Fay,
Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
De kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.
Uriel brengt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.
Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
Op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
Hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
Net als water heeft vuur veel aspecten.
Vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
Vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt.
Visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolgens in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert.
Verlos uzelf van het verleden.
Voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd.
Vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.
Bron http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/2/13/media_xl_984013.jpg
Twinkel twinkel kleine ster,
ik zie jou al van heel ver.
Met jouw stralen zij aan zij,
maak jij alle mensen blij.
Twinkel twinkel mooie ster,
ik zie jou al van heel ver.
Bron home.hccnet.nl
bron anrah.punt.nl
Kathedraal kristal
Kathedraalkristallen heten in het Engels Cathedral Lightbraries of Atlantean Cathedral Lightbraries.
Ze zijn 'ontdekt' door Katrina Raphaell (zie haar boek The Crystalline Transmission, A Synthesis of Light).
Ze lijken op kathedralen, en hebben meestal één belangrijke punt en een aantal 'zijbeuken'.
Deze zijn allen gevuld met kennis en wijsheid. Kathedraalkristallen hebben direct contact met de Meesters en de Engelen, ze brengen hoge bewustzijnsfrequenties.
Ze zijn Lichtbibliotheken, een opslagplaats voor oude kennis en wijsheid, en verbonden met de zgn. Akasha Kroniek.
Ze bestaan in alle soorten kwarts, dus Bergkristal, Amethyst, Rookkwarts en Citrien.
Ze komen eens in de 2000 jaar naar de aarde om de mensheid te assisteren en te leiden in hun ascensieproces. Kathedraalkristallen zijn zelden, vandaar dat je ze maar zelden tegenkomt.
Born www.lichtcentrum
Ik heb de eer zelf een van deze beauty's te hebben gevonden, of zij mij dat kan ook natuurlijk