Argh...ben ik mijn pendel kwijt...fuuu
Even mijn oude pendel in elkaar knutselen
@Justlove,
Ik mag twee kaarten voor je leggen.
De eerste kaart:
Isda: de Engel van eten en voeding van de mens.
De kaart van gezondheid en fysieke heelheid.
De Essenen geloofden dat we zowel fysiek als spiritueel heel moeten zijn teneinde harmonie te bereiken. Het lichaam is een energiesysteem dat zeven belangrijke chakracentra omvat. Als uw gezondheid slecht is, functioneren de chakra's bijna niet, wat betekent dat u heel weinig energie hebt. De chakra's hebben alle kleuren van de regenboog. Ieder chakra trilt met een andere snelheid.
Het rode chakra heeft de laagste en het violette chakra de hoogste trillingssnelheid. Het rode, oranje en gele chakra horen bij het Lagere (fysieke) Zelf, terwijl de blauwe, indigo en violette en witte chakra's het Hogere (spirituele) Zelf vertegenwoordigen. Het hart is de brug die overgestoken kan worden wanneer het Lagere Zelf geheeld en geharmoniseerd is.
Deze kaart is voor concentratie op het Lagere Zelf, waarbij het ofwel om fysieke of gevoelsmatige zaken kan gaan.
Isda geeft echter aan dat u eerst de hulp van de Engelen nodig hebt op het gebied van voeding.
Isda vraagt of u blokkades hebt in het rode chakra (fysieke kracht, beenderen en ledematen), het oranje (geslachts en voortplantingsorganen) of het gele (spijsvertering en eetstoornissen), waardoor u uitgeput raakt en uw algehele welzijn negatief wordt beïnvloed.
Ze helpt u de oorzaak van de disharmonie te vinden teneinde het fysieke omhulsel van het Lagere Zelf te helen.
Vul de kelk van gezondheid met uw nieuwe kennis en neem een flinke teug!
De tweede kaart:
Verchiel: de Engel van de Leeuw.
Voor moed, leiderschap en loyaliteit.
Deze kaart is voor degenen die moedig en loyaal zijn en over leiderskwaliteiten beschikken, maar Verchiel wijst erop dat deze eigenschappen vaak gepaard gaan met krachtige emoties en hartstochten.
U bent trots, ambitieus en zit vol liefde voor uw medemens.
U inspireert anderen, met name jongeren, die u wellicht in situaties doen belanden waarin moeilijke keuzes gemaakt moeten worden.
Als u in zo'n situatie zit, neem dat de tijd om Verchiel te vragen u bij te staan en te helpen beslissen hoe, wanneer en met wie u actie dient te ondernemen.
De keerzijde van deze eigenschappen is dat u soms te koppig kunt zijn en niet voldoende nadenkt over de gevolgen van uw handelingen.
Misschien geeft u uw hart te gemakkelijk weg of spant u zich te veel in.
Beide zwakke punten komen voort uit de constante behoefte aan de goedkeuring van anderen, veroorzaakt door uw innerlijke onzekerheid.
Verchiel kan helpen uzelf te accepteren zodat u meer vertrouwen krijgt in uw eigen oordeel, terwijl u blijft luisteren naar anderen en hun mening waardeert.
Kristallen die u kunnen helpen zijn gele topaas (voor zelfvertrouwen en genieten van creativiteit) en citrien (voor bewustwording van uw Hogere Zelf).
Verchiel adviseert macht met mededogen en moed met overtuigingskracht te temperen.
Iemand staat heel hard te schateren achter me, ik kan niet zien of het een vrouw of man is, ik neig naar een vrouw. Deze persoon heeft veel lol om deze laatste spreuk en vind hem bij je passen