Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Little Me
Little Me sep 14 '10
geen probleem, ik heb geduld!
Vind 't allang leuk als je 't wilt doen.. smile

Groetjes Anka
admin
admin sep 18 '10
Morgen leg ik weer dames.
Vandaag was een crisis dagje hier, ruzie met de kinders en dat vind ik zo erg....
Dus vanavond familytime, ik sleep ze mee naar de film.
Nee geen schuldgevoel, maar tegenover geruzie mag iets leuks staan, zeker als het klaar is smile
Ik merk toch wel dat ik wat ouder word en niet meer alles zo soepeltjes voor elkaar krijg als een tijdje gelee..jemig ik lijk mijn oma wel, maar het is wel zo.
Dus nog even laten bezinken of ik echt wel meer wil werken, als dit ten kost van mijn kindertjes gaat dan is het de moeite niet waard.
admin
admin sep 19 '10
@ Anka,

Phuel,

Heer der wateren en de krachten van de maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op Aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten, terwijl bij anderen de emoties alleen maar kabbelen.
Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen.

Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel*water van de zee* genoemd en een talisman voor zeereizen).
Roep Phuel aan en visualiseer een heldere zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen.

Voel de zuivere koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor altijd te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.

admin
admin sep 19 '10
Voor jou ook 1 kaart Seamiss:


Ariel:
heerser over de elementen van Aarde en Lucht,Pluto en het purperviolet Licht.
De kaart van psychische ontwaking,mysterie en heelheid.

Ariel is de elementaire Engel die heerst over de helende krachten van aarde en lucht.
Hij helpt Rafael bij het genezen van lichamelijke aandoeningen,vooral degenen die met deze elementen te maken hebben.
Deze kaart kan u in dat opzicht helpen,want door Ariel aan te roepen kunt u de zachte,vriendelijke helende energie van lucht{het zogenaamde engelenlicht} gebruiken bij het verlichten van ademhalingsproblemen.

U kunt hem roepen voor problemen betreffende de longen,keel en neusholten.
Met de hulp van Ariel kan ook het helende element van aarde{reiki} in de juiste banen worden geleid,meestal in de vorm van warmte,en toegepast op elk deel van het lichaam.
Gebruik tijgeroog of rookkwarts voor aarding en het absorberen van negatieve energie.

Deze kaart bied vooral mysterie.
Als de engel die bij Pluto hoort,verbindt Ariel de zichtbare wereld van de lucht met de onzichtbare onderwereld via het medium van de aarde.
Deze verbinding is multi-dimensionaal en kan de ontwikkeling van uw paranormale vermogen{het derde oog chakra} bevorderen.
Bij dit chakra horen kristallen als sugiliet{voor de ontlading van spanningen en een hoog bewustzijn} en de energie van donker-paarse amethist voor het sluiten van bepaalde deuren en het openen van andere,waaronder de deur naar het vijfde element {ether}.
Het grootste mysterie van allemaal is het leven zelf.

En voor jou krijg ik een regenboog smile

Little Me
Little Me sep 20 '10
Hi Karin,

bedankt voor je kaart!
Weet niet zo goed hoe ik 't moet zien.. ben er nog even over na aan 't denken.

Groetjes Anka
admin
admin sep 22 '10
Als je vragen hebt stel je ze maar hoor Anka.

Laramals, jouw kaart staat er al een tijdje, ik vind het fijn als je me een reactie zou willen geven..
Little Me
Little Me sep 23 '10
heb het nog even een paar keer overgeleze..
de stukjes van de emoties kloppen wel
en de zonnevlecht chakra.
die heb ik trouwens dinsdag met lichttherapie laten behandelen!
Nogmaals bedankt!
admin
admin sep 23 '10
Graag gedaan, fijn dat je er wat mee kunt!
Begrip
Begrip sep 23 '10
Mag ik ook ééntje?

laugh

Greetz Ilse
*Moonflower*
*Moonflower* sep 25 '10
Goedenavond Karin ,

Je gaf me onlangs de raad de volgende stenen te gebruiken :

Gebruik Turkoois, een steen die zorgt voor wijsheid, om de waarheid te achterhalen, Blauwe Agaat om uzelf te kalmeren en Saffier om uw gedachten en communicatie in balans te krijgen.

Ik heb ze dus deze namiddag alledrie gehaald , en als knuffelstenen of trommelstenen in een mooi buideltje gestopt en onder mijn hoofdkussen gelegd , ben benieuwd dus :-)
Nu had ik ook al dagen last van hevige hoofdpijn en ook pijn in mijn linkerknie , de dame waar ik de stenen kocht vroeg me meteen of één van ons ( mijn man was dus ook mee met mij ) last had van hevige spanningshoofdpijnen en pijnlijke knie ... ik dus ja , ze heeft met nog een steen aangeraden en heeft die opgeladen , ik heb heb hem om als hangertje en dat is een Amethist , hoofdpijn is over , kniepijn zo goed als ........
Fijn he ?
Nogmaals thx voor je goede raad !
Ik hou je op de hoogte hoe het verder gaat met de stenen .
Groetjes , Moonflower of Tine in real life
admin
admin sep 25 '10
Hoi Tine,

Ja amethist is perfect tegen hoofdpijn!
Is het een idee om de blauwe agaat overdag ook bij je te dragen?

Echt leuk dat je ze hebt gehaald!
*Moonflower*
*Moonflower* sep 25 '10
Hoi Karin ,
Ja ik kan die blauwe agaatsteen ook altijd bij me nemen overdag
zonder probleem .
Vond er echt wel leuke steentjes bij die dame
maar ze moeten je wel echt aanspreken he
is niet alleen de vorm en hun kleurschakeringen die je moeten bevallen ze moeten je echt liggen en ik had zo bij enkele direct hét gevoel dié zal het worden .
Mijn man heeft zich ook meteen laten verleiden door een blauwe agaatsteen en heeft hem bij onze thuiskomst onmiddelijk op zijn nachttafel gelegd .
Die steen viel hem meteen op en hij nam er direct naar ........
ik had er dus geen kans meer op , maar ik had al eerder een andere in het oog hoor :-)
Vind het heel fijn dat ik ze heb gehaald zij het wel met enige vertraging .....
Lieve groeten en fijne avond .
Gezellige zondag voor morgen voor jou en je gezin .
*Moonflower*
*Moonflower* sep 26 '10
Karin ,
Ben vandaag nog speciaal naar een winkeltje gereden , om een blauwe agaat hanger te kopen , die draag ik nu ook bij me net als de amethist :-)
Dank voor je raad he
Fijne avond nog .
Groetjes Tine
irmgard61
irmgard61 okt 6 '10
Hallo Karin, ik heb toevallig een boek van Angela McGerr. En als je wilt mag je wel een kaartje trekken. Ik heb geduld.

Groetjes Irmgard en alvast bedankt
admin
admin okt 6 '10
Toeval bestaat niet haha.
Misschien dit weekend weer smile
admin
admin okt 10 '10
De aanvragen die er nu liggen zal ik vandaag leggen.
Voor de toekomst geld dat je minimaal 25 berichten op dit forum moet hebben gepost voordat je bij mij een aanvraag kan doen.
Ik baal echt van de mensen die een aanvraag hebben gedaan in het verleden en totaal niet hebben gereageerd op de leggingen.
Ik steek er veel tijd, liefde en energie in en verwacht daar zeker iets voor terug.
admin
admin okt 10 '10
@ Ilse,

Ik krijg op alle vragen nee, oftewel ik mag geen kaart voor je leggen.
Vraag me niet waarom frown

Probeer het over een tijdje nog een keer.
admin
admin okt 10 '10
@ Irmgard,

Ik heb voor jou een kaart uit het Sterrenvuur-arcanum.

Adnachiel : de Engel van de boogschutter.
Voor optimisme, de verruiming van uw persoonlijke horizon.

De kaart van Adnachiel is voor degenen die gezegend zijn met optimisme en het vermogen zich te concentreren op actie.
u bent over het algemeen goed gehumeurd, plus u hebt een rijkdom aan ideeën gekoppeld aan vastberadenheid en een visie waarmee u projecten tot een vruchtbaar einde weet te brengen.
U weet uw visie ook op anderen over te brengen en geeft hen hoop en moed.
U hebt regelmatig een stabiliserende invloed.
Deze kaart duidt erop dat de tijd is aangebroken om uw persoonlijke horizon te verruimen-misschien letterlijk door het maken van reizen, maar het kan ook betekenen dat u op het punt staat innerlijke of spirituele groei te ervaren.

Adnachiel waarschuwt u echter dat u geneigd bent om bot te zijn en te openhartig bent.
U kunt daarnaast koppig en star zijn, misschien zozeer dat u bazig bent, iets wat anderen niet kunnen waarderen.
Adnachiel kan u hierbij helpen.
Hij adviseert Lapis Lazuli voor wijsheid en Chrysocolla, een steen die het mogelijk maakt trouw te blijven aan uw innerlijke zelf.
Haal even diep adem en luister naar uw hart voordat u oordeelt over anderen, in de hoop dat anderen ook leren dit voor u te doen.
Win het vertrouwen en de waardering van anderen voor uw wijsheid.



Toen ik de laatste zin intikte kwam er (in mijn hoofd) een uil voorbij vliegen, ik heb de gewoonte zoiets te zien als een boodschap voor jou dus ik heb er nog een stukje ondergeplakt. Grappig ik wist echt niet dat uil bij boogschutter hoorde. Ik weet niet of je sterrenbeeld boogschutter is, maar toevallig is het wel smile

Boogschutter - Uil
Edelsteen: Obsidiaan - Plant: Maretak - Kleur: Bruin - Aardekleuren

Binnenkort, in de tijd van de lange nachten, zijn de Boogschutters jarig, zo tussen de 25 november en 21 december.
Volgens de Indianen ben je dan een Uil, of in ieder geval is de Uil je totemdier evenals de grizzlybeer.

In deze tijd van het jaar is de lucht op het noordelijk halfrond fris en schoon en in alle richtingen is er een helder zicht.
Groeien is een kwestie van helder kijken en waarnemen en de uil kan visionair zijn.
Als Uil of als Boogschutter behoor je volgens Moeder Aarde astrologie tot de havikclan.
De havik is het symbool voor het element vuur, en deel uit te maken van de havikclan maakt je uiteraard net als een havik intelligent en scherpzinnig.
De Uil is het totemdier voor de Boogschutter geboren mensen. Uilen zijn vogels met zachte veren en een korte staart.
Ze hebben een grote kop, een plat gezicht met enorme ogen en een deels verborgen gekromde snavel.
Het zijn nachtdieren en we zouden ze de nachtelijke tegenhangers van haviken en valken kunnen noemen.
De kerk- of torenuil is een effectieve en machtige totem. Hij heeft een wit gezicht, bleekkleurige veren en lange poten.
Hij leeft alleen of in paren en verblijft in holle bomen, kerktorens en boerderijgebouwen.
Hij jaagt s nachts en voedt zich hoofdzakelijk met kleine knaagdieren.
Het kerkuilwijfje legt 4 tot 7 eieren, die een incubatietijd van 33 dagen hebben.
Gedurende deze tijd brengt het mannetje haar voedsel. Uilen zijn zeer zorgzaam voor hun jongen.
Voor velen is de uil een onheilspellend dier.
Dit gaat terug naar de tijd waarin men er alles aan deed om wat vroeger heilig was omlaag te halen.
In de voorchristelijke tijd werd de uil in verband gebracht met verstandelijke capaciteiten en met wijsheid en sacrale wetenschap. Hij gold als een heilige vogel.

Maar net zoals hun totemvogel kunnen Uilen zich hooghartig gedragen en ook wel flamboyant.
Uilenmensen voelen zich wel aangetrokken tot esoterische onderwerpen en geheime dingen.
Het verlangen om uit het gezicht te verdwijnen, zoals de uil in de nachtelijke duisternis verdwijnt, kan vele vormen aannemen.
Soms is de Uil de kluizenaar en in zulke perioden loopt de uil het gevaar verkeerd begrepen te worden en doet dan zowel anderen als zichzelf pijn.
De uil is verbonden met wijsheid die verborgen is, en met licht dat in de duisternis schijnt, zoals de nachtelijke Maan.
De totemplant voor de uil en dus voor jou als Boogschutter is de Maretak.
De maretak wordt ook wel mistletoe genoemd of in het latijn viscum album. Het is een rare plant, een halfparasitaire, altijd groene heester, die op verschillende bomen kunnen groeien, speciaal op appelbomen, haagdoorns en esdoorns.
Hij draagt witte, vlezige bessen, die slijmerig zaad bevatten.
De Indianen beschouwen de maretak als een soort van boomslang en pasten hem medicinaal toe tegen cholera, stuipen en hysterie.
Viscum Album is trouwens ook in de homeopathie een veel toegepast geneesmiddel.
In Europa gold de maretak in de oude tijd als een heilige plant, omdat hij rond de herfstequinox, het begin van de donkere jaarhelft aankondigde, en zijn climax bereikte ten tijde van het wintersolstitium, rond 21 december dus.
De manier waarop een maretak zich rond een boom heen windt, werd vergeleken met de tedere omstrengeling door een geliefde, terwijl zijn glanzende bessen vergeleken werden met sperma.
Vandaar zijn associatie met liefde en vruchtbaarheid. Vrouwen droegen soms maretak als een conceptiebevorderend amulet.
Het kerstgebruik om elkaar te kussen onder de maretak geeft aan dat er aan deze plant magische eigenschappen worden toegeschreven.
Zijn echte betekenis is het voortzetten van het leven.
Net zoals deze totemplant bezitten de Uilmensen, de Boogschutters in de westerse astrologie, bepaalde zich vastklampende kwaliteiten en stralen zelfs iets magisch uit. De nadruk ligt op grensverbreiding en vernieuwing.
Als Boogschutter behoor je dus tot de Haviksclan, je totemdier is de Uil, je totemplant de Maretak en je totem-edelsteen de Obsidiaan volgens Moeder Aarde astrologie. Obsidiaan wordt ook wel de Apachetraan genoemd- hij geeft een scherp gezicht, is vulkanisch, glasachtig, sprankelend en met een scherpe kant.
Uilen zouden Obsidiaan moeten dragen, het beschermt je tegen schadelijke invloeden.
En als je een Uilmens kent, de beste manier om met ze om te gaan is zeker te zijn van je feiten.
Bespreek dingen uitvoerig met Uilen.
Ze laten zich niet gemakkelijk overreden, zodat een stelling wel waterdicht moet zijn. Laat trouwens nooit blijken dat je aan de goede bedoelingen van de Uil twijfelt.
Eigenschappen van de Uil

De kracht van Uil wordt symbolisch geassocieerd met helderziendheid, astrale projectie en magie, zowel zwarte als witte Uil wordt op de wielen van kracht van verscheidene Indiaanse leraren uit Amerika Nachtadelaar genoemd.
Uil bevindt zich volgens de traditie in het Oosten, de plaats van verlichting.
Sinds onheuglijke tijden is de mensheid bang geweest voor de nacht, de duisternis en het onbekende. Angstig wacht zij op het eerste straaltje ochtendzon.
De nacht is echter de vriend van Uil.
Uil jaagt 's nachts op zijn prooi.
Uil kan niet alleen zien in het donker, hij kan ook nauwkeurig vaststellen waar elk geluid vandaan komt en waarvan het afkomstig is.
Dit levert hem groot voordeel op bij het zoeken naar voedsel.
Uilen zijn nachtjagers.
Sommige inheemse volken zijn bang voor Uil, en noemen zijn veren ‘bedriegerveren'.
De veren van Uil hoor je niet.
Uil vliegt geluidloos, maar zijn prooi weet precies dat hij met Uil te maken heeft wanneer deze toeslaat met zijn vlijmscherpe snavel en klauwen.

Uil is vaak de kracht van tovenaars en heksen.
Als Uil jouw kracht is, zul je je aangetrokken voelen tot magie en de duistere kunsten.
Je moet elke neiging weerstaan om zwarte magie of een andere praktijk te bedrijven die energie wegneemt bij een ander wezen.
Als je de kracht van Uil hebt, zullen deze nachtvogels geneigd zijn je op te zoeken, ook bij dag, omdat zij zich met je verwant voelen.
Het is geen wonder dat Uil in vele culturen wordt beschouwd als symbool van wijsheid.
Uil kan immers zien wat anderen niet kunnen zien, hetgeen de essentie is van ware wijsheid. Waar anderen om de tuin geleid worden, ziet Uil en weet hij wat er aan de hand is.

Athena, de Griekse godin der wijsheid, droeg altijd een Uil op haar schouder. Deze openbaarde ongeziene waarheden aan haar.
Uil bezat het vermogen Athena's blinde oog ziende te maken, zodat zij de hele waarheid kon spreken, en niet de halve.

Als Uil jouw persoonlijke kracht is, kan niemand je misleiden.
Hoe hard iemand ook probeert te maskeren of te verbergen wat hij doet, jij zult het weten. Mensen vinden het misschien een beetje beangstigend om met je om te gaan. Velen hebben immers bijbedoelingen waar jij onmiddellijk doorheen ziet.
Als je je niet bewust bent van deze machtige kracht, beschouw je je heldere inzichten en je vermogens misschien als vanzelfsprekend.
Anderen doen dit echter nooit.
Je maakt hen wellicht bang doordat je hun blindheid weerspiegelt en nooit voor de gek kan worden gehouden.
Mensen met de kracht van Uil weten meer over het innerlijk leven van iemand dan deze persoon zelf.
Benut je scherpe, stille observatievermogen om een bepaalde levenssituatie bij intuïtie te kennen.
Uil beidt zijn vriendschap aan en helpt je de gehele waarheid te zien.
Uil kan je zijn boodschappen overbrengen tijdens meditatie of 's nachts via dromen.
Let op tekenen en voortekenen.
De waarheid brengt altijd verlichting.

Begrip
Begrip okt 12 '10
hmmm interessant, verschiet er aan de andere kant wel van. Wat zou dat willen/kunnen zeggen?

Groetjes Ilse
admin
admin okt 12 '10
Niet van verschieten lieverd smile
Misschien heb je al genoeg op je pad en is het nu tijd voor effe rust.
Kom gerust over een paar weekjes terug!
Pagina's: « Vorige ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki