Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Anke
Anke mrt 18 '10
De vraag die dan bij mij opkomt is: wil je gelukkig worden met deze man?
admin
admin mrt 20 '10
Gezien het feit dat er totaal geen enkele reactie komt hoeven deze twee dames van mij geen kaart meer te verwachten, even goede vrienden smile
Elfje21
Elfje21 mrt 21 '10
Hey Karin,

Ik wilde even vragen wat voor soort vragen je zowal beantwoord om de engelenkaarten te kunnen leggen en op welke manier je ze legt. Ik zit zelf met een aantal vragen, maar weet niet of je rond die vragen raad kan geven of een antwoord op de vragen?

Ik hoor ook graag de kijk van verschillende mensen op mijn vraag, dus daarom dat ik op een aantal topics deze vraag stel.

Maar als je mijn vragen zou kunnen beantwoorden dan mag je dat altijd laten weten. Ze zijn rond mijn studies en mijn beroepsleven. Voor de rest heb ik ook wel vragen over mijn liefdesleven, maar het eerstgenoemde is momenteel even belangrijker.

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mrt 21 '10
Hoi Elfje,

Ik beantwoord geen vragen, ik pendel een kaart uit die op dat moment voor jou belangrijk is.
Ik bepaal niet welke, dat doet de pendel dus, wel zoek ik altijd nog op intuïtie er iets bij, neus gerust bij de vorige leggingen.
Zoals Jorine al aangeeft, sommige antwoorden moet je echt niet via kaarten vragen.

Wat ik je kan adviseren is (als je dat wel eens doet) proberen via meditatie zo dicht mogelijk bij je eigen gevoel te komen en zo erachter te komen wat je nu écht wilt.

Stel dat ik op je vraag een antwoord krijg dat je bijv. in de gezondheidszorg je baan zal vinden, jij gaat braaf studeren en dan blijkt dat dit toch helemaal niet bij jou past....wat doe je dan? Ga je eigen gevoel na, niet dat van een ander, alleen dan maak je voor jou de beste keuze.
En wat de liefde betreft geldt eigenlijk hetzelfde, volg geen kaart maar je eigen gevoel smile

Dus een *op goed geluk* kaart wil ik met liefde voor je leggen.
Elfje21
Elfje21 mrt 21 '10
Hey Karin,

Ik weet het. Het is belangrijk om sommige dingen op je eigen intuïtie af te doen. En dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar het probleem is dat de studie die ik wil doen, toelatingsproeven vereist. Ik weet dus niet of het me ooit gaat lukken om te doen. Maar ik wil het heel graag proberen.

Maar het grootste probleem is dat het zou kunnen dat mijn gezondheid dat wat in de weg gaat zitten. En daar maak ik me zorgen over. Daarom dat ik me afvraag of ik toch moet doorgaan met het gaan voor deze studie, of moet ik toch oppassen voor mijn gezondheid en iets anders kiezen. Maar dan zou ik niet zo gelukkig zijn als ik zou zijn met de studie die ik echt graag wil. Dat is zo'n beetje waar ik mee inzit.

Als je wil mag je altijd een kaart trekken.

Veel lieve groetjes,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 mrt 21 '10
Hey Karin,

Wat ik ben vergeten te zeggen, is dat ik zelf een studie ben begonnen die ik niet graag doe, maar omdat ik momenteel dus die studie die ik graag wil doen, niet kan beginnen.

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mrt 21 '10
Dan heb je je antwoord toch al?
Nu zaak uit te zoeken hoe je mogelijkheden kan vinden toch die studie, die je wil, te gaan doen, denk ik smile
Elfje21
Elfje21 mrt 23 '10
Hey Karin,

Ja, dat ga ik zeker doen. Want ik wil het heel graag!

Zou je misschien toch nog een kaartje willen trekken (algemeen dan) over wat momenteel belangrijk is voor me?

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mrt 24 '10
Die krijg je van mij! Ik kan niet beloven dat dat vandaag nog lukt.
Morgenochtend vlieg ik voor 4 dagen naar Spanje naar mijn pappa, die is erg ziek.
Ik denk dat ik de rust vandaag ver kan zoeken om hier even voor te gaan zitten.
Maar als je even geduld hebt dan leg ik hem zo snel mogelijk!
Elfje21
Elfje21 mrt 24 '10
Hey Karin,

Bedankt dat je de kaart wil leggen. Doe maar rustig aan, wanneer je de tijd vindt.

Ik wens je papa veel beterschap en hopelijk gaat het snel weer beter.

Veel lieve groetjes,

Elfje21
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 28 '10
Hallo Karin
Allereerst beterschap met je vader.
Zou je als je terug bent voor mij de kaart kunnen leggen.
Maar eerst je vader die is nu wat belangrijker dan wij.
Goede vlucht

Groetjes Pultje
admin
admin mrt 28 '10
Die is zeker belangrijker.
ik wil even tijd om bij te komen, de afgelopen vier dagen waren erg zwaar en heel emotioneel.
admin
admin mrt 28 '10
Ik corrigeer me nog verder, ik leg voorlopig even helemaal niet.
ik wil de tijd en ruimte hebben voor mezelf, mijn kinderen en mijn ouders, dit wordt voor ons een zware periode en ik wil nu geen verplichtingen.
Elfje heb ik beloofd en beloftes kom ik na, de rest zal geduld moeten hebben, heel veel geduld en anders ergens anders kaarten moeten vragen.
Thats life smile
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 28 '10
Gelijk heb je als je weer zover bent
hoor ik het wel.
Sterkte
Groetjes Pultje
Elfje21
Elfje21 mrt 29 '10
Hey Karin,

Ik weet dat je je belofte wil nakomen, maar ik begrijp heel goed dat het moeilijk gaat en dat je tijd nodig hebt voor je familie en vader vooral. Dus als je wil dan hoef je het niet te doen voor me. Je mag het als je je daar beter bij voelt laten voor later. Zoals ik zei doe rustig aan!

Ik wens je veel sterkte en veel beterschap voor je vader,

Veel liefs,

Angel721
claire1980
claire1980 apr 27 '10
Hai Hai,

Meld me ook aan voor engelenkaart en ben ook benieuwd hoe jullie leggingen doen.
liefs
admin
admin apr 28 '10
Dat staat beschreven in dit topic Claire.
Als je verder leest heb je ook gezien dat ik de kaarten even aan de kant heb gelegd.
Ik pak ze beslist weer op maar weet niet wanneer.
admin
admin mei 12 '10
Ik wil graag de kaarten weer oppakken, wel rustig aan dus wie wil die mag een seintje geven.
Ook de dames hierboven, soms komen mensen niet terug hier na een bezoek en ik ga dus nu niet plompverloren leggen smile
Elfje21
Elfje21 mei 12 '10
Hey Karin,

Als je je daar goed bij voelt, dan mag je voor mij wel engelenkaarten leggen.

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mei 13 '10
Elfje21:

Ariel:heerser over de elementen van Aarde en Lucht,Pluto en het purperviolet Licht.
De kaart van psychische ontwaking,mysterie en heelheid.

Ariel is de elementaire Engel die heerst over de helende krachten van aarde en lucht.
Hij helpt Rafael bij het genezen van lichamelijke aandoeningen,vooral degenen die met deze elementen te maken hebben.
Deze kaart kan u in dat opzicht helpen,want door Ariel aan te roepen kunt u de zachte,vriendelijke helende energie van lucht{het zogenaamde engelenlicht} gebruiken bij het verlichten van ademhalingsproblemen.
U kunt hem roepen voor problemen betreffende de longen,keel en neusholten.
Met de hulp van Ariel kan ook het helende element van aarde{reiki} in de juiste banen worden geleid,meestal in de vorm van warmte,en toegepast op elk deel van het lichaam.
Gebruik tijgeroog of rookkwarts voor aarding en het absorberen van negatieve energie.
Deze kaart bied vooral mysterie.
Als de engel die bij Pluto hoort,verbindt Ariel de zichtbare wereld van de lucht met de onzichtbare onderwereld via het medium van de aarde.
Deze verbinding is multi-dimensionaal en kan de ontwikkeling van uw paranormale vermogen{het derde oog chakra} bevorderen.
Bij dit chakra horen kristallen als sugiliet{voor de ontlading van spanningen en een hoog bewustzijn} en de energie van donker-paarse amethist voor het sluiten van bepaalde deuren en het openen van andere,waaronder de deur naar het vijfde element {ether}.
Het grootste mysterie van allemaal is het leven zelf.

Ik krijg heel sterk de kleur geel door bij jou.
Dit kan te maken hebben met je navelchakra.
Kijk hier eens naar als je wilt.


http://www.google.nl/imgres?imgurl=http:...%26tbs%3Disch:1

Pagina's: « Vorige ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki