Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Cialara
Cialara apr 27 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Even tussendoor:

Emmy en Jorine, bij jullie heb ik voor ieder een kaart gependeld waar nog iets bij hoort.
Het gebeurt voor het eerst volgens mij dat er kaarten uit dit Arcanum naar boven komen bij mij.
Dat heeft wel een speciale betekenis.

Ik zal dat hieronder even kopieren en plakken van loesje.info.
=======================================

Net als de Feniks symboliseert dit arcanum tijdloosheid.
In de cyclus van de eeuwigheid vormt een einde een nieuw begin.
Wat u hier leert, zal u, na verloop van tijd, terugvoeren naar de Regenboogkaarten om weer helemaal opnieuw te beginnen, maar dan vanaf een hogere springplank.
De hoofdkaart is de Feniks zelf.
Dit duidt op een volledig nieuw begin, vol uitdagingen.
Dit is een arcanum met oude symbolen, die wijzen op een specifieke behoefte om uzelf te helen of een wending die uw leven in de toekomst kan nemen.
De symbolen communiceren met u op verschuillende niveaus en brengen u in contact met uw hogere zelf.
=======================================

Bij Emmy is het de Feniks en bij Jorine de laatste kaart, de levensboom.
Ik ontdekte dit stukje toen ik de Feniks pendelde voor Emmy.


Wauw dit moet ik even laten bezinken, al krijg ik wel steeds die boodschap. Een transformatie en een nieuw begin, een einde aan het oude er een streep onder zetten en op nieuw beginnen zoals ook mijn eerste kaart zei... smile

Dank je wel voor deze aanvulling Karin
Groene_heks
Groene_heks apr 28 '11
Graag gedaan, vanavond ga ik voor Gast pendelen, wordt wat later want ik heb een afspraak, ben benieuwd of ik dan ook hulp krijg smile
gast
gast apr 28 '11
We zullen zien.....Misschien ben jij genoeg indeze en heb je geen verdere hulp nodig. Ik vertrouw ook op jou alleen.
Groene_heks
Groene_heks apr 28 '11
Ow..sorry..sorry Gast...
het gaat vanavond niet lukken, ik moet eerst naar Jessy's school en daarna moet ik me voorbereiden op een gesprek morgen met de aannemers.
Ik krijg een grote verbouwing deze zomer en moet alles nog voorbereiden vanavond...
gast
gast apr 28 '11
Maakt niet uit.....had dat al in mijn aanvraag gezegt toch wink
Neem de tijd....
Succes met alles wat je te doen staat.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Sylvia,

Twee kaarten voor jou smile

Barakiel: de Engel van de Schorpioen en Vissen.
Schorpioen: nemen van risico's en gebruiken van kansen en ontwikkeling.
Vissen: gevoelige kwesties, verbeeldingskracht en zorgzaamheid.

Barakiel heerst over twee sterrenbeelden.
Als u deze kaart hebt gekozen, zult u weten of u zijn hulp nodig heeft voor een of twee sterrenbeelden.
Barakiel helpt de Schorpioen bij het afwegen van risico's in het privé-leven en op het werk; zoals het evalueren van opwindende nieuwe avonturen of mensen, plus financiering, planning en voltooiing van nieuwe projecten.
Barakiel adviseert u niet te veel risico te nemen en, hoewel u barst van de hartstocht, eerst goed na te denken voordat u iets doet.
De kansen die u krijgt betreffende zelfontwikkeling voeren u naar het psychische en spirituele pad.
Kies amethist voor psychische ontwikkeling en koraal voor bescherming.

Bij Vissen duidt Barakiel erop dat u een gevoelig, zorgzaam iemand bent, die artistiek, creatief en fantasievol is.

Omdat u zoveel begrijp, inclusief uw eigen potentieel en beperkingen, zullen er zich in de toekomst (spirituele) mogelijkheden voordoen.
Maar u kunt heen en weer geslingerd worden tussen extremen. Het ene moment bent u sterk, het andere moment zwak.
Barakiel helpt u met die tweestrijd en adviseert granaat om u geaard te houden.

Hij vertelt u niet fanatiek te worden als u zich sterk voelt en niet bang te zijn voor verplichtingen als u zich zwak voelt.
Kies obsidiaan om uw potentieel waar te maken en fluoriet voor inzicht, want de toekomst is van u.

Ik had geschreven dat ik me afvroeg of er iemand zou komen helpen, er stond op het moment dat ik dat schreef een oudere man bij mij, kort zilverwit haar, kalend aan de bovenkant, een kleine man met bolle buik. Nu is hij er weer maar staat een stuk van mij af. Ik weet niet of je hem herkent, hij respecteert je enorm en neemt afstand omdat je aangeeft geen extra hulp nodig te hebben (positief bedoelt). Het is een hele rustige man met een serene vriendelijke blik. Iemand die zich niet op de voorgrond begeeft maar eerder rustig observeert en vooral luistert, misschien herken je hem, zo niet ook goed smile

De tweede kaart :

Ook uit het heilig-vuur arcanum, wonderlijk dat die kaarten nu ineens drie keer achter elkaar vallen, het stukje wat ik voor Jorine en Emmy heb bijgevoegd geldt dus ook voor jou Sylvia.



De acht Wegen naar de Hemel.
De kaart van eerlijkheid, rechtvaardigheid en integriteit.

Dit oude symbool vertegenwoordigt de acht wegen naar de hemel.
Dit is een duizenden jaren oud concept dat terug valt te voeren naar het allereerste begin van de mens en is gevonden op stenen tabletten uit verschillende oude beschavingen.
De acht wegen naar de hemel komen tot stand door juist inzicht, juiste spraak, juiste levenswijze, juiste denkwijze, juiste handelingen, juiste inspanningen, meditatie en de goddelijke connectie.

Dit kan worden opgesomd door te zeggen dat het bewandelen van de acht wegen van u vergt dat u in het dagelijks leven met integriteit en eerlijkheid handelt.
Hiermee onderhoud u het contact met de Engelen en, door deze hemelse boodschappers, ook het contact met de Schepper.
Denk na over deze aspecten van uw leven,.
Is er een deel van uw leven waarin u niet eerzaam handelt?
Bent u eerlijk tegenover uzelf?
Bent u compleet tevreden met uw integriteit en weet u zeker dat u juist handelt?

Als u deze keert hebt getrokken, is het tijd om serieus na te denken over het concept van deze acht criteria.
Hoe kunt u spiritueel groeien als de bron van uw leven vervuild is met oneerlijkheid of zelfbedrog?
De Engelen duwen u naar de acht wegen, die met spaken van goddelijke liefde verbonden zijn met de gouden naaf van de hemel.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Esther jouw kaart komt morgen smile
gast
gast apr 29 '11
Groene heks kan niet anders zeggen dan dat de kaarten helemaal kloppen met wat er op dit moment in mijn leven gaande is.
Ookal geven ze wel wat richting, ik ben er op sommige punten nog niet helemaal uit wat het voor mij inhoud. Vooral het slingeren tussen extremen is wel iets dat heel erg speelt op dit moment. Maar ik weet ook dat dit nodig is om het midden te kunnen vinden/houden.

De man die je zag; is dat bij voorbaad iemand die al over is gegaan of kan het ook een persoon in dit leven zijn? Lijkt bijna op mijn manlief zoals je hem beschrijft....
Verder zou ik niet weten wie het zou kunnen zijn.

Bedankt nogmaals Karin. Ik waardeer het dat je dit voor me gedaan hebt.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Graag gedaan Sylvia smile
Ik kan je niet zeggen of deze persoon nog hier is of daar aan gene zijde/of hoe je het wil noemen.
Wat ik wel voel is een diepe liefde voor jou en dat is nooit slecht smileen vooral rust, ik word heel rustig van zijn energie.

Het slingeren tussen extremen herken ik op dit moment bij veel mensen wink
Mijn achtbaan is ook zeer extreem, ik denk dat dat echt met de energien van alles heeft te maken, de zonnevlammen, de extremen in de natuur, ook dat is energie.
En ik kan me herinneren dat jij ooit heel erg stuiterig was tijdens heel slecht weer op jullie eiland of erg vlak bij.
Jij bent denk ik ook heel gevoelig daarvoor.

