Hoi Claire,
Ik mag jou twee kaarten geven:
Ariel:
ariel,Ariel:heerser over de elementen van Aarde en Lucht,Pluto en het purperviolet Licht.
De kaart van psychische ontwaking,mysterie en heelheid.
Ariel is de elementaire Engel die heerst over de helende krachten van aarde en lucht.
Hij helpt Rafael bij het genezen van lichamelijke aandoeningen,vooral degenen die met deze elementen te maken hebben.
Deze kaart kan u in dat opzicht helpen,want door Ariel aan te roepenkunt u de zachte,vriendelijke helende energie van lucht{het zogenaamde engelenlicht} gebruiken bij het verlichten van ademhalingsproblemen.
U kunt hem roepen voor problemen betreffende de longen,keel en neusholten.
Met de hulp van Ariel kan ook het helende element van aarde{reiki} in de juiste banen worden geleid,meestal in de vorm van warmte,en toegepast op elk deel van het lichaam.
Gebruik tijgeroog of rookkwarts voor aarding en het absorberen van negatieve energie.
Deze kaart bied vooral mysterie.
Als de engel die bij Pluto hoort,verbindt Ariel de zichtbare wereld van de lucht met de onzichtbare onderwereld via het medium van de aarde.
Deze verbinding is multi-dimensionaal en kan de ontwikkeling van uw paranormale vermogen{het derde oog chakra} bevorderen.
Bij dit chakra horen kristallen als sugiliet{voor de ontlading van spanningen en een hoog bewustzijn} en de energie van donker-paarse amethist voor het sluiten van bepaalde deuren en het openen van andere,waaronder de deur naar het vijfde element {ether}.
Het grootste mysterie van allemaal is het leven zelf.
Bron:
http://evelienroks.blogspot.com/2011/04/vlinders.html
Michael:
Het Zwaard en de Mantel van Michaël.
Michaël's kaart van kracht, bevrijding en bescherming.
Als u deze kaart trekt, betekent dat dat u een of beide symbolen nodig hebt.
Elk symbool verschaft kracht en bescherming.
Het zwaard van Michaël kan op twee manieren worden gebruikt. Het zwaard snijdt allereerst 'de knellende banden' los, daar waar die banden uw vrijheid belemmeren, hoewel het zwaard niet gebruikt mag worden om anderen kwaad te doen.
Als u bijvoorbeeld door iemand bent afgewezen en u niet over uw pijn heen lijkt te kunnen komen, kunt u visualiseren dat het zwaard de band doorsnijdt zodat u vrij bent om verder te gaan. Maar het zwaard moet niet gebruikt worden als u degene bent die iemand hebt afgewezen.
Het zwaard kan ook worden gebruikt voor het verwijderen van een obstakel in uw lichaam of negatieve energie die u omringt.
Het aanroepen van Michaël en het tekenen van zijn zwaardsymbool op de buitenzijde van een deur beschermt een kamer en de mensen in de kamer (let op: de kruislijn wordt eerst getrokken, links naar rechts en daarna de neerwaartse lijn.)
Je kunt visualiseren dat een geliefde volledig in de kobaltblauwe mantel van Michaël is gewikkeld, met de kap die voorwaarts op de borst valt en de zoom die de voeten bedekt. Deze mantel kan ook een auto of elk ander voertuig waarmee u zich verplaatst beschermen.
Vraag Michaël vanuit uw hart om het bewuste voertuig te omwikkelen.
Het gedicht wat hieronder staat is iets waar ik de laatste weken veel mee wordt geconfronteerd, niet voor mij persoonlijk (al is het voor mij ook goed om angsten los te laten ) maar ik merk steeds meer en meer dat eigenlijk vaak angst de grondslag is voor veel negativiteit. Wij mensen moeten gaan leren onze angsten te gaan loslaten. Vandaar dat i dit gedicht er nog even onder plak,
ALS DE ZON
Onze diepste angst,
is niet dat we onmachtig zouden zijn.
Onze diepste angst betreft juist
onze niet te meten kracht.
Niet de duisternis, maar het licht in ons
is wat we het meeste vrezen.
We vragen onzelf af:
Wie ben ik wel om mezelf
briljant, schitterend, begaafd, geweldig te achten.
Maar waarom zou je dat niet zijn.
Je bent een kind van God.
Je dient de wereld niet
door jezelf klein te houden.
Er wordt geen licht verspreid,
als de mensen om je heen,
hun zekerheid ontlenen aan jouw kleinheid.
We zijn bestemd om te stralen,
zoals kinderen dat doen.
We zijn geboren om de glorie Gods die in ons is
te openbaren.
Die glorie is niet slechts in enkelen,
maar in ieder mens aanwezig.
En als we ons licht laten schijnen,
schept dat voor de ander
de mogelijkheid hetzelfde te doen.
Als we van onze diepste angst bevrijd zijn,
zal alleen al onze nabijheid
anderen bevrijden.