Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Emuca
Emuca apr 25 '11
Ik heb geduld. Al was het volgende week smile
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Komt ie Julien,

Het zijn er drie, het was even uitvogelen in welke volgorde smile

De eerste:

Rafael,
Heerser over zondag, de zon en het goudgele licht.
De kaart van heelheid, energie, wetenschap en kennis.

Rafael, de beschermengel van de helers, kreeg van de schepper de verantwoordelijkheid om van de aarde een leefbare plaats te maken en de mensheid van alle aandoeningen te genezen.
Als bewaarder van de heilige kennis, ofwel wetenschap der heling, stelt hij ons in staat om ons volledig bewust te worden van onze eigen wonderbaarlijke vermogens tot herstel.
Deze krachtigste kaart tot heling duidt erop dat u een vaardigheid hebt die u moet ontwikkelen.
Maar misschien moet uzelf eerst helen.

Alle stress uit het leven put uw energie uit, en we moeten deze energie voortdurend in evenwicht brengen om gezond te blijven. De levenskracht of energie uit de universele bron is het geschenk van de ziel en bevat liefde en licht, plus alle kleuren van de regenboog.
De energie komt voort uit aarde , lucht, water en vuur en wordt onttrokken aan het vijfde element : ether.

Vraag Rafael hoe u kunt leren de kracht in goede banen te leiden om uw immuunsysteem te vergroten en daarmee ook het vermogen van het lichaam om uzelf te helen.
Verzegel de kracht met het gouden licht van Rafael.
Diamant of doorzichtige kwarts helpen bij helingen.

Als u anderen wilt helen, moet u eerst streven naar evenwicht en heel-zijn in uzelf, want in een mystiek proces zorgt heling voor een samengaan van het hogere zelf van uzelf en de ander,zodat liefde en licht tussen de twee kunnen stromen.

Heel toepasselijk deze smileIk gooi er een oranje plaatje achter, dat is de kleur die ik doorkrijg.



Kaart nr. 2:

Metatron/Shekinah: de vereniging van het menselijke met het goddelijke, Zuiver wit en Zuiver goud licht vormen samen Wit Goud{bron}.
De kaart van de goddelijke connectie en universele harmonie.

Metatron
{god in de man} en Shekinah{god in de vrouw} zijn architecten van de heilige meetkunde en bewakers van de levensboom, die tien wortels telt, waarbij elke wortel uit een schitterende lichtbol bestaat.
Dit is het symbool voor universeel evenwicht en harmonie door contact met het goddelijke.
Ze zeggen dat het geheim van de verwerkelijking van deze harmonie in het leven bestaat uit het maken van een reis van liefde van de laagste sfeer{het aardse rijk van de mens} naar de hoogste sfeer die de kruin vertegenwoordigt, ofwel de Schepper- de Ene.

Het pad is niet gemakkelijk.
Deze kaart duidt erop dat uw leven niet in evenwicht is, hetzij omdat u het contact met de Ene kwijt bent of omdat u zich eenzaam voelt op uw levensboomreis, zoekend naar liefde. Ze bieden aan u te bevrijden.
Metaton{op de kruin} brengt u in contact met de Ene en biedt u de Witgouden helende kracht van de Bron.
Shekinah kunt u aanroepen om de keuze van uw partner te zegenen, zodat u geluk kunt vinden door ware liefde in uw hart, waardoor er een brug naar het Hogere zelf wordt geslagen.
Ze herinneren u eraan dat de realiteit- inclusief de sterren, planeten en alle levende wezens- is vervat in het wonder van de Heilige meetkunde van de Ene; het ware pad naar harmonie loopt van Eén terug naar Eén.

Hier krijg ik zilver door, de kaart staat voor goud/wit, zilverwit, ik voel heel sterk dat hier de zilverkleur van de ziel wordt bedoelt, ik snap de link niet maar ik denk dat jij hem wel snapt.



De driede kaart smile

Rahab : de Engel van de zee
manakel : de Engel van de zeewezens
De kaart van de zee : heling en wedergeboorte

Rahab de Engel van de zee, helpt het water in bedwang te houden.
De wilde zee kan verwoestend zijn maar ze voedt ook de dieren in de diepte.
Onder de oppervlakte liggen geheimen te wachten.
Haar stille wateren vormen de wateren van het leven, want de mens is voortgekomen uit zee en haar helende versterkende eigen schappen hebben al duizenden jaren lang mensen geholpen die er gebruik van wilden maken.

Als u deze kaart trekt, betekent het dat u zich een moet voelen met de zee.
Misschien wast de kracht tot heling en wedergeboorte van de zee negativiteit en verwondingen weg.
Dompel uzelf onder en voel uw oude conditioneringen wegspoelen.
Mogelijk komt er een zeereis bij te pas.
Als u geniet van zeilen en dat een ontspannende bezigheid vind, is dat nu de juiste balsem voor uw ziel.

Als u bang bent voor water, is dit de tijd om uw angst te overwinnen, want een deel van uw energiestelsel wordt hierdoor geblokkeerd.
U kunt hierbij geholpen worden door intelligente en zachtmoedige dieren die in jet water leven, zoals dolfijnen, of het vreemde gezang van walvissen.

Vraag om raad bij hun beschermengel : Manakel.
Deze zoogdieren kunnen u op een of andere manier een duwtje in de rug geven, rechtstreeks of door middel van muziek waarin u hun liefdevolle boodschap kunt horen.

Bij deze kaart kreeg ik geen beelden en geen kleuren te zien, volgens de Engelen hoef ik hier niets meer aan toe te voegen smile

Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
Het is nu half tien dus die van jou komt morgen Jorine smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 25 '11
Mag ik heel even tussendoor reageren? Ik lees de laatste zin van jou, en begrijp ik goed dat jij serieus contact hebt met de engelen? Erg bijzonder!
(nee ik ben nog niet zover, vandaar mijn reactie)
gast
gast apr 25 '11
Durf het bijna niet te vragen.....maar eh als je een keertje tijd hebt zou je dan ook een kaartje voor mij kunnen leggen? Maakt niet uit wanneer ik houd het wel in de gaten. Neem de tijd die je nodig hebt voor jezelf eerst en dan kom ik wel een keer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 25 '11
Hoi Karin.

Super bedankt voor deze legging! Hij klopt helemaal. De eerste kaart is de heling van mijn gevoels wereld (vandaar de oranje kaart, 2e chakra). Die ben ik de laatste weken ook hard aan het genezen smile. Dus ja zelfhelend werkt zeker.

Je 2e kaart sluit aan bij mijn interesse van de geometrie van de schepping. Ik kom erachter dat dit mij diep van binnen raakt en iets met me doet als ik het zie. Ik heb vandaag dan ook getekend met deze geometrie. Afgeleid daarvan is ook de levensbloem.

Ik heb ze bijgevoegd. Ik ben nog bezig om dit verder te ontdekken en hiermee te werken, maar het sluit zeker aan bij de 2e kaart.

De 3e kaart staat voor mij om eenwording met mijn omgeving te krijgen. Dit ben ik ook aan het doen en zeker in de interactie met anderen. Ik heb het gevoel dat dit zeker en steeds meer werkt, dus dat gaat zeker goed smile.

Bedankt voor je legging! Hij is zeker raak laugh.
Groene_heks
Groene_heks apr 26 '11
Fijn om te horen Julien, als het zo mooi aansluit is dat toch maar weer een teken dat je goed bezig bent smile
Groene_heks
Groene_heks apr 26 '11
Lieve Jorine smile

Ook voor jou wijst de pendel drie kaarten aan, fijn dat Cialaar me mee hielp wink

De 1e:

Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.

Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst.
Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan.
Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.

U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren.
En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen.
Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.

Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.

Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.

Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier voelt deze kaart andersom aan. Hij voelt niet voor jou, maar verklaren kan ik het niet, ik heb Cialaar gevraagd of dit echt de eerste moest zijn en hij knikte bevestigend..Het is een rode kaart maar toch krijg ik groen door smile



De 2e kaart :

Rachmiel: De Engel van mededogen
Hariel: De Engel van tamme schepsels, kunst en wetenschap.
Tubiel: De Engel van vogels, de kaart van zorgzaamheid: natuur en voeding.

Dit is de kaart van de zorgdrager, degene wiens liefde en mededogen licht en warmte brengt in het leven van mensen en dieren die niet voor zichzelf kunnen zorgen.
Misschien is dit iets wat u op vrijwillige basis doet, of misschien is het uw beroep.

Hoe dan ook, het geeft voldoening in uw leven.
Rachmiel, de Engel van mededogen en onzelfzuchtige liefde, helpt u en beschermt u bij wat u onderneemt, vooral als u zorgt voor zieken, kinderen of ouderen.

Andere steun komt van de Engel Hariel, die u als beschermeheilige van dieren zal helpen, en de Engel Tubiel, die u kunt aanroepen in verband met vogels.
Hariel houdt zich ook bezig met kunst en wetenschap (inclusief geneeskunde): hij zorgt voor inspiratie om iets te doen aan milieuproblemen, met name wanneer het gaat om de bedreiging van diersoorten.
Sommige dieren en vogels hebben een oude ziel en zullen, wanneer u in de zorgen zit, een beperkte tijd in uw leven verschijnen om het leven te verrijken, u te steunen en liefde te geven.

Accepteer dit geschenk en wees dankbaar voor hun liefdevolle steun zolang ze bij u zijn, en wanneer ze zich gedwongen voelen verder te gaan naar iemand die hun hulp nodig heeft, vraag hariel dan of hij ze wil wegsturen voor het welzijn van iedereen.



De derde kaart moet je zien als steunkaart (ondersteunende kaart), ook dit kreeg ik door van Cialaar, handig zo'n lieve helper smile

De Tao Levensboom, de Slang en de Duif.
De kaart van de reis van de ziel naar de verlichting.

Dit is de Tao-levensboom die de spiraalsgewijs kronkelende slang van wijsheid combineert met de duif van de geest. De Tao is een van de oudste symbolen en verbeeldt zowel verschijning als opstanding.
Verschijning betekent boven water komen (de oorsprong van land en al het leven en uit de duisternis treden.
Opstandig betekent het voortleven van de ziel. De spiraal vinden we terug in allerlei vormen van leven, zoals bij schelpen, dennenappels, het geweid van herten, het hart van bloemen, sterrenstelsels en het DNA in de mens zelf.

De kaart toont de spiraalvormige reis van de slang der wijsheid (de ziel), van geboorteplaats naar het licht (spirituele verlichting).
Uw ziel ondergaat tal van incarnaties (zoals een slang die vervelt), waarbij u door het verwerven van wijsheid steeds verder opstijgt naar het licht.
Deze kaart geeft aan dat u al vele levens hebt gehad.

U bent in dit leven op het punt gekomen dat uw spiritualiteit bovenkomt.
Het is tijd om uw vergeten esoterische kennis, die u helpt om de weg van liefde en licht te vinden, in herinnering te roepen.
Vraag de hulp van Metatron en Shekinah, de bewakers van de levensboom, en mediteer op dit symbool, dat de wijsheid van de slang combineert met de spirituele zuiverheid van de duif, want kennis leidt tot inzicht en dit zorgt voor verlichting.

Cialara
Cialara apr 26 '11
Dank je wel Karin! En ook mijn gids Cialaar. De eerste kaart is eigenlijk perfect voor mij voor deze periode smiledus dat heeft hij zeker goed gedaan, en is wat ik nodig heb nu.

De tweede kaart is zeker ook interessant, omdat ik ook de zorg draag voor kinderen wink

De laatste is echt wauw... jeeetje... zoveel herkenningswoorden symbolen en betekenis... dank je wel Karin, top gedaan laugh

Ik ga het even kopieren en bewaren ergens nog wink

Liefs Jorine.

<3
Groene_heks
Groene_heks apr 26 '11
Ik ben altijd zo blij als het klopt, en inderdaad dank aan Cialaar, het is voor het eerst dat ik hulp kreeg van een Gids en dan ook zo duidelijk!
Esther
Esther apr 26 '11
Hoi Karin....

Wil je voor mij ook eens een keer proberen?
(heb denk ik wel 10 berichtjes achter gelaten op t forum smile).... als t teveel wordt maakt t ook niet uit hoor... Ik trek vaak dezelfde kaarten (als ik t zelf doe thuis(doreen virtue))... vraag me af wat jij ziet....

Grtz Esther
Groene_heks
Groene_heks apr 27 '11
Hoi Esther, ja hoor ik wil wel leggen, ik heb hier ergens in dit topic uitgelegd hoe ik dat doe, neus gerust eens rond smile
Ik doe 1 aanvraag per avond dus je moet wel even geduld hebben, ik dacht dat 2 wel lukte maar das net te veel smile
Esther
Esther apr 27 '11
Fijn! Haast je vooral niet hoor.... ik heb alle tijd!!!
Ik ga iid eens rondneuzen....
Esther
Esther apr 27 '11
Heb eens even gelezen op dit topic.... 9een half uur en nog niet eens de helft gehad... smile... je viert ondertussen je jubileum.. zoveel kaarten heb je al getrokken... ik lees dat je t met behulp van je pendel doet... en niet eens een naam nodig hebt... ik blijf t ongelofelijk vinden deze gave..... smile
Cialara
Cialara apr 27 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ik ben altijd zo blij als het klopt, en inderdaad dank aan Cialaar, het is voor het eerst dat ik hulp kreeg van een Gids en dan ook zo duidelijk!


Laten we maar zeggen dat je hem al langer kent dan vandaag winklol
Groene_heks
Groene_heks apr 27 '11
Iedereen kan pendelen Esther smile
Contact maken kan ook iedereen, tis een kwestie van vaak doen en vooral goed voelen en luisteren, niks gave hoor wink
Groene_heks
Groene_heks apr 27 '11
Emmy, ik lach me suf, Cialaar hielp me gisteren (wat ik echt supergaaf vond) en nu zag ik Undrill ook al rondhuppelen met een brede grijns.

Ik ben benieuwd of ik met hem samen kan werken.

Ik kan me niet herinneren ooit eerder zo duidelijk hulp te hebben gehad van gidsen/ zielefamilieleden.
Ik ben benieuwd of dit vaker gaat gebeuren of alleen met de groep van de zielereizigers smile

Ik mag twee kaarten aan je geven:

De eerste kaart :

Cassiel: Heerser over zaterdag,Saturnus en het Zilverwit en Bronzen-Obsidiaan Licht.
De kaart van harmonie,balans en sereniteit.

Cassiel brengt de stralen van licht en schaduw,want in het leven is er altijd een schaduwzijde.
Geluk en verdriet,lachen en huilen,positief en negatief.
Zonder de een kan de ander niet volledig op waarde worden geschat.
Cassiel herinnert ons eraan dat u de duisternis kunt veranderen in licht met doorzettingsvermogen en door iedere uitdaging te zien als een nieuwe mogelijkheid.
Uit lijden komt ofwel verbittering,die de ziel in een wurggreep houdt, of liefde en mededogen die de ziel de ruimte geven en naar sereniteit voeren.
Misschien hebt u deze kaart gekozen omdat u nu verdriet of zorgen heeft.
Cassiel biedt troost in de donkere nacht van de ziel die u terugvoert naar het licht.

Zijn kristallen zijn zwarte/witte Agaat,Sneeuwvlok of gouden Obsidiaan.
Dit zijn kristallen waarin het licht van de hoop door de duisternis schijnt.
Voor het zoeken van harmonie en evenwicht moet u de tijd nemen om na te denken over innerlijke vrede,om een te zijn met uzelf,de natuur en uw omgeving.
We zijn allemaal met elkaar verbonden met elkaar door het collectieve bewustzijn, ook wel het kosmische web genoemd.

Cassiel vraagt u om via dit web liefde en mededogen te sturen naar alles en iedereen op aarde.
Als u dat doet, zult u het duizendvoudig terugkrijgen en in harmonie zijn met alles wat leeft.

Bruin krijg ik door, (kaart is ook bruin) maar de betekenis achter bruin is dat je momenteel niet goed geaard bent.
Als je teveel in je hoofd gaat zitten word je dizzy en krijg je hoofdpijn smileLekker het bos in Em, handjes in de blub.


http://huismusje.web-log.nl/huismusje/2005/04/index.html


De tweede kaart:

De Feniks: de mystieke vuurvogel geboren uit de heilige vlam.
De hoofdkaart voor wedergeboorte en eeuwigheid.

De feniks, zoet van gezang (ook bekend als de Garuda of Zonnevogel), is het enige wezen dat het paradijs in mocht vliegen.
Heilig voor de Zon had de feniks een levensverwachting van 500 tot 1000 jaar en leefde al vliegend.
Er was slechts één feniks tegelijk in leven en bij de dood van diens ouder, werd er steeds opnieuw een prachtige nieuwe vogel geboren door sterrenvuur en uit de heilige vlam.
De feniks staat daarom voor de eeuwige cyclus van tijd en bestaan en symboliseert het belang van een oud einde en een nieuw begin, met als extra element dat elke wedergeboorte op een hoger niveau geschiedt.

Deze kaart onthult dat de tijd is aangebroken voor een wedergeboorte in geest, lichaam en ziel, om uw ouder leven van u af te schudden teneinde belangrijke nieuwe uitdagingen aan te pakken.
Er wacht een rijkdom van mogelijkheden op u.
De feniks en Rafaël, Engel van de zon, begeleiden uw stappen. Voel u niet geïntimideerd, want u zult sterker en mooier uit de as van uw oude zelf verrijzen, wat u de kracht geeft om nieuwe hoogten te bereiken.
De feniks herinnert u eraan dat de kern van alles in deze realiteit kan worden omgevormd maar niet vernietigd, want leven is eeuwig.





Jeumig, das een mooie smile
Groene_heks
Groene_heks apr 27 '11
Even tussendoor:

Emmy en Jorine, bij jullie heb ik voor ieder een kaart gependeld waar nog iets bij hoort.
Het gebeurt voor het eerst volgens mij dat er kaarten uit dit Arcanum naar boven komen bij mij.
Dat heeft wel een speciale betekenis.

Ik zal dat hieronder even kopieren en plakken van loesje.info.
=======================================

Net als de Feniks symboliseert dit arcanum tijdloosheid.
In de cyclus van de eeuwigheid vormt een einde een nieuw begin.
Wat u hier leert, zal u, na verloop van tijd, terugvoeren naar de Regenboogkaarten om weer helemaal opnieuw te beginnen, maar dan vanaf een hogere springplank.
De hoofdkaart is de Feniks zelf.
Dit duidt op een volledig nieuw begin, vol uitdagingen.
Dit is een arcanum met oude symbolen, die wijzen op een specifieke behoefte om uzelf te helen of een wending die uw leven in de toekomst kan nemen.
De symbolen communiceren met u op verschuillende niveaus en brengen u in contact met uw hogere zelf.
=======================================

Bij Emmy is het de Feniks en bij Jorine de laatste kaart, de levensboom.
Ik ontdekte dit stukje toen ik de Feniks pendelde voor Emmy.
Emuca
Emuca apr 27 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Emmy, ik lach me suf, Cialaar hielp me gisteren (wat ik echt supergaaf vond) en nu zag ik Undrill ook al rondhuppelen met een brede grijns.


Hoe kan het ook anders laugh

Quote:


Ik ben benieuwd of ik met hem samen kan werken.

Ik kan me niet herinneren ooit eerder zo duidelijk hulp te hebben gehad van gidsen/ zielefamilieleden.
Ik ben benieuwd of dit vaker gaat gebeuren of alleen met de groep van de zielereizigers smile

Ik mag twee kaarten aan je geven:

De eerste kaart :

Cassiel: Heerser over zaterdag,Saturnus en het Zilverwit en Bronzen-Obsidiaan Licht.
De kaart van harmonie,balans en sereniteit.

Cassiel brengt de stralen van licht en schaduw,want in het leven is er altijd een schaduwzijde.
Geluk en verdriet,lachen en huilen,positief en negatief.
Zonder de een kan de ander niet volledig op waarde worden geschat.


Vind ik interessant, omdat ik net als Undrill een soms zichtbare schaduwkant heb.. (niet dat dat duister is.. hihi)

Quote:

Cassiel herinnert ons eraan dat u de duisternis kunt veranderen in licht met doorzettingsvermogen en door iedere uitdaging te zien als een nieuwe mogelijkheid.
Uit lijden komt ofwel verbittering,die de ziel in een wurggreep houdt, of liefde en mededogen die de ziel de ruimte geven en naar sereniteit voeren.
Misschien hebt u deze kaart gekozen omdat u nu verdriet of zorgen heeft.
Cassiel biedt troost in de donkere nacht van de ziel die u terugvoert naar het licht.


Dit herken ik wel.. het donkere omzetten in het licht. smile

Quote:

Zijn kristallen zijn zwarte/witte Agaat,Sneeuwvlok of gouden Obsidiaan.
Dit zijn kristallen waarin het licht van de hoop door de duisternis schijnt.
Voor het zoeken van harmonie en evenwicht moet u de tijd nemen om na te denken over innerlijke vrede,om een te zijn met uzelf,de natuur en uw omgeving.
We zijn allemaal met elkaar verbonden met elkaar door het collectieve bewustzijn, ook wel het kosmische web genoemd.

Cassiel vraagt u om via dit web liefde en mededogen te sturen naar alles en iedereen op aarde.
Als u dat doet, zult u het duizendvoudig terugkrijgen en in harmonie zijn met alles wat leeft.

Bruin krijg ik door, (kaart is ook bruin) maar de betekenis achter bruin is dat je momenteel niet goed geaard bent.
Als je teveel in je hoofd gaat zitten word je dizzy en krijg je hoofdpijn smileLekker het bos in Em, handjes in de blub.


Goed plan! Duizeligheid zit er inderdaad soms nog steeds en het verlangen naar het bos wordt weer groter. Ik duik volgende week lekker de natuur in en begraaf mijn voeten in het strandzand. laughEnnuh, zandkastelen maken. Want dit heb ik inderdaad heeeeeeeel erg nodig. Go Kaatje laugh
Quote:

http://huismusje.web-log.nl/huismusje/2005/04/index.html


De tweede kaart:

De Feniks: de mystieke vuurvogel geboren uit de heilige vlam.
De hoofdkaart voor wedergeboorte en eeuwigheid.


Wow, heftige kaart. Had ik niet verwacht.
Quote:

De feniks, zoet van gezang (ook bekend als de Garuda of Zonnevogel), is het enige wezen dat het paradijs in mocht vliegen.


Ik moet hierbij denken aan het 'leven' in de zielenwereld. smile

Quote:

Heilig voor de Zon had de feniks een levensverwachting van 500 tot 1000 jaar en leefde al vliegend.
Er was slechts één feniks tegelijk in leven en bij de dood van diens ouder, werd er steeds opnieuw een prachtige nieuwe vogel geboren door sterrenvuur en uit de heilige vlam.


Wellicht dat ik me daardoor zo nieuw voel? laugh*even vreemde gedachten*

Quote:

De feniks staat daarom voor de eeuwige cyclus van tijd en bestaan en symboliseert het belang van een oud einde en een nieuw begin, met als extra element dat elke wedergeboorte op een hoger niveau geschiedt.

Deze kaart onthult dat de tijd is aangebroken voor een wedergeboorte in geest, lichaam en ziel, om uw ouder leven van u af te schudden teneinde belangrijke nieuwe uitdagingen aan te pakken.


Jaaaa.. mee bezig. Lekker wereldje verbreden en oude dingen achter me laten.

Quote:

Er wacht een rijkdom van mogelijkheden op u.
De feniks en Rafaël, Engel van de zon, begeleiden uw stappen. Voel u niet geïntimideerd, want u zult sterker en mooier uit de as van uw oude zelf verrijzen, wat u de kracht geeft om nieuwe hoogten te bereiken.
De feniks herinnert u eraan dat de kern van alles in deze realiteit kan worden omgevormd maar niet vernietigd, want leven is eeuwig.





Jeumig, das een mooie smile


Jaaaa wow. Vet gaaf! laugh

Dankjewel Karinnn! *knufff*
Emuca
Emuca apr 27 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Even tussendoor:

Emmy en Jorine, bij jullie heb ik voor ieder een kaart gependeld waar nog iets bij hoort.
Het gebeurt voor het eerst volgens mij dat er kaarten uit dit Arcanum naar boven komen bij mij.
Dat heeft wel een speciale betekenis.

Ik zal dat hieronder even kopieren en plakken van loesje.info.
=======================================

Net als de Feniks symboliseert dit arcanum tijdloosheid.
In de cyclus van de eeuwigheid vormt een einde een nieuw begin.
Wat u hier leert, zal u, na verloop van tijd, terugvoeren naar de Regenboogkaarten om weer helemaal opnieuw te beginnen, maar dan vanaf een hogere springplank.
De hoofdkaart is de Feniks zelf.
Dit duidt op een volledig nieuw begin, vol uitdagingen.
Dit is een arcanum met oude symbolen, die wijzen op een specifieke behoefte om uzelf te helen of een wending die uw leven in de toekomst kan nemen.
De symbolen communiceren met u op verschuillende niveaus en brengen u in contact met uw hogere zelf.
=======================================

Bij Emmy is het de Feniks en bij Jorine de laatste kaart, de levensboom.
Ik ontdekte dit stukje toen ik de Feniks pendelde voor Emmy.


Dat is gaaf... *weet alleen nog niet helemaal wat het betekent :D*
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki