Ben ook wel bibberie, maar ja als ik mijn mond niet open doe bereik ik dus helemaal niks en zal ik nooit weten of het meer is dan vriendschap en wat kan me eigenlijk gebeuren..:)
ja heb je... nee kan je krijgen... spannend!!! maar wel heel leuk natuurlijk.... verliefd zijn!!!
Esther:
Dit is fun, het wordt steeds leuker
Ik was aan het pendelen en er huppelde een meisje om me heen, een klein meisje, ik schat haar een jaar of 6.
Ik bedacht me dat ik na het kaarten pendelen aan je zou vragen of je dat meisje herkent.
De pendel deed stom en eerst wilde hij me uit alle decks een kaart laten trekken (wat ik heel raar vond).
Toen gaf de pendel aan dat ik niet mocht pendelen..ik vroeg mag ik dan wel over het meisje vertellen?
Ja dat mocht.
En toen viel mijn kwartje ik mocht pas pendelen nadat ik je over het meisje had verteld.
En inderdaad, mijn pendel zei ja Ja... ik weet t... is mijn dochtertje.... ze had in 2000 geboren zullen worden... maar als ik aan haar denk, zie ik altijd een klein blond meisje voor me (jonger dan mijn dochtertjes die ik hier bij me heb).... leuk!!!! Super dat je haar zo kan zien... zou haar ook zo graag eens zien....
Het is een meisje wat erg ongeduldig is dusss...lol, en ze wil heel graag dat je weet dat ze er is.
En ze wil helpen pendelen.
Ja hoor, ik mag je twee kaarten geven.
De eerste: ( de tweede die ik pendelde maar deze moest als eerst worden opgeschreven, ik heb goeie hulp )
Hamaliel: de Engel van de Maagd.
Voor lichamelijke gezondheid, sociale en administratieve vaardigheden.
Als u deze kaart hebt getrokken, kunt u zich zorgen maken over uw gezondheid of lichamelijke zaken in het algemeen. Hamaliel adviseert u op voedingsgebied, maar probeer uw gevoel voor verhoudingen te bewaren.
U kunt proberen te pendelen (met Michael, de Engel van de waarheid) boven een lijst van vitamines of mineralen als u denkt dat uw eetpatroon in een of ander opzicht tekort schiet.
Ik hoop dat ik me geen zorgen meer hoef te maken om mijn gezondheid... dat heb ik vorig jaar genoeg gedaan (ik heb vorig jaar helaas kanker gehad).... ik moet wel toegeven dat ik te weinig fruit eet.... dat mag wel meer.... groente zit wel goed denk ik zo...
U moet een manier vinden om de energie van uw chakra's te helen en in evenwicht te brengen. Peridootkristallen helpen bij de vervolmaking van het lichaam.
misschien een goed idee om zo`n steen te gaan kopen... ik ben hard bezig om mn lichaam en geest weer in "balans" te krijgen... ik vind zelf dat me dat aardig goed aant lukken is...
Misschien moet u beslissingen nemen die te maken hebben met harmonie in relaties, met name op het werk.
Zoek kracht bij Hamaliel om u te helpen het juiste moment en de juiste woorden te kiezen teneinde problemen op te lossen. Vergeet niet dat sommige kwesties niet vanzelf verdwijnen als u er geen aandacht aan besteedt, maar zelfs erger kunnen worden.
En u zult kostbare energie verspillen als u zich er zorgen over maakt.
Kies turkoois voor wijsheid en blauwe topaas voor heldere communicatie.
U bent ook iemand die veel aandacht besteedt aan details.
Dat is een goede eigenschap, maar zorg ervoor dat u niet verzandt in details en het grotere geheel uit het oog verliest.
Hoe zinvol is een zorgvuldig vervaardigd spinnenweb als de stofdoek eraan komt?
Ik heb gelukkig geen problemen op mijn werk.. wel weet ik dat dit eigenlijk niet het werk is wat ik moet doen (ik ben medisch secretaresse)... ik wil graag weer met mensen werken.. als ik gewoon weer helemaal de oude ben wil ik graag voor ander werk kijken.... ik werk nu maar een paar uurtjes, de rest heb ik nog de ziekekaart....
http://www.kunstkringbeekk.nl/Fotoboek.asp?ID=84&Foto=641
De tweede kaart :
Phuel: Heer der wateren en de krachten van de Maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.
Gek... altijd komt dat water bij mij weer terug... ik ben zo gek op water, vooral de zee... ik kan gewoon uren aan t strand zitten en er gewoon naar kijken (het liefst helemaal alleen)... ik zeil ook graag met mijn ouders...
Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten,terwijl bij anderen emoties alleen maar kabbelen.
ben blij als ik ook eens kan zeggen dat t bij ons al jaren "kabbelt".... helaas is t bij ons meestal de achtbaan.....
Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen. Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
dit doe ik ook altijd onder de douche... is voor mij alleen maar alweer een bevestiging... dat het niet "gek" is dat ik dat doe.. het helpt me echt heel goed altijd...
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel 'water van de zee' genoemd en een talisman voor zeereizen).
Roep Phuel aan en visualiseer een heldere, zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen. Voel de zuiverende koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor eeuwig te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.
Blijf ik doen!!!!
Deze krijg je cadeau, volgens mij is deze voor jou nu op dit moment
Vissen
is ook mijn sterrebeeld....
Er was eens een vis in de oceaan die iemand over de oceaan hoorde spreken. En de vis hoorde voor de eerste keer dat er zoiets als een oceaan bestaat. Dus begon ze te zoeken, ze begon te vragen en te informeren, maar niemand wist waar de oceaan was. Ze zeiden allemaal, dat ze erover gehoord hadden. En ze zeiden: " Ooit in het verleden wisten onze voorouders hiervan, het staat in de boeken geschreven."
En dit gebeurde dus, terwijl de oceaan rondom was! Ze waren met elkaar aan het praten, ze leefden in de oceaan.
Maar ze zien het niet. Er is geen ruimte tussen de vis en de oceaan - er is geen sprake van een kloof. De vis is een onderdeel van de oceaan, net als een golf; oftewel: de oceaan is gewoon de oneindige uitbreiding van het wezen van de vis. Ze zijn niet los van elkaar te zien; ze bestaan samen, hun wezen is met elkaar verbonden Hun lichamen lijken misschien verschillend van elkaar te zijn, maar hun wezen is een, het is een eenheid.
Zo is het ook met het goddelijke. Dat kan geen object van een of andere zoektocht zijn, want het blijft een eigen subjectiviteit. Je zult het nergens kunnen vinden want het is overal, en als je er naar begint te zoeken, zul je het gewoon nergens vinden.
Niemand heeft namelijk de onmiddellijke ervaring van het goddelijke. Men haalt alles daaromtrent uit de boeken. En met onmiddellijke ervaring wordt bedoeld: de ervaring die in jou gegroeid is, of waar jij naar toe gegroeid bent….heel intiem, zo intiem dat je niet kunt voelen waar jij ophoudt en waar de ervaring begint.En wil je deze intieme zoektocht beginnen, deze intieme ervaring die het goddelijke genoemd wordt binnen gaan, dan is het eerste wat je je moet herinneren: het is niet ver weg, het is waar je nu bent.
Precies op dit moment bevind jij je in het goddelijke, je ademt erin, je ademt het zelf en je ademt erdoor.
Heel mooi...... ik weet dat t er altijd is.... en ik weet ook dat ik goed wordt geholpen... (zo voel ik dat dan)....maar ja.. soms ben ik toch zoekende....
bron :
http://mysticaminerva.bekijknu.nl/verhalen/de-vis/19118.html
Ik merk dat ik steeds makkelijker dingen zeg en zie en aan de ene kant is dat mooi aan de andere kant doodeng. Zoals al eerder is geschreven ben je dan bang dat er toch nog mensen zijn die denken: Whooooo!! Loco . Of dat je er gewoon zo echt helemaal naast zit, das ook quite embarrasing
Nou volgens mij is dit weer een aardig leesstukje, have fun