Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Serenity
Serenity mei 20 '11
Tanks!
goudsbloem
goudsbloem mei 20 '11
wel jammer dat dit dan ook niet uitgepraat kan worden..

ik snap t...verder geen commentaar...

fijne dag nog allemaal!



liefs susanne
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 20 '11
Dank je wel groene heks

ik ben benieuwd wink

liefs moon
Groene_heks
Groene_heks mei 20 '11
Origineel bericht van: susanne
wel jammer dat dit dan ook niet uitgepraat kan worden..

ik snap t...verder geen commentaar...

fijne dag nog allemaal!



liefs susanne






Wat zou je dan graag uitgeproken willen hebben Susanne?
goudsbloem
goudsbloem mei 20 '11
nou groene heks,

had in jou eerste berichtje toch het gevoel dat je een beetje bot tegen me was en voelde me daar niet zo lekker bij vandaar...ik denk dan altijd dat het ook anders gezegt kan worden maar goed we zijn allemaal anders en laten we het daar op houden.!! verder wil ik nog even kweid dat ik het wel waardeer dat je dit gratis voor andere mensen doet..!!


liefs
Groene_heks
Groene_heks mei 20 '11
Voor mijn gevoel was het een heel vriendelijk bericht, vandaar ook de smiley die ik erbij heb geplakt.

Ehm..nou helemaal gratis is dus niet waar smileik verwacht er wel positieve inbreng en energie voor terug eigenlijk smile

liefs
goudsbloem
goudsbloem mei 20 '11
oke dan was het zo niet bedoelt maar bij mij zeggen die smiley's helemaal niks het gaat over mijn gevoel..

maar dat positieve komt wel goed laat dat maar aan mij over!!!

laten we het vanaf hier maar rusten!!!

dank je voor je reactie en je begrip!!!


liefs!

Groene_heks
Groene_heks mei 20 '11
@ Moon-Adamanta,

Voor jou mag ik maar liefst vier kaarten pendelen smile
Ik krijg ook muziek door, dat is het toetje na de kaarten wink

De eerste kaart:

Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.

Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst. Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan. Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.

U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren.
En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen.
Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.

Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.

Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.



Moon, ik gooi er vaak plaatjes door waarvan ik denk dat ze iets betekenen voor je, als je er niks mee kan, lekker naast je neerleggen oke?

De tweede kaart :

Metatron/Shekinah: de vereniging van het menselijke met het goddelijke, Zuiver wit en Zuiver goud licht vormen samen Wit Goud{bron}.
De kaart van de goddelijke connectie en universele harmonie.

Metatron {god in de man} en Shekinah{god in de vrouw} zijn architecten van de heilige meetkunde en bewakers van de levensboom, die tien wortels telt, waarbij elke wortel uit een schitterende lichtbol bestaat.
Dit is het symbool voor universeel evenwicht en harmonie door contact met het goddelijke.

Ze zeggen dat het geheim van de verwerkelijking van deze harmonie in het leven bestaat uit het maken van een reis van liefde van de laagste sfeer{het aardse rijk van de mens} naar de hoogste sfeer die de kruin vertegenwoordigt, ofwel de Schepper- de Ene.

Het pad is niet gemakkelijk.

Deze kaart duidt erop dat uw leven niet in evenwicht is, hetzij omdat u het contact met de Ene kwijt bent of omdat u zich eenzaam voelt op uw levensboomreis, zoekend naar liefde.

Ze bieden aan u te bevrijden.
Metaton{op de kruin} brengt u in contact met de Ene en biedt u de Witgouden helende kracht van de Bron.
Shekinah kunt u aanroepen om de keuze van uw partner te zegenen, zodat u geluk kunt vinden door ware liefde in uw hart, waardoor er een brug naar het Hogere zelf wordt geslagen.

Ze herinneren u eraan dat de realiteit- inclusief de sterren, planeten en alle levende wezens- is vervat in het wonder van de Heilige meetkunde van de Ene; het ware pad naar harmonie loopt van Eén terug naar Eén.



De derde kaart :

Het Zwaard en de Mantel van Michaël.
Michaël's kaart van kracht, bevrijding en bescherming.

Als u deze kaart trekt, betekent dat dat u een of beide symbolen nodig hebt.
Elk symbool verschaft kracht en bescherming.
Het zwaard van Michaël kan op twee manieren worden gebruikt. Het zwaard snijdt allereerst 'de knellende banden' los, daar waar die banden uw vrijheid belemmeren, hoewel het zwaard niet gebruikt mag worden om anderen kwaad te doen.

Als u bijvoorbeeld door iemand bent afgewezen en u niet over uw pijn heen lijkt te kunnen komen, kunt u visualiseren dat het zwaard de band doorsnijdt zodat u vrij bent om verder te gaan. Maar het zwaard moet niet gebruikt worden als u degene bent die iemand hebt afgewezen.
Het zwaard kan ook worden gebruikt voor het verwijderen van een obstakel in uw lichaam of negatieve energie die u omringt.

Het aanroepen van Michaël en het tekenen van zijn zwaardsymbool op de buitenzijde van een deur beschermt een kamer en de mensen in de kamer (let op: de kruislijn wordt eerst getrokken, links naar rechts en daarna de neerwaartse lijn.)

Je kunt visualiseren dat een geliefde volledig in de kobaltblauwe mantel van Michaël is gewikkeld, met de kap die voorwaarts op de borst valt en de zoom die de voeten bedekt. Deze mantel kan ook een auto of elk ander voertuig waarmee u zich verplaatst beschermen.
Vraag Michaël vanuit uw hart om het bewuste voertuig te omwikkelen.

Yup, ik wist het smileDoe jij aan zielereizen Moon? Als je stil bent word je dan wel eens meegetrokken?




De vierde kaart:

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.

Deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
Rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom.

Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
Zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
Vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.

Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere.
Dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.

lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.

Hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.


En nu muziek! laugh

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 20 '11
[/color]
Origineel bericht van: Groene heks
@ Moon-Adamanta,

Voor jou mag ik maar liefst vier kaarten pendelen smile
Ik krijg ook muziek door, dat is het toetje na de kaarten wink

De eerste kaart:

Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.

Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst. Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan. Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt. Helemaal waar zeker dat stuk van onrecht zowel lichamelijk als geestelijk en daar heb ik heel veel verdriet van gehad soms nog hoor maar stukken minder diep in mijn hart ben ik toch al wat veranderd

U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren. klopt dat is een harde les geweest maar het was wel nodig

En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen. ehuuuh ja dat weet ik ik probeer los te laten maar dat is nog niet zo makkelijk wink

Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.das waar zo heeft het met de tarotleggingen ook eeuwen geduurd tongue

Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.Mee eens!! ben ik steeds meer aan het worden
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis. /Dat zal ik eens doen

Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.



Moon, ik gooi er vaak plaatjes door waarvan ik denk dat ze iets betekenen voor je, als je er niks mee kan, lekker naast je neerleggen oke?

De tweede kaart :

Metatron/Shekinah: de vereniging van het menselijke met het goddelijke, Zuiver wit en Zuiver goud licht vormen samen Wit Goud{bron}.
De kaart van de goddelijke connectie en universele harmonie.

Metatron {god in de man} en Shekinah{god in de vrouw} zijn architecten van de heilige meetkunde en bewakers van de levensboom, die tien wortels telt, waarbij elke wortel uit een schitterende lichtbol bestaat.
Dit is het symbool voor universeel evenwicht en harmonie door contact met het goddelijke.

Ze zeggen dat het geheim van de verwerkelijking van deze harmonie in het leven bestaat uit het maken van een reis van liefde van de laagste sfeer{het aardse rijk van de mens} naar de hoogste sfeer die de kruin vertegenwoordigt, ofwel de Schepper- de Ene.

Het pad is niet gemakkelijk.Niet altijd nee

Deze kaart duidt erop dat uw leven niet in evenwicht is, hetzij omdat u het contact met de Ene kwijt bent of omdat u zich eenzaam voelt op uw levensboomreis, zoekend naar liefde.Die eenzaamheid ja die voel ik heel vaak op zoek naar liefde soms ook ja maar dat moet nog van 2 kanten komen winken daardoor voel ik me soms best alleen

Ze bieden aan u te bevrijden.
Metaton{op de kruin} brengt u in contact met de Ene en biedt u de Witgouden helende kracht van de Bron.
Shekinah kunt u aanroepen om de keuze van uw partner te zegenen, zodat u geluk kunt vinden door ware liefde in uw hart, waardoor er een brug naar het Hogere zelf wordt geslagen.

Ze herinneren u eraan dat de realiteit- inclusief de sterren, planeten en alle levende wezens- is vervat in het wonder van de Heilige meetkunde van de Ene; het ware pad naar harmonie loopt van Eén terug naar Eén. deze vind ik erg mooi



De derde kaart :

Het Zwaard en de Mantel van Michaël.
Michaël's kaart van kracht, bevrijding en bescherming.

Als u deze kaart trekt, betekent dat dat u een of beide symbolen nodig hebt.
Elk symbool verschaft kracht en bescherming.
Het zwaard van Michaël kan op twee manieren worden gebruikt. Het zwaard snijdt allereerst 'de knellende banden' los, daar waar die banden uw vrijheid belemmeren, hoewel het zwaard niet gebruikt mag worden om anderen kwaad te doen. die knellende banden heb ik heel wat gehad hoor.... poeh!!!

Als u bijvoorbeeld door iemand bent afgewezen en u niet over uw pijn heen lijkt te kunnen komen, kunt u visualiseren dat het zwaard de band doorsnijdt zodat u vrij bent om verder te gaan. Maar het zwaard moet niet gebruikt worden als u degene bent die iemand hebt afgewezen.
Het zwaard kan ook worden gebruikt voor het verwijderen van een obstakel in uw lichaam of negatieve energie die u omringt. ook dat is herkenbaar die negatieve energie

Het aanroepen van Michaël en het tekenen van zijn zwaardsymbool op de buitenzijde van een deur beschermt een kamer en de mensen in de kamer (let op: de kruislijn wordt eerst getrokken, links naar rechts en daarna de neerwaartse lijn.)

Je kunt visualiseren dat een geliefde volledig in de kobaltblauwe mantel van Michaël is gewikkeld, met de kap die voorwaarts op de borst valt en de zoom die de voeten bedekt. Deze mantel kan ook een auto of elk ander voertuig waarmee u zich verplaatst beschermen.
Vraag Michaël vanuit uw hart om het bewuste voertuig te omwikkelen.

Yup, ik wist het smileDoe jij aan zielereizen Moon? Als je stil bent word je dan wel eens meegetrokken?ja...... maar dan vooral door me opa die al 8 jaar daarboven is en soms moet ik ook boven weleens iemand helpen...... ;)om over te gaan zegmaar




De vierde kaart:

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken. dat probeer ik zeker te doen

Deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
Rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Dat is inderdaad helemaal waar smile

Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
Zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
Vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.dat lijkt me heel mooi om te doen

Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. nou die kan ik wel gebruiken!!!! winkben net met de opleidingen van me nieuwe werk begonnen de 2 introductieopleidingen gaan wel maar daarna is heb ik zoiets van zo hallo en heel dik boek over productadvies dus die komt mooi uit

Dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen. [color:#3366FF]
Waar!!

lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.

Hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.


En nu muziek! laugh




Dank je wel Groene heks!! ik ben er helemaal stil van......

Knufff moon
Groene_heks
Groene_heks mei 20 '11
Zijn we allebei stil van elkaar, ik vond jouw kaart of reading voor mij heel erg raak, daar was ik ook even stil van smile
Esther
Esther mei 21 '11
Mooie lezing... ennnn... mooie muziek.... ga me ook eens klik-klak schoentjes kopen.. ga ik t ook eens proberen... kijken of ik dan ook strakkere benen krijg.... crazy
Groene_heks
Groene_heks mei 21 '11
Lily-Beau, jouw kaartjes leg ik morgenochtend smile
Serenity
Serenity mei 21 '11
Ohhhhhww leuk ik vind het spannend!!!
Toi toi toi met de kaartjes morgen hihi
Groene_heks
Groene_heks mei 22 '11
@ Lily,

Voor jou mag ik vier kaarten pendelen.

De eerste kaart:

Pistis Sophia: De hemelse Moeder van geloof, wijsheid en mededogen.
De hoofdkaart voor het realiseren van uw potentieel in het leven.

Pistis Sophia (soms gewoon Sofia) de moeder van de dierenriem Engelen belichaamt de hemelse wijsheid die is geboren uit geloof en die moeilijkheden kan overwinnen.

In de loop van millenia krijgen zij vele namen, waaronder Eva, Moeder Maria en Quanyin.
Ze is gesluierd in gouden sterrenvuur -de essentie van het leven zelf, die haar oorsprong vind voorbij de sterren en op moeder Aarde is geboren door het wonder van voortplanting.

Pistis Sophia is het onzelfzuchtige gezicht van moederschap.
Ze toont vriendelijkheid en oneindige liefde, het soort liefde dat geen vragen stelt, niet oordeelt en zwakheid vergeeft.
Ze begrijpt dat er problemen in uw leven ontstaan en wil alleen dat u die overstijgt en geluk en voldoening vind.
De twaalf sterren van de dierenriem boven haar hoofd bevatten de blauwdrukken van geest, lichaam en ziel voor het leven; ze schetsen onze persoonlijkheid, sterke en zwakke punten en prestaties.
Ze is het ultieme symbool van onze capaciteit om ons volledig potentieel te verwezenlijken.

Ze vraagt uw eigen leven compleet te overzien, want hoezeer u uw best doet de schijn op te houden, u bent niet uw ware ik.
Ze biedt wijsheid en zelfvertrouwen, stelt u in staat vrede te sluiten met uw verleden en tegenslagen te overwinnen, ten einde de goddelijke mal van uw leven met hemelsterrenvuur opnieuw te ontwerpen.




