Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin okt 17 '10
@Irmgard,

Misschien heb je het niet gezien maar je kaartje ligt er al een tijdje.
Ik heb gezien dat je na het plaatsen van dit bericht op het forum bent geweest.
Dus een reactie zou wel leuk zijn, dan heb ik het niet voor niets gedaan smile
rosalba
rosalba okt 18 '10
Hoi karin, zou je aub ook een kaartje voor mij willen leggen?
groetjes Rosalba
Dank u wel!
admin
admin okt 18 '10
Zodra je 25 berichten hebt gepost ben je aan de beurt smile
Ik leg niet gelijk als je nieuw bent, dat staat hier in dit topic ook beschreven,
Nyssa
Nyssa okt 18 '10
Karin

Wil je zo vriendelijk zijn om een kaartje te leggen voor mij?
admin
admin okt 18 '10
Ja hoor Gwen, in de loop van de week komt hij boven tafel.
Ik zal je een pb sturen zodra hij is gelegd.
admin
admin okt 21 '10
Hoi Gwen,

Ik heb het vanavond en vanmiddag tot drie keer toe uitgependeld.
De pendel geeft geen ja en nee, dat ligt aan mij, niet aan jou smile
Zonder duidelijk ja leg ik niet, dus als je nog even geduld kan hebben..
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Hoi Karin,

mag ik vragen of je het voor mij ook zou willen doen?
Alvast bedankt laugh
Emuca
Emuca okt 21 '10
Hoi Karin! smileZou je voor mij ook weer een keer een kaartje willen leggen?

Liefss
admin
admin okt 21 '10
Ik ga dit weekend weer een poging wagen voor jullie alle drie smile
Emuca
Emuca okt 21 '10
lief <3
Lotusje
Lotusje okt 21 '10
Super!
Alvast bedankt, ben benieuwd laugh
admin
admin okt 23 '10
@ Gwen,

Voor jou koos de pendel een kaart uit het heilige vlam-arcanum.

Het zwaard en de mantel van Michaël,
Michaëls kaart van kracht, bevrijding en bescherming.

Als u deze kaart trekt, betekent dat dat u een of beide symbolen nodig hebt.
Elk symbool verschaft kracht en bescherming.
Het zwaard van Michaël kan op twee manieren worden gebruikt.
Het zwaard snijdt allereerst 'de knellende banden' los, daar waar die banden uw vrijheid belemmeren, hoewel het zwaard niet gebruikt mag worden om anderen kwaad te doen.
Als u bijvoorbeeld door iemand bent afgewezen en u niet over uw pijn heen lijkt te kunnen komen, kunt u visualiseren dat het zwaard de band doorsnijdt zodat u vrij bent om verder te gaan.
Maar het zwaard moet niet gebruikt worden als u degene bent die iemand hebt afgewezen.
het zwaard kan ook worden gebruikt voor het verwijderen van obstakels in uw lichaam of negatieve energie die u omringt.
Het aanroepen van Michaël en het tekenen van zijn zwaard symbool op de buitenzijde van de deur beschermt een kamer en de mensen in de kamer.
(Let op: de kruislijn wordt eerst getrokken, links naar rechts, en dan een neerwaartse lijn.)
Je kunt visualiseren dat een geliefde volledig in de kobaltblauwe mantel van Michaël is gewikkeld, met de kap die voorwaarts op de borst valt en de zoom die de voeten bedekt.
Deze mantel kan ook een auto of elk ander voertuig waarmee u zich verplaatst beschermen.
Vraag Michaël vanuit uw hart om het bewuste voertuig te omwikkelen.




Nyssa
Nyssa okt 23 '10
Straf, Karin!

Ik heb mijn zoontje pas uitgelegd dat, als hij bang is, Michaël kan aanroepen. Ikzelf doe dit sinds kort ook.

Ik ben er dus zeker iets mee. Ik denk dat ik eens meer op mijn ontwakende intuïtie ga moeten rekenen.

Dank je wel, nu kan ik er mee doorgaan met de zekerheid dat het goed voor me is.

Hartelijk dank voor de moeite!
admin
admin okt 23 '10
Graag gedaan Gwen, het geeft altijd een heerlijk gevoel als de kaarten iemand verder kunnen helpen!
admin
admin okt 23 '10
@ Lotusje,

Voor jou kiest de pendel twee kaarten, een uit het Regenboog-arcanum en 1 uit het Sterren vuur-arcanum.

Gabriël, Heerser over maandag, de Maan(cyclus) en het roomwit licht.
De kaart van hoop, dromen en aspiraties.

Gabriël heerst over de maan-cycli, die de 28 huizen van de Maan worden genoemd door de ouden.
Maan-energie is vrouwelijk en versterkt de vrouwelijke kant van onze persoonlijkheid.
Of we nu man of vrouw zijn, we bestaan uit gouden mannelijke energie (van de linker-hersenhelft en rechterhand) en zilveren vrouwelijke energie ( rechterhersenhelft en linkerhand).
Mannelijke energie zorgt voor logische denkprocessen, alsook besluitvorming en analytische vaardigheden.
Vrouwelijke energie ontwikkelt uw intuïtie en waardering voor kunst, muziek en poëzie.
Dit zijn subtiele en gevoelsmatige invloeden die u niet kunt meten of analyseren, maar die u moet voelen en ervaren.
U moet deze tegenpolen in de juiste verhouding met elkaar in balans brengen om uw persoonlijkheid volledig te integreren.
Wat u ook wilt bereiken in dit leven, Gabriël helpt u bij het volbrengen van uw ambities en opent de weg naar het begrijpen van uw innerlijke zelf.
Hierdoor zult u een completer mens worden, die oog heeft voor de behoeften van anderen.
Hij toont u uw potentieel en helpt u om wensen en ambities duidelijk te maken.
Gabriël stelt voor uw hart geleidelijk te openen met gebruikmaking van Maansteen of Seleniet tijdens een 28 daagse cyclus, daarbij de magische kracht van de wassende maan omlaagtrekkend.




De tweede kaart,

Barakiel: De Engel van de schorpioen en de vissen,
Schorpioen: nemen van risico's en gebrukken van kansen en ontwikkeling.
Vissen: gevoelige kwesties, verbeeldingskracht en zorgzaamheid.

Barakiel heerst over twee sterrenbeelden.
Als u deze kaart hebt gekozen, zult u weten of u zijn hulp nodig hebt voor een of twee van de sterrenbeelden.
Barakiel helpt de schorpioen bij het afwegen van risico's in het prive leven en op het werk, zoals het evalueren van opwindende nieuwe avonturen of mensen, plus financiering, planning en voltooiing van nieuwe projecten.
Barakieladviseert u niet te veel risico te nemen en, hoewel u barst van de hartstocht, eerst goed na te denken voordat u iets doet.
De kansen die u krijgt betreffende zelfontwikkeling voeren u naar het psychische en spirituele pad.
Kies Amethist voor psychische ontwikkeling en Koraal voor bescherming.
Bij vissen duidt Barakiel erop dat u een gevoelig zorgzaam iemand bent, die artistiek, creatief en fantasievol is.
Omdat u zoveel begrijpt, inclusief uw eigen potentieel en beperkingen, zullen er zich in de toekomst (spirituele) mogelijkheden voordoen.
Maar u kunt heen en weer geslingerd worden tussen extremen.
Het ene moment bent u sterk, het andere moment weer zwak.
Barakiel helpt u met die tweestrijd en adviseert Granaat om u geaard te houden.
Hij verteld u niet fanatiek te worden als u zich sterk voelt en niet bang te zijn voor verplichtingen als u zich zwak voelt.
Kies Obsidiaan om uw potentieel waar te maken en fluoriet voor inzicht want de toekomst is van u.

Mimosa
Mimosa okt 23 '10
Hallo Karin,

Zou je voor mij ook een kaartje willen trekken als je tijd hebt.

Groetjes Micha
admin
admin okt 23 '10
Is morgen oke Micha?
Aod is nog voor je, maar heb momenteel zon koppijn dat ik jullie twee dan graag morgen wil doen smile
Emuca
Emuca okt 23 '10
Neem je tijd Karin! smile
Mimosa
Mimosa okt 23 '10
Is prima hoor Karin.
Hopelijk wordt de hoofdpijn snel minder. Sterkte ermee.
admin
admin okt 24 '10
Ach daar hebben ze pijnstillers voor uitgevonden toch?
Beetje te veel ge-emmer gehad deze laatste weken, ook door ellende op het werk, zal nog wel effe duren denk ik.
Maar vandaag ga ik er weer voor, heb er zin an!
Pagina's: « Vorige ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki