Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin jun 27 '10
Ja dan moet ik niet koffie gaan leuten bij mijn moeder en om half elf thuis komen... confused
Sorry dames, vanavond na het eten leg ik ze echies smile
admin
admin jun 27 '10
Hahaha, heerlijk toch! Hoe is het met je moeder, lieve Karin?
xXx
Islandlady
Islandlady jun 27 '10
Hey lieverd, geeft toch niet je mams heeft ook aandacht nodig en ik wacht geduldig af smile
Dikke knuffel

B
admin
admin jun 27 '10
@ Bea,

Ook voor jou twee kaarten, 1 uit het regenboog arcana en 1 uit het Heilig vlam arcana.

De heilige lotus, (Heilige Vlam Arcana)
De kaart voor heling op het diepste niveau en liefde, de hartchakras.

Volgens legenden was de lotus de eerste bloem die de Aarde sierde.
de bloem wordt daarom als heilig beschouwd.
ze is geworteld in de Aarde, groeit in het water en opent elke ochtend haar bladeren voor lucht en zon.
Zo draagt de bloem alle vier de elementen in zich.
En omdat een deel van haar onzichtbaar is, vertegenwoordigt zij ook het element ether en oude wijsheid.
De lotus staat symbool voor spirituele wedergeboorte en eeuwigheid, de sleutel naar liefde in uw hart.
Er zijn twee hartchakra's en u moet met Pistis Sophia en Haniel werken aan deze chakra's.
Het groene chakra staat voor liefde van een persoonlijke aard, dat wil zeggen liefde voor een partner, vrienden en familie.
Misschien is dit chakra gesloten of beschadigd als gevolg van afwijzing of verlies.
De engelen helpen u de pijn op te heffen met vergiffenis, het heropenen en het helen van het groene chakra, zodat u kunt doorgaan naar het rode chakra.
Dit chakra omvat pure, universele liefde -liefde die onzelfzuchtig is en zich alleen dienstbaar wil stellen aan alles wat leeft.
Wanneer u universele liefde kunt voelen, ontsteekt u in uw hart de rode vlam die opstijgt naar de hemel om u opnieuw te verbinden met de gouden (Maitreya) straal van Goddelijke liefde.
Deze liefde stroomt terug naar uw hart, naar uw allerdiepste bewustzijn, zodat de poort naar het Hogere Zelf wordt geopend en u wordt vervuld van onvoorstelbare vreugde en gelukzaligheid.


bron : http://mandarianne.blogspot.com

Zadkiel,

heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te ontwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.


Bron: iasos.com/artists/walter/


Aartsengel Zadkiël :
"verruim je bewustzijn en leer nieuwe lessen.
Geef deze lessen vervolgens door aan andere mensen.

Je bent een spirituele leraar en een gretige leerling.
Het leren en doceren vormt samen een perfecte cirkel, waarin de informatie tot je komt op het moment dat je het nodig hebt.
Geef andere mensen les over onderwerpen die jouw passie heeft doen ontbranden.
Des te meer lessen je geeft, des te meer zullen je eigen lessen in jezelf versterkt worden.
Sta er voor open om nieuwe ideeën met elkaar te delen en neem zelf les over de onderwerpen die niet direct in je belangstellingsfeer liggen.
Van je studenten kun je ook heel veel leren.
Heb vertrouwen in je eigen manier van lesgeven en leren, want jouw geest is één met de Goddelijke Geest.
Je bent een intelligent en wijs wezen.
Weet dat het in deze levensfase voor jou veilig is om vrijuit te spreken in je lessen.

in liefde voor jou,

Aartsengel Zadkiël.


bron: www.denkreupel.be

Grappig de flox staat voor: bekwaamheid, vaardigheid in werk
bron : http://www.wierook.nl/index.php
Islandlady
Islandlady jun 27 '10
Karin,

Wat een mooie kaarten en precies op het lijf geschreven op dit moment. Zal het printen en nog een heel goed doorlezen. Dank je heel hartelijk heb hier zeker wat aan. De flox is zeker grappig. Mooi ook. Alleen hebben we die hier ook al niet. Wel Gardenia en dat ruikt zo lekker smileNogmaals dank!

Liefs
Bea
admin
admin jun 27 '10
Ja? Mooi! smile
admin
admin jun 27 '10
@ Marjan, mam heeft het erg zwaar, zaterdag was ze erg boos.
"stomme klootzak"zei ze, "om er zomaar uit te naaien!", begrijpelijk dat ze boos is, hoort ook bij het rouwproces.
Ze mist hem verschrikkelijk, ze zijn zowat een heel leven samen geweest, das niet niks.
En ondanks dat het een stille was, mist ze hem enorm.
Ik en mijn zus proberen haar zo goed mogelijk op de rails te krijgen met als kanttekening dat we haar niet gaan beklemmen, ze moet zelf beslissen en niet als een vaatdoekje aan ons gaan hangen.
Daar word ze niet sterker van, we praten heeeel veel en ik heb er vertrouwen in, maar dat ze nog een lange weg moet gaan moge duidelijk zijn.
Mijn moeder is zo lang ik me kan herinneren al psychiatrisch patient, dus ik (en mijn zus) let erg goed op dat ze niet weer wegglijdt.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 28 '10
Origineel bericht van: Karin
Ja dan moet ik niet koffie gaan leuten


haha, moet kunnen hoor! Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, het was ook zo fantastisch weer:-) ik heb geduld hoor, alles op zn tijd, relaxx.
Liefs!
Islandlady
Islandlady jun 29 '10
En ik maar roepen dat we geen flox hebben hier. Het hele terrein staat er vol mee hahahaha. Kijk maar: (als het tenminste lukt met de foto erin te zetten hihi)hmm zie dat er een ander floxje ook opstaat smile



admin
admin jun 29 '10
Nou levensboompje...het worden er drie volgens de pendel..
En allemaal uit andere arcana's, effe geduld dat wordt veel typwerk.. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 29 '10
Origineel bericht van: Karin
effe geduld dat wordt veel typwerk.. smile


Meestal zoek ik een stukje van de tekst op in google, en dan heb je een grote kans dat iemand het al een keertje heeft uitgetypt. Dat kopieer en plak ik dan wink.
admin
admin jun 29 '10
@ L'arbe de Vie,

De eerste is van het Sterrenvuur arcanum:

Nadiel: de Engel van de Steenbok,
Voor vertrouwen, doortastendheid en vastberadenheid.

Als u deze kaart hebt getrokken, ben u zowel bedachtzaam als praktisch.
Dit wordt gecombineerd met onafhankelijkheid en de kracht om op eigen benen te staan.
Normaal gesproken weet u wat u wilt in het leven en bent u niet bang om ervoor te gaan, want u hebt vertrouwen in uzelf en uw beoordelingsvermogen.
Nadiel geeft u de raad om uw gebruikelijke vermogen obstakels te overwinnen of barrières te doorbreken, ten einde succes te bereiken op het levenspad dat u hebt gekozen, niet te laten verwoesten door een nare ervaring tengevolge van een beoordelingsfout.
Nadiel kan u helpen de juiste keuze te maken bij het nastreven van uw doel, mits het voor het hoogste goed is.
Nadiel herinnert u eraan dat uw complexe persoonlijkheid de keerzijde van dit sterrenbeeld is.
Achter uw zelfverzekerde houding schuilt vaak angst en bezorgdheid.
Als u dit bij uzelf herkent en weet dat u zich vaak stoerder voordoet dan u in werkelijkheid bent, vraag Nadiel dan u te helpen met meer zelfvertrouwen en vastbeslotenheid te ontwikkelen om uw innerlijke kwetsbaarheid te overwinnen.
Kies Malachiet voor het in evenwicht brengen van emoties en Peridoot voor integratie.
Wie is uw ware ik: Uw innerlijke of uw uiterlijke ik?
Integreer de twee om heelheid en harmonie te vinden.


bron: www.libaudie.com

De tweede kaart nu, de pendel gaf geen nee en geen ja maar ging wel als een gek cirkelen, dus ik zet hem er toch bij.

het Vijfde element Arcanum,

Radueriel: meester van muzen (kunst, poëzie, muziek)
De kaart van creatieve en artistieke inspiratie.

Radueriel, de engel van de kunstenaars, spreekt tot u via deze kaart.
Kunst met een grote K komt uit de ziel -of het nu gaat om schilderskunst, poëzie, muziek of zelfs een mooie versierde taart, een borduurwerkje of een mooie tuin.
Vaak zit er pure liefde in zulke kunst, zoals liefde voor het onderwerp, liefde voor het creatieve medium en de vreugde om die liefde tot uitdrukking te brengen.
Vandaar dat het onze ziel direct raakt en een geweldig gevoel van gelukzaligheid en ontroering teweeg brengt.
Kunst kan ons op vele niveau's bereiken, afhankelijk van onze innerlijke kennis en de grootte van onze behoefte.
Als u deze kaart hebt getrokken, zegt Radueriel dat u een manier moet vinden om u artistiek te uiten.
misschien bent u kunstenaar van beroep en hebt u nieuwe inspiratie nodig.
Of misschien ontzegt u zich de creatieve talenten in uzelf de mogelijkheid om naar buiten te treden.
Om vanuit uw ziel dingen te scheppen, roep u Radueriel aan, de meester van de muzen, vader van de zingende Engelen in de negen koren van de Engelenhierarchie.
Dit zijn de engelen die verantwoordelijk zijn voor de muzikale harmonie der hemelse sferen, die op golven van sterrevuur tot ons komt.
Laat deze Goddelijke melodie doordringen tot in uw wezen en uw ziel inspireren.


bron: kimbasangels.com

De derde en laatste kaart komt uit het heilige Vlam Arcanum.

Het zwaard en de mantel van Michaël
Michaëls kaart van kracht, bevrijding en bescherming.

Als u deze kaart trekt, betekent dat dat u een of beide symbolen nodig hebt.
Elk symbool verschaft kracht en bescherming.
het zwaard van Michaël kan op twee manieren worden gebruikt.
Het zwaard snijdt allereerst *de knellende banden* los, daar waar die banden uw vrijheid belemmeren, hoewel het zwaard niet gebruikt mag worden om anderen kwaad te doen.
Als u bijvoorbeeld door iemand bent afgewezen en u niet over uw pijn lijkt heen te komen, kunt u visualiseren dat het zwaard de band doorsnijdt zodat u vrij bent om verder te gaan.
Maar het zwaard moet niet worden gebruikt worden als u degene bent die iemand heeft afgewezen.
Het zwaard kan ook worden gebruikt voor het verwijderen van een obstakel in uw lichaam of negatieve energie die u omringt.
Het aanroepen van Michaël en het tekenen van zijn zwaardsymbool op de buitenzijde van de deur beschermt een kamer en de mensen in de kamer.
(Let op! De kruislijn wordt eerst getrokken, links naar rechts en daarna de neerwaartse lijn.

Je kunt visualiseren dat een geliefde volledig in de kobaltblauwe mantel van Michaël is gewikkeld, met de kap die voorwaarts op de borst valt en de zoom die de voeten bedekt.
Deze mantel kan ook een auto of elk ander voertuig waarmee u zich verplaatst beschermen.
Vraag Michaël vanuit uw hart om het bewuste voertuig te omwikkelen.


bron: www.loesje.info


bron: www.novosite.nl
admin
admin jun 29 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Karin
effe geduld dat wordt veel typwerk.. smile


Meestal zoek ik een stukje van de tekst op in google, en dan heb je een grote kans dat iemand het al een keertje heeft uitgetypt. Dat kopieer en plak ik dan wink.


Ja dat doe ik ook meestal, maar deze kan ikkes dus niet vinden smile
Schijnbaar worden deze kaarten niet veel uitgetypt.
En nu de pendel steeds meer Arcana's aanwijst zal ik meer moeten uittypen.
Maar dat betekent wel dat ik ze de volgende keer waarschijnlijk wel kan vinden haha.
Grappig dat dit kaartleggen steeds uitgebreider wordt, steeds meer kaarten en steeds meer Arcana's.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '10
Heeey lieve Karin,

Heel erg bedankt voor de legging. Het zegt mij echt heel veel. heb de teksten even snel doorgelezen>verbazingwekkend! Morgen zal ik even een wat uitgebreidere reactie geven,

Liefs!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 1 '10
Lieve Karin,
“Nadiel:” haha inderdaad, ik ben een steenbok!
Klopt helemaal: ben bedachtzaam/praktisch, onafhankelijkheidsdrang.
Stukje over zelfvertrouwen versterken en angst/bezorgdheid als valkuil, klopt.
Als klein meisje al ben ik op zoek naar mijn eigen identeit, heel treffend dus.

Radueriel: deze kaart vind ik echt heel grappig! Ik roep eigenlijk al een hele tijd dat ik mijn creatieve kanten weer moet oppakken. Ik studeer zelf kunstGS en hou van tekenen, muziek maken, gedichten schrijven, maar heb met mijn eigen creatieve kanten al een paar jaar niets meegedaan. Ik vind het dus erg treffend dat je deze kaart getrokken hebt!

Michael: Dat klopt wel ja over het kracht krijgen en bescherming. Ik heb inderdaad een pijnprobleem waar ik niet makkelijk over heen kom. Ik vind dit een erg mooie kaart!

Lieve Karin, bedankt voor deze bijzondere legging! Het geeft weer even inzicht waar ik op dit moment sta. Veel dank hiervoor,
Liefs, Leanne
admin
admin jul 2 '10
Graag gedaan, fijn dat je de kaarten een plek kan geven smile
Bleu Angel
Bleu Angel jul 25 '10
Hoi Karin
Hoop dat met je mam en jou en je zus
steeds wat beter gaat ?
Ik heb me maar even niet laten zien heb wel meegelezen hoor
Zou je nu eens de kaart voor mij kunnen leggen, heb een vreemde maar fascinerende tijd achter de rug.
Wil wel eens weten of er nog meer van dat soort dingen op mijn weg komen
Oja eeen algemene legging en/of liefdes legging aub

Sterkte en groetjes Pultje
admin
admin jul 25 '10
Hoi Pultje,

Ja tuurlijk!
Is morgenavond oké? Mijn dochter *moet* op msn met haar flipje dus ik word hier echt wel weggekeken.
Ik moet ook nog wat administratie wegwerken had ik me voorgenomen dus nog even geduld tot morgen.
Bleu Angel
Bleu Angel jul 25 '10
OK hoor Karin

Zulke jongelui heb ik ook in huis
maaaam moet ff op hives schiet je nog op .
Klinkt zeker bekend in de oren?
Administreer ze ik kijk er naar uit veel plezier nog
Pultje
admin
admin jul 26 '10
@ Pultje,

Een kaart uit het heilig vlam arcana.

De Microkosmos: de vijfpuntige ster van de mens.
De kaart van de kosmische connectie: het kruinchakra

Deze ster symboliseert de mens, de microkosmos.
De vier lagere punten zijn onze ledematen en de bovenste punt staat voor onze kruin, onze verbinding met de Schepper (de Ene, het Al).
het is een symbool voor onze strijd die ons wegvoert van het materiële en ons dichter bij het spirituele brengt.
Onze kosmische connectie verloopt via het kruinchakra (soms afgebeeld als een kroon, witte Lotus, Lelie) de mystieke poort naar het hogere bewustzijn.
Deze kaart betekent dat u aandacht hebt besteed aan de vervolmaking van uw Lagere zelf en door de kracht van onvoorwaardelijke liefde de brug van het hart bent overgestoken.
u bent bij de drie spirituele chakra's van het Hogere zelf gekomen en de kosmische connectie door middel van het kruinchakra is binnen uw bereik.
U kunt nu mediteren op deze ster en Cassiel, Engel van harmonie en Metatron, de bewaker van de levensboom en Engel van de kruin, aanroepen om energie omlaag te trekken teneinde de oplossing van karmische problemen, hoe ingewikkeld ook, in het Hogere zelf te bevorderen.
vergeet niet; als uw bedoelingen positief zijn en u voldoende liefde in uw hart draagt, wordt het onmogelijke mogelijk.
De weg door uw kruin naar het Al wordt onthuld.
het Al kwam voort uit het Ene en keert terug naar het Ene, zo staat het geschreven in de kosmische matrix.


bron: www.tuinen.nl


bron: www.elfje.com
Pagina's: « Vorige ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki