Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

mjere
mjere mei 29 '11
Hoi hoi Groene heks,

Zal ik zeker doen, mijn tijd komt nog wel :-)

Groetjes, Mjere
Mariandel
Mariandel jun 3 '11
Goedenavond!
Is het nog mogelijk om te vragen voor een legging?
Ik zou het fijn vinden als het gaat.

Alvast bedankt!
Marianne
Groene_heks
Groene_heks jun 4 '11
Hallo Marian,

Ik leg kaarten voor mensen die 25 of meer berichten hebben gepost, en dan bedoel ik niet dat je eerst 25 leggingen of lezingen hebt gehad wink
Blijf gezellig hangen op merudi en ik leg zeker een keer voor je!
admin
admin jun 4 '11
Goedemorgen Groene Heks,

Zou jij svp voor mij ook wat kaarten willen leggen? smile
Spannend...ik heb net weer een stap in de "goede richting" gezet? Wat heb ik met deze stap gecreërd.... wink

JustLove Xx
Groene_heks
Groene_heks jun 4 '11
Ja hoor Justlove smile

Jij bent voorlopig even de laatste tot na de renovatie van mijn woning, binnen twee weken moet ik naar een wisselwoning, zover ik weet heb ik daar GEEN internet en ben ik ook te druk om savonds rustig een kaartje te kunnen leggen helaas.
admin
admin jun 4 '11
Dank je wel! (just in time) smile

Je bent maar druk met je huisje! Het zal vast prachtig worden! smileWanneer is je woning klaar? Wanneer kan je gaan genieten? Waarschijnlijk nog voor de bouwvak?

JustLove
Groene_heks
Groene_heks jun 4 '11
19 juli heb ik tot nu toe gehoord, maar ik ben vrij zeker dat die datum nog gaat veranderen.
De aannemer heeft verstand van zijn vak maar de woningbouwvereniging heeft geen flauw idee wat ze aan het doen zijn smile
De wisselwoning zou in de laatste week dat ik er zou zitten ook nog worden verbouwd, ik heb gevraagd of ze wel helemaal lekker zijn en deze woning heb ik dus geweigerd, sukkels echt...
admin
admin jun 4 '11
Idd, ik hoop dat alles toch nog als gepland zal lopen!
(of naar jou positieve verwachting) smile
Groene_heks
Groene_heks jun 7 '11
Argh...ben ik mijn pendel kwijt...fuuu

Even mijn oude pendel in elkaar knutselen smile

@Justlove,

Ik mag twee kaarten voor je leggen.

De eerste kaart:

Isda: de Engel van eten en voeding van de mens.
De kaart van gezondheid en fysieke heelheid.

De Essenen geloofden dat we zowel fysiek als spiritueel heel moeten zijn teneinde harmonie te bereiken. Het lichaam is een energiesysteem dat zeven belangrijke chakracentra omvat. Als uw gezondheid slecht is, functioneren de chakra's bijna niet, wat betekent dat u heel weinig energie hebt. De chakra's hebben alle kleuren van de regenboog. Ieder chakra trilt met een andere snelheid.

Het rode chakra heeft de laagste en het violette chakra de hoogste trillingssnelheid. Het rode, oranje en gele chakra horen bij het Lagere (fysieke) Zelf, terwijl de blauwe, indigo en violette en witte chakra's het Hogere (spirituele) Zelf vertegenwoordigen. Het hart is de brug die overgestoken kan worden wanneer het Lagere Zelf geheeld en geharmoniseerd is.

Deze kaart is voor concentratie op het Lagere Zelf, waarbij het ofwel om fysieke of gevoelsmatige zaken kan gaan.
Isda geeft echter aan dat u eerst de hulp van de Engelen nodig hebt op het gebied van voeding.

Isda vraagt of u blokkades hebt in het rode chakra (fysieke kracht, beenderen en ledematen), het oranje (geslachts en voortplantingsorganen) of het gele (spijsvertering en eetstoornissen), waardoor u uitgeput raakt en uw algehele welzijn negatief wordt beïnvloed.

Ze helpt u de oorzaak van de disharmonie te vinden teneinde het fysieke omhulsel van het Lagere Zelf te helen.
Vul de kelk van gezondheid met uw nieuwe kennis en neem een flinke teug!



De tweede kaart:

Verchiel: de Engel van de Leeuw.
Voor moed, leiderschap en loyaliteit.

Deze kaart is voor degenen die moedig en loyaal zijn en over leiderskwaliteiten beschikken, maar Verchiel wijst erop dat deze eigenschappen vaak gepaard gaan met krachtige emoties en hartstochten.
U bent trots, ambitieus en zit vol liefde voor uw medemens.
U inspireert anderen, met name jongeren, die u wellicht in situaties doen belanden waarin moeilijke keuzes gemaakt moeten worden.
Als u in zo'n situatie zit, neem dat de tijd om Verchiel te vragen u bij te staan en te helpen beslissen hoe, wanneer en met wie u actie dient te ondernemen.