Als ik kijk naar de eerste kaarten die ik heb gelegd toen nog en als ik zie hoe zich dat heeft ontwikkeld , ben ik blij dat ik dit topic weer heb open gezet. Ook voor mij werkt dit positief Sylvia smile
Esther
Esther apr 30 '11
He Karin...

Is goed hoor.... maar t mag natuurlijk ook morgen... of ga je geen koningginedag vieren? (niet dat ik echt ga vieren...)

grtz Esther
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Ik ga met de kids de stad in, even rondkijken, waarschijnlijk wil alleen mijn dochter mee, kijken of ik de jongesn ook mee krijg smile
Maar savonds ben ik gewoon thuis Esther, op stap gaan dat zit er niet in helaas..
Ik zou wel willen, heb een leuke man ontmoet winkmaar daar moet ik nog moed voor verzamelen.
Esther
Esther apr 30 '11
ooohhhhhhh......spannend.....!!!!
Ik zou daar ook echt t lef niet meer voor hebben.... om zomaar op iemand af te stappen .... Terwijl ik normaal iedereen de oren van de kop afklets.... maar als ik iemand leuk zou vinden zou ik dichtklappen..... Succes!!! grin
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Ben ook wel bibberie, maar ja als ik mijn mond niet open doe bereik ik dus helemaal niks en zal ik nooit weten of het meer is dan vriendschap en wat kan me eigenlijk gebeuren..:)

Esther:


Dit is fun, het wordt steeds leuker smile

Ik was aan het pendelen en er huppelde een meisje om me heen, een klein meisje, ik schat haar een jaar of 6.

Ik bedacht me dat ik na het kaarten pendelen aan je zou vragen of je dat meisje herkent.
De pendel deed stom en eerst wilde hij me uit alle decks een kaart laten trekken (wat ik heel raar vond).
Toen gaf de pendel aan dat ik niet mocht pendelen..ik vroeg mag ik dan wel over het meisje vertellen?
Ja dat mocht.
En toen viel mijn kwartje smileik mocht pas pendelen nadat ik je over het meisje had verteld.
En inderdaad, mijn pendel zei ja smile


Het is een meisje wat erg ongeduldig is dusss...lol, en ze wil heel graag dat je weet dat ze er is.
En ze wil helpen pendelen.

Ja hoor, ik mag je twee kaarten geven.

De eerste: ( de tweede die ik pendelde maar deze moest als eerst worden opgeschreven, ik heb goeie hulp smile)

Hamaliel: de Engel van de Maagd.
Voor lichamelijke gezondheid, sociale en administratieve vaardigheden.

Als u deze kaart hebt getrokken, kunt u zich zorgen maken over uw gezondheid of lichamelijke zaken in het algemeen. Hamaliel adviseert u op voedingsgebied, maar probeer uw gevoel voor verhoudingen te bewaren.
U kunt proberen te pendelen (met Michael, de Engel van de waarheid) boven een lijst van vitamines of mineralen als u denkt dat uw eetpatroon in een of ander opzicht tekort schiet.

U moet een manier vinden om de energie van uw chakra's te helen en in evenwicht te brengen. Peridootkristallen helpen bij de vervolmaking van het lichaam.

Misschien moet u beslissingen nemen die te maken hebben met harmonie in relaties, met name op het werk.
Zoek kracht bij Hamaliel om u te helpen het juiste moment en de juiste woorden te kiezen teneinde problemen op te lossen. Vergeet niet dat sommige kwesties niet vanzelf verdwijnen als u er geen aandacht aan besteedt, maar zelfs erger kunnen worden.
En u zult kostbare energie verspillen als u zich er zorgen over maakt.
Kies turkoois voor wijsheid en blauwe topaas voor heldere communicatie.
U bent ook iemand die veel aandacht besteedt aan details.
Dat is een goede eigenschap, maar zorg ervoor dat u niet verzandt in details en het grotere geheel uit het oog verliest.
Hoe zinvol is een zorgvuldig vervaardigd spinnenweb als de stofdoek eraan komt?



http://www.kunstkringbeekk.nl/Fotoboek.asp?ID=84&Foto=641

De tweede kaart :

Phuel: Heer der wateren en de krachten van de Maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten,terwijl bij anderen emoties alleen maar kabbelen.

Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen. Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel 'water van de zee' genoemd en een talisman voor zeereizen).

Roep Phuel aan en visualiseer een heldere, zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen. Voel de zuiverende koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor eeuwig te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.



Deze krijg je cadeau, volgens mij is deze voor jou nu op dit moment smile

Vissen

Er was eens een vis in de oceaan die iemand over de oceaan hoorde spreken. En de vis hoorde voor de eerste keer dat er zoiets als een oceaan bestaat. Dus begon ze te zoeken, ze begon te vragen en te informeren, maar niemand wist waar de oceaan was. Ze zeiden allemaal, dat ze erover gehoord hadden. En ze zeiden: " Ooit in het verleden wisten onze voorouders hiervan, het staat in de boeken geschreven."

En dit gebeurde dus, terwijl de oceaan rondom was! Ze waren met elkaar aan het praten, ze leefden in de oceaan.
Maar ze zien het niet. Er is geen ruimte tussen de vis en de oceaan - er is geen sprake van een kloof. De vis is een onderdeel van de oceaan, net als een golf; oftewel: de oceaan is gewoon de oneindige uitbreiding van het wezen van de vis. Ze zijn niet los van elkaar te zien; ze bestaan samen, hun wezen is met elkaar verbonden Hun lichamen lijken misschien verschillend van elkaar te zijn, maar hun wezen is een, het is een eenheid.

Zo is het ook met het goddelijke. Dat kan geen object van een of andere zoektocht zijn, want het blijft een eigen subjectiviteit. Je zult het nergens kunnen vinden want het is overal, en als je er naar begint te zoeken, zul je het gewoon nergens vinden.
Niemand heeft namelijk de onmiddellijke ervaring van het goddelijke. Men haalt alles daaromtrent uit de boeken. En met onmiddellijke ervaring wordt bedoeld: de ervaring die in jou gegroeid is, of waar jij naar toe gegroeid bent….heel intiem, zo intiem dat je niet kunt voelen waar jij ophoudt en waar de ervaring begint.En wil je deze intieme zoektocht beginnen, deze intieme ervaring die het goddelijke genoemd wordt binnen gaan, dan is het eerste wat je je moet herinneren: het is niet ver weg, het is waar je nu bent.

Precies op dit moment bevind jij je in het goddelijke, je ademt erin, je ademt het zelf en je ademt erdoor.

bron : http://mysticaminerva.bekijknu.nl/verhalen/de-vis/19118.html

Ik merk dat ik steeds makkelijker dingen zeg en zie en aan de ene kant is dat mooi aan de andere kant doodeng. Zoals al eerder is geschreven ben je dan bang dat er toch nog mensen zijn die denken: Whooooo!! Loco smile. Of dat je er gewoon zo echt helemaal naast zit, das ook quite embarrasing blush
Nou volgens mij is dit weer een aardig leesstukje, have fun smile
aquarel
aquarel mei 1 '11
groene heks, je zegt : ik heb een leuke man ontmoet..
vertel; ik ben benieuwd en vooral nieuwsgierig :-)
Esther
Esther mei 1 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ben ook wel bibberie, maar ja als ik mijn mond niet open doe bereik ik dus helemaal niks en zal ik nooit weten of het meer is dan vriendschap en wat kan me eigenlijk gebeuren..:) ja heb je... nee kan je krijgen... spannend!!! maar wel heel leuk natuurlijk.... verliefd zijn!!!

Esther:


Dit is fun, het wordt steeds leuker smile

Ik was aan het pendelen en er huppelde een meisje om me heen, een klein meisje, ik schat haar een jaar of 6.

Ik bedacht me dat ik na het kaarten pendelen aan je zou vragen of je dat meisje herkent.
De pendel deed stom en eerst wilde hij me uit alle decks een kaart laten trekken (wat ik heel raar vond).
Toen gaf de pendel aan dat ik niet mocht pendelen..ik vroeg mag ik dan wel over het meisje vertellen?
Ja dat mocht.
En toen viel mijn kwartje smileik mocht pas pendelen nadat ik je over het meisje had verteld.
En inderdaad, mijn pendel zei ja smile
Ja... ik weet t... is mijn dochtertje.... ze had in 2000 geboren zullen worden... maar als ik aan haar denk, zie ik altijd een klein blond meisje voor me (jonger dan mijn dochtertjes die ik hier bij me heb).... leuk!!!! Super dat je haar zo kan zien... zou haar ook zo graag eens zien....

Het is een meisje wat erg ongeduldig is dusss...lol, en ze wil heel graag dat je weet dat ze er is.
En ze wil helpen pendelen.

Ja hoor, ik mag je twee kaarten geven.

De eerste: ( de tweede die ik pendelde maar deze moest als eerst worden opgeschreven, ik heb goeie hulp smile)

Hamaliel: de Engel van de Maagd.
Voor lichamelijke gezondheid, sociale en administratieve vaardigheden.

Als u deze kaart hebt getrokken, kunt u zich zorgen maken over uw gezondheid of lichamelijke zaken in het algemeen. Hamaliel adviseert u op voedingsgebied, maar probeer uw gevoel voor verhoudingen te bewaren.
U kunt proberen te pendelen (met Michael, de Engel van de waarheid) boven een lijst van vitamines of mineralen als u denkt dat uw eetpatroon in een of ander opzicht tekort schiet. Ik hoop dat ik me geen zorgen meer hoef te maken om mijn gezondheid... dat heb ik vorig jaar genoeg gedaan (ik heb vorig jaar helaas kanker gehad).... ik moet wel toegeven dat ik te weinig fruit eet.... dat mag wel meer.... groente zit wel goed denk ik zo...

U moet een manier vinden om de energie van uw chakra's te helen en in evenwicht te brengen. Peridootkristallen helpen bij de vervolmaking van het lichaam. misschien een goed idee om zo`n steen te gaan kopen... ik ben hard bezig om mn lichaam en geest weer in "balans" te krijgen... ik vind zelf dat me dat aardig goed aant lukken is...

Misschien moet u beslissingen nemen die te maken hebben met harmonie in relaties, met name op het werk.
Zoek kracht bij Hamaliel om u te helpen het juiste moment en de juiste woorden te kiezen teneinde problemen op te lossen. Vergeet niet dat sommige kwesties niet vanzelf verdwijnen als u er geen aandacht aan besteedt, maar zelfs erger kunnen worden.
En u zult kostbare energie verspillen als u zich er zorgen over maakt.
Kies turkoois voor wijsheid en blauwe topaas voor heldere communicatie.
U bent ook iemand die veel aandacht besteedt aan details.
Dat is een goede eigenschap, maar zorg ervoor dat u niet verzandt in details en het grotere geheel uit het oog verliest.
Hoe zinvol is een zorgvuldig vervaardigd spinnenweb als de stofdoek eraan komt? Ik heb gelukkig geen problemen op mijn werk.. wel weet ik dat dit eigenlijk niet het werk is wat ik moet doen (ik ben medisch secretaresse)... ik wil graag weer met mensen werken.. als ik gewoon weer helemaal de oude ben wil ik graag voor ander werk kijken.... ik werk nu maar een paar uurtjes, de rest heb ik nog de ziekekaart....



http://www.kunstkringbeekk.nl/Fotoboek.asp?ID=84&Foto=641

De tweede kaart :

Phuel: Heer der wateren en de krachten van de Maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht. Gek... altijd komt dat water bij mij weer terug... ik ben zo gek op water, vooral de zee... ik kan gewoon uren aan t strand zitten en er gewoon naar kijken (het liefst helemaal alleen)... ik zeil ook graag met mijn ouders...

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten,terwijl bij anderen emoties alleen maar kabbelen. ben blij als ik ook eens kan zeggen dat t bij ons al jaren "kabbelt".... helaas is t bij ons meestal de achtbaan.....

Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen. Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties. dit doe ik ook altijd onder de douche... is voor mij alleen maar alweer een bevestiging... dat het niet "gek" is dat ik dat doe.. het helpt me echt heel goed altijd...
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel 'water van de zee' genoemd en een talisman voor zeereizen).

Roep Phuel aan en visualiseer een heldere, zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen. Voel de zuiverende koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor eeuwig te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde. Blijf ik doen!!!!



Deze krijg je cadeau, volgens mij is deze voor jou nu op dit moment smile

Vissen is ook mijn sterrebeeld....

Er was eens een vis in de oceaan die iemand over de oceaan hoorde spreken. En de vis hoorde voor de eerste keer dat er zoiets als een oceaan bestaat. Dus begon ze te zoeken, ze begon te vragen en te informeren, maar niemand wist waar de oceaan was. Ze zeiden allemaal, dat ze erover gehoord hadden. En ze zeiden: " Ooit in het verleden wisten onze voorouders hiervan, het staat in de boeken geschreven."

En dit gebeurde dus, terwijl de oceaan rondom was! Ze waren met elkaar aan het praten, ze leefden in de oceaan.
Maar ze zien het niet. Er is geen ruimte tussen de vis en de oceaan - er is geen sprake van een kloof. De vis is een onderdeel van de oceaan, net als een golf; oftewel: de oceaan is gewoon de oneindige uitbreiding van het wezen van de vis. Ze zijn niet los van elkaar te zien; ze bestaan samen, hun wezen is met elkaar verbonden Hun lichamen lijken misschien verschillend van elkaar te zijn, maar hun wezen is een, het is een eenheid.

Zo is het ook met het goddelijke. Dat kan geen object van een of andere zoektocht zijn, want het blijft een eigen subjectiviteit. Je zult het nergens kunnen vinden want het is overal, en als je er naar begint te zoeken, zul je het gewoon nergens vinden.
Niemand heeft namelijk de onmiddellijke ervaring van het goddelijke. Men haalt alles daaromtrent uit de boeken. En met onmiddellijke ervaring wordt bedoeld: de ervaring die in jou gegroeid is, of waar jij naar toe gegroeid bent….heel intiem, zo intiem dat je niet kunt voelen waar jij ophoudt en waar de ervaring begint.En wil je deze intieme zoektocht beginnen, deze intieme ervaring die het goddelijke genoemd wordt binnen gaan, dan is het eerste wat je je moet herinneren: het is niet ver weg, het is waar je nu bent.

Precies op dit moment bevind jij je in het goddelijke, je ademt erin, je ademt het zelf en je ademt erdoor. Heel mooi...... ik weet dat t er altijd is.... en ik weet ook dat ik goed wordt geholpen... (zo voel ik dat dan)....maar ja.. soms ben ik toch zoekende....

bron : http://mysticaminerva.bekijknu.nl/verhalen/de-vis/19118.html

Ik merk dat ik steeds makkelijker dingen zeg en zie en aan de ene kant is dat mooi aan de andere kant doodeng. Zoals al eerder is geschreven ben je dan bang dat er toch nog mensen zijn die denken: Whooooo!! Loco smile. Of dat je er gewoon zo echt helemaal naast zit, das ook quite embarrasing blush
Nou volgens mij is dit weer een aardig leesstukje, have fun smile
Nou karin.... ik vind t echt ge-wel-dig.... vooral van mijn meisje...SUPER!!!! Maar... nou ben ik ook weer een klein beetje bang.. denk je dat ik me echt druk moet maken om mijn gezondheid.. ik voel me super op t moment... maar ben natuurlijk ook nog heel vaak bang (bij elk pijntje dat ik voel denk ik... T zal toch niet weer...)..

Een hele dikke kus van mij!!!! ben heel blij dat je dit voor me hebt gedaan...!!!!

Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Nou dan zal ik dat verhaal van die man even ophelderen, ik zag dat er nog iemand over was gevallen (Mijn lieve ex...)
Dom van me want hij leest hier dus ook en het is niet de bedoeling dat hij dat hier zo leest, sorry, maar er valt ook nog niks te vertellen.
Ik ben wel verliefd ja, maar of het wat word weet ik niet.
Ik heb vier kids waarvan drie met ASS, dat weten de meesten wel, daarbij ben ik ook niet de jongste en deze man is 6 jaar jonger.
Ik wil zolang de kids thuis wonen sowieso niet met een man in huis wonen, mijn kids gaan voor alle kerels hoe leuk ze ook zijn.
Das probleem 1 smile
Probleem 2 is dat ik gruwelijk onzeker ben en bang ben dat het alleen maar wippen en dan wegwezen wordt (sorry voor de boude uitspraak).
probleem 3 ik wil zo zeker zijn dat het goed zit en dat het oprecht is dat ik denk dat ik daar te extreem in ben en dat wordt ook lastig.
Het rommelt al een hele tijd maar daar blijft het ook bij, het gevoel is van mijn kant wel gegroeid maar ik twijfel of dat bij hem ook zo is.
Dusss....voorlopig is Kaat helemaal niet stoer en wil ze nog veeeel meer van deze man weten voordat ze uberhaupt ergens in mee gaat.
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Hoi Esther,

Ow ik ben zoo blij, ik heb dus je dochtertje gezien, ik twijfelde zo enorm, mijn angst dat ik er naast zit mag ik best wat meer gaan loslaten denk ik. Ik ben jouw dochter heel dankbaar smileIk had wel het idee dat het jouw kindje was maar dat wilde ik van jou horen, ik durfde dat zo niet neer te schrijven uit de angst dat ik ernaast zat en je veel verdriet zou doen.
Wat ontzettend verdrietig dat ze niet meer bij je is nu hier op Aarde, maar ze is wel bij je als engel.
Het is een heel lief meiske zoals ik haar zag, wel een meiske met pit smileEn inderdaad blond, haar tot net boven haar schoudertjes en krullerig. Ze droeg een krans in haar haar en had een wit jurkje aan. En dan de bruine ogen, die vielen op smile


Als je twijfelt naar aanleiding van het vitamineverhaal, waarom laat je dan je bloed niet eens onderzoeken? Ik wil best voor je pendelen maar vind eigenlijk dat je toch naar een arts moet gaan als je twijfelt.
Twijfel je vanwege de kaarten of vanwege lichamelijke ongemakken?
Als je aanvullende vitamines wil ga dan naar een reformwinkel, koop niet de goedkope middelen, dit zijn synthetische vitamines, die wil je niet smile
Als je keurig de schijf van vijf volgt krijg je in principe alle vitamines voldoende binnen, mocht het zijn dat je lichaam sommige vitamines niet opneemt (en met kanker heeft het lijf daar inderdaad moeite mee) dan zou ik het gewoon even laten checken.

Met mensen werken kun je overal, het maakt niet uit wat voor werk je doet smile

Als je graag kristallen wilt voor ondersteuning dan zou ik gaan voor de bergkristal en de turkoois, ik weet niet waarom maar mijn gevoel gaat naar deze twee.
Bergkristal is nu fijn omdat de energietrillingen behoorlijk zijn veranderd, bergkristal helpt je lijf om zich daar aan aan te passen.
Bij de meeste reformwinkels verkopen ze bergkristalarmbandjes voor 2.50 of zo, dus de prijs valt mee.
Ik heb een vriendin met een kristallenwinkeltje, mocht je niet aan de turkoois kunnen komen en wil je hem hebben mag je me altijd pm'en.
Dit is een winkeltje met normale prijzen, sommige mensen vragen de hoofdprijs smile

Ja de achtbaan, ik ken hem smileen zo vele mensen meer, het is de tijd van de achtbanen.
Ga mee met de deining, stribbel niet tegen.

Je bent niet gek met je douche, net zoals ik niet gek ben met mijn dingen die ik zie, dat mogen we allebei loslaten.

Ik ben blij dat je de legging mooi vond, voor mij was het een soort van test voor mezelf en ik ben blij dat ik heb gedurfd.
Jorine en Emuca ken ik, Gast ook dus daar durf ik meer tegen te zeggen dan tegen iemand die ik niet zo goed ken.
Cialaar en Undrill ken ik dus dat zij om me heen waren was geen verrassing achteraf, dat er nu ook bij anderen mensen doorkomen vind ik heel erg bijzonder.
Voor mij helemaal nieuw en ik geniet er van, heerlijk dat ik dit mag doorgeven, ik voel me enorm vereert eigenlijk smile
Het geeft de kaarten een nieuwe dimensie smile

Dank aan Cialaar en Undrill dat ze me hier mee hebben geholpen, als zij niet als eersten waren doorgekomen had ik dit nooit gedurd.
Dank aan jouw meiske en de man die bij Gast verscheen, ik heb er van geleerd dat ik niet hoef te twijfelen smile


Esther
Esther mei 1 '11
Ik vind dat je t super doet.... Niet meer twijfelen! Dan doe ik dat ook niet meer..... smile... Ja mooi he met t meisje.... Blij om te horen... Ik heb blauwe ogen en mijn man donkergroene..... dus van wie ze de grote bruine heeft.... ik vind dat wel altijd supermooi... donkere ogen bij blond haar....

Twijfelen over de vitaminen doe ik eigenlijk niet... maar ik kan me wel voorstellen dat ik echt iets meer fruit moet eten.... ik kan t wel eens laten onderzoeken idd... ik meot toch mn bloed 1 keer in de 3 maanden laten prikken.. kan t in één keer... maar ik voel me 100 keer beter dan voordat ik ziek werd... ik heb sterk het gevoel dat ik beter ben/wordt.... ik heb dit ook gehoord.... een stem in mijn hoofd... en daar hou ik me aan vast....

Ik heb een bergkristallen engeltje... deze heb ik tijdens de chemos altijd bij me gehad. ik had het gevoel dat dit me sterk maakte.. nu staat ze in de kamer. Af en toe zet ik haar buiten in de zon. om nieuwe energie op te doen....
Heeft je vriendin een webwinkel? Dan kijk ik daar eens op...

natuurlijk wil ik Cialaar en Undrill ook bedanken.. en natuurlijk ons meisje... wink

En niet meer twijfelen..... je doet t gewoon echt goed!!!! Er is gewoon zoveel meer.... jammer dat niet iedereen dat voelt... vanmorgen nog, kregen we het bericht dat de boezemvriend van mijn vader plotseling is overleden (nog geen 60 jaar)... Mijn vader heeft Parkinson en heeft t daar heel moeilijk mee... Ik bad dat mijn vader kracht mocht krijgen om dit verlies te kunnen dragen... begint toen de printer opeens te werken.. gewoon helemaal vanzelf.... kreeg ik wel ff kippenvel van... (printer staat gewoon in de kast is niet eens aangesloten op de pc)...

Zo zie je maar weer... geniet van elke dag alsof t je laatste kan zijn.... het is zomaar afgelopen....

Grtz Esther
Esther
Esther mei 1 '11
ps.. ik kopieer je lezing en sla m op mn eigen pc op... mag wel he?
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Vandaag is het 1 jaar geleden dat mijn lieve pap ons heeft verlaten.
Samen met mijn zus en kids hebben we dat *gevierd* op de camping, met vieren bedoel ik zijn leven vieren.
We hebben ook gemopperd, zijn tuintje en terras stond ramvol met onkruid en normaal deed hij dat zelf, nu moesten wij aan de slag...bedankt pa...:)


Spoel je engeltje af en toe even af onder de douche smileeigenlijk hoeft dat niet want bergkristal reinigt zichzelf maar ze vinden het zo lekker. Nee ik voel me sterker en zal mijn best doen niet zo onzeker te zijn maar als je terug leest op het kaarten forum zie je dat dit iets heel nieuws is voor mij, dus het is even wennen.
Tuurlijk mag je dat kopieren!

Gecondoleerd met jullie verlies, soms lijkt het leven zo oneerlijk.
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki