Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Begrip
Begrip nov 1 '10
Hey, hier Ilse. Zou je nog eens willen^proberen om een kaartje te trekken voor mij?

Groetjes Ilse
admin
admin nov 2 '10
Ik zal vandaag of morgen weer een poging doen Ilse.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 2 '10
hallo
ik zou ook wel eens dat je me een kaart legt
ik wil je alvast bedanken en hoor het graag
heel veel liefs
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 2 '10
hoi hoi
ik zou ook wel eens een kaartlegging willen krijgen
als je er klaar voor bent en zin hebt

ben wel nieuwsgierig

heel veel liefs
margo
admin
admin nov 3 '10
Jee, lastig, ik denk niet dat ik dat ga doen.
Ik zal je uitleggen waarom, ik hanteer de laatste tijd de norm dat je minimaal 25 berichten moet hebben gepost.
Nou dat haal je wel voor het afgelopen jaar.
Het gene waar ik me niet fijn bij boel (en dat is persoonlijk) is dat je om de paar maanden eigenlijk alleen maar komt halen.
Je vraagt om fotolezingen, kaarten en dat mag hoor, daar is het forum immers ook voor.
Ikzelf heb moeite met mensen die alleen maar komen halen, ik wil om die reden ook niet voor je leggen.

No offense en en ik hoop dat je vind wat je zoekt.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 3 '10
hoi hoi
ik snap niet wat je bedoelt maar dat kan aan mij liggen.maar ik vraag voor de eerste keer of je een kaarlegging wil doen
en je biedt het zelf aan op dit form
dus daar heb ik op gereageerd
daar is dit form toch voor
ik vind dit eigenlijk raar maar oke
admin
admin nov 3 '10
Dat mag je vinden, net zoals ik mag weigeren smile
Ik leg met liefde en plezier maar vind het prettig als er ook iets terug komt, alleen maar halen houd ik niet van, dat bedoel ik.
Als ik in de geschiedenis kijk kom je om de paar maanden met vragen om kaarten, heb je zelf dan helemaal niets bij te dragen?
Ik doe het gratis omdat ik weet dat er voldoende mensen zijn die geen dikke beurs hebben, maar dat betekent niet dat je om de paar maanden kan komen *grabbelen*, een klein beetje eigen inbreng mag dan ook wel vind ik.

Ik begrijp dat je bent teleurgesteld smilemaar ik ben ik.
Serenity
Serenity nov 3 '10
hihi ik mag 10keer!!!
Maar moet nog steeds wel dit topic lezen dus uhm.... ik houd ze te goed hahahahaaa

Maar even ermee te bemoeien, Ik vind dat je wel gelijk hebt als dat je norm is en je er niet lekker bij voelt om er dan toch 1 te geven dan moet je het zeker ook niet doen!

Ik snap ook wel dat je liever legt voor diegene die om je heen zijn, dus actief hier op dit forum.
Tja Eyes of heaven Je begrijpt wel dat Karin gelijk heeft met alleen maar halen.... het is leuk zo'n forum waar het kan maar dan maak je eigenlijk alleen maar misbruik van de situatie!
Kom vooral even neuzen op de vele Topics en misschien krijg je daaruit opheldering of kan jezelf vragen stellen ...
En het leuk daarvan is dat verschillende lichtgevoelige jouw meerdere kanten kan laten inzien en daarmee leer je inzicht en daar heb je ook een heleboel aan kan ik je vertellen!

Nou ik hoop je wat vaker te zien op het forum en misschien wel een keer de discussie met elkaar aan gaan op een topic hihi mij lijkt het erg leuk!
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 3 '10
hoi hoi
ik ben zeer zeker niet boos maar benieuwd met alles van spiritueel. en tuurlijk niks tegen je wil, dat is echt het laatste wat ik wil.
maar zo zag ik dat niet
ik wil alleen maar leren en ben heel nieuwsgierig.
ik ga maar eens neuzen hihi
groetjes
admin
admin nov 3 '10
Leuk eyes of heaven! Altijd fijn om nieuwe visies en berichten te lezen.

Enne Lily, het is niet zo dat je, als je 250 keer post, je tien keer een kaart kunt vragen, lol.
Maar tellen kun je wel! laugh
admin
admin nov 3 '10
Ilse je hebt pb smile
admin
admin nov 5 '10
Ik ben klaar met leggen hier.
Aanvragen worden niet meer beantwoord smile
Laat eerst de sfeer maar beter worden en dan zal ik het nog eens bekijken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 25 '11
Op verzoek van Karin is deze weer open. Mag ik aftrappen door meteen er eentje aan te vragen? smile
bloem
bloem apr 25 '11
Hoi Karin,

Ik zit voor t eerst op dit forum.
Ik lees net dat je weer kaarten legt.
Ik zou t heel erg leuk vinden als je dat voor mij wil doen

Groetjes Jeannette
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Is onderweg Jules smile

Hoi Jeanette, ik leg met liefde en plezier een kaartje voor je, ik heb wel de stelregel dat je minimaal 10 berichten moet posten voor ik iets leg.
Vaak komen mensen alleen hier voor een kaart en zijn dan weg.
Dat mag iedereen heeft die keuze, voor mij voelt dat niet fijn vandaar mijn keuze smile
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Ik heb besloten om dit topic weer open te gooien omdat ik het gevoel heb/had dat ik hier eigenlijk nog maar weinig deed.
Het was meer reactie geven dan zelf iets inbrengen voor mijn gevoel.

Ik kan wel roepen, had tijd nodig voor mezelf, maar dat heb je eigenlijk altijd nodig dus die vlieger gaat voor mij niet op smile

Je kunt zeggen waarom die tien berichten dan eerst..
Het voelt gewoon niet fijn als mensen na een kaart of fotolezing meteen weer weg zijn, het voelt als halen en wegwezen, precies wat ik zelf hier ook niet wil doen, vandaar smile
Cialara
Cialara apr 25 '11
Karin wat fijn dat je dit weer gaat doen smilewil je er voor mij ook eentje leggen?

Liefs Jorine
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Ja hoor smile
Word vanavond, nu nog een laatste dagje profiteren van die fijne zon en lekker kliederen met de kids bij het water.
Arach mag vandaag ook effe zwemmen smile
Emuca
Emuca apr 25 '11
Wil je er vanavond ook een voor mij leggen? laugh



Wuuh ik wil ook zwemmen!
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Drie op een avond is te veel schatteke smile
Ik ben per kaart ongeveer een uur bezig, dat komt omdat ik alles uitpendel en dat neemt veel tijd in beslag.
Morgenavond goed?
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki