Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin jun 19 '10
Fay,

Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
De kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.

Uriel brengt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.
Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
Op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
Hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
Net als water heeft vuur veel aspecten.
Vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
Vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt.
Visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolgens in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert.
Verlos uzelf van het verleden.
Voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd.
Vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.



Bron http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/2/13/media_xl_984013.jpg


Twinkel twinkel kleine ster,
ik zie jou al van heel ver.
Met jouw stralen zij aan zij,
maak jij alle mensen blij.
Twinkel twinkel mooie ster,
ik zie jou al van heel ver.


Bron home.hccnet.nl



bron anrah.punt.nl


Kathedraal kristal

Kathedraalkristallen heten in het Engels Cathedral Lightbraries of Atlantean Cathedral Lightbraries.
Ze zijn 'ontdekt' door Katrina Raphaell (zie haar boek The Crystalline Transmission, A Synthesis of Light).
Ze lijken op kathedralen, en hebben meestal één belangrijke punt en een aantal 'zijbeuken'.
Deze zijn allen gevuld met kennis en wijsheid. Kathedraalkristallen hebben direct contact met de Meesters en de Engelen, ze brengen hoge bewustzijnsfrequenties.
Ze zijn Lichtbibliotheken, een opslagplaats voor oude kennis en wijsheid, en verbonden met de zgn. Akasha Kroniek.
Ze bestaan in alle soorten kwarts, dus Bergkristal, Amethyst, Rookkwarts en Citrien.
Ze komen eens in de 2000 jaar naar de aarde om de mensheid te assisteren en te leiden in hun ascensieproces. Kathedraalkristallen zijn zelden, vandaar dat je ze maar zelden tegenkomt.
Born www.lichtcentrum

Ik heb de eer zelf een van deze beauty's te hebben gevonden, of zij mij dat kan ook natuurlijk smile
admin
admin jun 19 '10
Zo, nu even met Arach wandelen, even een frisse neus en dan pendel ik de jouwe Tinne.
admin
admin jun 19 '10
oh jaaaa...eerst met Arach wandelen, de schat!!
admin
admin jun 19 '10
Ik voel verdriet bij je...knuffie.

Tinne,

Voor jou kiest de pendel een ander Arcana, het sterrenvuur Arcana.
Er is vanavond iets met sterren, ik kom ze nu wel heel vaak tegen vandaag.
Ik mag twee kaarten pakken, ik snapte het eerst niet, maar het zijn er duidelijk twee.

Deze kan ik niet kopieren en plakken dus effe geduld, ik moet alles met de hand typen.
admin
admin jun 19 '10
oeps, wat een werk geef ik je.. sorry.. je mag die gerust ook morgen schrijven, Karin.. als jou dat beter uitk komt.
admin
admin jun 19 '10
Tinne,

Eerst paars smile


Bron http://www.netwerkpalliatievezorg.nl/Def...rdoostfriesland

En dan lezen.

Hamliel, de engel van de maagd.
Voor lichamelijke gezondheid, sociale en administratieve vaardigheden.

Als u deze kaart hebt getrokken, kunt u zich zorgen maken over uw gezondheid of lichamelijke zaken in het algemeen.
Hamliel adviseert u op voedingsgebied, maar probeer uw gevoel voor verhoudingen te bewaren.

U kunt proberen te pendelen met Michael, de engel van de waarheid, boven een lijst met vitamines of mineralen als u denkt dat uw eetpatroon in een of ander opzicht tekort schiet.
U moet een manier vinden om de energie van uw chakra´s te helen en in evenwicht te brengen.
Persidootkristallen helpen bij de vervolmaking van het lichaam.

Misschien moet u beslissingen nemen die te maken hebben met harmonie in relaties, met name op het werk.
Zoek kracht bij Hamaliel om u te helpen het juiste moment en de juiste woorden te kiezen teneinde problemen op te lossen.
Vergeet niet dat sommige kwesties niet vanzelf verdwijnen als u er geen aandacht aan besteed, maar zelfs erger kunnen worden.
En u zult kostbare energie verliezen als u zich er zorgen over maakt.
Kies Turkoois voor wijsheid en blauwe topaas voor heldere communicatie.
U bent ook iemand die veel aandacht besteed aan details.
Dat is een goede eigenschap, maar zorg ervoor dat u niet verzandt in details en het grotere geheel uit het oog verliest.
Hoe zinvol is een zorgvuldig vervaardigd spinnen web als de stofdoek eraan komt?


Bron Loesje

Muriel: de Engel van de Kreeft.
Voor terughoudendheid, zelfvertrouwen en tevredenheid.

De kaart van Muriel is voor iemand die stil en gesloten is. U vindt het prettig om op uzelf te zijn maar kunt ook goed overweg met anderen, vooral met dierbaren. Sterker nog, u bent heel gelukkig in het gezelschap van familie of vrienden. U bent zelfstandig, weegt uw woorden zorgvuldig alvorens te spreken en probeert met alles in harmonie te leven. Hoewel u nu en dan een periode van rusteloosheid ondervindt, maakt u zich over het algemeen geen zorgen over het verstrijken van de tijd en laat u de dingen natuurlijk verlopen.

Muriel suggereert echter dat u geneigd bent te veel van wat u gelooft voor uzelf te houden. Als u dit te veel opkropt, kan dat uiteindelijk voor problemen zorgen. U moet uw waarheid kunnen uitspreken en uw leven ernaar kunnen inrichten. U bent bang om eerlijk te zijn omdat u daarmee anderen kunt kwetsen, maar als u niet eerlijk bent, kunt u anderen daar op de lange termijn juist een slecht dienst mee bewijzen.

Kies opaal om deze tekortkomingen te overwinnen, want deze steen helpt u onbewust gedachten scherp te krijgen. Rodochrosiet is goed voor het in evenwicht brengen van de chakra's die met uw lichaamsenergie te maken hebben. Luister naar de wijsheid van uw liefdevolle hart, want u kunt de pure waarheid alleen met uw hart waarnemen.



Nou dit zijn ze allebei, ik heb er zelf veel aan gehad om deze twee uit te werken, ik hoop voor jou des te meer!

xxx

admin
admin jun 19 '10
hartelijk dank.. en ik ga met de engelen die hier staan mediteren.
het zijn juist twee onderwerpen waar ik in zit..
juiste ontwikkeling naar gezondheid( zit al veertien dagen met menstrueren)
en m'n waarheid spreken.. ik hou me te veel in, en das jammer voor mij en ook voor anderen. Klopt.

thanks lieverd. Je geeft het zo met zachtheid en dat doet me deugd,

liefs,
Tinne
admin
admin jun 19 '10
Rozenbotteljam, appelstroop, lekker dik op je boterham en toch maar even naar de huisarts, misschien is je ijzer wel erg laag en dan ben je erg moe.
En mocht je evntueel extra ijzer nodig hebben, gooi dan af en toe wat extra olijfolie door je salade wink
admin
admin jun 19 '10
ja goed plan!!! grin
en ... rozebottle jam.. ik hoop er in de toekomst zelf te kunnen maken!
admin
admin jun 19 '10
Ja als Sky ze niet uitgraaft lol, Arach plukt al mijn plantenpotten leeg...
gekke Belg..hi hi zo noemen we hem soms, maar het is wel de allerliefste Belg van de wereld xx
Samen met jou op de eerste plaats smile
En dan op de tweede plaats die leuke Belgische zanger, das een lekker ding smile
Ben even zijn naam kwijt..
admin
admin jun 19 '10
stan van Samang? Roel van der Stukken?
admin
admin jun 19 '10
Tinne dit is waanzinnig, ik ga googlen op die Belgische zanger en wat kom ik tegen .... Het heelal.


Er is iets met de sterren en die zanger kan ik niet vinden ., jammer.

admin
admin jun 19 '10
hahaha.. ja de nieuwe snaar.
ik denk dat ik maar eens een Belgische muziek-topic ga openen!!
Fay
Fay jun 21 '10
Hej karin.

Dank je wel voor de kaart.
Ik moet er me er nog even goed in verdiepen, maar iig heel interessant.

Liefs fay (Melanie)
Islandlady
Islandlady jun 25 '10
Hey lieve Kaat,

Zou je voor mij nog eens een kaart willen trekken? Ik zit met zoveel vragen smile

Liefs B
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 25 '10
Lieve Karin,

ik ben benieuwd naar de legging die je doet. Zou je er eentje voor mij willen doen als je tijd ziet? moet je dan nog iets van mij weten? Ik hoor graag van je:-)

liefs, Lean
admin
admin jun 26 '10
Tuurlijk! Dit weekend krijgen jullie allebei een kaart smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 26 '10
Lieve Karin,

Leukkk!! ik wacht met spanning af:-)

LFS!
admin
admin jun 26 '10
Eerst effe stofzuigen en opruimen, dan met de kids gaan zwemmen, vanavond heb ik aaaaallleeee tijd smile
Islandlady
Islandlady jun 26 '10
Yeah! Dank je wel Karin!

Liefs B
Pagina's: « Vorige ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki