit me bij jullie aan.
Het voorspellen is NIET het bevredigen van het snel-wille-weten,of vanuit de eis of verlangen van het EGO!
En de inzet van de mensen die het willen beantwoorden, staat niet ten dienste van die behoefte of drang.


Een pracht middel met een wonderlijke methode, gebruik je voor waarachtige vragen.



Even een ernstige Bellefleur,
groetjes!!
admin
admin mrt 14 '10
@ Nouqnaq,

Aartsengel Michaël, Machtige engel, hoor mij aan
Geef mij de moed om elke situatie het hoofd te bieden.
Laat mij waardig zijn en evenwichtig Grote Michaël, genadige engel, beschermer van het recht, Help mij om geen onderscheid te maken en zorg dat ik niet word benadeeld Leid mij tot het succes in al het goede dat ik doe en laat mij uw rechtvaardigheid en genade over de wereld verspreiden.
Wanneer Michaël verschijnt dan kan je ervan op aan dat mens en aarde door periodes van crisis heengaan.

De energie van Michaël is heftiger en intenser dan die van alle andere aartsengelen en zijn licht overwint de duisternis. Michaël is opperbevelhebber van de hemelse legers.
Michaël schudt ons flink door elkaar.
Brengt ons in contact met ons innerlijk en houdt grote schoonmaak op geestelijk gebied.
Hij helpt ons oud karma los te laten en brengt mensen in contact met de geestelijke wereld.
Michaël komt in allerlei wereld religies voor zowel joden als christendom alsook in de Egyptische mythologie.

Hij wordt vaak afgebeeld met een vlammend zwaard als teken van zijn heldere kracht van de liefde.
Michaël's mantel beschermt ons tegen schadelijke energie.
En het blauw van zijn mantel staat voor de genezende energie waarover hij beschikt.
Hij wordt beschreven als krijger, bestrijder van duistere machten en beschermer.
Zijn naam betekent "wie is als God" of "eruitzien als God" en wijst hiermee een ieder de weg terug naar de bron met zichzelf daarin als begeleider.
Hij is de handhaver van de orde over het "goddelijk plan".
Hij maakt ons bewust van onze eigen kracht en geeft ons de moed om uitdagingen in het leven aan te gaan.
Michaël is de aartsengel van het zuiden en werd in oude mythen vertegenwoordigd door bijvoorbeeld Helios, Apollo, Ra en Lugh. Michaël regeert de zon.
In sommige oude religies wordt de zon als iets vrouwelijks beschouwd zoals bij de kelten de vuurgodin Bridget.

Als personificatie van de zon staat Michaël voor levenskracht. Hij kan aangeroepen worden bij zaken betreffende carrière, werk, persoonlijke financiën, sport en hij beschikt evenals Rafaël over een "helend" vermogen.


Als engel van de waarheid wijst hij op verschillende aspecten.
Er is de vrijheid om de waarheid te spreken en horen in de context van het dagelijks leven- om uzelf niet te verloochenen. Gebruik saffier en topaas ter bevordering van een heldere communicatie.
Er is ook de ultieme waarheid die gevonden kan worden door het spirituele pad van liefde en licht te volgen.
Voor spiritualiteit stelt Michaël labradoriet voor.
Hij vraagt of u klaar bent om deze reis te maken en biedt aan uw pad te verlichten met het stralende topazen licht van zijn zwaard.


De iris

May flowers always line your path and sunshine light your day.
May songbirds serenade you every step along the way.
May a rainbow run beside you in a sky that's always blue.
And may happiness fill your heart each day your whole life through
Algemeen

De iris is een bloem die zich kan meten aan de regenboog. De bloem komt namelijk in bijna alle kleuren van de regenboog voor, op echt rood na. De connectie met de regenboog komt ook voort uit de Griekse mythologie. De godin Iris was daar een boodschapper tussen goden en mensen. Met haar gouden vleugels en soms gevleugelde voeten daalde zij geregeld af van de hemel naar de aarde. Zij koos dan altijd de weg langs de regenboog, waarbij de wind haar daarlangs voortblies.
De gevleugeldheid van Iris en haar kleurrijke tocht heeft de Iris waarschijnlijk haar naam doen bekomen. De iris staat te boek als een bloem met een uitbundig karakter.
Soorten
admin
admin mrt 14 '10
Ow WAUW echt zo waar,van de crisis,het pad waar ik me niet meer vanaf wil laten brengen. En ik heb hierbij een hele goede vriendin die me steunt haar naam is Iris. Geweldig kippevel....Heel byzonder Karin dankjewel.
Liefs Anuschka
admin
admin mrt 15 '10
Echt? Die Iris sprong eruit vandaar dat ik hem erbij heb geplakt.
Zo'n lekker gevoel als het zo klopt, jij ook bedankt Nouqnaq!
admin
admin mrt 15 '10
Ik heb het net nog s gelezen,ik ben er gewoon door ontroerd.
Dat engelse gedichtje b.v. dat is het gevoel dat ik bij Iris (kreeg) krijg; dat ze mij dat ohzo gunt.En ja zij heeft ook een uitbundig/zonnig karakter.
Op dit moment zegt het mij voor mezelf,dat ik op de goede weg zit ondanks de tegenslagen. Het grappige is ook dat ik eruithaal dat ik nog wat twijfel heb en er gezegd wordt; kom we gaan. Dit is zowel letterlijk als figuurlijk in mijn leven,ik moet onder-weg-gaan.En ja dat is zo,ik schuifel,slenter op mijn weg,ik moet aan de wandel.
Nou eerst maar even naar de sportwinkel voor een paar stevige wandelschoenen dan.Pfoe
Yvonne25
Yvonne25 mrt 18 '10
Mijn vraag is:

Of ik nu ook gelukkig word met de man waarbij ik nu ben?
admin
admin mrt 18 '10
Heb je al gekeken wat voor kaarten ik leg? Volgens mij niet smile
Ik beantwoord dat soort vragen niet.
Pagina's: « Vorige ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki