Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin okt 24 '10
Als je kruinchakra teveel open staat, visualiseer dan een lotusbloem erboven.
het zal het goede van het minder goede filteren.
Voor je navelchakra werkt een citrien, leg deze op je navel en het zal helpen blokkades of een teveel aan info op te lossen.

Je mag de citrien ook aan een ketting dragen of een knuffelsteen in je zak.
Als je in bed deze kristal op je navel legt zul je voelen wat ik bedoel smile
Wat ook werkt is je navel chakra even dichtdraaien, draai met open palmhand tegen de klok in over je navel.
Dus hand tegen je buik en tegen de klok indraaien.
Zo kun je een overactief chakra tot bedaren brengen smile
Lin
Lin okt 24 '10
Hoi Karin zou ik ook mogen vragen om een legging ?
Ben benieuwd wat er uit komt.

Liefs Lin
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Origineel bericht van: Karin
Als je kruinchakra teveel open staat, visualiseer dan een lotusbloem erboven.
het zal het goede van het minder goede filteren.
Voor je navelchakra werkt een citrien, leg deze op je navel en het zal helpen blokkades of een teveel aan info op te lossen.

Je mag de citrien ook aan een ketting dragen of een knuffelsteen in je zak.
Als je in bed deze kristal op je navel legt zul je voelen wat ik bedoel smile

Wat ook werkt is je navel chakra even dichtdraaien, draai met open palmhand tegen de klok in over je navel.
Dus hand tegen je buik en tegen de klok indraaien.
Zo kun je een overactief chakra tot bedaren brengen smile


Ow, m'n navel.........
Kan slecht tegen alles met,rond of om mijn navel blush

Mijn navel wekt per definitie een heel vreemd gevoel op,
dus mijdt dat zo veel mogelijk.

Begrijp wat je schrijft maar weet even niet of ik dat " kan"
Ik hoop dat mijn rare woorden toch weergeven wat ik bedoel blush

*Edit, die lotus ga ik doen,
heb " iets" met de lotus, betekenis vind ik prachtig,
maar wordt er ook zeer zeker door aangetrokken smile
admin
admin okt 24 '10
Ja ik snap je helemaal.
Ik denk dat je ook een enorme afkeer hebt van de kleur geel...
Zoniet, draag de kleur lekker, hij zal je helpen met je navelchakra.
Koop gele bloemen, dat werkt ook, de kleur geel is zo te horen een goede kleur voor jou op dit moment.
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
LoLz
heb de afgelopen 4jr m'n muren zacht geel gehad,
gelukkig deze zomer weer naar m'n vertrouwde zacht-terra geverfd smile
Maar klopt deels, draag het zeer zeker niet, dus ergens klopt het wel dat ik er niets mee heb, met veel kleuren overigens ervaar ik verschil in of het bijv op de muren zit of mijn kleding, 2 totaal verschillende dingen voor sommige kleuren LoLz

Ik heb nog een gele kamer boven, zal me daar eens wat vaker gaan bevinden laugh
admin
admin okt 24 '10
Doe desnoods een gele onderbroek of bh aan wink
New Moon
New Moon okt 24 '10
@ Micha,

Ik kan je wel wat over aquamarijn vertellen.
Had er 1 mee op reis, ik voelde me krachtig, beschermd, en leerde op mijn intuïtie vertrouwen. Ook kreeg ik ingevingen, inzichten en had zelfs telepathisch contact met mensen. Communicatie gaat makkelijk en intuïtief. Is wel een zweefsteen, ik ervaar hem als heel krachtig en hij heeft me superveel geholpen, maar kon hem niet 24/7 dragen omdat ik dan letterlijk mn voeten niet meer voelde smile
Mimosa
Mimosa okt 25 '10
Karin, nogmaals bedankt voor de kaarten. Heel mooi om te zien dat ze precies beschrijven wat er op het moment speelt.
Ik ga me eens verdiepen in de stenen.
admin
admin okt 25 '10
Graag gedaan Mimosa.
Lin
Lin okt 29 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi Karin zou ik ook mogen vragen om een legging ?
Ben benieuwd wat er uit komt.

Liefs Lin
admin
admin okt 29 '10
Heb ik je vraag gemist Lin?
Lin
Lin okt 29 '10
blushja
Zou je een legging voor me willen doen

alvast bedankt
admin
admin okt 30 '10
Sorry Lin, ik heb het echt gemist.
Voor jou mag ik 1 kaart leggen, deze is van het Regenboog-Arcanum.

Komt ie!

Phuel: Heer der wateren en de krachten van de Maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten, terwijl bij anderen emoties alleen maar kabbelen.

Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen. Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel 'water van de zee' genoemd en een talisman voor zeereizen).

Roep Phuel aan en visualiseer een heldere, zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen. Voel de zuiverende koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor eeuwig te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.




Ik weet echt niet wat je sterrenbeeld is Lin, maar deze tekst kwam ik tegen en die *moet* erbij.
Hopelijk kun je er wat mee.

Van alle tekens is Vissen waarschijnlijk het meest ontvankelijk voor invloeden van buitenaf, ook voor atmosferische trillingen zijn ze erg vatbaar.
Dikwijls hebben ze een teer, weinig vitaal gestel. Wanneer ze er niet in slagen toegang te verkrijgen tot spirituele of religieuze gebieden en daarin levenszin en kracht vinden, kunnen ze labiel worden, zich hulpeloos aan het leven uitgeleverd voelen en onder de “hardheid” daarvan leiden, vaak vluchten ze dan mogelijk in kinderlijk, onverantwoordelijk gedrag of zelfmedelijden. De Vismens is bepaald zeer fijn gevoelig, zeer onwerelds en onpraktisch en altijd geneigd de werkelijkheid te ontvluchten.
Als de Vis verstandig is ontvlucht hij die in “positieve”zin bijv. door dichtkunst, toneel, of dans dat wellicht boven het niveau van de amateur uitgaat, verder te ontwikkelen.
De Vis moet heel erg goed oppassen bij het aangaan van verbintenissen.
Hij wordt makkelijk meegesleept en zal te laat ontdekken dat zijn vriend(in) toch niet de positieve hoedanigheden bezit die hij oorspronkelijk toeschreef.
Al heeft de Vis moeite met de praktische aspecten van het huwelijk, zij zijn heerlijke minnaars en zijn vreselijk romantisch.
Uit andere delen van de horoscoop zal blijken in hoeverre hij in staat is negatieve tendensen tegen te gaan.
Aan de positieve kant is de Vis-mens zeer barmhartig en zal hij trachten het lijden van anderen te verlichten door verpleging of meer indirect door gebed en meditatie.
Leert hij bovendien vreemde ideeën en idealen op te geven en uitsluitend naar zijn eigen innerlijke stem te luisteren en zijn grote ontvankelijkheid te richten op God, dan kunnen daaruit diepe levensvreugde en onzelfzuchtige, van angst bevrijde liefde en barmhartigheid groeien.
Dan is hij in staat de diepste geheimen van het leven en het universum te ontsluiten. Dan kan hij dienen als een kanaal voor Goddelijke liefde, die een heilzame werking heeft op alles wat ze aanraakt.

bron: www.amazingunigrace.nl
Serenity
Serenity okt 30 '10
wat houd deze kaart liggingen allemaal in mevrouw de groene heks?
admin
admin okt 30 '10
Ik weet niet wat je bedoelt Lily, en noem me alsjeblieft Karin net als de rest wink
Serenity
Serenity okt 30 '10
nou al die kaarten je hebt verschillende soorten leggingen.
Ook verschillende soorten kaartleggingen .
Tarot, Engelkaarten, en nog een boel meer soorten denk ik.
Maar hoe werkt in het algemeen een kaartlegging?
Het schijnt ook dat je met gewonen kaarten dit kan doen.
Ik weet niet zo goed hoe het in zijn werking gaat.

oke oke vooruit , Dag karin!!
admin
admin okt 30 '10
Lees het topic nou eerst eens goed door.
Als je dan nog vragen hebt mag je ze altijd stellen.
Serenity
Serenity okt 30 '10
oke!
Lin
Lin okt 30 '10
Origineel bericht van: Groene heks
Sorry Lin, ik heb het echt gemist.
Voor jou mag ik 1 kaart leggen, deze is van het Regenboog-Arcanum.

Komt ie!

Phuel: Heer der wateren en de krachten van de Maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten,terwijl bij anderen emoties alleen maar kabbelen.

Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen. Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel 'water van de zee' genoemd en een talisman voor zeereizen).

Roep Phuel aan en visualiseer een heldere, zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen. Voel de zuiverende koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor eeuwig te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.




Ik weet echt niet wat je sterrenbeeld is Lin, maar deze tekst kwam ik tegen en die *moet* erbij.
Hopelijk kun je er wat mee.

Van alle tekens is Vissen waarschijnlijk het meest ontvankelijk voor invloeden van buitenaf, ook voor atmosferische trillingen zijn ze erg vatbaar.
Dikwijls hebben ze een teer, weinig vitaal gestel. Wanneer ze er niet in slagen toegang te verkrijgen tot spirituele of religieuze gebieden en daarin levenszin en kracht vinden, kunnen ze labiel worden, zich hulpeloos aan het leven uitgeleverd voelen en onder de “hardheid” daarvan leiden, vaak vluchten ze dan mogelijk in kinderlijk, onverantwoordelijk gedrag of zelfmedelijden. De Vismens is bepaald zeer fijn gevoelig, zeer onwerelds en onpraktisch en altijd geneigd de werkelijkheid te ontvluchten.
Als de Vis verstandig is ontvlucht hij die in “positieve”zin bijv. door dichtkunst, toneel, of dans dat wellicht boven het niveau van de amateur uitgaat, verder te ontwikkelen.
De Vis moet heel erg goed oppassen bij het aangaan van verbintenissen.
Hij wordt makkelijk meegesleept en zal te laat ontdekken dat zijn vriend(in) toch niet de positieve hoedanigheden bezit die hij oorspronkelijk toeschreef.
Al heeft de Vis moeite met de praktische aspecten van het huwelijk, zij zijn heerlijke minnaars en zijn vreselijk romantisch.
Uit andere delen van de horoscoop zal blijken in hoeverre hij in staat is negatieve tendensen tegen te gaan.
Aan de positieve kant is de Vis-mens zeer barmhartig en zal hij trachten het lijden van anderen te verlichten door verpleging of meer indirect door gebed en meditatie.
Leert hij bovendien vreemde ideeën en idealen op te geven en uitsluitend naar zijn eigen innerlijke stem te luisteren en zijn grote ontvankelijkheid te richten op God, dan kunnen daaruit diepe levensvreugde en onzelfzuchtige, van angst bevrijde liefde en barmhartigheid groeien.
Dan is hij in staat de diepste geheimen van het leven en het universum te ontsluiten. Dan kan hij dienen als een kanaal voor Goddelijke liefde, die een heilzame werking heeft op alles wat ze aanraakt.

bron: www.amazingunigrace.nl


Dank jewel voor je legging
Ik schrok wel even van je kaart, heb heel erg veel met water (letterlijk),
ben een echte waterrat, heb altijd aan reddingszwemmen gedaan en wilde hier altijd al mijn beroep van maken.
Maar ook een hele negatieve ervaring met water...een volwassen meneer die mij niet wilde laten gaan en mij onder water bleef drukken tot ik mezelf wist los te maken.

(figuurlijk gezien) vind ik het bovenste tekst helemaal aansluiten op m'n ontwikkelingen die ik nu mee maak.
Ben blij te weten aan welke chakra ik nu kan gaan werken, ben der ook aan toe om al die oude troep uit m'n lichaam te bannen. Aan de visalisatie heb ik veel , stom dat ik er zelf eigenlijk niet op ben gekomen want visualiseer best veel.we hebben hier een natuurwinkel zitten kan es gaan kijken of ze die stenen ook hebben.

Je onderste tekst kan ik mij niet in vinden,
ben een ras echte schorpioen, de kenmerken van een schorpioen is ook heel kenmerkend voor m'n karakter.
Mijn oudste dochter daarin tegen is wel Vissen.

Bedankt voor deze handvaten, kan er mee verder

Liefs Lin
admin
admin okt 31 '10
Waar je niks mee kan moet je gewoon naast je neerleggen Lin.
Fijn dat je weer handvaten hebt smile
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki