lieve groene heks,
ik snap t maar ook weer niet... klopt ik heb 3 x een leggin/lezing aangevraagd daar kan ik al veel uithalen dus daar gaat het ook niet om vond t gewoon leuk wat er verteld word..
maar weet niet wat je bedoelt met bijdrage leveren ik kan zelf namelijk niet kaartlezen of wat dan ook heb al veel intresses getoond en uitgelegd dat ik mijn best doe om meer over mezelf te vertellen hier maar dat is voor mij niet makelijk ik kan moelijk mijn gevoel onder woorden brengen..wat bedoel je met meer bijdrage langer lid ofzo? maar wou dit wel ff kweid want heb ook gezien dat er mensen zijn die t wel krijgen en ook maar net lid zijn...sorry als ik rot overkom heb het op t moment erg moelijk en kan daar niet zo goed over praten en dan komt het er zo uit
hoop dat je dit ook begrijpt?
liefs.
Dat bedoel ik niet meisje, ik bedoel niet dat je wat van jezelf moet vertellen dat is helemaal aan jou.
Wat ik bedoel is: je komt hier om kaarten aan te vragen en dat mag, graag zelfs
reageer ook eens op een ander topic als je eigen topic, schrijf gezellig mee, door dingen die jij vraagt, denkt of jezelf afvraagt krijg je leuke discussies en kunnen je anderen ook helpen met inzichten.
Ik weet dat je het niet rottig bedoelt, voel je niet schuldig, je vraagt een hele normale vraag.
Er heeft de laatste maanden niemand van mij een legging ontvangen die niet zelf een bijdrage heeft geleverd en dan bedoel ik niet alleen *halen* (als ik het zo rottig mag zeggen) maar ook een bijdrage leveren en dat kan op heeeel veel manieren.
Ik heb iedereen gechecked voor ik een legging deed er zijn echt geen nieuwe mensen bij.
Het is zo jammer, het is een keileuk forum, je steekt er veel van op er zitten hier veel wijze mensen, een enkeling daargelaten die zijn alleen maar negatief (nadat ze gekregen hebben wat ze wilden).
Ik wil graag geven en dat die mooie energie ook terugkomt in iets anders, snap je?
Ik zeg dus niet dat ik nooit wil leggen, alleen nu niet en ik hoop echt dat je blijft