De tweede kaart:

Phuel: Heer der wateren en de krachten van de Maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten, terwijl bij anderen emoties alleen maar kabbelen.

Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen. Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel 'water van de zee' genoemd en een talisman voor zeereizen).

Roep Phuel aan en visualiseer een heldere, zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen.
Voel de zuiverende koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor eeuwig te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.

Blauwe glitters krijg ik door smile



De derde kaart:

Ariel:
heerser over de elementen van Aarde en Lucht,Pluto en het purperviolet Licht.
De kaart van psychische ontwaking,mysterie en heelheid.

Ariel is de elementaire Engel die heerst over de helende krachten van aarde en lucht.
Hij helpt Rafael bij het genezen van lichamelijke aandoeningen,vooral degenen die met deze elementen te maken hebben.
Deze kaart kan u in dat opzicht helpen,want door Ariel aan te roepen kunt u de zachte,vriendelijke helende energie van lucht{het zogenaamde engelenlicht} gebruiken bij het verlichten van ademhalingsproblemen.

U kunt hem roepen voor problemen betreffende de longen,keel en neusholten.
Met de hulp van Ariel kan ook het helende element van aarde{reiki} in de juiste banen worden geleid,meestal in de vorm van warmte,en toegepast op elk deel van het lichaam.
Gebruik tijgeroog of rookkwarts voor aarding en het absorberen van negatieve energie.

Deze kaart bied vooral mysterie.
Als de engel die bij Pluto hoort,verbindt Ariel de zichtbare wereld van de lucht met de onzichtbare onderwereld via het medium van de aarde.
Deze verbinding is multi-dimensionaal en kan de ontwikkeling van uw paranormale vermogen{het derde oog chakra} bevorderen.
Bij dit chakra horen kristallen als sugiliet{voor de ontlading van spanningen en een hoog bewustzijn} en de energie van donker-paarse amethist voor het sluiten van bepaalde deuren en het openen van andere,waaronder de deur naar het vijfde element {ether}.
Het grootste mysterie van allemaal is het leven zelf.




De vierde kaart:

Verchiel: de Engel van de Leeuw.
Voor moed, leiderschap en loyaliteit.

Deze kaart is voor degenen die moedig en loyaal zijn en over leiderskwaliteiten beschikken, maar Verchiel wijst erop dat deze eigenschappen vaak gepaard gaan met krachtige emoties en hartstochten.

U bent trots, ambitieus en zit vol liefde voor uw medemens.
U inspireert anderen, met name jongeren, die u wellicht in situaties doen belanden waarin moeilijke keuzes gemaakt moeten worden.
Als u in zo'n situatie zit, neem dat de tijd om Verchiel te vragen u bij te staan en te helpen beslissen hoe, wanneer en met wie u actie dient te ondernemen.

De keerzijde van deze eigenschappen is dat u soms te koppig kunt zijn en niet voldoende nadenkt over de gevolgen van uw handelingen.
Misschien geeft u uw hart te gemakkelijk weg of spant u zich te veel in.

Beide zwakke punten komen voort uit de constante behoefte aan de goedkeuring van anderen, veroorzaakt door uw innerlijke onzekerheid.
Verchiel kan helpen uzelf te accepteren zodat u meer vertrouwen krijgt in uw eigen oordeel, terwijl u blijft luisteren naar anderen en hun mening waardeert.

Kristallen die u kunnen helpen zijn gele topaas (voor zelfvertrouwen en genieten van creativiteit) en citrien (voor bewustwording van uw Hogere Zelf).
Verchiel adviseert macht met mededogen en moed met overtuigingskracht te temperen.

Serenity
Serenity mei 22 '11
Mooi zeg en dank je wel, ik laat het even tot me inwerken hihi.
mjere
mjere mei 22 '11
Lieve Groene Heks,
Ik vind dat je hele mooie leggingen doet en ik zou het heel fijn vinden als jij ook een legging voor me zou doen :-)
Groene_heks
Groene_heks mei 22 '11
Hoi Mjere,

Ik leg voor mensen die 25 of meer berichten hebben gepost smile
Dus blijf lekker hangen hier dan zal ik zeker een keer voor je leggen!
Char
Char mei 23 '11
Super bizare leggingen!! en helemaal de afbeeldingen erbij!!
SUPER!!!
Groene_heks
Groene_heks mei 23 '11
Dank je smile
angel67
angel67 mei 23 '11
hallo groen heks
wil je voor mijn een kaartje leggen
alvast bedankt
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki