Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

AngelClear
AngelClear mei 5 '11
Ja, dat is ook zo ! Ik zal geen dieren meer loslaten omdat jij het gezegd hebt heksje ! laugh(grapje)
Neen, het is gewoon zielig voor de dieren en je staat daar zo machteloos tegenover. Ik zal er een paar minder loslaten per week ! laugh
Hmmm ... Wat de kaartjes betreft ... smile
Van zodra ik begon met uw berichtje te lezen, viel het mij op dat ik op een speciale en fijne manier erg rustig werd in de kern van mijn zijn of ziel. Ik wist dan ook direct dat de kaarten die je voor mij had getrokken er recht op zaten.
Dit zal raar klinken, maar Melchisadec is eigenlijk een heel belangrijk persoon voor mij en een oude bekende. Ik herkende hem dan ook meteen toen ik het las. Het was precies thuiskomen bij een oude, gekende vriend van lang geleden en ik kreeg een warm gevoel vanbinnen. De dame waar je het over hebt, kan ik nog niet helemaal plaatsen, maar dat zou wel eens mijn grootmoeder kunnen zijn. Die leeft nog en is heel oud nu. Ook de andere kaart klopt volledig ! Kristallen zijn mijn beste vrienden en is een grote hobby eigenlijk. Ik behandel die met grote voorzichtigheid en respect. Ze intigreren mij enorm. Ook is het mijn wens om inderdaad te gaan werken met de dingen en wonderen uit de natuur om mensen te helpen en te genezen. Ik vind dokters en hun "medicijnen" maar niks en dat is een serieus eufemisme. Geloof me. Er staat echt wel iets tussen die mensen en mij in en ze weten dat ook. Ik zou zo zeggen heksje : je kon geen twee betere kaarten trekken voor mij dan deze ! Ik moet dit nu nog wel wat laten zakken en doordringen en er dieper over nadenken, maar dit was in elk geval mijn eerste reactie.
Groene_heks
Groene_heks mei 7 '11
Vari, voor jou leg ik vanavond, nog 1 dagje aanpakken en dan heb ik al een hoop holy shit achter de rug smile

Man man, wat heb ik een gruwelijke hekel aan verhuizen, mijn moeder was verhuisziek vroeger, dit wordt mijn negende keer overhuizen.
Bij de vorige verhuizing heb ik enorm veel oeverloze zooi weggegooid en nu ben ik nog radicaler bezig.
Is gelijk een goede les voor de kids, overbodige luxe is iets waar ik echt niet meer aan doe.
Keuze tussen hangwc en gewone wc was een strijd hier, de hangwc is luxer dus die moest er komen vond de oudste (beetje status denk ik of zo), voor dat kreng moet je wel 250 euro betalen en dan 2 keer. Een gewone wc kost niks, ja dan ga je niet moeilijk doen, volgens mij piesen ze even lekker smile.
Overbodige luxe voor mij, aansluiting droger en afwasmachine hoeft niet want die dingen komen er niet in zo lang er waslijnen bestaan en ik nog twee handjes heb (of eerder 8 kinderhanden..lol).
Al mijn meubels koop ik tweedehands, ik pieker er niet over om nieuw te kopen, nog meer afval in de maatschappij, ook daar doe ik niet aan mee.
(maar ik rijd wel auto, hoe hypocriet is dat dan weer...)

Simpel is mijn motto, basic en simpel smile
Emuca
Emuca mei 7 '11
Gelijk heb je smileEen wc is een wc. Alsof je, als je echt nodig moet, nog kijkt naar hoe die eruit ziet.
gast
gast mei 7 '11
Nou een hangend toilet (sjiek hè) is wel handig met dweilen, je kunt er makkelijk onderdoor met de dweil laughNiet dat wij ze hebben hoor winkVoor mij maakt het ook niet uit al weet ik best wel wat ik mooi vind. Maar als het er niet is is het ook goed, ik kan overal aan wennen....Mis af en toe wel extra handjes voor de afwas wink
Groene_heks
Groene_heks mei 7 '11
Hangend of niet, dweilen moet ik toch en ik doe alles ouderwets op de knietjes dus wat dat betreft maakt het niks uit.
Tis zelfs minder dweilen wink
gast
gast mei 7 '11
Hahaha, dat dan weer wel. Maar je hebt wel weer meer pot om schoon te maken wink
Groene_heks
Groene_heks mei 7 '11
Ja das waar..
Groene_heks
Groene_heks mei 7 '11
Zo vandaag effe vroeger beginnen, straks lekker kneuterig op mijn nieuwe bank, glaasje wijn en een lekker hapje, gezellig smile

Vari,

Ik mag voor jou 2 kaarten leggen.

De eerste:

Een kaart uit het heilig vlam arcana.

De Microkosmos: de vijfpuntige ster van de mens.
De kaart van de kosmische connectie: het kruinchakra

Deze ster symboliseert de mens, de microkosmos.
De vier lagere punten zijn onze ledematen en de bovenste punt staat voor onze kruin, onze verbinding met de Schepper (de Ene, het Al).
Het is een symbool voor onze strijd die ons wegvoert van het materiële en ons dichter bij het spirituele brengt.
Onze kosmische connectie verloopt via het kruinchakra (soms afgebeeld als een kroon, witte Lotus, Lelie) de mystieke poort naar het hogere bewustzijn.

Deze kaart betekent dat u aandacht hebt besteed aan de vervolmaking van uw Lagere zelf en door de kracht van onvoorwaardelijke liefde de brug van het hart bent overgestoken.
U bent bij de drie spirituele chakra's van het Hogere zelf gekomen en de kosmische connectie door middel van het kruinchakra is binnen uw bereik.
U kunt nu mediteren op deze ster en Cassiel, Engel van harmonie en Metatron, de bewaker van de levensboom en Engel van de kruin, aanroepen om energie omlaag te trekken teneinde de oplossing van karmische problemen, hoe ingewikkeld ook, in het Hogere zelf te bevorderen.

Vergeet niet, als uw bedoelingen positief zijn en u voldoende liefde in uw hart draagt, wordt het onmogelijke mogelijk.
De weg door uw kruin naar het Al wordt onthuld.
Het Al kwam voort uit het Ene en keert terug naar het Ene, zo staat het geschreven in de kosmische matrix.


Ik zie continu een prachtig steigerend paard om je heen dansen, ik zie geen mensen of gidsen om je heen. Kan het zijn dat paard jouw totem is?

Het paard symboliseert zowel aardse kracht als onaardse macht. Het wordt over de hele wereld hoog aangeslagen en in verband gebracht met de magische kracht van de sjamanen. Met zijn snelheid kon de mens in betrekkelijk korte tijd grote afstanden afleggen. Ook het transport van goederen werd aanzienlijk vereenvoudigd. Daarom is het paard het eerste totemdier van de beschaving. Zelfs de kracht van een motor wordt nog steeds in paardenkrachten gemeten.

Het berijden van een paard geeft een gevoel van vrijheid.

De leer van het paard zegt dat macht niet is af te dwingen, maar wordt toebedeeld aan wie bereid is verantwoordelijkheid te dragen.
Zoals het paard een ruiter op zijn rug draagt, draagt de ruiter de verantwoordelijkheid voor zijn omgeving.
De kracht van het paard is de wijsheid zich de stappen van zijn leven te herinneren en hun lessen te begrijpen.
Daartoe behoren ook ervaringen uit vroegere levens. Werkelijke macht is kracht die met wijsheid wordt ingezet. De sleutels daartoe zijn liefde, medeleven en de bereidwilligheid verworvenheden en kennis met anderen te delen.
Het is belangrijk de poort naar kracht niet door het eigen ego te laten versperren.



De tweede kaart:


Pistis Sophia: De hemelse Moeder van geloof, wijsheid en mededogen.
De hoofdkaart voor het realiseren van uw potentieel in het leven.

Pistis Sophia (soms gewoon Sofia) de moeder van de dierenriem Engelen belichaamt de hemelse wijsheid die is geboren uit geloof en die moeilijkheden kan overwinnen.

In de loop van millenia krijgen zij vele namen, waaronder Eva, Moeder Maria en Quanyin.
Ze is gesluierd in gouden sterrenvuur -de essentie van het leven zelf, die haar oorsprong vind voorbij de sterren en op moeder Aarde is geboren door het wonder van voortplanting.
Pistis Sophia is het onzelfzuchtige gezicht van moederschap.
Ze toont vriendelijkheid en oneindige liefde, het soort liefde dat geen vragen stelt, niet oordeelt en zwakheid vergeeft.

Ze begrijpt dat er problemen in uw leven ontstaan en wil alleen dat u die overstijgt en geluk en voldoening vind.
De twaalf sterren van de dierenriem boven haar hoofd bevatten de blauwdrukken van geest, lichaam en ziel voor het leven; ze schetsen onze persoonlijkheid, sterke en zwakke punten en prestaties.
Ze is het ultieme symbool van onze capaciteit om ons volledig potentieel te verwezenlijken.
Ze vraagt uw eigen leven compleet te overzien, want hoezeer u uw best doet de schijn op te houden, u bent niet uw ware ik.
Ze biedt wijsheid en zelfvertrouwen, stelt u in staat vrede te sluiten met uw verleden en tegenslagen te overwinnen, ten einde de goddelijke mal van uw leven met hemelsterrenvuur opnieuw te ontwerpen.




Ik hoop dat je er iets aan hebt en ben benieuwd of je het paard herkent smile
Vari
Vari mei 9 '11
Hey Groene Heks,
Hartelijk dank voor je grondige uitleg.
Ik heb alles een grondig doorgenomen. Er zitten toch een aantal dingen bij waarvan ik ze toch heel goed kan plaatsen. Ik ben de laatste tijd heel veel met emoties en hulp van anderen bezig. Ik ben ook heel erg bezig met het spirituele en hetgeen de cosmos me kan vertellen.
Kan ik de engelen en ster gewoon aanroepen en m'n vragen aan hun voorleggen? Of zit dit net iets moeilijker in elkaar?

M'n totem op basis van m'n geboortedatum is een kraai. Maar het is wel zo dat in m'n huisgezin alles rond paarden draait. We hebben een eigen paard, m'n dochter en man rijden paard. Dus ik kan me wel vinden in het feit dat je een paard rond me ziet. Ikzelf heb er weinig van gemerkt maar ik moet zeggen dat een paard wel tot m'n verbeelding spreekt en als het op snelheid aankomt.... wel ik ben een snelheidsfreak smileDan voel ik me vrij maar ik doe het alleen als ik niemand anders in gevaar breng. Dus dit kan ik ook wel herkennen in mezelf. Ik ben een verantwoordelijk iemand en voel me ook verantwoordelijk voor anderen.

De 2e kaart geeft me toch wel een goed gevoel. Ik probeer de moeilijkheden te overwinnen al is het soms moeilijk. En in sommige opzichten ben ik inderdaad mezelf niet. Ik speel een toneeltje om de mensen de indruk te geven dat alles ok met me is al ben ik binnenin aan het doodgaan.

Alvast bedankt

Vari
Groene_heks
Groene_heks mei 9 '11
Gaaf dat je het paard herkent smile
Gewoon simpel vragen ja, dat is de beste manier, gewoon vanuit je hart en dan wordt er altijd geluisterd naar je.

Stop met je toneeltje, dat is mijn advies, je houd niet alleen je omgeving maar jezelf het meeste voor de gek wink

Ik ben blij dat je wat met deze legging kan!
Stefanie
Stefanie mei 10 '11
Anoniem,

Voor mij mag je de engelenkaarten ook eens leggen, moest je willen en tijd hebben smile

Liefs, Stefanie
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Ik ben zeer zeker niet anoniem smile
Ik heb aangegeven dat ik alleen leg als iemand hier iets 25 keer heeft gepost, je hebt een paar keer gepost maar alleen maar om te halen.
Dat mag hoor! Maar ik doe daar niet aan mee, ik leg zoals ik al vaak heb uitgelegd alleen voor mensen die ook iets bijdragen hier.

Dus blijf lekker hangen en draag ook wat bij en ik leg met liefde en plezier een kaart voor je smile
Esther
Esther mei 10 '11
he KARIN smile

Ik heb vandaag een bergkristallen armbandje gekocht.... en nog een... rozenkwarts? (kan dat).. ik ben alleen die andere vergeten.. moet ik nog maar eens gaan halen dan...

Grtz Esther
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
He Esther

Gaaf smile
Drie soorten kristallen is meer dan genoeg, liever niet meer dragen wink
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
http://www.thecrystalspirit.com/nl/0010-home.html
Dit is een hele mooie site Esther, neus deze eens door smile
Puur voor de info he, niet kopen want dat kan overal en beslist voordeliger wink
Groene_heks
Groene_heks mei 10 '11
Hemelwandelaar,

Voor jou mag ik drie kaarten leggen.

De eerste kaart:

Sadriel: de Engel van de orde.
Eth: de Engel van de tijd.
De kaart om tijd voor uzelf vrij te maken.

Deze kaart duidt erop dat u iemand bent met een roerig leventje of iemand die constant in de stress zit.
U hebt het gevoel dat het leven u verplettert, want u hebt het zo druk dat u geen tijd overhoudt om uzelf op uw innerlijke vrede en welzijn te richten.
De Engelen geven u het Esseneense gebed: 'Wees stil en weet dat ik God ben'.

Vraag aan het begin van de dag de hulp van Sadriel om orde te scheppen en Eth om u te steunen bij het afhandelen van de zaken op die dag, zodat u wat tijd overhoudt voor uzelf. Gebruik deze adempauze om tot rust te komen.
Zit stil, maak uw geest leef en adem Spiritus Dei, de adem van God, de energie van de Engelen, in.
Voel hoe het u vult met gouden licht en innerlijke kalmte. Vraag daarna de inspiratie om de oorzaak van uw situatie onder handen te nemen.

Denk terug aan een periode waarin u gelukkig en voldaan was. Wat is er sindsdien gebeurd?
Zoveel dingen in het leven liggen buiten uw macht, maar u kunt veranderen en de elementen waar u wel invloed op uit kunt oefenen, kun u in harmonie brengen met uzelf.
Laat de wereld van illusie achter u en neem de verantwoordelijkheid voor uzelf.
Keer in gedachten terug naar uw geluk en vind een manier om opnieuw te beginnen.



Er dansen allemaal kindertjes om je heen, ze hebben kransen met bloemen in hun handen of in hun haar, ik weet niet wat het betekent maar ik vermoed dat je het zelf wel kan plaatsen smile

De tweede kaart:

De originele heilige Symbolen.
De kaart van het fysieke lichaam: het Lagere Zelf of wortel, heiligbeen en zonnevlechtchakra.

Deze symbolen maken deel uit van de heilige meetkunde.
Men zegt dat dit de eerste symbolen zijn die meer dan 25000 jaar geleden door priesters aan de mens zijn onderwezen.
Op één niveau vertegenwoordigen ze de Zon (cirkel: de Ene God), Aarde (vierkant: Moeder Aarde) en Vuur (driehoek: de Wil); op een ander niveau symboliseren ze het wortel (karmozijnrood), het heiligbeen (feloranje) en het zonnevlechtchakra (felgeel).
Dit zijn de chakra's van het Lagere (materiele en fysieke) Zelf.

Deze kaart betekent dat u zich zorgen maakt over uw gezondheid, met de nadruk op de fysieke en emotionele aspecten van deze speciale chakra's.
U moet die problemen eerst oplossen voordat u verder kunt naar het hart en daarna naar uw Hogere Zelf.
Concentreer u met de Engelen op het helen en in evenwicht brengen van uw energie in deze chakra's.
Camael helpt u met zaken betreffende veiligheid en lichaamskracht (wortel), Uriel met creativiteit en seksualiteit (heiligbeen), Rafaël met de spijsvertering, eetstoornissen (zonnevlecht) of uw gezondheid in het algemeen, en Phuel met uw emotionele welzijn.

Als u dit allemaal achter de rug hebt, kunt u uw spirituele aandacht richten op uw hart.
De Engelen adviseren u zoveel tijd te nemen als u nodig hebt - want u bent gisteren, vandaag en morgen.



De derde kaart :

Muriel: de Engel van de Kreeft.
Voor terughoudendheid, zelfvertrouwen en tevredenheid.

De kaart van Muriel is voor iemand die stil en gesloten is.
U vindt het prettig om op uzelf te zijn maar kunt ook goed overweg met anderen, vooral met dierbaren.
Sterker nog, u bent heel gelukkig in het gezelschap van familie of vrienden. U bent zelfstandig, weegt uw woorden zorgvuldig alvorens te spreken en probeert met alles in harmonie te leven.
Hoewel u nu en dan een periode van rusteloosheid ondervindt, maakt u zich over het algemeen geen zorgen over het verstrijken van de tijd en laat u de dingen natuurlijk verlopen.

Muriel suggereert echter dat u geneigd bent te veel van wat u gelooft voor uzelf te houden.
Als u dit te veel opkropt, kan dat uiteindelijk voor problemen zorgen.
U moet uw waarheid kunnen uitspreken en uw leven ernaar kunnen inrichten.
U bent bang om eerlijk te zijn omdat u daarmee anderen kunt kwetsen, maar als u niet eerlijk bent, kunt u anderen daar op de lange termijn juist een slecht dienst mee bewijzen.

Kies opaal om deze tekortkomingen te overwinnen, want deze steen helpt u onbewust gedachten scherp te krijgen. Rodochrosiet is goed voor het in evenwicht brengen van de chakra's die met uw lichaamsenergie te maken hebben.
Luister naar de wijsheid van uw liefdevolle hart, want u kunt de pure waarheid alleen met uw hart waarnemen.





Dansende kindertjes voor jou smile
Groene_heks
Groene_heks mei 12 '11
Hemelwandelaar heeft al gereageerd via pm smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Hemelwandelaar heeft al gereageerd via pm smile


Klopt! smile

Karin heeft een mooie kaartlegging gedaan en zoals ze al aangeeft heb ik ervoor gekozen dit off-topic te bespreken met haar.

Maar algemeen gezegd, de onrust die ik ervaar, hoort ook een beetje bij deze tijd. De aarde en de mensen worden geherpositioneerd. Bij het herpositioneren van de mensen kan dat op verschillende gebieden zijn. Het kan fysiek zijn (ga je verhuizen?), het kan zijn op gebied van levensdoel (werkgever, beroep, relatie, verzin het maar) of natuurlijk een combinatie hiervan. Mensen worden door levenslessen en/of gebeurtenissen in hun kracht gezet en op de juiste plaats. Alles wordt klaargemaakt voor de Ascentie. Tja, en dat gaat in het dagelijksleven niet altijd zonder slag of stoot wink


goudsbloem
goudsbloem mei 19 '11
lieve groene heks,

zou je voor mij ook een kaartje willen leggen?


liefs susanne.
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki