Ik snap je AngelClear, maar met kooien open zetten los je het probleem niet op.
Daarbij kunnen de meesten niet overleven omdat ze niet hebben geleerd zelf voedsel te zoeken, of je krijgt een diersoort in je land wat je er niet wilt hebben.
Kijk maar naar die vissen in Amerika en de boa's die *per* ongeluk zijn geintroduceerd, ze hebben daar een groot probleem..
Je kaartje
Ik mag er twee aan je geven.
De eerste:
Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht.
De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.
Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel.
Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid.
Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken.
De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden.
Het spirituele voedsel komt eraan.
De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf.
Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.
Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.
Ook bij jou zie ik iemand om je heen. Het is een dame op leeftijd, ze heeft donker haar, golvend geen krullen en haar haar is net tot haar kaaklijn. Deze dame heeft een zwaar leven gehad toen ze jong was, ze heeft een straffe opvoeding gehad, niet zeuren maar doorwerken! Hoor ik.. Ze is niet erg groot, maar als ze binnen komt komt er iemand binnen, stevige persoonlijkheid.
Ze heeft zo'n ouderwetse schort om, eeltige handen, echt een noeste werker, haar naam klinkt Frans maar heb geen idee hoe ik die moet opschrijven.
Ik kan je niet vertellen of deze dame nog leeft of al is overgegaan, maar ze speelt een grote rol in je leven.
Hopelijk herken je haar.
Tweede kaart :
Achaiah: de Engel van geduld en geheimen van de natuur.
De kaart van kalmte, kosmische eenheid en inzicht.
De ouden geloofden dat de zeven hoofdplaneten van het zonnestelsel een ladder van zeven sferen vormden.
Bij de geboorte daalt onze ziel neer van de ladder, zich verdichtend bij het betreden van elke sfeer, tot we uiteindelijk bij onze aardse bestaansvorm komen.
Om tijdens ons leven de ladder opnieuw te beklimmen, adviseert Achaiah ons om de vibratie van onze energie opnieuw te verhogen.
Deze connectie ontstaat vanuit de geest en het hard, door al het leven met liefde te omarmen, en mogelijk komt er een studie van kristallen, kruiden, extracten en andere wonderen der natuur bij kijken.
We moeten niet vergeten dat wij niet gescheiden zijn van de wereld om ons heen.
Die scheiding is slechts een illusie die leidt tot eenzaamheid.
Het goddelijke zit in ons en in ieder levens wezen.
We zijn door middel van ons Hogere Zelf verbonden met het collectief bewustzijn.
Achaiah vraagt u naar een plaats in de natuur te gaan, waar uw hart opnieuw één kan worden met Moeder Aarde en Vader Hemel en uzelf met regenboogdraden van licht verbindt met het Kosmische Web.
Wees vreugdevol en geniet van schoonheid en rust.
Zend liefde naar de dieren in het wild en de bloemen die in bloei staan.
Vraag om de wijsheid op uw pad. Bedank het universum.
Laat het wonder van de geheimen van de natuur door het web terugstromen naar uw ziel.