Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Bleu Angel
Bleu Angel aug 27 '11
Zeker toeval bestaat niet.
En vast bedankt
Fijne avond verder
Groene_heks
Groene_heks aug 28 '11
@ Blue Angel,

Ik mag 1 kaart voor je leggen:


Tual: de Engel van de Stier.
Voor geduld, stabiliteit en veiligheid.

Tuals kaart is voor degenen die geduldig en volharden van aard zijn.
Mensen die over het algemeen houden van de aarde en de natuur. U kunt op anderen overkomen als een rustig, introspectief persoon, maar dit verbergt wellicht een meedogenloze vastberadenheid om te slagen in datgene wat u voor ogen hebt en dit kan zowel positief als negatief zijn.
U bent een rots voor uw omgeving, biedt stabiliteit en veiligheid, vergaat langzaam bezittingen en versterkt uw positie in het leven.
Er rust veel (te veel!) op uw schouders.

De keerzijde is echter dat u hongert naar materiele dingen (zaken van het Lagere Zelf) en geneigd bent te bezitterig te zijn ten opzichte van uw eigendommen en de mensen van wie u houdt.
Misschien weet u niet wanneer u moet stoppen of loslaten. Tual vertelt dat het tijd is om u te richten op spirituele zaken of het Hogere Zelf.
U vraagt zich af hoe de 'waarheid' overgebracht moet worden aan anderen, zoals vrienden, familie en collega's.
Tual adviseert rutielkwarts of diamant om het spirituele pad te vinden en smaragd om de persoonlijke hart-chakra te openen en het zelfbeeld op te vijzelen.
Als uw hart overstroomt van liefde zult u spirituele rijkdom vinden, waarbij materiele dingen zullen verbleken.



Claire
Claire aug 28 '11
Hallo Karin,
Wil jij voor mij ook een kaartlezing houden?
Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten, Claire
ilonka
ilonka aug 28 '11
Hallo Karin,

Als je het niet te druk hebt,zou ik ook willen vragen of je een kaart voor mij mag/wil leggen.Als het niet lukt,heb ik het toch geprobeerd.

Groetjes Ilonka.
Groene_heks
Groene_heks aug 29 '11
@ Claire, ja hoor, ik probeer vanavond voor je te pendelen.

@ Ilonka, blijf nog even schrijven, ik pendel voor mensen die minimaal 20 berichten hebben geschreven, waarom, dat kun je teruglezen in dit topic smile
Dus blijf even hangen en dan komt het goed smile
Claire
Claire aug 29 '11
:)Fijn Karin, ben benieuwd.
Doe rustig aan, als je geen tijd heb vanavond dan kom het wel een ander keer. wink
ilonka
ilonka aug 29 '11
Komt voor elkaar.Bedankt alvast.
Bleu Angel
Bleu Angel aug 29 '11
even bezinken
Groene_heks
Groene_heks aug 30 '11
Hoi Claire, gisteravond ben ik vroeg naar bed gegaan dus heb ik niet gependeld, ik beloof je dat ik vanavond als ik weer thuis ben voor je ga pendelen.
Groene_heks
Groene_heks sep 1 '11
Het zit niet mee, kids eerste schoolweek, dochter op kamp, ik kom er gewoon niet aan toe...sorry maar het word echt dit weekend Claire...
Ik hoop dat je niet boos bent smile
Claire
Claire sep 1 '11
A Joh, natuurlijk ben ik niet boos. Je gezin en kids gaan gewoon voor! Het is al lief van je dat je een kaartje voor mij wilt leggen. Doe rustig aan, de kaarten lopen niet weg hoor :D, zie ze hier tenmisnste nog niet langs komen ... laugh
Groene_heks
Groene_heks sep 4 '11
Hoi Claire,

Ik mag jou twee kaarten geven:

Ariel:

ariel,Ariel:heerser over de elementen van Aarde en Lucht,Pluto en het purperviolet Licht.
De kaart van psychische ontwaking,mysterie en heelheid.

Ariel is de elementaire Engel die heerst over de helende krachten van aarde en lucht.
Hij helpt Rafael bij het genezen van lichamelijke aandoeningen,vooral degenen die met deze elementen te maken hebben.
Deze kaart kan u in dat opzicht helpen,want door Ariel aan te roepenkunt u de zachte,vriendelijke helende energie van lucht{het zogenaamde engelenlicht} gebruiken bij het verlichten van ademhalingsproblemen.
U kunt hem roepen voor problemen betreffende de longen,keel en neusholten.
Met de hulp van Ariel kan ook het helende element van aarde{reiki} in de juiste banen worden geleid,meestal in de vorm van warmte,en toegepast op elk deel van het lichaam.
Gebruik tijgeroog of rookkwarts voor aarding en het absorberen van negatieve energie.
Deze kaart bied vooral mysterie.
Als de engel die bij Pluto hoort,verbindt Ariel de zichtbare wereld van de lucht met de onzichtbare onderwereld via het medium van de aarde.
Deze verbinding is multi-dimensionaal en kan de ontwikkeling van uw paranormale vermogen{het derde oog chakra} bevorderen.
Bij dit chakra horen kristallen als sugiliet{voor de ontlading van spanningen en een hoog bewustzijn} en de energie van donker-paarse amethist voor het sluiten van bepaalde deuren en het openen van andere,waaronder de deur naar het vijfde element {ether}.
Het grootste mysterie van allemaal is het leven zelf.



Bron: http://evelienroks.blogspot.com/2011/04/vlinders.html

Michael:

Het Zwaard en de Mantel van Michaël.
Michaël's kaart van kracht, bevrijding en bescherming.

Als u deze kaart trekt, betekent dat dat u een of beide symbolen nodig hebt.
Elk symbool verschaft kracht en bescherming.
Het zwaard van Michaël kan op twee manieren worden gebruikt. Het zwaard snijdt allereerst 'de knellende banden' los, daar waar die banden uw vrijheid belemmeren, hoewel het zwaard niet gebruikt mag worden om anderen kwaad te doen.

Als u bijvoorbeeld door iemand bent afgewezen en u niet over uw pijn heen lijkt te kunnen komen, kunt u visualiseren dat het zwaard de band doorsnijdt zodat u vrij bent om verder te gaan. Maar het zwaard moet niet gebruikt worden als u degene bent die iemand hebt afgewezen.
Het zwaard kan ook worden gebruikt voor het verwijderen van een obstakel in uw lichaam of negatieve energie die u omringt.

Het aanroepen van Michaël en het tekenen van zijn zwaardsymbool op de buitenzijde van een deur beschermt een kamer en de mensen in de kamer (let op: de kruislijn wordt eerst getrokken, links naar rechts en daarna de neerwaartse lijn.)

Je kunt visualiseren dat een geliefde volledig in de kobaltblauwe mantel van Michaël is gewikkeld, met de kap die voorwaarts op de borst valt en de zoom die de voeten bedekt. Deze mantel kan ook een auto of elk ander voertuig waarmee u zich verplaatst beschermen.
Vraag Michaël vanuit uw hart om het bewuste voertuig te omwikkelen.

Het gedicht wat hieronder staat is iets waar ik de laatste weken veel mee wordt geconfronteerd, niet voor mij persoonlijk (al is het voor mij ook goed om angsten los te laten smile) maar ik merk steeds meer en meer dat eigenlijk vaak angst de grondslag is voor veel negativiteit. Wij mensen moeten gaan leren onze angsten te gaan loslaten. Vandaar dat i dit gedicht er nog even onder plak,

ALS DE ZON

Onze diepste angst,
is niet dat we onmachtig zouden zijn.
Onze diepste angst betreft juist
onze niet te meten kracht.
Niet de duisternis, maar het licht in ons
is wat we het meeste vrezen.

We vragen onzelf af:
Wie ben ik wel om mezelf
briljant, schitterend, begaafd, geweldig te achten.
Maar waarom zou je dat niet zijn.
Je bent een kind van God.
Je dient de wereld niet
door jezelf klein te houden.
Er wordt geen licht verspreid,
als de mensen om je heen,
hun zekerheid ontlenen aan jouw kleinheid.

We zijn bestemd om te stralen,
zoals kinderen dat doen.
We zijn geboren om de glorie Gods die in ons is
te openbaren.
Die glorie is niet slechts in enkelen,
maar in ieder mens aanwezig.
En als we ons licht laten schijnen,
schept dat voor de ander
de mogelijkheid hetzelfde te doen.

Als we van onze diepste angst bevrijd zijn,
zal alleen al onze nabijheid
anderen bevrijden.

Nelson Mandela
Claire
Claire sep 4 '11
Dank je wel voor je legging Karin, en het mooie gedicht van Nelson Mandela, ben dit gedicht al verschilllende malen tegen gekomen en blijft een mooi gedicht om weer eens bij stil te blijven staan. Een mooi gedicht raakt, net als muziek, vaak een gevoelige snaar aan. Ook het vlinderplaatje roept een glimlach op mijn gezicht, ben even naar de website gegaan en naast het plaatje nog een kadootje in de vorm van de tekst die bij het plaatje stond.

De legging de kaarten laat ik even bezinken en uitprinten zodat ik deze nogeens rustig na kan lezen. smile

Liefs, Claire
Claire
Claire sep 4 '11
Lieve Karin, omdat ik nog steeds met de plaatjes aan het stoeien ben (het gaat nog steeds niet), heb ik ook een kadootje voor jou in de vorm van een gedicht.

Vrijheid

Het grootste geschenk dat de mens heeft gekregen
Is de vrijheid om zelf te kiezen in dit leven
De Vrije Wil is ziels grootste goed
Omdat deze de ziel groeien doet

Te kiezen tussen donker en licht
Is waar alles op is gericht
Spirit te zijn in de dualiteit op Aarde
Daarin zit de werkelijke waarde

Want Vrijheid bevindt zich in Ziel en hart
De innerlijke vrijheid die uiterlijke beperkingen tart
Een vrij hart is een hart dat straalt
Een hart dat het beste in de ander naar boven haalt

Wie ben jij? Wie kies jij te zijn?
Sta je in je grootsheid of blijf je klein?
Spreid je je vleugels of strompel je rond?
Verhef je jezelf of blijf je op de grond?

De Engelen van Vrijheid moedigen je aan
Durf jezelf te zijn, durf jouw pad te gaan
Spreek jouw waarheid en leef ernaar
Zo voedt en inspireer je elkaar


Dit mooie engelengedicht kwam ik destijds op de site engelentherapiecoach tegen.
Ik weet niet of jij dit gedicht kent. wink
Groene_heks
Groene_heks sep 5 '11
Wat lief van je Claire, nee ik ken het gedicht niet, maar is *toevallig* wel heel toepaselijk.
Dank je wel smile
Tatora
Tatora sep 5 '11
wauw....vind het ook erg mooi zeg!past helemaal met waar ik nu mee bezig ben voor mezelf;..
tjonge...
zeg....groene heks....mischien ,als je tijd hebt...zou je voor mij mischien ook een kaart wilen leggen ?
alvast bedankt..
Liefs X
Groene_heks
Groene_heks sep 6 '11
Dan wandelen we nu even naast elkaar Tatora, ik loop op hetzelfde paadje smile

Ja hoor ik pendel een kaartje voor je, word wel wachten tot het weekend oke?
Groene_heks
Groene_heks sep 7 '11
Het is ook de laatste kaart die ik hier pendel, ik wil voortaan in real life verder.
Ik krijg steeds meer mensen op mijn pad die in *real life* kaarten willen en aangezien er hier voldoende leggers zijn komt niemand iets tekort smile
Ik wil me meer op het *echte* contact gaan focussen, ik leer meer van en vind het contact een stuk fijner ook qua energie.

Ik heb het altijd met liefde en plezier gedaan en ga de stok overgeven smile
Groene_heks
Groene_heks sep 11 '11
Hoi tatora,

Sorry maar dit moet ik kwijt.
Ik heb gisterochtend deze kaart voor je uitgependeld, een paar uur later heb je bericht naar Cialara gestuurd met de vraag om een kaartje.
Mijn kaartje lag er al en je hebt toaal niet gereageerd.
Wellicht heb je het niet gezien, dat zou natuurlijk kunnen, het geeft me wel een ongelofelijk rotgevoel.
Heb haast spijt dat ik dit voor je heb gedaan.
Groene_heks
Groene_heks sep 12 '11
Geen reactie terwijl je toch ook vandaag hebt gepost.
Ik ga je kaart eraf gooien Tatora.
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki