Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Elfje21
Elfje21 mei 15 '10
Hey Karin,

Bedankt voor het leggen van de engelenkaart. Wat me opvalt is dat ik net bezig ben met het helen van opgekropte emoties en angsten en onzekerheden. Hopelijk wil deze kaart dan ook zeggen dat er verandering in komt in de positieve zin.

Die kleur geel zou best kunnen kloppen. Ik heb al een deel gelezen en er zijn wel dingen die ik herken. Bijvoorbeeld dat ik momenteel mijn energie en positieve eigenschappen niet kan gebruiken, door mijn angsten en onzekerheden en opgekropte emoties.

Is die aurakleur een kleur die met de tijd kan veranderen? Of blijft die altijd hetzelfde?

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mei 15 '10
Graag gedaan Elfje, de chakrakleuren zijn altijd hetzelfde.

Elfje21
Elfje21 mei 15 '10
Bedankt voor het filmpje!

Veel liefs,

Elfje21
Lin
Lin mei 16 '10
Hoi Lieve Karin,
zou ik ook heel erg voorzichtjes om een kaartlegging mogen vragen ?

P.s hoe gaat het nu met je?

Liefs Linda
admin
admin mei 16 '10
Je mag het ook heel wild doen hoor smile
Met mij gaat het goed, dank je wel dat je dat vraagt.
Ik zal vandaag een kaart voor je pendelen.
admin
admin mei 17 '10
@ Lin,

Cassiel: Heerser over zaterdag,Saturnus en het Zilverwit en Bronzen-Obsidiaan Licht.de kaart van harmonie,balans en sereniteit.

Cassiel brengt de stralen van licht en schaduw,want in het leven is er altijd een schaduwzijde.Geluk en verdriet,lachen en huilen,positief en negatief.
Zonder de een kan de ander niet volledig op waarde worden geschat.
Cassiel herinnert ons eraan dat u de duisternis kunt veranderen in licht met doorzettingsvermogen en door iedere uitdaging te zien als een nieuwe mogelijkheid.Uit lijden komt ofwel verbittering,die de ziel in een wurggreep houdt, of liefde en mededogen die de ziel de ruimte geven en naar sereniteit voeren.
Misschien hebt u deze kaart gekozen omdat u nu verdriet of zorgen heeft.
Cassiel biedt troost in de donkere nacht van de ziel die u terugvoert naar het licht.
Zijn kristallen zijn zwarte/witte Agaat,Sneeuwvlok of gouden Obsidiaan.Dit zijn kristallen waarin het licht van de hoop door de duisternis schijnt.
Voor het zoeken van harmonie en evenwicht moet u de tijd nemen om na te denken over innerlijke vrede,om een te zijn met uzelf,de natuur en uw omgeving.We zijn allemaal met elkaar verbonden met elkaar door het collectieve bewustzijn, ook wel het kosmische web genoemd.
Cassiel vraagt u om via dit web liefde en mededogen te sturen naar alles en iedereen op aarde.
Als u dat doet, zult u het duizendvoudig terugkrijgen en in harmonie zijn met alles wat leeft.

Bij jou krijg ik de kleur Lila door Lin, maar dan meer richting blauw dan rood.



Kleur

Lila



Focus

Het engelenchakra activeren - engelenleiding toelaten



Chakra

Engelen - ook bekend als het vijfde-oogchakra.

Er zitten twee hele belangrijke chakra's boven het voorhoofd- of derde-oogchakra. De sanskritische naam voor dit chakra is soma, wat 'water' betekent. Het brengt het vuur van het zonnevlechtchakra in evenwicht, zorgt voor balans en harmonie als het geactiveert is. Het vijfde oogchakra, dat zich boven het voorhoofd bevindt, heet in het Sanskriet Lalata. In het new-agebeweging wordt het vijfde-oog-chakra vaak het engelenchakra genoemd. Als het wordt geactiveert, kunt u niet alleen meester van uw eigen lot worden, maar ook dagelijks innig contact met engelen hebben.

Het engelenchakra heeft een natuurlijke resonantie met een zeer bleke tint lila. Het is de Violette Straal van spirituele transformatie die geheel doortrokken is van spirituele zuiverheid.

Aartsengel Tzafkiël is de engel van diepe contemplatie van God, Die het goddelijke vrouwelijke wateraspect van de schepping vertegenwoordigt. Tzafkiël voedt alle dingen en bied een blik op andere werkelijkheden. Ze geeft zegeningen door wijsheid te schenken die spirituele groei stimuleert. Tzafkiël vanbant alles wat spirituele ontwikkeling verhindert. Ze bevordert inzicht, mystiek en scherpzinnigheid door de vrouwelijke kant van uw karakter volledig te ontwikkelen.



Fysieke associaties

Brengt elk deel van het fysieke lichaam in evenwicht in harmonie. Verwijdert blokkades en verlicht spanningshoofdpijn.



Emotionele en geestelijke associaties

Vermindert rusteloosheid, irritatie en bezorgdheid. Wordt gebruikt voor diepgaande emotionele genzing, geeft vrede aan een verwarde geest. Lila bevrijdt iemand van gedachten, indukken en sporen van anderen. Bevordert objectiviteit en concentratie.



Spirituele associaties

Helpt op innerlijke en uiterlijke reizen, gewijgide realiteiten, diepe meditatie. Poort aan het onbekende. Banden met het domein der engelen. Heft spiritueel ongemak en oude karmapatronen op.

Bron: http://sites.google.com/site/patriciapoppe/lilastraal
Lin
Lin mei 17 '10
Lieve Karin ik wil je heel erg bedanken voor deze kaartlegging.
Enne de woorden komen niet voor niets voor bij.
Het sluit zo perfect aan met wat ik de afgelopen 2 dagen heb meegemaakt.
Gisteren is onze overbuurvrouw onwel geworden in bad.
Heb bhv en ben direct heen gelopen, ambulances waren al onderweg.
Opdat moment werden emoties uitgeschakelt en wist wat te doen..
Achteraf heeft het jammer genoeg niks mogen helpen, ze was al hersendood. Gister avond hebben ze de stekker uit moeten halen.
Uit onderzoek bleek dat ze een hersen tumor had en dat ze een hersenbloeding erbij had gekregen.

Vanmorgen toen ik kreeg te horen ..kon even niet meer bewegen
voelde aan de ene kant dat ik alles heb kunnen doen gedaan heb, anderzijds het gevoel van machteloosheid, want je hebt immers het papiertje voor BHV (bedrijfshulpverlening)
Donderdag word ze begraven, samen met nog een buurvrouw gaan we er heen. En ik hoop dat ik haar daar nog mag aanschouwen voor ze verder gaat...

Wederom heel erg bedankt, ik zal deze legging regelmatig lezen de komende periode.

Liefs linda
Duifje
Duifje mei 18 '10
Hai Karin,

Zal ik het maar wild vragen dan?.. LOL

Wil je nog een vraag weten?. of trek je gewoon (nou ja gewoon....niet natuurlijk) een kaart een algemene kaart?.

Kijk maar of je er zin in hebt, en of je er tijd voor hebt. Ik ben geduldig (eigenlijk helemaal niet maar goed ik heb geleerd om geduldig te zijn) Zo lekker dat je hier gewoon eerlijk kan en mag zijn.

lieve groet, Duifje
admin
admin mei 19 '10
Hoi Duifje, ik pendel de kaart uit en nee ik hoef geen vraag.
Je krijgt de kaart die op dit moment bij je past smile
Ik beloof niet vandaag want mijn oudste zoon komt vandaag terug uit Spanje en die ga ik helemaal fijn knijpen, ik heb hem erg lang gemist.
admin
admin mei 19 '10
Wordt je geduld toch op de proef gesteld...lol, geeft niks hoor ik ben ook een mientje ongeduld soms.
Duifje
Duifje mei 19 '10
Hai Karin,

Het fijnknijpen van je zoon gaat UITERAARD voor.... LOL.

Fijn voor je dat hij weer thuis is!

Knuff Duiffie
admin
admin mei 24 '10
Ik pak ze volgende week weer op dames, ik heb even een paar lekkere vrije dagen met de kids ingepland, die hebben we even nodig.
Family quality time smile
Duifje
Duifje mei 26 '10
dit is een test........
admin
admin mei 27 '10
Ha ha nee hoor lieverd, ik ben gewoon een druk mens smile

@ Duifje,

Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.

Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst. Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan. Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.

U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren.
En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen.
Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.

Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.

Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.

De kaart van Melchisadec viel langs mijn hoofd toen ik de eerste uitpendelde (viel echt letterlijk op schoot) dus die plak ik er ook even bij.



Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht.

De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.
Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel.
Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid.
Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken.
De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden.
Het spirituele voedsel komt eraan.
De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf.
Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.

Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.



http://www.google.nl/imgres?imgurl=http:...%26tbs%3Disch:1
Duifje
Duifje mei 27 '10
Hai Karin,

Zit dit met de tranen in mijn ogen te lezen. ..... WOUW.....
wat klopt dit ontzettend.

verder heb ik op dit moment even geen woorden. Er gaat genoeg door mij heen. Ik weet nu in welke richting ik kan gaan zoeken.

DANK ........ heel erg bedankt!.

Dikke knuf Duifje
admin
admin mei 27 '10
Ik ben blij dat je er iets aan hebt smile
Graag gedaan Duifje.
Fay
Fay jun 17 '10
Hej Karin.

Zou je voor mij ook een kaart kunnen leggen?

En heb je dan meer info van mij nodig?
Ik heb zelf tarot kaarten (Da Vinci enigma tarot), en wel eens geprobeert om me erin te verdiepen, maar kom niet ver, en het dek voelt alsof het niet bij mij past, heb t ook gekregen.
Maar ben benieuwd wat er uit jou kaarten komt voor mij smile

Liefs Fay.
admin
admin jun 18 '10
Hoi Fay,

Nee hoor heb geen info nodig smile
Tarot leggen is erg leuk, ik doe het niet vaak maar heb er wel plezier in.
Misschien voelt je deck nog niet lekker omdat je nog niet zo veel hebt gelegd?
Ik had met mijn eigen deck (een heeeeele ouwe) ook niet zoveel, maar gaandeweg ben ik er toch aan gehecht geraakt.
Ik zal je kaart dit weekend leggen, nu moet ik weekend boodschappen doen, ben ik de meute van zaterdag voor.
Niets erger als in een bomvolle supermarkt rondlopen..blegh..
admin
admin jun 18 '10
Karin, ik voel me een beetje éhè éhè èhhhh !
zou je een kaartje voor me kunnen trekken?
met wat goeie raad erbij?

liefs, Tinne.
admin
admin jun 19 '10
èhé éhé éhhh....lol, ik snap precies wat je bedoelt crazy

Kaartje komt eraan schatteke.
Pagina's: « Vorige ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki