Lieve Jorine
Ook voor jou wijst de pendel drie kaarten aan, fijn dat Cialaar me mee hielp
De 1e:
Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.
Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst.
Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan.
Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.
U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren.
En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen.
Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.
Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.
Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.
Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier voelt deze kaart andersom aan. Hij voelt niet voor jou, maar verklaren kan ik het niet, ik heb Cialaar gevraagd of dit echt de eerste moest zijn en hij knikte bevestigend..Het is een rode kaart maar toch krijg ik groen door
De 2e kaart :
Rachmiel: De Engel van mededogen
Hariel: De Engel van tamme schepsels, kunst en wetenschap.
Tubiel: De Engel van vogels, de kaart van zorgzaamheid: natuur en voeding.
Dit is de kaart van de zorgdrager, degene wiens liefde en mededogen licht en warmte brengt in het leven van mensen en dieren die niet voor zichzelf kunnen zorgen.
Misschien is dit iets wat u op vrijwillige basis doet, of misschien is het uw beroep.
Hoe dan ook, het geeft voldoening in uw leven.
Rachmiel, de Engel van mededogen en onzelfzuchtige liefde, helpt u en beschermt u bij wat u onderneemt, vooral als u zorgt voor zieken, kinderen of ouderen.
Andere steun komt van de Engel Hariel, die u als beschermeheilige van dieren zal helpen, en de Engel Tubiel, die u kunt aanroepen in verband met vogels.
Hariel houdt zich ook bezig met kunst en wetenschap (inclusief geneeskunde): hij zorgt voor inspiratie om iets te doen aan milieuproblemen, met name wanneer het gaat om de bedreiging van diersoorten.
Sommige dieren en vogels hebben een oude ziel en zullen, wanneer u in de zorgen zit, een beperkte tijd in uw leven verschijnen om het leven te verrijken, u te steunen en liefde te geven.
Accepteer dit geschenk en wees dankbaar voor hun liefdevolle steun zolang ze bij u zijn, en wanneer ze zich gedwongen voelen verder te gaan naar iemand die hun hulp nodig heeft, vraag hariel dan of hij ze wil wegsturen voor het welzijn van iedereen.
De derde kaart moet je zien als steunkaart (ondersteunende kaart), ook dit kreeg ik door van Cialaar, handig zo'n lieve helper
De Tao Levensboom, de Slang en de Duif.
De kaart van de reis van de ziel naar de verlichting.
Dit is de Tao-levensboom die de spiraalsgewijs kronkelende slang van wijsheid combineert met de duif van de geest. De Tao is een van de oudste symbolen en verbeeldt zowel verschijning als opstanding.
Verschijning betekent boven water komen (de oorsprong van land en al het leven en uit de duisternis treden.
Opstandig betekent het voortleven van de ziel. De spiraal vinden we terug in allerlei vormen van leven, zoals bij schelpen, dennenappels, het geweid van herten, het hart van bloemen, sterrenstelsels en het DNA in de mens zelf.
De kaart toont de spiraalvormige reis van de slang der wijsheid (de ziel), van geboorteplaats naar het licht (spirituele verlichting).
Uw ziel ondergaat tal van incarnaties (zoals een slang die vervelt), waarbij u door het verwerven van wijsheid steeds verder opstijgt naar het licht.
Deze kaart geeft aan dat u al vele levens hebt gehad.
U bent in dit leven op het punt gekomen dat uw spiritualiteit bovenkomt.
Het is tijd om uw vergeten esoterische kennis, die u helpt om de weg van liefde en licht te vinden, in herinnering te roepen.
Vraag de hulp van Metatron en Shekinah, de bewakers van de levensboom, en mediteer op dit symbool, dat de wijsheid van de slang combineert met de spirituele zuiverheid van de duif, want kennis leidt tot inzicht en dit zorgt voor verlichting.