De keerzijde van deze eigenschappen is dat u soms te koppig kunt zijn en niet voldoende nadenkt over de gevolgen van uw handelingen.
Misschien geeft u uw hart te gemakkelijk weg of spant u zich te veel in.
Beide zwakke punten komen voort uit de constante behoefte aan de goedkeuring van anderen, veroorzaakt door uw innerlijke onzekerheid.

Verchiel kan helpen uzelf te accepteren zodat u meer vertrouwen krijgt in uw eigen oordeel, terwijl u blijft luisteren naar anderen en hun mening waardeert.

Kristallen die u kunnen helpen zijn gele topaas (voor zelfvertrouwen en genieten van creativiteit) en citrien (voor bewustwording van uw Hogere Zelf).
Verchiel adviseert macht met mededogen en moed met overtuigingskracht te temperen.



Iemand staat heel hard te schateren achter me, ik kan niet zien of het een vrouw of man is, ik neig naar een vrouw. Deze persoon heeft veel lol om deze laatste spreuk en vind hem bij je passen smile
admin
admin jun 8 '11
Hi Groene Heks, dank je wel voor de legging!

Kaart 1 Engel Isda
Ik heb/had blokkades in het oranje. Zeer pijnlijke baarmoeder. Ik weet waar de disharmonie vandaan komt dat dit veroorzaakt.

Kaart 2 Engel Verchiel
Ik ben bezig een eigen onderneming te starten. Eénmanszaak!
Vindt dit super eng, maar ik weet ook dat ik het kan. De eerste stap bij alles wat nieuw is, is eng eek
Maar ik zet dit keer door, heb er heel veel zin in! smile
Koppigheid.... ik zeg liever standvastig, maar weet dat dit zowel een kracht als een zwakte van me is.

Ik ga zeker gele topaas en citrien kopen om het tij te kunnen keren! Ik wil mijzelf echt niet tegenhouden in mijn vooruitgang.

Ik moet je zeggen, ik ben wel benieuwd wie er aan het schaterlachen was! Hoezo, mijn liefde kriebelt winkgrin

Binnenkort reïncarnatietherapie! Misschien kom ik te weten wie daar aan het schaterlachen was. Hopelijk ontvang ik hierbij ook wat kennis om de kelk van gezondheid te kunnen vullen. Ik houd je op de hoogte!

Dank je wel!
Groene_heks
Groene_heks jun 8 '11
Graag gedaan smile
Begrip
Begrip jun 20 '11
Hoi groene heks,

hopelijk heb je niet al je werk voor niets gedaan confused
want ik heb geen pb'tje in mijn inbox
sorry

Groetjes begrip
Begrip
Begrip aug 1 '11
denk dat er mij iemand precies een beetje vergeten is?

x
Ilse
Groene_heks
Groene_heks aug 2 '11
Begrip, die pb is van november vorig jaar, dat kan ik niet meer checken omdat ik mijn box regelmatig leegmaak.
Ik weet zeker dat hij is verstuurd smile
Begrip
Begrip aug 2 '11
ahn, tjein, is dat dan zo lang geleden?
haha, dacht dat ik je onlangs had gevraagd om nog eens lezing vr me te doen, geen idee.

Alvast bedankt voor je reactie

Groetjes
Groene_heks
Groene_heks aug 2 '11
Dat kun je terug vinden als je op *alle berichten* zoekt.
Ik heb ook teruggezocht en zodoende kwam ik erachter dat het een vraag was van vorig jaar.

Ik weet niet of je berichten automatisch na een bepaalde tijd verdwijnen, maar ik heb je wel een pb verstuurd, voor zover ik me kan herinneren is dat bij mij nog nooit mis gegaan.

Ik weet niet wat ik je heb gestuurd, ik vraag me wel af waarom je dan toendertijd niet hebt gereageerd, maar misschien had je het erg druk smile
Bleu Angel
Bleu Angel aug 19 '11
hallo Karin ik hoop dat alles goed gaat met jou daar ik heb nogal een hectisch jaar achter de rug en veel van de kaart die je vorig jaar voor me getrokken hebtis gebeurt en gebeurd nog.
Groene_heks
Groene_heks aug 20 '11
Wat leuk om te horen dat de kaart nog steeds doorwerkt smile
Hopelijk wordt dit jaar dan wat rustiger voor je!
Met mij gaat het goed hoor, dank je.
Bleu Angel
Bleu Angel aug 27 '11
Hallo
Zou je nogmaals zo'n kaart voor me kunnen
trekken als je tijd hebt. de hectiek was nodig blijkbaar.
Trouwens wat ik je per pb berichte is wel grappig ik had deze engel geupload en ik wist toen nog niks. Maar het horde daar blijkbaar toch wel

Nou nals je tijd hebt zie ik wel wat voor kaart je voor me hebt getrokken

Bleu Angel
voorheen Pultje
Groene_heks
Groene_heks aug 27 '11
Toeval bestaat niet smile
Morgenochtend pendel ik je kaartje(s)!
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki