Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Bleu Angel
Bleu Angel jul 26 '10
Hallo zeg die is raak heb geen woorden nu
admin
admin jul 27 '10
Ja heb je er wat aan? Fijn! smile
Bleu Angel
Bleu Angel aug 8 '10
Ja Karin zeker heb ik er wat aan.
Ik heb het over en over gelezen en echt
ik ben niet gauw stil maar toen
ik de trekking las was ik echt met stomheid geslagen.
Zo raak en zo waar .
Zoals het staat beschreven zo voeld het ook,
allen het handellen gaat nog wat moeilijk,
ben nog steeds aan het groeien.
En langzaam wordt alles duidelijker
Thanx

Ik hoop dat het bij jou langzaam wat beter wordt,
sterkte voor julie de komende tijd

Pultje
*Moonflower*
*Moonflower* sep 6 '10
Hallokes ,
wil er aub ook eens iemand voor mij een engelenkaartje leggen ?
Dank bij voorbaat .
admin
admin sep 6 '10
Hai Moonflower, ik zal komende dagen pogen een gaatje te vinden voor een kaart.
Nu school weer is begonnen eisen de kinders mij nogal op en ik werk momenteel ook nog fulltime dus momenteel heb ik het enorm druk en vaak de energie niet om kaartjes te leggen.
Effe geduld en je krijgt hem oké?
*Moonflower*
*Moonflower* sep 6 '10
Hallo Karin ,

géén probleem hoor er is geen haast bij
doe maar even eerst jou taken , ik lees het wel als je er de tijd voor had .
Alvast bedankt !
fijne avond nog .
laramals
laramals sep 9 '10
Hallo Karin
Zou het mogelijk zijn voor mij ook een engelenkaartje te trekken?
Ik heb geduld hoor,je hoeft je niet te haasten
bij voorbaat dank.
admin
admin sep 9 '10
Natuurlijk! Ik wilde dit weekend weer beginnen.
Ik zit nu stiekem op kantoor te schrijven.... blushdus ik ga gauw uitloggen!
admin
admin sep 11 '10
@ Moonflower,

De pendel geeft me 1 kaart, de kaart komt uit het Sterrenvuurarcanum.

Ambriel, de Engel van de tweelingen
Voor aanpassingsvermogen, communicatie allerlei soorten relaties.

De kaart van Ambriel is voor degenen die beide kanten van een probleem of vraagstuk zien en bijgevolg hun aanzienlijke intelligente kunnen aanwenden voor het oplossen van dilemma´s.
U bent vermoedelijk iemand bij wie anderen met hun problemen komen.
U bent sympathiek en kunt goed luisteren en communiceren, maar vraag de bescherming van Ambriel om te voorkomen dat u de negatieve energie van anderen op u neemt.
In uw eigen leven hebt u waarschijnlijk geen moeite om u aan te passen.
U bent pienter en stopt al uw energie in het streven naar succes.
U onderhoudt allerlei soorten relaties en geeft blijk van een grote loyaliteit.
De keerzijde van deze eigenschappen is dat u een taak soms niet afmaakt omdat u uw interesse verliest of wordt afgeleid door een nieuwe uitdaging.
Misschien werpt u teveel van uzelf in de strijd en loopt u het risico dat u opbrandt.
Ambriel vraagt of u op dit moment te veel hooi op uw vork hebt genomen en nu al nadenkt over hoe u uzelf uit de nesten moet werken.
Gebruik Turkoois, een steen die zorgt voor wijsheid, om de waarheid te achterhalen, Blauwe Agaat om uzelf te kalmeren en Saffier om uw gedachten en communicatie in balans te krijgen.
Zoals een vlinder bloemen zoekt, zo moet ook u een manier vinden om nieuwe energie op te doen teneinde uw ziel te voeden.



Deze heb ik zitten luisteren onder het schrijven en die heb ik er even bijgezet, ik hoop dat je van deze muziek houd.



Wijsheid begint met verwondering.
-SOCRATES
*Moonflower*
*Moonflower* sep 12 '10
@ Moonflower, * Dag Karin ,

De pendel geeft me 1 kaart, de kaart komt uit het Sterrenvuurarcanum.

Ambriel, de Engel van de tweelingen
Voor aanpassingsvermogen, communicatie allerlei soorten relaties.

De kaart van Ambriel is voor degenen die beide kanten van een probleem of vraagstuk zien en bijgevolg hun aanzienlijke intelligente kunnen aanwenden voor het oplossen van dilemma´s.
U bent vermoedelijk iemand bij wie anderen met hun problemen komen. ** klopt helemaal , anderen kloppen vaak bij me aan om hen te helpen met hun problemen .

U bent sympathiek en kunt goed luisteren en communiceren, maar vraag de bescherming van Ambriel om te voorkomen dat u de negatieve energie van anderen op u neemt.** Dank voor de goede raad het is idd zo dat ik al meermaals heb ervaren dat ik daarna zelf blijf zitten met hun negativiteiten , doe ik meteen iets aan !

In uw eigen leven hebt u waarschijnlijk geen moeite om u aan te passen.
U bent pienter en stopt al uw energie in het streven naar succes.
U onderhoudt allerlei soorten relaties en geeft blijk van een grote loyaliteit. ** Klopt inderdaad .

De keerzijde van deze eigenschappen is dat u een taak soms niet afmaakt omdat u uw interesse verliest of wordt afgeleid door een nieuwe uitdaging.** is ook weer helemaal juist .

Misschien werpt u teveel van uzelf in de strijd en loopt u het risico dat u opbrandt.** dit is eigenlijk reeds gebeurd , ik kamp momenteel met een soort burn out .... geraak er maar niet bovenop zo vermoeid ben ik heden .

Ambriel vraagt of u op dit moment te veel hooi op uw vork hebt genomen en nu al nadenkt over hoe u uzelf uit de nesten moet werken.** Dat heb ik inderdaad véél te véél hooi op men vork genomen voor té lange tijd , en nu zit ik met de gebroken potten .

Gebruik Turkoois, een steen die zorgt voor wijsheid, om de waarheid te achterhalen, Blauwe Agaat om uzelf te kalmeren en Saffier om uw gedachten en communicatie in balans te krijgen.
** ik ga deze week op zoek naar deze stenen , bedoel je dan daarmee knuffelstenen of stenen aan een veterkoordje die je om de hals dragen kan ? Wat is beste volgens jou ?

Zoals een vlinder bloemen zoekt, zo moet ook u een manier vinden om nieuwe energie op te doen teneinde uw ziel te voeden.
** oke zal ik zeker voor zorgen , dank je wel voor de mooie kaartlegging en de moeite .
Fijne zondag voor jou en je gezin !
En idd ik hou van dit soort muziek , je kon er geen betere soort bijvoegen , mooi echt waar !
Groetjes Moonflower
admin
admin sep 12 '10
Weet je wat zo leuk is? smile
Jij weet zelf exact hoe je de kristallen mag gebruiken.
Wat voelt voor jou fijn? Wil je de kristal om je nek of heb je liever een steen onder je kussen, op je nachtkastje.
Doe gewoon zoals het voor jou prettig voelt.

Het schoonmaken moet je wel consequent doen.
1 x per week goed afspoelen onder stromend water (ik leg ze altijd op de grond in de douche).
En 1 x per maand opladen in maanlicht (volle maan dus)
Volg je eigen gevoel, dat is voor jou de enige juiste wijze wink
admin
admin sep 12 '10
Nu ga ik op visite bij moeders, morgen vertrekt ze weer naar Spanje.
Vanavond zal ik de volgende kaart(en) leggen.
admin
admin sep 12 '10
@ Laramals,

Voor jou geeft de pendel drie kaarten uit het Regenboogarcanum.

Als eerste Haniel:

Haniel, heerser over vrijdag,Venus en het smaragdgroene en roze licht.
De kaart van liefde,mededogen en schoonheid.

De kaart van Haniel leert dat er twee soorten liefde zijn,dus zijn er ook twee hartchakra's.
Er is liefde van persoonlijke aard.
Dit is de liefde die u voelt voor een partner, vrienden, familie en uzelf.
Deze liefde wordt versterkt door het smaragdgroene licht van Haniel dat uw groene chakra van kracht voorziet.
Jade kan helpen een relatie te herstellen en ruzies bij te leggen, terwijl u met malachiet de lont uit het kruidvat kunt halen.
De tweede vorm van liefde is het roze licht van onvoorwaardelijke liefde en mededogen voor alle dingen op moeder aarde, ongeacht de gebreken, zoals gemaakt door de schepper.
Deze liefde oordeelt niet en kent geen beperkingen.

Zij straalt van en naar het roze hartchakra van universele liefde en slaat een brug tussen het lagere en hogere zelf.
Haniel stelt voor uw hart te helen met deze stralen van liefde door de schoonheid in uzelf en alle dingen te waarderen.
Vergroot uw zelfvoldoening door manieren te vinden waarop u uw liefde tot uiting kunt brengen en vier het bestaan door uw vorm van schoonheid om uzelf te creeeren.

laat die schoonheid doordringen tot uw ziel.
Kies rozenkwarts of toermalijn om deze energie te versterken zodat het u omringt met rust en u laat stralen.
Zo inspireert u anderen hetzelfde gevoel te ontwikkelen.

Haniel toont u dat liefde het enige is dat u nodig heeft.



Als tweede krijg ik Phuel:

Phuel,

Heer der wateren en de krachten van de maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op Aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten, terwijl bij anderen de emoties alleen maar kabbelen.
Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.

Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen.
Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel*water van de zee* genoemd en een talisman voor zeereizen).
Roep Phuel aan en visualiseer een heldere zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.

Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen.
Voel de zuivere koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor altijd te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.



Als derde krijg ik Zadkiel:

Aartsengel Zadkiël :
"veruim je bewustzijn en leer nieuwe lessen.
Geef deze lessen vervolgens door aan andere mensen.

Je bent een spirituele leraar en een gretige leerling.
Het leren en doceren vormt samen een perfecte cirkel, waarin de informatie tot je komt op het moment dat je het nodig hebt.
Geef andere mensen les over onderwerpen die jouw passie heeft doen ontbranden.
Des te meer lessen je geeft, des te meer zullen je eigen lessen in jezelf versterkt worden.
Sta er voor open om nieuwe ideeën met elkaar te delen en neem zelf les over de onderwerpen die niet direct in je belangstellingsfeer liggen.
Van je studenten kun je ook heel veel leren.
Heb vertrouwen in je eigen manier van lesgeven en leren, want jouw geest is één met de Goddelijke Geest. je bent een intelligent en wijs wezen.
Weet dat het in deze levensfaze voor jou veilig is om vrijuit te spreken in je lessen.
in liefde voor jou,

Aartsengel Zadkiël.

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
Lapis lazuli{ het oog van de goden} en Turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.

Little Me
Little Me sep 12 '10
hoi Karin,

ik zou 't leuk vinden als je tijd hebt om een kaart voor me te trekken/leggen..

Groetjes Anka
Seamiss
Seamiss sep 14 '10
Mooi Doel als het je neit te veel is mag je voor mij ook een kaartej leggen.
veel liefs

seamiss
*Moonflower*
*Moonflower* sep 14 '10
laughKarin , dank je wel voor je antwoordje
ik maak er eerstdaags werk van
morgen ben ik in de buurt van een winkeltje met oa stenen en dergelijke , zal er eens binnengaan en zien wat ze te bieden hebben grin
Maar vooraf heb ik een minder leuk bezoek af te leggen moet namelijk naar het ziekenhuis frownresultaat ophalen van de botscan en afspraken maken voor nog een vervelend onderzoek die ik moet ondergaan shockedconfused
Fijne dag nog verder , en nogmaals bedankt he !
admin
admin sep 14 '10
@ Anka en Seamiss,

Aankomend weekend leg ik weer kaartjes.
Dus even geduld nog.. smile
admin
admin sep 14 '10
@ Moonflower,

Oei dat klinkt niet leuk, ik hoop dat de uitslag helemaal goed is.
Een botscan maken ze toch als ze denken dat je kanker hebt?
Of zit ik er helemaal naast (hoop ik wel).
Sterkte en graag gedaan smile
*Moonflower*
*Moonflower* sep 14 '10
Karin om op je vraagje te antwoorden ivm de botscan :

De arts kan besluiten tot een botscan om de oorzaak van het probleem op te sporen. Bij zo'n onderzoek wordt een radioactieve stof in de bloedsomloop ingespoten.

Met de botscan worden probleemgebieden zoals infecties, bottumoren en wervelkolomfracturen zichtbaar gemaakt. Een botscan kan ook worden gebruikt voor het meten van de botdichtheid en de vermindering daarvan bij osteoporose (botontkalking). Nadat de probleemgebieden zijn gelokaliseerd, kunnen meer specifieke tests de weg wijzen naar de meest geschikte behandeling.

Bedankt alvast Karin voor de sterktewensen
fijne avond nog aan jullie gezinnetje :-)
admin
admin sep 14 '10
Oh oké, maar dat is nog steeds niet erg leuk..
Ik hoop dat het allemaal voor je meevalt.
Jij (jullie) ook een fijne avond!
Pagina's: « Vorige ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki